avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1016816 ganger)

silentk

  • Gjest
Er du under 90? Det hadde jeg ikke trodd. Da jeg så deg i jula var du så stor og muskuløs at jeg trodde du var langt over 100. Kjente deg jo nesten ikke igjen fra sist gang jeg så deg. Andreas var enig med meg Smiley Andreas, derimot, var ikke så stor som sist gang jeg så ham...enda han veide mer  Undecided 

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Lightweight baby  Dance
Er enda under 90 kg. I løpet av sommeren kryper nok vekta ned mot 83-84 kg tipper jeg.

Lårene er blitt større i vinter. Skuldre er blitt breiere og kassen også, men vekten er den samme. Så det lover bra  Smiley

Å husk; fett veier mindre enn muskler  blush
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #512 : 23. januar 2006, 22:14 »
Mandag 23.jan

Mage: 3x30

Knebøy nakke:
120 kg 1x5
145 kg 1x4
160 kg 1x3
175 kg 1x2
170 kg 1x1

Benk medium grep:
100 kg 1x8*
120 kg 1x5*
130 kg 1x3*
*m\flaske

Chins sakte opp og ned m\stopp:
6x6
1x10

Triceps:
Pushdown:
50(100) kg 1x10
55(110) kg 1x8

Franskpress m\hantler: 
20 kg`s hantler 1x10
25 kg`s hantler: 1x8

Franskpress m\hantler på decline benk:
30 kg`s hantler: 2x6

Pushdown m\tau:
25(50) kg 1x20

Alle triceps øvelsene kjørt uten pause i mellom.

Kommentar:

Dårlig bøy. Gikk forferdelig dårlig. En liten bedring i benk. Men på 130 kg kjente jeg det godt og ga meg.
Får være tålmodig nå, og kutte benk helt ut en god stund og tøye mye. Det må da hjelpe  what
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Per Ove

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #513 : 24. januar 2006, 13:20 »
Fy flate også Lars!
Hvorfor opp på 130 når du helt klart ikke er bra? Må du teste ut dette hver gang?
Det hadde vel holdt lenge med 100, du som ikke har det travelt for å måtte prestere på et stevne. Må vel være bedre å holde seg på lavere vekter men fortsatt kunne trene øvelsen, enn å måtte teste hva som gjør vondt og høyst sannsynlig forlenge skadeperioden?  Har jo forsåvidt nevnt dette noen ganger før...men du er jo så j..... sta!

Etter jeg fikk avrivningen min i skuldra startet jeg med stanga når jeg klarte å gjøre bevegelsen uten smerte. Kjørte mange reps (20-30) og økte med 5 kg i uka. Trente samtidig rotasjonsøvelser til den store gullmedaljen og klarte etterhvert å løfte gradvis tyngre og tyngre vekter. Riktignok tør jeg nå bare å løfte tungt med skjorte, men jeg kan iallefall være med å konkurrere igjen.  Poenget mitt er at du må trene smart, ikke gjøre det jeg vil kalle dumme ting og tenke langsiktig.

Dagens moralpreken fra meg.

Per Ove

Per Ove

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #514 : 24. januar 2006, 17:07 »
Ja har hørt det før!   :Smiley
må bare droppe benken helt. er ikke noe forskjell på 100 og 130. kjenner det på 50 kg også.
får droppe det en periode og se. Er bevegelses mønsteret i benk som er problemet. Musklaturen har blitt for kort. Så da må det tøyes. Og benken utgår
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #515 : 25. januar 2006, 22:15 »
Ble bare litt trening i dag.
Kjørte totalt 250 reps på magen, fordelt over en nokså lang periode  Tongue  blush
Dette er et ledd i min plan om å bli "buff"  Afro
Så da måtte jeg selvsagt kjøre litt biceps curl også   Grin

