Skrevet av Emne: Marianne´s logg! - Bilder  (Lest 53986 ganger)

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #90 : 08. mai 2011, 22:19 »
Helt enig, jeg måtte kjøpe meg hansker med rosa på + rosa shaker. Og når jeg trente på elixia hadde jeg alltid på neglelakk og rosa treningsklær! Egentlig litt sykt hvordan noen gutters fordommer mot jenter som styrketrener påvirker meg!

Ah nei skjønner det ikke selv, den er jo nesten programert til å skulle bli fysen i helgene!  Grin
Haha, kjenner meg så igjen.. etter jeg begynte å trene på et gym med 95% menn så har jeg faktisk fylt opp klesskapet med en del rosa og lyse "jente"farger Tongue

Kanskje vi er programmert sånn? og det verste er jo at de dagene med altfor mye kalorier i helgen ødelegger for underskuddet man har de resterende dagene.. Kjipern!

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #91 : 08. mai 2011, 22:29 »
Haha, kjenner meg så igjen.. etter jeg begynte å trene på et gym med 95% menn så har jeg faktisk fylt opp klesskapet med en del rosa og lyse "jente"farger Tongue

Kanskje vi er programmert sånn? og det verste er jo at de dagene med altfor mye kalorier i helgen ødelegger for underskuddet man har de resterende dagene.. Kjipern!
Haha huff, vi er rare! Tenk hvis det var gutta på gymmet som hadde det problemet! Tongue

Hehe, ja skulle nesten trodd det! Men det har sikkert noe med at vi har vokst opp med lørdagsgodt og god mat i helgen osv, så når helgen kommer så skriker kroppen etter digg mat  :Smiley Skulle ønske man kunne gjøre noe med det  >Cheesy Jaa, det der er virkelig et stort minus altså!! Vi får vel bare trene ekstra hardt i helgene tenker jeg!

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #92 : 08. mai 2011, 22:31 »
Haha huff, vi er rare! Tenk hvis det var gutta på gymmet som hadde det problemet! Tongue

Hehe, ja skulle nesten trodd det! Men det har sikkert noe med at vi har vokst opp med lørdagsgodt og god mat i helgen osv, så når helgen kommer så skriker kroppen etter digg mat  :Smiley Skulle ønske man kunne gjøre noe med det  >Cheesy Jaa, det der er virkelig et stort minus altså!! Vi får vel bare trene ekstra hardt i helgene tenker jeg!

Haha, ja det hadde nok tatt seg ut.. snakk om mindreverdighets komplekser da liksom :p haha! Cheesy

Du sier noe der ja.. vi får nok prøve det en stund, og se hvordan resultatet blir.. å sulte seg er ikke akkurat noe alternativ Tongue

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #93 : 08. mai 2011, 22:44 »
Haha, ja det hadde nok tatt seg ut.. snakk om mindreverdighets komplekser da liksom :p haha! Cheesy

Du sier noe der ja.. vi får nok prøve det en stund, og se hvordan resultatet blir.. å sulte seg er ikke akkurat noe alternativ Tongue
Hahaha mhm!! Tongue

Åh, nei det er ikke et alternativ for min del!! Elsker mat.. (kanskje litt for mye..)

Utlogget Slicky

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 908

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #94 : 09. mai 2011, 02:17 »
lykke til med sk2011, ser ut som du er på god vei allerede! tøff styrke i marken også:) får følge med her!

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #95 : 09. mai 2011, 02:21 »
følgeme

Utlogget Sharonaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 120

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #96 : 09. mai 2011, 09:03 »
Godt å se flere på jakt etter SK2011 Wink Lykke til! Skal følge med!

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #97 : 09. mai 2011, 21:23 »
lykke til med sk2011, ser ut som du er på god vei allerede! tøff styrke i marken også:) får følge med her!
følgeme
Tusen takk for det  Grin
Godt å se flere på jakt etter SK2011 Wink Lykke til! Skal følge med!
Hehe huff ja er det samme hvert år vil jeg tro Tongue Bare at dette året har jeg mer muskler  >Cheesy


Egentlig litt godt å være tilbake på treningssenteret "mitt". Er stort sett bare jeg og hun jeg trener sammen med som trener der  Grin Slipper å vente på vekter osv!

Dagens: Rygg&Biceps:

Markløft:
60 kg 3x8
Sittende roing:
8 kg pr hantel 3x12
Nedtrekk:
34 kg 3x12
Roing:
34 kg 3x12
Biceps manual:
10 kg 3x6 pr hånd
Hammercurl:
8 kg 3x6 pr hånd
Underarmscurl:
8 kg 3x10 pr.h.  woot
Omvendt u.a.c:
5 kg 3x10 pr.h.

Pulsklokke: 287 kcal
Så har jeg sykla fra A til B til C til D idag, trikkekortet mitt har gått ut, jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe nytt enda Tongue

Frokost kl 12.15
1 stor skyr 150 kcal
1 liten skyr 100 kca
1 eple 50 kcal
1 banan 150 kcal
Div.salat 200 kcal
Svinekjøtt 100 kcal

Mellom 15.30 (skjønner ikke at jeg var sulten da..)
Tørket frukt 700 kcal

Lunsj 17.30:
1 liten skyr 100 kcal
1 banan 150 kcal
Div. salat 50 kcal
2 egg 200 kcal

Middag 21.00
Div. salat m/tacosaus 70 kcal
Hvetegress pulver strødd over 30 kcal
kyllingfillet 150 kcal
Noen biter sjokolade 200 kcal.

