Skrevet av Emne: MaRiAnNe's livstegn  (Lest 214638 ganger)

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #240 : 04. mars 2005, 17:13 »
Mystique; hadde også vært veldig glad hvis du kunne svart meg på hvordan jeg skal gjøre noe med problemet mit uten å legge meg under kniven.. andre problemer jeg har syntes jeg har hatt har jeg selvfølgelig gjort på den vanlige måten.. har jeg syntes at det har vært litt mye flesk; da har jeg begynt på diett.. har jeg villet ha mer muskler; har jeg begynnt å spise masse mat og trene hardt..
men altså puppe-problemet skal vanskelig la seg ordne selv..

Nå har både jeg og Morni barn, så du kan godt si vi har ofret puppene for noe godt.. vi har gitt barna våres det beste vi kan gi dem; nemlig morsmelk! og som kjent blir ikke puppene særlig lekkre av det!
dermed får vi nå vår betaling tilbake i form av silikon!

Gleder meg jeg....
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget cordura

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 97

  • Liten og ikke så sterk
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #241 : 04. mars 2005, 18:38 »
Så d er silikon og ikke saltvann du satser på? Jeg vet hvordan du har d....skulle gjerne selv gjort d, men d koster jo flesk:(

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #242 : 04. mars 2005, 18:43 »
Hva koster det å få gjort noe sånt da...?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #243 : 04. mars 2005, 19:07 »
Så d er silikon og ikke saltvann du satser på? Jeg vet hvordan du har d....skulle gjerne selv gjort d, men d koster jo flesk:(
Hva koster det å få gjort noe sånt da...?

ja, det er silikon jeg skal ta, ja...
har villet gjort det lenge, men er student så har mått satt av litt penger en stund for å kunne gjøre det..
Jeg skal betale 26 000; og det inkulderer den før-samtalen vi hadde her om dagen ( hvor man bestemmer når, hva, hvordan o.l. )
Hvis man vil ha anatomiske innlegg koster det enda mer.. da hadde jeg måttet betalt
 32 000; Anatomiske innlegg ser litt mer naturlig ut enn vanlige runde, fordi man får ikke så lett den kanten på oversiden av puppen..
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #244 : 04. mars 2005, 21:14 »


Jeg tror det viktigste dersom en ikke vil at det skal se for unaturlig ut er å ikke legge i for mye. Har sett et par med sånn ca 250 gram i hver og de var i allefall veldig fine - ehemm....
Litt unaturlig vil det liksom uansett se ut, men det er jo mer normen i dag uansett, så det er det ikke mange som reagerer negativt på

Vil ikke ha for mye jeg heller.. tenkte 300 siden jeg er såpass høy og "bred"!  Kirurgen mente at 325 ville se penere ut og passe meg bedre, så det er vel det han legger inn tenker jeg..
Uansett blir puppene litt Bimbo i begynnelsen når de er hovene o.l. Man sier at man ikke får det endelig resultatet før etter 4 mnd...

Så da skulle puppene akkuart rekke å bli "klare" til sommeren..Wink
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #245 : 04. mars 2005, 21:24 »
Marianne: vil egentlig ikke starte en stor krangel med deg nå, men som vanlig var jeg gjerne litt kvass - syns bare det er trist at en så flott jente som deg - du er sterk og pen og har sikkert mange andre gode kvaliteter - syns det er nødvendig å putte plast inn i kroppen for å føle seg vel ( eller mer vel - tror ikke du er så veldig missfornøyd ellers Grin) - med seg selv.
Og nei det er ikke så mye man kan gjøre for å stramme opp pupper, men trening vil jo likevel hjelpe da.
Og jo morni - prøve å godta puppene sine som de er er ikke en så ille start nei Grin

Dere må ikke tro jeg har så mye å skryte av på den fronten - stygg form og små, men sånn er det nå. Syns de er blitt finere nå som jeg har fått litt muskler under, men store kommer de nok aldri til å bli, men sånn er nå det. Hvis jeg "må" ha større pupper til en eller annen anledning så har jeg pushups Grin Skulle også ønske meg større pupper ( også lettere å skjule andre mangler da Grin), men BB er fornøyd, jeg klarer meg bra med de jeg har og jeg slipper iallefall ryggplager pga for store pupper Grin

Og nå kom jeg til å tenke på en gang jeg var å handlet med en venninne - plutselig sier hun til meg - å jeg er så grådi missunnelig på deg! Å- hvorfor det? Jo, for du har små pupper! Jammen i all verden - er det noe å være missunnelig for da?! Ja, for mine er så store at jeg finner aldri noen fine topper å ha på ( hun har helt normalt ok store pupper). Så da er det kanskje ikke så ille alltid likevel da Grin

Og ja - dere ( marrianne og morni) har født barn og det setter sine spor, men det er vel også meningen at livet skal gjøre det etterhvert ?!

Og med tanke på alt man hører om silikoninnlegg og følger så skjønner jeg rett og slett ikke at folk tør lenger.

Og som jeg har sagt så mange ganger før - man kan gjøre allverdens for å se bedre ut - henger ikke hodet og tankene med så hjelper det ikke en god dam shit!

Men det om det.

Får håpe alt går bra og at du blir fornøyd Smiley

morni

  • Gjest
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #246 : 04. mars 2005, 21:32 »
...........nnnnjeeee...nei foresten, jeg skal bite det i meg og holde kjeft  dry
Gidder ikke å starte noe surt her i Mariannes profil  Smile

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #247 : 04. mars 2005, 21:39 »
hmmm.. krangel? krangle er dumt, men litt diskusjoner her og der er jo sundt! kjedelig hvis alle hadde hatt like meningen..Wink

Trening hjelper INGENTING på å stramme opp bryster ( puppene)! Det vil desto mer stramme opp brystmusklene, men på det som vi jenter har ekstra utapå muskelen i forhold til gutta, hjelper det null!
det gjør de faktisk værre!!

angående pupper og topper... gleder meg til å endelig kunne fylle opp toppene mine jeg!!  Grin Push-up hjelper nemlig ingenting hvis man ikke har noe å pushe opp... Wink

hodet og tankene må følge med når man gjør noe som det her.. helt klart! Men jeg er ikke 17 år lenger, og har tenkt på dette i 3 1/2 år ( siden jeg sluttet å amme )!

