Skrevet av Emne: Anders M Jacobsen - AF debut gjennomført 2012!!  (Lest 35798 ganger)

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #15 : 24. april 2011, 22:39 »
Spennende! Morsomt med folk som ligger på samme nivå! Styrkemessig i hvertfall Du gruser meg lett på løpingen..  Du har satt deg noen Beinharde mål! Men liker at du er offensiv! Jeg blir ikke overasket om du klarer alle målene! Jeg blir garantert imponert i hvertfall... Ser ut som jeg kanskje må begynne å trene skikkelig chins igjen!  Loggen din inspirerer! Har vært litt slapp på chins trening en lang periode nå. Har prioritert andre øvelser..

Så i morgen skal det gjøres opp en status på chins form  Thumbsup

Blir knallmorro å følge med i loggen din!
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #16 : 25. april 2011, 16:01 »
Chins er viktig;) Satser på at jehg tar persen din ved neste test, så bare å komme igang om du skal ta den tilbake;)Wink

Bra syreøkt på banen i går:
8*200m på 30.5 med 2 min p i joggesko. Begynner å nærme seg noe som kan kalles 800m form:)

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #17 : 07. mai 2011, 20:49 »
Blir ikke så ofte oppdateringer, men slik blir det når man har to jobber som er 120 mil fra hverandre;)

Har fått trent bra siste tiden og har gptt ned i vekt. Morgenvekt på 95kg så dietten fungerer.

Jeg merker at jeg begynner å slite med press-styrke. Tipper jeg har gått ned ca 5-7 kg i benk siden diettstart på 102 kg. Pullups går derimot så det suser, så vil tro det blir en bra pers på testen om ca 1 mnd.
Kjørte 4*10*kv + 17.5 kg her om dagen. Før forrige test var jeg oppe på 10 kg, så det lover godt:)

Utholdenhetstreningen går det fortsatt bra med. Har hatt en økt på 6*600m på 1.58. Helt ok.
Som skrevet tidligere sliter jeg med en kraftig betennelse i foten, slik at jeg får løpt 1-2 økter i uken, resten er rulleski. Jeg skal løpe noen løp samt kollen neste helg, men etter det blir det pause for å få løp mer. det er deilig å merke at steget kommer tilbake, og at løpeformen er bedre enn på 3-4 år. Blir spennende å se etappetiden i kollen!

Etterhvert må jeg øke mengden på løpinga, samt rett og slett få løpt mer. om jeg får til det er jeg helt sikker på at det blir comeback på banen innendørs!!

Har registrert mye blest rundt AF om dagen, frister veldig, men er nok ikke på det nivået styrkemiessig enda. Det Kommer!

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #18 : 12. mai 2011, 23:30 »
Dietten fungerer, nede i 93,6 kg sist veing. Det er ned fra 101, og har ikke mistet nevneverdig styrke. Har gått ned ca 5 kg i benk, mens dra styrken som f.eks hangups og biceps curl er ca lik. Vil tippe jeg er nede i 10% fett så ser bedre ut. Skal slenge noen bilder etterhvert.

Hadde siste harde økta før holmenkollstafetten på tirsdag. 4*600m på 1.48. Helt ok uten å ta seg ut. Tror det skal gå bra!:)

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #19 : 16. mai 2011, 00:30 »
Da var årets første mål ferdig, og må se meg veldig førnøyd med det!

Løp 5. etappe på holmenkollen, 1035m kupert. Har løpt den 3 ganger tidligere(ikke når jeg var aktiv), på henholdsvis 3.07, 3.06 og 3.10. Løp betraktelig bedre i år på 2.55 som holdt til en delt 12 plass i eliteklassen(løp i bedrift). Veldig godt fornøyd med det, spesielt mtp at jeg veier 20kg mer enn de andre. Skal brøyte dem av veien som et lokomotiv neste år!;)

Styrken er fortsatt bra. Blir en test om ikke lenge!

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #20 : 16. mai 2011, 11:32 »
Da var årets første mål ferdig, og må se meg veldig førnøyd med det!

Løp 5. etappe på holmenkollen, 1035m kupert. Har løpt den 3 ganger tidligere(ikke når jeg var aktiv), på henholdsvis 3.07, 3.06 og 3.10. Løp betraktelig bedre i år på 2.55 som holdt til en delt 12 plass i eliteklassen(løp i bedrift). Veldig godt fornøyd med det, spesielt mtp at jeg veier 20kg mer enn de andre. Skal brøyte dem av veien som et lokomotiv neste år!;)


Styrken er fortsatt bra. Blir en test om ikke lenge!

Godt jobba!! Skal du hvile beinet nå? 
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #21 : 18. mai 2011, 21:48 »
Takk for det!!
Nei ikke riktig enda. Har en stafett og et pa løp/testløp igjen. Løp sognsvann rundt medsols i dag. 3258m på 11.16. Snittid tilsier at jeg passerer 3000m på 10.22, noe jeg er godt fornøyd med på dette tidspunktet. Var slitsomt, og kan ikke huske selv at det var så slitsomt når jeg var aktivt. Har kanskje noe med at jeg veier 95 kg:P

Har tapt litt styrke i press øvelser som skrevet tidligere. Vil anta at maksen i benk nå ligger rundt 142-145. Kjedelig men sånn er det vel bare. Win some and youb loose some. Hadde en fin økt med smalbenk og militærpress etter løpet i dag.

Forresten, gratulerer med dagen som var!

