avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1017479 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Dagens:

Prøvde okklusjonstrening, men fikk vondt på 50 kg så da gav jeg faen (Nei, ikke vondt i lårene)

Chins:
4x6-8

Dips:
4x6-10

Smalbenk m/Strikk:
70 kg 2x6*ca. 110-115 kg på toppen

Rykkdrag:
30 kg 2x6
20 kg 2x8-12

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Er det noe matsalg på NM? altså kvalitetsmat,vafler og pølse? ikke sånn proteintull.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Er det noe matsalg på NM? altså kvalitetsmat,vafler og pølse? ikke sånn proteintull.

Proteiner har vi ikke på bygda, kuer, gris, sau og ikke minst kylling er kjæledyr/lovers til folket her. Så kun potitt, lapskaus og vafler Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Proteiner har vi ikke på bygda, kuer, gris, sau og ikke minst kylling er kjæledyr/lovers til folket her. Så kun potitt, lapskaus og vafler Cheesy

Man får altså kjøpt potet i stk? hva er prisen på 5 poteter da?  Grin

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Man får altså kjøpt potet i stk? hva er prisen på 5 poteter da?  Grin

Hehe, aner ikke jeg altså Wink
Skulle jo hatt det Cheesy
Men blir vel sikkert pølser fra Dahlens i drammen, bulkepølse hvor selv brødene dyppes i pølsevannet :O
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Hehe, aner ikke jeg altså Wink
Skulle jo hatt det Cheesy
Men blir vel sikkert pølser fra Dahlens i drammen, bulkepølse hvor selv brødene dyppes i pølsevannet :O

Mye griseprat her nå, det er bra. Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Appropos Gris:

http://www.youtube.com/watch?v=TyIqRsQB7Tg&playnext_from=TL&videos=lXsIgYa1bYE

Håper jeg kan spinne slik som dette igjen i løpet av året =)
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Hehe, aner ikke jeg altså Wink
Skulle jo hatt det Cheesy
Men blir vel sikkert pølser fra Dahlens i drammen, bulkepølse hvor selv brødene dyppes i pølsevannet :O

Nydelig Grin

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Jeg drev og etterforsket et konspirasjonsteori jeg har på gang nå (jeg lurer på hvorfor så mange pakistanere som fisker i Nitelva er sykelig fascinert av Gjørs (fremfor gjedde osv.).. De sier de ikke spiser fisken (hvem faen spiser noe fra Nitelva egentlit!?), men hva brukes den til da? Og hvis de mot formodning er sportsfiskere, hvorfor bruker noen av de garn og teiner?

Jeg søkte derfor på: kebab gjørs  i Google, og din logg ble resultat nr 2. Har du noen innspill i saken, eller er du kneblet av eventuelle bakmenn?
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Og hvis de mot formodning er sportsfiskere, hvorfor bruker noen av de garn og teiner?



"I Norge finnes gjørsen kun i Tista, Glomma opp til Øyeren  og sør i Leira, Vansjø  , Gjersjøen , Akersvannet  , Nærvannet og Borrevannet. I Norge benyttes den i liten grad som matfisk, men den er blitt en populær sportsfisk."

Ser ut til at det er en sports fisk ja.. Tongue Hvorfor de bruker garn?

Vell, hvorfor bruker noen som trener dop?

hehe.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jeg drev og etterforsket et konspirasjonsteori jeg har på gang nå (jeg lurer på hvorfor så mange pakistanere som fisker i Nitelva er sykelig fascinert av Gjørs (fremfor gjedde osv.).. De sier de ikke spiser fisken (hvem faen spiser noe fra Nitelva egentlit!?), men hva brukes den til da? Og hvis de mot formodning er sportsfiskere, hvorfor bruker noen av de garn og teiner?

Jeg søkte derfor på: kebab gjørs  i Google, og din logg ble resultat nr 2. Har du noen innspill i saken, eller er du kneblet av eventuelle bakmenn?

Hahaaha  Grin
Fy faen så random  rofl

Som alltid begynner jeg å skratte når jeg blir satt til veggs, så det er vel ikke lengre grunn til å forsøke å fornekte noe som helst. Klart jeg er kneblet  Shocked

"uhellet" mitt på "isen" sier vel det meste.... nå kan jeg ikke si noe mer. Ring min mor om jeg ikke gir tegn til liv her innen midnatt  Lips Sealed
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Gleder du deg til helga? du kommer til å omgås Norges størtste samling av syke mennesker som i tillegg har tvilsom hygiene. Må være topp for deg dette Grin

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Gleder du deg til helga? du kommer til å omgås Norges størtste samling av syke mennesker som i tillegg har tvilsom hygiene. Må være topp for deg dette Grin

ja, og jeg kommer til å føre tett kroppskontakt med så mange som mulig av dem også  Grin
spesielt etter løftingen  Cool

Det blir sjukt på så utrolig mange plan  Shocked
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

ja, og jeg kommer til å føre tett kroppskontakt med så mange som mulig av dem også  Grin
spesielt etter løftingen  Cool

Det blir sjukt på så utrolig mange plan  Shocked

Hørte rykter om at du og j. hansen skulle ha pauseunderholdning der dere løfter dobbel mark. i samme drakt..  Grin

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Hørte rykter om at du og j. hansen skulle ha pauseunderholdning der dere løfter dobbel mark. i samme drakt..  Grin

Det stemmer på en prikke Cheesy
Stikkord: pungen til kenguruene Wink
Gjett hvem som skal ligge i fosterstilling oppe i den pungen for å skape tilstrekkelig buktrykk  Grin
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!