Skrevet av Emne: Millas going serious - back in business!  (Lest 45273 ganger)

Utlogget Sharonaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 120

Meget bra kosthold på deg! Smiley

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Meget bra kosthold på deg! Smiley

Takktakk Cheesy


De to første bildene er tatt for noen dager siden, det siste ble tatt i dag, etter middagen vel og merke. Sjakktrekk i grunn.

Er også skikkelig synd at ryggen min ikke kommer fram på bilder på grunn av klønete posering, for den har blitt ganske bra.
Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Utlogget Sharonaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 120

Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #182 : 24. mai 2011, 21:41 »
Oi, så flott du har blitt!! Wow!! Ser at spesielt ryggen har blitt veldig bra, selv om bildet ikke er helt optimalt som du selv påpeker. Men den ser veltrent ut! Smiley Ser også ut som du har truffet en fin vekt for kroppen din Smiley

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #183 : 24. mai 2011, 23:15 »
Oi, så flott du har blitt!! Wow!! Ser at spesielt ryggen har blitt veldig bra, selv om bildet ikke er helt optimalt som du selv påpeker. Men den ser veltrent ut! Smiley Ser også ut som du har truffet en fin vekt for kroppen din Smiley


Tusen takk, det varmet! Cheesy
Jeg tror vekten er ganske perfekt ja, men kroppssammensetningen kan med hell gjøres noe med! hihi. Jeg skal i hvertfall jobbe endel med å forme kroppen og ta det siste fettet, men det har jeg resten av livet på!
Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #184 : 02. juni 2011, 23:46 »
kommer seg her! for å ytterligere fremheve det kan du trene på holdning og, som har mye å si! frem med bryster, bakover med skuldrene, ut med rompa Wink.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #185 : 06. juni 2011, 22:33 »
kommer seg her! for å ytterligere fremheve det kan du trene på holdning og, som har mye å si! frem med bryster, bakover med skuldrene, ut med rompa Wink.

Takktakk! Cheesy
Ja du sier noe der, den holdningen skal jeg få gjort noe med på neste fotoshoot :Smiley


Den siste halvannen uka har kostholdet mitt bestått av d-r-i-i-i-t. Jeg har vært på tur til det store utland og kostholdet har ikke vært slik jeg skulle ønske, men nå er jeg mer motivert enn jeg var før jeg dro.

Det var såå deilig å spise sunn mat igjen og få trent!

Dagen har faktisk bestått av to treningsøkter, en styrkeøkt på morran, og en kardioøkt på ettermiddagen.

Kostholdet for dagen har sett slik ut:

Frokost/Etter trening: 250 g tomat, proteinshake og banan.
Lunsj: 250 g tomat + kyllingfilet.
Etter trening2: 1 banan + proteinshake.
Middag: 1/2 pakke byggris med tacosmak, 1/3 salat, 100 g tomat, 1 kyllingfilet og 1/2 advokado blandet med kesam + 10 g cashewnøtter.
Kvelds: ca. 25 g cashewnøtter + ca. 800 g melon...

Armer og legger sto for tur i dagens styrkeøkt:


Benkpress med smalt grep (20 cm mellom hendene) 
5 reps (20 kg) - 10+3+3+3 reps (25 kg)

Triceps pushdown 
20 kg - 12+5+5+5+5+5 reps

Bicepscurl med stang   
10 kg - 10+5+5

Chins med underhåndsgrep
40 avlastningskilo - 10+5+5+5+5

Tåhev 4 sett x 20 reps - 130 kg

Deretter, økt nr. 2 - Kardio.

Startet med 6 minutter oppvarming før jeg løp intervaller 30 sekunder i 12 km/t og 30 pause x 10. På den siste intervallen økte jeg farten til 14 km/t for å ta meg helt ut. Kondisen min har blitt helt elendig og etter intervallene la jeg meg på en matte fem minutter for total hvile og jeg kunne kjenne at svetten samlet seg under kragebeinet. Totalt ble det 15 minutter.