Kanksje jeg angrer en gang? hvem vet.. Undecided
men da har jeg iallefall prøvd og slipper å lure på hvordan det egentlig er...
det er ikke værre enn å ta de ut..

Har ikke i mot at noen sier meningene sine, så lenge det blir fremstilt på en ordentlig måte.. no effence!  2thumbsup

ha en ellers så flott helg!! Dance
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #248 : 04. mars 2005, 21:40 »
...........nnnnjeeee...nei foresten, jeg skal bite det i meg og holde kjeft dry
Gidder ikke å starte noe surt her i Mariannes profil Smile

Synes vel egentlig at tonen har vært litt "sur" her en stund jeg.. hihihi!!
tror nok jeg vet hva du skulle skrive uansett.. Wink
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Tabaqui

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 116

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #249 : 04. mars 2005, 21:46 »
Lurer bare på en liten ting; hva hvis du vil amme et evt. nytt barn? Men det er kanskje ikke noe problem hvis innlegget legges under muskelen? Bare litt nygjerrig....

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #250 : 04. mars 2005, 22:07 »
Lurer bare på en liten ting; hva hvis du vil amme et evt. nytt barn? Men det er kanskje ikke noe problem hvis innlegget legges under muskelen? Bare litt nygjerrig....

Skal ikke legge det under muskelen alikkavel..
Fant ut at for meg som trener så mye, og som kommer til å fortsette med det, er det lurerst å legge over muskelen...
Så den planen er omgjort!
Amming går ann med innlegg... puppene vil da selvfølgelig ikke bli like pene igjen etterpå! men mulig ; det er det!
Får jeg et barn til engang vil jeg selvfølgelig amme det barnet også!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #251 : 04. mars 2005, 22:29 »
Sitat
Trening hjelper INGENTING på å stramme opp bryster ( puppene)! Det vil desto mer stramme opp brystmusklene, men på det som vi jenter har ekstra utapå muskelen i forhold til gutta, hjelper det null!
det gjør de faktisk værre!!

Her vil jeg arrestere deg litt Marianne...(sa hun som ikke hadde tenkt å si ett ord i puppediskusjon, siden hun mener at det er opp til etthvert menneske hva man velger å gjøre med kroppen sin.... Wink)

Jeg er fra naturens side relativt storbrystet, jeg har født barn, jeg har ammet barn, og puppene mine har selvsagt forandret seg på grunn av nettopp dette. Jeg trodde heller ikke puppene ville forandre seg som følge av trening, men tro du meg når jeg sier at de har det!

Puppene mine har blitt løftet, de har forandret form - og strengt tatt har jeg bedre pupper nå - etter hard trening i noen år - enn jeg hadde før! De er fastere og ser bedre ut - sånn er det bare!

... så det at trening gjør bare gjør puppene våre verre... den kjøper ikke jeg... Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #252 : 04. mars 2005, 22:44 »
bare mine pupper som er rare da Wink For jeg syns iallefall mine  pupper er blitt finere av trening ( større også, men det skyldes kanskje de ekstra kiloene kremt kremt), men å fylle ut noe gjør nok ikke mine heller, men da jukser jeg det til med  pushups, men noe jeg faktisk syns blir enda finere ( etter jeg kom frem til at å ikke ha store pupper ikke var så ille likevel) er å finne en god bh som sitter bra - da får jeg dytta sammen det lille jeg har og de får ganske fin form også - og det beste - det gjør seg så mye bedre under enn fin topp enn det ville ha gjort med ekstra "push" Grin

Men nå har du jo bestemt deg så da er det bare å krysse fingrene for at alt går bra, men av det jeg har sett av bilder av deg syns jeg du ser flott ut fra før jeg Smiley

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #253 : 04. mars 2005, 22:55 »
... så det at trening gjør bare gjør puppene våre verre... den kjøper ikke jeg... Smiley

Da gjelder det sikkert bare oss med små pupper..  what
men det er da sikkert forskjell på folk her også, uten at jeg aldri har hørt noe si at puppene har blitt finere av styrketrening.. men at puppene dine har blitt finere, det tror jeg selvfølgelig på...
sikkert dine også Mystique...
mine pupper kunne ikke bli løftet av styrketreninga.. har nemlig ikke hatt  noe å løfte..  blush

men pupper eller ikke... en ting er iallefall sikkert: alle vi jenter har 2 stk. i mange forskjellige former og fasonger.. store,små,lange,korte o.s.v.

Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #254 : 04. mars 2005, 23:08 »
Pupper er nå en gang stort sett fett og kjertler, så å trene dem opp er jo ganske fånyttes liksom.... Deffer en blir de jo litt som vrengte polvotter av samme årsak...- fint det også seff, men finere - tja gudene vet....... Fine er de jo uansett - om de så er flate som speilegg. Det indre er uansett det viktigste. Dette vet jo Marianne mer enn godt nok, så det er nok andre jeg heller ville vært bekymret for om de skulle gjøre noe tilsvarende.

Man kan like det eller ikke, men det er nå en forfengelig verden vi lever i. Synes i grunn ikke det er så mye verre å få fiksa litt på puppene enn å bruke et halvt liv i studio for å få "drømmekroppen".......målene er liksom litt de samme


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!