Skrevet av Emne: Komme igang igjen etter ferien!  (Lest 1345 ganger)

Utlogget vikebakk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Komme igang igjen etter ferien!
« : 24. august 2011, 10:36 »
Etter en lang sommer uten trening(PGA. private grunner) siden jeg ikke har vert i stand til å trene. Nå begynner kroppen og komme tilbake til normale i gjen, og etter å ha prøvd med fram i en ukes tid, vet jeg at kroppen tåler å trene normalt igjen.

Mål: Større armer, Bort med det lille fettet som er på meg, stramm og fin kropp. Det er vel det de fleste vil!  Grin

Som nevnt over, så har jeg hatt forskjellige grunner til å ikke trene, bena mine er enda ikke så gode, men trener fotball og jogging, så det tar jeg når jeg føler for det på aktiven.

Men hvilke øvelser og oppleg vil dere brukt/anbefale meg? Akkurat nå trener jeg sånn:

Benk, Beinpress, rygghev, biceps og triceps press, flyes, skråbenk, skulderpress. Alt i løpet av hver økt. Hva vil dere gjøre?

Håper på dere kan anbefale meg et der jeg får trent alt hver dag. Trener Mandag, onsdag og Fredag. Fotball tirsdag og torsdag og vanlig skule gym på fredag. I helgene tar jeg fri, men tar gjerne en økt med et eller annet om jeg får tid.

Håper på gode svar! Smiley

Utlogget marcus1988

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: Komme igang igjen etter ferien!
« #1 : 24. august 2011, 18:58 »
Etter en lang sommer uten trening(PGA. private grunner) siden jeg ikke har vert i stand til å trene. Nå begynner kroppen og komme tilbake til normale i gjen, og etter å ha prøvd med fram i en ukes tid, vet jeg at kroppen tåler å trene normalt igjen.

Mål: Større armer, Bort med det lille fettet som er på meg, stramm og fin kropp. Det er vel det de fleste vil!  Grin

Som nevnt over, så har jeg hatt forskjellige grunner til å ikke trene, bena mine er enda ikke så gode, men trener fotball og jogging, så det tar jeg når jeg føler for det på aktiven.

Men hvilke øvelser og oppleg vil dere brukt/anbefale meg? Akkurat nå trener jeg sånn:

Benk, Beinpress, rygghev, biceps og triceps press, flyes, skråbenk, skulderpress. Alt i løpet av hver økt. Hva vil dere gjøre?

Håper på dere kan anbefale meg et der jeg får trent alt hver dag. Trener Mandag, onsdag og Fredag. Fotball tirsdag og torsdag og vanlig skule gym på fredag. I helgene tar jeg fri, men tar gjerne en økt med et eller annet om jeg får tid.

Håper på gode svar! Smiley
jeg anbefaler base øvelser ser du har mange av dem det er bra Smiley
 ellers anbefaler jeg 3 split du har jo tre dager som du trener på så det skal jo passe in i skjema (brys skuldre triceps på en dag ) annen dag kan du ha rygg og bicep  og den tredje legs eller du kan bare kjøre 2 split hvor du ikke trener bena hvis jeg forsto deg korrekt

Utlogget andy1991

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Komme igang igjen etter ferien!
« #2 : 25. august 2011, 15:04 »
jeg anbefaler base øvelser ser du har mange av dem det er bra Smiley
 ellers anbefaler jeg 3 split du har jo tre dager som du trener på så det skal jo passe in i skjema (brys skuldre triceps på en dag ) annen dag kan du ha rygg og bicep  og den tredje legs eller du kan bare kjøre 2 split hvor du ikke trener bena hvis jeg forsto deg korrekt
Han har nå ikke akkuratt mangen base øvelser, er jo bare benk-press Tongue
men jeg ville og anbefalt en 3-split, bare legg til bøy, mark og evnt militær-press, er du usiker på teknik så få noen til å vise deg Wink

Utlogget vikebakk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Komme igang igjen etter ferien!
« #3 : 26. august 2011, 12:29 »
Teknikk hadde jeg fort lært.. Men har problemer med beina og vill derfor ikke presse de så altfor mye nå i nærmeste framtid. Wink

Kan ikke du/dere sette opp en liten splitt til meg med mange baseøvelser? Hadde satt stor pris på det, siden jeg ikke har så god peiling. Smiley

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Komme igang igjen etter ferien!
« #4 : 26. august 2011, 12:33 »
google.com

elmundox

  • Gjest
Sv: Komme igang igjen etter ferien!
« #5 : 26. august 2011, 12:45 »
Du har jo alltids det klassiske fra iform.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=3

Jeg har hatt utrolig bra progresjon med dette.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!