Deretter kjørte jeg 50 minutter på mølla i 6,2 km/t og med 2% helling. Følte meg som en helt etter denne økten, skal kjøre skikkelig kardio framover, i og med at jeg har hatt minimalt med kardio i 3-4 måneder nå.

I morgen skal heltedåden gjentas, men hvor flink jeg er da gjenstår å se!
Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #186 : 06. juni 2011, 22:44 »
Hei Smiley
Kikket på de første og de siste bildene dine:) Ville bare legge igjen et spor og si strålende fremgang!

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #187 : 07. juni 2011, 19:20 »
Hei Smiley
Kikket på de første og de siste bildene dine:) Ville bare legge igjen et spor og si strålende fremgang!

Tusen takk! Grin



Tenkte jeg skulle starte med å logge dagens måltider:

Frokost: 1/4 pakke byggris med tacosmak, 1/3 salat, 100 g tomat, 1 kyllingfilet.
Lunsj: 1/4 pakke byggris med tacosmak, 1/3 salat, 100 g tomat, 1 kyllingfilet. + 1/2 lollipop
Etter trening: Proteinshake + banan
Middag: 1 stor potet, 250 g tomat og 1 kyllingfilet med fajitaskrydder + 20 g cashewnøtter
Til kvelds blir det nok masse melon!!

Jeg prøver å spise litt mer enn jeg har gjort tidligere for å få mer energi på trening, jeg vil finne ut om resultatene blir bedre om jeg ikke spiser så utrolig lite hele tiden også regulerer jeg heller med litt kardio.

Ellers har jeg kjørt en real økt, ble riktignok ikke like mye kardio som jeg skulle ønske, men jeg tok meg i det minste helt ut med vektene.


Rygg og mage
Markløft
5 reps - 12 reps - 5 reps - 5 reps - 5 reps - 5 reps - 5 reps x 30 kg

Roing i maskin
12 reps - 5 reps x 20 kg / 5 reps - 5 reps - 5 reps - 5 reps x 25 kg / 5 reps - 30 kg

Nedtrekk
3 x 45 kg - 10 x 30 kg - 10 x 30 kg

Rygghev
1 x 36 reps

Planke/ sideplanke 
1 min/ 30 sek på hver side

Mageøvelse med ball 
3 x 10 reps

Prøvde meg på tabata, men det gikk rett og slett til høvlete. Tror jeg prøver på nytt en dag jeg ikke har annen styrketrening.
Pushups
12 reps - 14 reps - 10 reps - 3 reps

15 minutter på mølla før kneet mitt protesterte, noe som aldri har skjedd før. Skikkelig surt!!
Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #188 : 14. juni 2011, 15:55 »
Oiida, jeg har lagt på meg :Smiley
To uker med kalorioverskudd har satt sine spor på lårene, er snakk om én centimeter, men det er i hvertfall tydelig at jeg er nødt til å ta noen grep nuhhh! Ironisk at jeg føler meg slankere, og det tror jeg at jeg skal takke karbohydratene for! Det er egentlig ikke noe stress, men jeg skal legge inn en ekstra innsats i sommer, siden jeg tross alt har masse fri og gode muligheter for å trene og spise sunt.

I går ble det ufrivillig kardio da jeg måtte kjøre hardt på for å rekke et tog. 3 km med rask,rask gange satt sine spor. I tillegg ble det litt løping for å rekke bussen. Helt jævlig på grunn av melkesyren etter "powerwalken".

I går spiste jeg:
Frokost: Fryst proteinfluff, ca 3 "iskuler".
Middag:  1/4 kålhode + 200 g kjøttdeig.
Mellommåltid: 2 rugsprø med 3 skiver roastbiff.
Kvelds: 1 skål proteingrøt (fytti, det var mye bedre enn jeg hadde forestilt meg!)

Jeg har valgt å spise etter sultfølelse og etter alt jeg har spist i helgen var jeg faktisk ikke mye sulten når jeg kjente etter.