Totalt: 2400 kcal

Nå syns jeg ærlig talt at jeg skal slutte med tørket frukt/nøtter/sjokolade!! Det er FY! Det ødelegger så sinnsykt for kaloriene! Hadde jeg ikke spist det hadde jeg bare vært på 1300 idag og kunne unnet meg en Tacolefse til middagen min.. Dette skal nå bli forbudt i kosten min! På lik linje som den makrell i tomat-boksen jeg ble avhengig i vinter.. Den er bannlyst. Fra nå av får dere ikke lenger se nøtter + tørket frukt i loggen min. (OK, kanskje litt sjokolade i helgene  :Smiley )

Jeg lover dere, fra nå av er det en mer dedikert Marianne vi får høre fra her  Cool

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #98 : 09. mai 2011, 21:34 »
Veldig bra økt! Ja vanskelig de tørka fruktene! haha
Hehe du ser allerede veldig dedikert ut! Mer in-game fra deg blir bare wow!

Wink
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #99 : 09. mai 2011, 21:36 »
Veldig bra økt! Ja vanskelig de tørka fruktene! haha
Hehe du ser allerede veldig dedikert ut! Mer in-game fra deg blir bare wow!

Wink
Ett tygg og jeg er hekta  what
Takk for det!  Grin Skal imponere deg  Wink

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #100 : 09. mai 2011, 23:12 »
Jeg har tenkt en del i det siste.. Det er liksom noe som mangler! Jeg savner boksinga så utrolig mye!! Har drevet aktivt med boksing i mange år, men sluttet for ca 1 år siden. Da var jeg drittlei boksing! Problemet da var nok at trenerrollen tok alt for mye tid, og jeg fikk ikke utviklet meg selv i det hele tatt.. Nå tenker jeg på boksing hver eneste dag, savner både den harde treningen og kamper.

Alt i alt tror jeg rett og slett at jeg skal begynne å bokse igjen. Men hvis jeg skal begynne med det, må jeg nesten også satse. Og da blir det lite tid til styrketrening tror jeg. Og det er jo også lite heldig da jeg har blitt forelsket i styrketrening  >Cheesy

OG; så drev jeg å så litt på styrkeløftklubb... Det frista litt også Tongue

What to do!?!?!

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: Majannes vei til SK2011 -HJELP!?!
« #101 : 09. mai 2011, 23:18 »
HAHAHA, FY FAEN! Helt seriøst. For 5min siden sendte jeg melding til vennen min som driver proff boksing, og spørte han når bokse trening er, for har lyst til å starte igjen. Og det viste rocky film på tv idag, så det ble enda mer inspirasjon. Boksing og styrketrening passer perfekt. Bare få dem til å passe, ny trenings plan.

Som sagt, smarte hoder tenker likt. HAHAHA
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 -HJELP!?!
« #102 : 09. mai 2011, 23:29 »
HAHAHA, FY FAEN! Helt seriøst. For 5min siden sendte jeg melding til vennen min som driver proff boksing, og spørte han når bokse trening er, for har lyst til å starte igjen. Og det viste rocky film på tv idag, så det ble enda mer inspirasjon. Boksing og styrketrening passer perfekt. Bare få dem til å passe, ny trenings plan.

Som sagt, smarte hoder tenker likt. HAHAHA
Haha, jævlig bra, har du også boksa? Cheesy

Åh jeg savner det så syyykt mye! Drømmer om kamper osv..

Ja, men hvis jeg skal sette opp ny treningsplan. Så måtte det vel blitt no sånt som
man, ons, fre: boksing
tirs+lørd: rygg+bein
Tors+søn cardio.

Men da må jeg jo nesten slutte med styrke på armer/skuldre/bryst!? Eller, når skal jeg få trent det uten å bli overtrent??

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: Majannes vei til SK2011 -HJELP!?!
« #103 : 09. mai 2011, 23:37 »
Hehe, ja jeg har boksa litt før og drevet med andre kampsport.
Det går helt fin å trene 2 ganger i løpet av dagen. Du må bare se hva som sal trenes i boksinga og regulere det med intensiteten til styrketreningen.

For MANGE år tilbake så drev jeg mye med håndball, og da trente jeg styrketrening ved siden av. Skal love deg alle var redde for kaste mitt. Det er utrolig deilig å trene 2ganger noen dager i uka.

Kan bli noe som:
Man = Boksing og Styrketrening
Tirs = Styrketrening
Ons = Boksing og styrketrening
Tors = Boksing
Fre = Styrketrening
Lør = FRI
Søn = HEFTIG CARDIO/Utholdenhet
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 -HJELP!?!
« #104 : 09. mai 2011, 23:41 »
Jo altså jeg har jo selv hatt to treningsøkter om dagen i mange år! Men vet ikke helt hvordan jeg skal få plassert inn tung overkroppstrening med 3 tunge bokseøkter i uka..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!