Skrevet av Emne: Michael sine bilder & filmer. sommer minner s.29. Nytt bilde s34  (Lest 79513 ganger)

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
hehe joa men før jeghadde dårlig erfaring med å spy så vilel det vært et seriøst svar fra meg å si at man skal spise til man spyr haha Grin
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget darbekke

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Fy faen jeg har vært fyllesyk idag :18smileysleep:
nesten ikke spist i hele dag Angry har vært så dårlig
går man noe særlig ned av å ikke spise på en dag?
føler jeg har gådd noe jævli ned, men er vel bare en
innbildning :Phehe men imårgen ska jeg spise noe
JÆVLI!!! 2thumbsup buttrock
Alder : 26år (87 modell)
Høyde : 176cm
Vekt : 85


Benkpress            130kg                        1x1

Skrå-benk            40kg(manual)            1x4

Skuldrepress        25kg (manual) 3x8 (30kg 1x4)

Bicepscurl             50kg               1x5

Franskpress          40kg              1x22

Markløft               155kg             1x3

Knebøy                120kg             1x1

Utlogget roody-pooh

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 204
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 204

  • Hardwork wins it...
Nå er jeg klar for noen oppdaterte sommerbilder her.. Grin
Roody-PooH

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

nja nå har livet mitt blitt litt snudd på hode de siste ukene så noe skikkelig bra form i år blir det ikke. Skule ta laser operasjon for noen uker siden på øynene for å ujje måtte bruke briller/linser. Kirurgen begynte å kutte i øyet før lokalbedøvelsen fungerte slik at jeg skvatt til. Dete resulterte i at han kutta av en liten bit av øyet som dem også klarte å miste. når jeg var på vei hjem ringte dem og sa dem hadde funnet den i søppla så jeg måtte tilbake å få satt den på plass igjen. I 5 dager lå jeg i et mørkt rom uten å få sove, uten matlyst og med en følelse av 10kg glass i øyet. Disse 5 dagene var det usikkert på om jeg kom til å få synet tilbake på høyre øyet så var et utrolig psykologisk stress som også resulterte i en del kg ned sammen med 0 søv og matlyst. Nå ser det ut som biten har grod på plass men jeg ser rimelig dårlig enda grunnet hevelse på selve øyet etc. Har så vidt begynt å trene litt nå. Tør ikke ta det for tungt siden jeg ikke vil ha noe mer trykk opp i hue/øye.  men men får krysse fingrene som kirurgen sier og håpe på det beste  biggrin

formen er ca sånn her nå. tatt for noen dager siden

alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
God bedring! Høres ut som en lite heldig sak! Har du planer om å prøve å få pasientskadeerstatning?
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
oi, kjipt opplevelse Undecided  god bedring!
ser uansett fortsatt bra ut på det bilder der så har vel ikke mister så altfor mye? hehe
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

God bedring! Høres ut som en lite heldig sak! Har du planer om å prøve å få pasientskadeerstatning?

Blir vanskelig. Siden det var et rent kosmetisk inngrep pluss privat klinikk. Fikk pengene tilbake ( 28 000 ) full oppfølging og ny operasjon senere om det lar seg gjøre. Har snakka med advokat så jo mindre skaden blir varig kan det fort hende at vinninga går i spinninga.

Baliba: Etter de 5dagene når jeg lå rett ut var jeg nede i 73kg. Altså ca 3-4 kg ned, men gikk fort litt opp igjen.. Nå ligger jeg på ca 75 kanskje litt mindre, varierer.
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sant nok, håper det går seg til over tid!
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget darbekke

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

nja nå har livet mitt blitt litt snudd på hode de siste ukene så noe skikkelig bra form i år blir det ikke. Skule ta laser operasjon for noen uker siden på øynene for å ujje måtte bruke briller/linser. Kirurgen begynte å kutte i øyet før lokalbedøvelsen fungerte slik at jeg skvatt til. Dete resulterte i at han kutta av en liten bit av øyet som dem også klarte å miste. når jeg var på vei hjem ringte dem og sa dem hadde funnet den i søppla så jeg måtte tilbake å få satt den på plass igjen. I 5 dager lå jeg i et mørkt rom uten å få sove, uten matlyst og med en følelse av 10kg glass i øyet. Disse 5 dagene var det usikkert på om jeg kom til å få synet tilbake på høyre øyet så var et utrolig psykologisk stress som også resulterte i en del kg ned sammen med 0 søv og matlyst. Nå ser det ut som biten har grod på plass men jeg ser rimelig dårlig enda grunnet hevelse på selve øyet etc. Har så vidt begynt å trene litt nå. Tør ikke ta det for tungt siden jeg ikke vil ha noe mer trykk opp i hue/øye.  men men får krysse fingrene som kirurgen sier og håpe på det beste  biggrin