I dag:
Frokost: 1 skål proteingrøt.
Lunsj: 1 skyr vanilje + 250 g jordbær.
Etter trening: Proteinshake + banan og 250 g jordbær.
Middagen blir: 1/4 kålhode + 200 g kjøttdeig.
Kvelds blir: Proteingrøt/ CC, jordbærsyltetøy og 1/4 melon.

Trente styrke på ben og armer i dag.

Blir litt mye styrke på en gang denne uken siden abb. på treningssenteret fryses på torsdag da jeg skal trene i hjembyen nå som ferien banker på døra. Og jeg reiser ikke hjem før fire dager etter abb. er fryst. Da blir det noen fine dager med utekardio og tabataintervaller på styrke. GAAD, og jeg som er såå disiplinert om dagen :Smiley
Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #189 : 05. juli 2011, 12:30 »
Etter en fet uke på festival har jeg endelig tatt meg selv i nakkeskinnet, nå skal sommerferien brukes til å finne formen.

I går trente jeg armer og legger:


Benkpress med smalt grep - 4 sett x8 reps - 27 1/2 kg på siste runden
Triceps pushdown - 3 sett x 10 reps  - 20 kg på siste runden
Bicepscurl med stang   3 sett x 10 reps - 12 kg på siste runden
Chins med underhåndsgrep  3 sett x 5 reps - 35 avlastningskilo.

I tillegg syklet jeg fram og tilbake fra treningssenteret, ca. 6 kilometer og gikk tur ute på ca. 1 mil.

Frokost: 1/2 boks CC med blåbærsyltetøy.
Lunsj: 2 rugsprø med kaviar, agurk og egg.
Mellommåltider: 1 banan, 2 nektariner og 2 egg.
Middag: Salat med én kyllingfilet + 2 små nektariner.

I dag er planen å gå en tur på ca. 8 kilometer og spise som jeg skal.

Frokost: 6 selleristenger, 1/3 boks med kesam med litt fajitaskrydder oppi + 1 eple.

Siden det er sommerferie har jeg bestemt meg for at jeg skal ha en aktiv hviledag mellom hver styrkeøkt for at jeg skal klare å yte maks på hver styrkeøkt. På disse hviledagene skal jeg ha en god times kardioøkt.  Smiley



Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #190 : 06. juli 2011, 19:09 »
I dag skulle jeg egentlig kjørt en skikkelig rygg og mageøkt men jeg har blitt så forkjølet at den økten får vente. Har derimot brukt dagen på å snufse meg gjennom Nordbysenteret og klarte på et magisk vis å få med meg en boks med Fugde Crisp fra Swebar.

Dagens mat
Frokost - Proteingrøt med peanøttsmør
Lunsj - 1/3 boks CC m/ 2 ss sukkerfritt jordbærsyltetøy og 1/2 banan + en nektarin.
Mellommåltid - 1 kurv jordbær og 1/2 ekstragrovt polarbrød med mager smøreost.
Middag - 200 g kjøttdeig, 1 tomat og 1/2 paprika.
Kvelds: 1/4 melon.

Frokost og lunsjen ble litt amputert i og med at jeg ikke gadd å spise mer enn halvparten av begge måltidene, men ellers er jeg ganske fornøyd, kostholdet begynner å komme seg igjen Smiley
Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Millas going serious - bilder s. 13 - nye!
« #191 : 09. september 2011, 00:25 »
Sommeren gikk rett til helvete.  :Smiley

La på meg masssssee.






Men nå er jeg back in business. Har begynt med 4x4 intervaller for real! Og fortsetter med styrken as usual. Armene kommer seg veldig nå, thank gaad for muskelminnet!






Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Utlogget Millas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Millas going serious - back in business!
« #192 : 14. januar 2012, 11:27 »


2012 vs. 2010.

Det er lenge siden jeg har oppdatert her, men det er fordi jeg kun har logget på fitnessbloggen. Litt dumt egentlig, men sånn har det blitt.

Nå skal jeg snart på trening. Pre-Workoutmeal er inntatt(Les: 3 riskaker og Ripped Freak i mengder)
Kul? Jeg? HEHE, veit det!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!