Skrevet av Emne: Bivirkinger av Rez-V?  (Lest 3640 ganger)

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Bivirkinger av Rez-V?
« : 25. februar 2009, 19:21 »
Bivirkinger av Rez-V? Hva er er de?..

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #2 : 25. februar 2009, 19:52 »
Tviler på at du vil merke noe. Ingen av gutta på t-nation sier de har merka noen endringer.

Jeg brukte 6-oxo extreme i 3-4 uker(ikke spør hvorfor jeg kjøpte det, de sto på hylla i butikken og jeg hadde penger) og merka ikke noe spesielt. Ble vel litt sterkere, men ikke noe utenom det vanlige tror jeg.
En måned seinere, da jeg hadde slutta med det gikk jeg til legen og sa jeg hadde brukt et kosttilskudd jeg var litt usikker på(var ikke usikker på noe som helst, var bare nyskjerrig). Fikk sjekka testosteronnivået mitt og de sa det var alt for høyt og jeg måtte slutte med det kosttilskuddet jeg brukte fordi det var testosteron i det.
Fikk ganske så harde brystkjertler etterpå, en bitte liten gyno kanskje.

Ikke noe å bruke penga på. Tongue

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #3 : 25. februar 2009, 20:04 »
Det du ikke vet om "svenske-kosttilskudd" eller "wannabe kosttilskudd" er ikke verdt å vite Tongue Har vel gått med en god del spenn i Sverige? hehe Smiley

Haha, alt for mye. Og nesten ingenting funker, men det er jo jævla kult å bruke uansett da. Etikettene er så tøffe.

Animal m-stak, animal test, animal pak, nano vapor, massacra, N'gorge, jungle warfare, 6 oxo, diverse aminosyrer osv. Tongue

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #4 : 25. februar 2009, 20:06 »
Så det øker testosteron nivåene og minsker estrogen nivåene? Tror jeg kommer til å kjøpe det da Smiley, hvor er det best å bestille det?

Protein1991

  • Gjest
Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #5 : 25. februar 2009, 20:07 »
Haha, alt for mye. Og nesten ingenting funker, men det er jo jævla kult å bruke uansett da. Etikettene er så tøffe.

jungle warfare
Brant meg der jeg... Har lært meg at om ting er for godt til å være sant, er det nok det.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #6 : 25. februar 2009, 20:08 »
Så det øker testosteron nivåene og minsker estrogen nivåene? Tror jeg kommer til å kjøpe det da Smiley, hvor er det best å bestille det?

Kjøpe hva, hvem er det du spør? Tongue

Brant meg der jeg... Har lært meg at om ting er for godt til å være sant, er det nok det.

Har du brukt jw? Jeg brukte det i 5 dager, men fikk vondt i magen så jeg kasta driten i skogen ahhah!

Protein1991

  • Gjest
Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #7 : 25. februar 2009, 20:09 »
Så det øker testosteron nivåene og minsker estrogen nivåene? Tror jeg kommer til å kjøpe det da Smiley, hvor er det best å bestille det?
Jeg ville IKKE kjøpt det. Koster flesk. Har sikkert ingen virkning i det heletatt. Og om det har noen virkning i det heletatt er nok bivirkningene verre enn om du hadde kjørt ekte legemiddler som OVERHODET IKKE ER TIL Å ANNBEFALE!

Tren heller godt, spis og hvil riktig. Og kjøp gjerne kreatin, protein osv med bevvist effekt og uten nevneverdige bivirkninger enn å satse masse penger på dritt som ikke funker, men som gir bare faenskap..

Protein1991

  • Gjest
Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #8 : 25. februar 2009, 20:11 »
Har du brukt jw? Jeg brukte det i 5 dager, men fikk vondt i magen så jeg kasta driten i skogen ahhah!
Jeg brukte det ja. Ble lovt guld og grønne skoger. (Altså økt testoproduksjon, uten doping, uten bivirkninger. Only Natural). Tok nesten hele boksen. Fikk giga kviser, og hadde ikke sexlyst i 4 uker etter jeg slutta på det. FAIL Tongue
Første og siste gang jeg kjøper noe sånnt.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #9 : 25. februar 2009, 20:14 »
Jeg brukte det ja. Ble lovt guld og grønne skoger. (Altså økt testoproduksjon, uten doping, uten bivirkninger. Only Natural). Tok nesten hele boksen. Fikk giga kviser, og hadde ikke sexlyst i 4 uker etter jeg slutta på det. FAIL Tongue
Første og siste gang jeg kjøper noe sånnt.

HAHA FAIL! Tongue

Det er jo et designer-steroid da, har lest på bodybuilding.com at du kan bli SKIKKELIG nedsatt etter bruken ja. hoho ;P

Protein1991

  • Gjest
Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #10 : 25. februar 2009, 20:17 »
HAHA FAIL! Tongue

Det er jo et designer-steroid da, har lest på bodybuilding.com at du kan bli SKIKKELIG nedsatt etter bruken ja. hoho ;P
Yup! Er den linken Henrik sendte meg.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #11 : 15. mars 2009, 23:52 »
Jeg brukte det ja. Ble lovt guld og grønne skoger. (Altså økt testoproduksjon, uten doping, uten bivirkninger. Only Natural). Tok nesten hele boksen. Fikk giga kviser, og hadde ikke sexlyst i 4 uker etter jeg slutta på det. FAIL Tongue
Første og siste gang jeg kjøper noe sånnt.
Er da du skulle ha hatt 6-oxo'en til kompisen så hadde du ikke hatt hengepikk så lenge ;-)
Lurt å lese noen ganger hva man kjøper - eller i ditt tilfelle - har kjøpt. Lesson learned.

Protein1991

  • Gjest
Sv: Bivirkinger av Rez-V?
« #12 : 16. mars 2009, 20:12 »
Er da du skulle ha hatt 6-oxo'en til kompisen så hadde du ikke hatt hengepikk så lenge ;-)
Lurt å lese noen ganger hva man kjøper - eller i ditt tilfelle - har kjøpt. Lesson learned.
Sorry, har ikke tro på det produktet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!