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #22 : 25. mai 2011, 21:47 »
Da var det gått en uke til. Har trent som normalt. Er inne i en periode hvor det blir endel løp.
Ble en 3000m sist tirsdag på 10.24. Var litt misfornøyd men ble tungt da det var kraftig vind og ble liggende alene. Kjedelig.
Ellers ble det pers i hangups på skoletesten. 20 strikte i en dårlig stang, glapp grepet til slutt, så tror jeg har 1-2 inne. Prøver igjen til fredag.
Tok 140 i benken i dag ganske greit, så har ikke tapt så mye styrke som fryktet.
Morgenvekt 94,2.


Planen nå er å gå på Dietmar mengde på benk, fortsette styrkeprogrammet for habgups/biceps da jeg fortsatt har god fremgang. Videre blir det et par konkurranser på løpebanen neste uke før jeg tar en måned på rulleski for å bli smertefri i foten.

Håper alle trener bra!!

Anders

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #23 : 25. mai 2011, 21:59 »
Bra styrke og utholdnhet på deg. Ikke mange som har begge deler! Smiley

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #24 : 27. mai 2011, 18:08 »
Takk for det, hyggelig å høre!!

I dag var det testdag igjen. 23 strikte hangups med overgrep Grin, veldig førnøyd med det, begynner å nærme seg målet på 30!!:)

Ellers hadde jeg en inbodylizer test igjen. Vekt ned 6 kg på 3 mnd, mistet 4 kg fett, men også mistet 2 kg muskler, ikke så veldig fornøyd med det. Skjønner ike helt hvor fettet gjemmer seg ettersom jeg fortsatt har en fettprosent på 12%:P?

Går opp til vedlikeholdsdiett, så vil jeg forhåpentligvis øke noe i styrke fremover. Skal gå på dietmar en stund fremover på benken, spent på hvordan det fungerer på meg.

Anders

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #25 : 27. mai 2011, 21:47 »
Takk for det, hyggelig å høre!!

I dag var det testdag igjen. 23 strikte hangups med overgrep Grin, veldig førnøyd med det, begynner å nærme seg målet på 30!!:)

Ellers hadde jeg en inbodylizer test igjen. Vekt ned 6 kg på 3 mnd, mistet 4 kg fett, men også mistet 2 kg muskler, ikke så veldig fornøyd med det. Skjønner ike helt hvor fettet gjemmer seg ettersom jeg fortsatt har en fettprosent på 12%:P?

Går opp til vedlikeholdsdiett, så vil jeg forhåpentligvis øke noe i styrke fremover. Skal gå på dietmar en stund fremover på benken, spent på hvordan det fungerer på meg.

Anders

Steike bra hangups!!  GRATULERER!!!  Nå må jeg begynne å trene skikkelig igjen å ta tilbake rekorden  Wink
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget chrizmaster

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 94

  • Act upon what you believe and you will achieve!!!
Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #26 : 12. juli 2011, 18:41 »
Hey Smiley

Utrolig bra resultater på 3000 meter med tanke på vekt og resultater du har i ulike styrkeøvelser Smiley


Blir spennende å følge med her Smiley
Alder: 20 år
Vekt: 80 kg
Høgd: 177 cm

Mål: Delta i Athletic Fitness -180cm, Oslo Grand Prix 2012 21. april

Delmål:
25 chins
40 dips

Why? TO FEEL THE FREEDOM TO SHAPE MY BODY!

RISE AND RISE AGAIN UNTIL LAMBS BECOME LIONS!

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #27 : 12. juli 2011, 21:07 »
Spor Smiley

Hvor høy er du?
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #28 : 13. juli 2011, 19:09 »
Takk for det Crizmaster, bare å bli enda litt bedre og definert så blir det bra.

Kan informere om at jeg har knyttet meg til Børge Fagerli som skal følge meg opp en stund, han med styrke og kosthold, jeg med utholdenhet, så får vi se om det blir suksess. Uten tvil kan han utrolig mye om trening og kosthold, og jeg liker tankegangen hans; tro gjør vi i kjerka, fakta må til;)

Torø; jeg er 184cm høy.

Forøvrig har jeg hatt 3 uker sesong/ferie - pause.
Har startet opp igjen denne uka med rulleski og styrke. Kommer nok til å vente 3-4 uker til før jeg drar igang løpetreninga pga skade i foten. Ellers er prolapsen der fortsatt, uten at den hindrer meg i noe annet enn knebøy, spenst og sprinttrening;)
Blir bra dette, spent på hva Børge kan få til med kroppsammensetningen min:)

Utlogget chrizmaster

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 94

  • Act upon what you believe and you will achieve!!!
Sv: amj_ciron - Benkpress, hangups og 3000m/800m
« #29 : 13. juli 2011, 21:08 »
Du er i absolutt trygge hender Smiley Da jeg drev med sykling brukte jeg børge fagerli Kardio Smiley Flott fyr, mye kunnskap og stor lidenskap for det han driver med Smiley Bruker alltid å lage søtris når jeg skal ha ris Smiley

Skulle jeg ha valgt en i norge for å følge meg opp i treningen så hadde jeg valgt han Smiley Men jeg ønsker å lære og feile selv, slik at jeg får erfaring Smiley Skal nemmelig bli PT ^^ Smiley

Du må ha lykke til Smiley Dessverre stiller du ikke i klassen som jeg og Torø kommer til å stille i Smiley

Blir uansett spennende å følge med Smiley 2thumbsup
Alder: 20 år
Vekt: 80 kg
Høgd: 177 cm

Mål: Delta i Athletic Fitness -180cm, Oslo Grand Prix 2012 21. april

Delmål:
25 chins
40 dips

Why? TO FEEL THE FREEDOM TO SHAPE MY BODY!

RISE AND RISE AGAIN UNTIL LAMBS BECOME LIONS!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!