Skrevet av Emne: Hjelp ønskes!  (Lest 678 ganger)

Utlogget Felix

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Hjelp ønskes!
« : 01. juni 2005, 17:25 »
Hei, har nå trent håndall og fotball siden jeg var sju år.. I og med at jeg har blitt 15 nå så satser jeg på håndball videre. Har også blitt bitt av treningsbasillen, har et gym på tinghuset hvor jeg trener når jeg har tid, har nå kjøpt meg proteinpulver.. Jeg ønsker rett å slett å bli større overalt.. Tips til kosthold ønskes, hva bør spises og hvor ofte.

på forhånd takk

-Felix
Felixck Smiley

Utlogget craig bellamy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

SV: Hjelp ønskes!
« #1 : 01. juni 2005, 17:28 »
Søk og du vil få svar.
And may the force be with you woot

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
SV: Hjelp ønskes!
« #2 : 02. juni 2005, 15:08 »
Spis fet fisk, tunfisk, kylling, rent kjøtt, svin, makrell i tomat, frukt, grønnsaker,  nøtter, oljer, GROVT brød, pasta, ris, sunne plantemargariner, melk, yoghurt, cottage cheese, kesam, salat, egg, magre oster, skalldyr, bær... Mye sunt jeg har glemt nå?

Hvpr mye veier du og hvor høy er du? gå inn på dinkost.no og finn ut hvor mye energi du trenger i løpet av en dag.

Så lager du et kosthold du trives med ut ifra dette utvalget og evnt, hva andre har å komme med som er sunt, og lager en fordeling på 50/30/30 k/p/f
tren styrke 2 helst tre ganger i uka, så skal du se det blir mann ut av deg også;)

Klart det er mange faktorer som spiller inn. Du må ha et godt sammensatt måltid en time før treningen, få i deg prot og karbs rett etter trening, etterfulgt av et godt måltid etter dette igjen, nok prot før legge tid.
Så har vi individuelle faktorer ved treningen. Du må finne deg et treningsprogram som passer godt for din kropp så skal dette gå bra;)

Og ikke glem frokosten!!
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!