Skrevet av Emne: anbefallinger  (Lest 4851 ganger)

Utlogget korny

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Re:anbefallinger
« #15 : 03. juni 2003, 00:19 »
hvor lenge bør man jogge egentlig? jeg har jogget veldig intensivt ca. 20 minutter uten å spise noe å det funker ganske bra for meg. etter det har jeg som regel laget meg en omelett eller noe..
skal man vente med frokosten etter kardio og er det ikke mest effektive å ikke spise siden kroppen da bruker mest av fettet? bare lurer jeg Smiley

Utlogget MrSymmetry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 268

Re:anbefallinger
« #16 : 04. juni 2003, 11:13 »
hvor lenge bør man jogge egentlig? jeg har jogget veldig intensivt ca. 20 minutter uten å spise noe å det funker ganske bra for meg. etter det har jeg som regel laget meg en omelett eller noe..
skal man vente med frokosten etter kardio og er det ikke mest effektive å ikke spise siden kroppen da bruker mest av fettet? bare lurer jeg Smiley
Dersom du spiser før kardio vil kroppen forbrenne det du nettop har spist, dette går greit dersom du kun ønsker bedre kondisjon. Men de aller fleste ønsker å forbrenne fett, derfor kardio før frokost Smiley
Når det gjelder lengden på økten, må denne tilpasses den enkelte. Viss du syns 20min funker bra er det bare å fortsettemed det. Wink
My body is my temple

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Re:anbefallinger
« #17 : 13. juni 2003, 00:13 »
Jeg har en fast rute som tar ca 30 minutter å gå i raskt tempo. Her er det 15 minutter med nedover bakke og 15 minutter med noenlunde bratt stigning. Jeg er som oftest rimelig sliten etter at disse 30 minuttene er omme. Som oftest går jeg på kvelden, men tenker at å gå denne om morran vill være ok, men som spurt tidligere, er det noe poeng i det, 30 minutter mener jeg? Jeg begynner på jobb klokka 0700, så 2,5 timer er helt utenkelig for meg..

30 minutter bedre enn ingenting, eller?
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:anbefallinger
« #18 : 13. juni 2003, 18:21 »
30 minutter er veldig mye bedre enn ingenting!! Har du ikke tid til mer så har du ikke det, men bedre med en kjapp tur enn å tenke er ikke noe vits i fordi det optimale hadde vært mer tid.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!