Skrevet av Emne: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no  (Lest 122517 ganger)

Utlogget Lene Hansen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #210 : 11. januar 2005, 12:31 »
For å si det sånn..jeg kommer til å trene der jeg skal jobbe!! Har aldri vært kjempefan av disse treningskjedene, men når jeg flytter ned dit er jeg helt avhengig av barnepass/ barnerom og det er vel bare disse store treningskjedene som har det der nede?!? Men SATS er uaktuelt så da blir det Elixia og tror jeg vil trives der.

Har hørt bare positive ting så vi får se hvor det går...

Grunnen til at jeg flytter til Oslo er mange. Men har lenge hatt lyst til det så har endelig fått ut fingeren!  Smiley


Utlogget johnny bravo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #211 : 11. januar 2005, 13:52 »
sant det du har jo unge du. hva skal du jobbe som der da, treningsveileder eller instruktør a no slag?

har heller aldri likt sånne treningskjeder. grunnen til det er at f.eks på sats så er det sånn at folk kommer dit for å trene men ikke svette fordi miljøet der tilsier at man skal se best mulig ut når man trener. jentene sminker seg og ser ut som de skal ut på byn når de egentlig skal trene det blir litt feil må jeg si. også er det om å gjøre å ha på seg de dyreste klærne.
+ at det er dyrt å trene der også. 400-500 i måneden.

sats er ikke helt min kopp med te.
småsterk 19-åring. 184cm høy, og 90 kg tung.
110 i benk, ca 40 cm over armene mine er ikke fornøyd før de blir 44.

morni

  • Gjest
SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #212 : 11. januar 2005, 14:31 »
sant det du har jo unge du. hva skal du jobbe som der da, treningsveileder eller instruktør a no slag?

har heller aldri likt sånne treningskjeder. grunnen til det er at f.eks på sats så er det sånn at folk kommer dit for å trene men ikke svette fordi miljøet der tilsier at man skal se best mulig ut når man trener. jentene sminker seg og ser ut som de skal ut på byn når de egentlig skal trene det blir litt feil må jeg si. også er det om å gjøre å ha på seg de dyreste klærne.
+ at det er dyrt å trene der også. 400-500 i måneden.

sats er ikke helt min kopp med te.


Hey hey....ro inn litt nå . Skal ikke få i gang enda en diskusjon om sats,men det der med at man ikke er der for å trene ,men ta seg best ut med ny sminke og dill dall er jo rett og slett bare for dumt å si ! Jeg trener på sats i Drammen og jeg kan love deg at der er vi medlemmer som trener hardt og blir SVETTE !  Det renner av meg iallefall når jeg er ferdig på trening ..... Smiley

Så pliiiz ...ikke dra alle sats sentrene under en kam  No no

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #213 : 11. januar 2005, 14:33 »
det tyngste sats har er 40 kilos hantler.
i rest my case.
kanskje ikke så stor greie for damer, men for gutter er det en stor gledesdreper.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #214 : 11. januar 2005, 14:38 »
det tyngste sats har er 40 kilos hantler.
i rest my case.
kanskje ikke så stor greie for damer, men for gutter er det en stor gledesdreper.

Det finnes minst et SATS som har større hantler... !!! Wink

Er heller helt enig med Morni i hennes innlegg, det er mange som blir svette og trener tungt på SATS. For de som ikke tror det, inviterer jeg gjerne til en økt med meg... Smile

UaC, som slentrer innom SATS i ny og ned, ikledd en heller sjaber treningsbukse og en genser som i alle fall ikke står i stil...


Men dette var vel en solid avsporing.... :Offtopic:
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget johnny bravo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #215 : 11. januar 2005, 14:46 »
my bad my bad. men jeg ha ihvertfall et par eksempler der jeg har vært å prøvd, å folk titter ganske rart på meg når jeg drar av meg til en ganske sliten t-skjorte. og hvis jeg presser meg litt hardt da begynner ihvertfall folk å glo for det går jo ikke ann å bli sliten der lissom. men men dere har rett man skal ikke ta alle under en kam. jeg er litt flink til det.
småsterk 19-åring. 184cm høy, og 90 kg tung.
110 i benk, ca 40 cm over armene mine er ikke fornøyd før de blir 44.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #216 : 11. januar 2005, 14:51 »
Det finnes minst et SATS som har større hantler... !!! Wink
kanskje de bare er gniene med hantlene på østsiden av byen da.
ellers så har de dem i et eget skap\avlukke når jeg stikker trynet innom.
rundt her er det 3 sats med 40kg og et satssenter med 32kg hantler.
frustrasjonen er enorm.
i tilegg har de plasthantler som er 4 ganger så store som de trenger å være. en 40 kilos hantel er jo en meter lang.minst.lol
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Lene Hansen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #217 : 11. januar 2005, 16:54 »
sant det du har jo unge du. hva skal du jobbe som der da, treningsveileder eller instruktør a no slag?