formen er ca sånn her nå. tatt for noen dager siden



Har du noen flere bilder eller?
Alder : 26år (87 modell)
Høyde : 176cm
Vekt : 85


Benkpress            130kg                        1x1

Skrå-benk            40kg(manual)            1x4

Skuldrepress        25kg (manual) 3x8 (30kg 1x4)

Bicepscurl             50kg               1x5

Franskpress          40kg              1x22

Markløft               155kg             1x3

Knebøy                120kg             1x1

nann-rosita

  • Gjest
nja nå har livet mitt blitt litt snudd på hode de siste ukene så noe skikkelig bra form i år blir det ikke. Skule ta laser operasjon for noen uker siden på øynene for å ujje måtte bruke briller/linser. Kirurgen begynte å kutte i øyet før lokalbedøvelsen fungerte slik at jeg skvatt til. Dete resulterte i at han kutta av en liten bit av øyet som dem også klarte å miste. når jeg var på vei hjem ringte dem og sa dem hadde funnet den i søppla så jeg måtte tilbake å få satt den på plass igjen. I 5 dager lå jeg i et mørkt rom uten å få sove, uten matlyst og med en følelse av 10kg glass i øyet. Disse 5 dagene var det usikkert på om jeg kom til å få synet tilbake på høyre øyet så var et utrolig psykologisk stress som også resulterte i en del kg ned sammen med 0 søv og matlyst. Nå ser det ut som biten har grod på plass men jeg ser rimelig dårlig enda grunnet hevelse på selve øyet etc. Har så vidt begynt å trene litt nå. Tør ikke ta det for tungt siden jeg ikke vil ha noe mer trykk opp i hue/øye.  men men får krysse fingrene som kirurgen sier og håpe på det beste  biggrin

formen er ca sånn her nå. tatt for noen dager siden


au

men vil du få helt bra syn igjen da?
blir redd når jeg leser slikt. for dette er redningen min , nemlig operasjon.. Ei venninne klarte de lage en fold på øyet, slik at hun ikke så i det hele tatt, men måtte opereres igjen .. Nå der hun jo bra.
Jeg har jo minus 8 og minus 9 , og reagerer på linser og briller, så jeg får litt panikk når noen sier de har hatt dårlige operasjoner

NR

Utlogget Ida Eline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 173

  • Impossible is not a fact!
Off.... Det der hørtes forferdelig ut....
Ønsker deg all lykke til videre!!!
Impossible is not a fact!

Utlogget darbekke

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Får ønske deg God Bedring da  Cool
Håper øyet blir bedre Wink
Alder : 26år (87 modell)
Høyde : 176cm
Vekt : 85


Benkpress            130kg                        1x1

Skrå-benk            40kg(manual)            1x4

Skuldrepress        25kg (manual) 3x8 (30kg 1x4)

Bicepscurl             50kg               1x5

Franskpress          40kg              1x22

Markløft               155kg             1x3

Knebøy                120kg             1x1

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

jises, god bedring!

Utlogget roody-pooh

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 204
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 204

  • Hardwork wins it...
God bedring! Stå på, så kommer du fort tilbake! Wink
Roody-PooH

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Jeg har tatt laser operasjon, ble bra hos meg, men det synet varierer litt fra dag til dag, litt over 1 år siden jeg tok nå..

Den samma dagen som jeg skulle gjøre det fikk jeg høre om en kollega som hadde vært hos samma kirurgen, han hadde etter tre "bom" operasjoner blitt sykmeldt i et år, og går nå å drypper øynene ganske ofte, + at han fortsatt bruker briller da.. :Smiley

Så virker ikke som om alle er like heldige, nå var det jo forsåvidt en annen kollega som hadde gjort samme inngrep for 5 år siden, og han ser som en ørn enda. Han tok det forresten ikke hos samma kirurg som meg da :Smiley

Det er da ikke bare skrekk eksempler, men det er nok som regel de som det snakkes om

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!