avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1016823 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Hjelp! Svarte hull i hukommelsen  woot
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
snakk om å være "in denial"  :Smiley

Skulle prøve benk på klubbmesterskapet.
Gikk på vekta og tenkte; " ja ja kanskje ikke helt nede i 82,5 kg klassen enda. Men må da maks være 84 kg"

....var 89 kg  Grin

Dette betyr i det minste at chinsen er bedre enn fryktet  rofl
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
snakk om å være "in denial"  :Smiley

Skulle prøve benk på klubbmesterskapet.
Gikk på vekta og tenkte; " ja ja kanskje ikke helt nede i 82,5 kg klassen enda. Men må da maks være 84 kg"

....var 89 kg  Grin

Dette betyr i det minste at chinsen er bedre enn fryktet  rofl
Hehe,du er i form. Cheesy
Går det bedre med skulderen nå?
Nordisk mester i håndbak 2014.


2strong

  • Gjest
HeHe Tjukkis !  Eating

Ble det mye i benken på deg da ?  Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Løftet ikke
Fikk vondt. Er ikke akkurat legekyndig og klarer ikke si hva som er galt.
Men symptomene og dette bildet viser vel at jeg har en avrivning av brystmuskelen  what
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Løftet ikke
Fikk vondt. Er ikke akkurat legekyndig og klarer ikke si hva som er galt.
Men symptomene og dette bildet viser vel at jeg har en avrivning av brystmuskelen  what
Dette så ikke bra ut.. Undecided

Burde fått sjekket ut dette,jo før jo heller..
Nordisk mester i håndbak 2014.


2strong

  • Gjest
Ser ut som om det er en bunt med fibre som har røket ja.  Undecided
Lite å gjøre, bortsett fra å ta tiden til hjelp og la kroppen reparere skaden.
Fibrene får du nok aldri tilbake, men tror helt sikkert at du ikke vil tape noe styrke på dette.  Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
En i klubben er overlege på kysthospitalet. Så han vet nok hva jeg bør gjøre fremover Smiley

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
En i klubben er overlege på kysthospitalet. Så han vet nok hva jeg bør gjøre fremover Smiley
fikk du snakket med han igår da?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

2strong

  • Gjest
Tren opp mot belastninger som gjør vondt, men vær forsiktig og lytt til kroppen.
Prioriter støtteøvelsene i denne perioden og spesiellt de du kan kjøre 100% på.

Hør først og fremst på legen din, men det var ihvertfall dette jeg gjorde da jeg fikk en avrivning.  Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Han mente at problemet var ved fremre delt. Skaden har kommet at lang tid med skjevtrening i benk.
Får prøve å kutte all benk trening. Og også kutte biceps trening. Får smerter av det også.
Og så er det tøying som gjelder  Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


2strong

  • Gjest
Hmm... For meg ser det rett og slett ut som at du har revet av en bunt med fibre.
Du har sikkert fått en betennelse ( kronsik ? ) pga skaden, og dette blir irritert hver gang du kjører øvelser som berører området.

Kan jo hende at bildet lyver noe, men for meg ser det som sagt ut at det er en bit med kjøtt som mangler.  what

Hitman har kanskje en bedre forklaring ?

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Ja jeg synes egentlig det samme.
Må finne ut av dette snart altså!
 Tongue

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


2strong

  • Gjest
Jepp, synes du bør høre med noen som har peiling på idrettsskader. For jeg tror ikke dette kommer av skjevtrening.  what

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Hehe aner ikke jeg  Wink
Er i alle fall ute av stand til å løfte benk. Utføre armhevninger, dips bicepscurl osv,
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!