Biceps m\stang: 64 kg 5x5

Div. Skulderøvelser: 20 min

 
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #516 : 25. januar 2006, 22:51 »
250 reps på magen fordelt over en nokså lang periode?! Går du og plukker småmynt nå? Ligger du på rygg og kommer deg ikke opp? Ser du på Monty Python og teller rykninger i magen mens du ler?
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #517 : 26. januar 2006, 00:20 »
Må legge til 250 nye reps etter å sett Monthy Python ja  rofl

Nei vi har jo trapp her og hver gang den passeres griper jeg tak i gelenderet og kjører 15-20 beinhev. Så har vi jo en lite tv oppe og nede, så da taes det 30-50 crunches mens man ser program som Mcgyver  Kickass
Jeg ser mye tv, så da blir det noen reps i løpet av dagen   Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #518 : 26. januar 2006, 22:12 »
Bra økt i dag  Situps

Mage:
Benhev;Hengende i chins apparat. Med helt strake ben, ingen bevegelse i overkroppen:
1x32 pers  Gull
2x15

Situps på ball:
3x20

m\tau:
50(100) kg 1x10

Knebøy på balansebrett:
20 kg 1x10
50 kg 2x10
55 kg 1x10
Artig øvelse  Smiley

Supersett;
Chins:
5x6
Mark, bred fotstilling og bredt grep:
90 kg 5x6

Teknikk trening, sumomark:
90 kg 3x10

Nedtrekk foran smalt grep:
100 kg 1x10

Biceps:
Manualer:
25 kg`s hantler 1x5
20 kg`s hantler: 2x8

Preachers curl:
12.5 kg`s hantler 2x8

Triceps:

Oppvarming:
Pushdown:
35(70) kg: 2x10
Tricepspress m\hantel:
8 kg`s hantel: 5x15

Franskpress m\hantler
på decline benk:
20 kg`s hantler 1x8
25 kg`s hantler: 1x4
30 kg`s hantler: 1x13  Gull
25 kg`s hantler: 1x10
20 kg`s hantler: 1x20* litt pause fra forrige settet her, da fotball folket skulle trene mage  Smiley

Skulderpress m\hantler:
30 kg`s hantler: 2x8

Kommentar:
Bra styrke i tricepsene i dag. Dessverre begynte hantelen på venstre hånd og gli ut på tyngste settet i franskpressen. Måtte derfor gi meg på 13 reps  Tongue
Veldig fornøyd med benheven også. Begynner å bli bra tall der, og en sterk midje er viktig  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #519 : 29. januar 2006, 20:00 »
Mini deff begynner i morgen  Help
Mageruter, markeringer og blodårer skal endelig få komme ut i lyset  Dance

Blir en del  Gå  Situps Pushups  Kardio fremover  Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


silentk

  • Gjest
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #520 : 29. januar 2006, 20:20 »
Da kommer du til å se jæklig flott ut mtp hvor mye muskler du har Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #521 : 29. januar 2006, 21:55 »
Tror nok jeg skal klare å beholde styrken veldig bra i alle fall. Veier nå alt for mye i forhold til muskelmasse. 5-6 kg ned burde hjelpe mye på markeringer i alle fall  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #522 : 29. januar 2006, 21:59 »
Tror nok jeg skal klare å beholde styrken veldig bra i alle fall. Veier nå alt for mye i forhold til muskelmasse. 5-6 kg ned burde hjelpe mye på markeringer i alle fall  Smiley


trur du ja. Styrken går iallefall ikkje opp! Wink Du trena lite benk då so du sleppe jo ein nedtur der iallefall... hehe... Lykke til med deffen fitnessboy!  Erter

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #523 : 30. januar 2006, 07:21 »
Skal klare å perse i en del øvelser på "deff"  Wink

Målet er kun å få frem noen markeringer, det burde gå fint  Smiley

Startet i dag med en 35 min med rask gange før frokost.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Mesterinne

  • Gjest
SV: Ivrig Pingle; Time to get buff!
« #524 : 30. januar 2006, 09:28 »
Jøss, tur før frokost! Hvordan ser dietten ut?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!