har heller aldri likt sånne treningskjeder. grunnen til det er at f.eks på sats så er det sånn at folk kommer dit for å trene men ikke svette fordi miljøet der tilsier at man skal se best mulig ut når man trener. jentene sminker seg og ser ut som de skal ut på byn når de egentlig skal trene det blir litt feil må jeg si. også er det om å gjøre å ha på seg de dyreste klærne.
+ at det er dyrt å trene der også. 400-500 i måneden.

sats er ikke helt min kopp med te.


Jobber som Personlig Trener og aerobicinstruktør så det er det jeg skal gjøre=)

Jobbet et år på SATS jeg, men sluttet for nøyaktig et år siden...Ikke no galt i SATS i den forstand, men de kunne helt klart vært bedre på styrkebiten. Syns det er alt for lite og for dårlig utstyr. Så jeg begynte å trene på Pro-Gym hvor de har Panetta...Helt råe apparater og utstyr!!

Utlogget johnny bravo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #218 : 11. januar 2005, 17:01 »
ikke dårlig, greit betalt elle???

men skal du flytte tilbake til tromsø igjen eller blir oslo stedet nå lissom.

trodde forresten bare det var tre eller fire steder i norge som hadde panetta jeg og at det var haralds gym, champion gym, kaliber gym og et eller annet sted i tønsberg men da tok jeg vel feil.

har aldri prøvd panetta men har hørt at det er noe av det beste i verden.

småsterk 19-åring. 184cm høy, og 90 kg tung.
110 i benk, ca 40 cm over armene mine er ikke fornøyd før de blir 44.

Utlogget Lene Hansen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #219 : 11. januar 2005, 17:06 »
ikke dårlig, greit betalt elle???

men skal du flytte tilbake til tromsø igjen eller blir oslo stedet nå lissom.

trodde forresten bare det var tre eller fire steder i norge som hadde panetta jeg og at det var haralds gym, champion gym, kaliber gym og et eller annet sted i tønsberg men da tok jeg vel feil.

har aldri prøvd panetta men har hørt at det er noe av det beste i verden.



Bra betalt,ja. Har jobbet som selvstendig næringsdrivende det siste året og da tjener man bra. Verre med SATS og sånn som skal ha høy % av det man tjener.

Jo Pro-Gym Sandefjord og Tromsø har Panetta! Det er skikkelig bra, helt sinnsykt utvalg av apparater så tror ikke mange andre kan matche Panetta!

Utlogget Lene Hansen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #220 : 11. januar 2005, 17:08 »
Får se hvor godt jeg trives der nede, men kommer nok helt sikkert til å flytte tilbake en gang. Tromsø er en veldig vakker by og det er kjempekos å bo her, men man er jo litt "lost in space" her oppe da..

Utlogget jeez

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #221 : 11. januar 2005, 18:34 »
Du er best lene !! hehe bare så du vet, av alle damer på alle forum jeg har vært på er du den jeg mista pusten av lengst (sry for 14iss) Champion gym er veeldig bra trener der selv masse frivekter og panatta aparater så det tyter.. Dance
<3 Champion <3

Utlogget Cera

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #222 : 11. januar 2005, 22:34 »
Hvis dere mener at de som går på SATS ikke går der for og trene, så lurer jeg på hva Rolf bedrev på SATS en god stund Wink

Utlogget LettMelk

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 175

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #223 : 11. januar 2005, 22:44 »
sats er helt greit. Men viss man skal satse må man kanskje til et gym med folk med kunnskap. Oppfølging er viktig. Det får man ikke på sats
ioji0

Utlogget Lene Hansen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

SV: Lene Hansen/ www.pro-trainer.no
« #224 : 11. januar 2005, 22:45 »
Det var ikke jeg som sa det!! Jeg har selv trent på SATS i maaaange år og jeg trente i tillegg til de fleste andre, men tror de mener at det er forskjell fra de mer "seriøse" gymmene. SATS er en treningsplass for Alle og de fleste som trener der er jo mosjonister så det er vel det som er forskjellen...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!