Skrevet av Emne: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009  (Lest 9244 ganger)

Utlogget CHN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #15 : 28. juli 2009, 00:57 »

Mye folk
Håper på mange deltakere til neste år Smiley
Kanskje høyne til 100kg på farmers, vist øvelsen blir med til neste år Smiley

RUN BITCH , RUN!!!

Med mye bedre mulighet for å trene strongman som det nå vil bli i fl.fjord vil det bli flere deltakere ja Smiley..
Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #16 : 28. juli 2009, 10:02 »
Kjempe bra initiativ og bra gjennomført arrangement;) Gradla til Joakim! (Det var du som hjalp meg med å tape opp skjorta på showliften sant?)
VEL FORTJENT SEIER!
Fantastiskt tragisk at folk kommer med kommentarer som "ufortjent seier" osv. Og når grunnen bak påstanden er at det finnes sterkere folk i flekkefjord må jeg le:P
24 og feit

Utlogget Djammen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #17 : 28. juli 2009, 10:52 »
Hehe jo det var meg Smiley tusen takk:)
Ja det var skikkelig morro og vanvittig folksomt, du får ta turen neste år!:)

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #18 : 28. juli 2009, 11:52 »
Hehe jo det var meg Smiley tusen takk:)
Ja det var skikkelig morro og vanvittig folksomt, du får ta turen neste år!:)

Bare hvis christian tillater meg å delta=P
24 og feit

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #19 : 16. august 2009, 13:45 »
Til førstegangsarrangement tør jeg påstå at det ble greit gjennomført, og at det gav komiteèn som arrangerer laksefestivalen denne helga et inntrykk av hvor mange som faktisk ville få med seg dette innspillet på programmet - som forhåpentligvis gjør at de setter av bedre tid neste år.

Det er alltid småting å pirke på ved slike arrangement, men siden det er første gang noe slikt arrangeres i Flekkefjord kan man ikke forvente annet.

* Det var relativt liten plass for utøverne, området burde egentlig vært sikret med band i det minste.
* Hvor mange visste egentlig om konkurransen? Forhåpentligvis stiller avisen opp med et lite notis en stund i forkant av neste års konkurranse slik at folk som vil delta får sjangsen til å forberede seg til dette.
* Savner at speaker har mer kontakt med utøverne, i år var det kun Joakim som slapp til i mikrofonen, etter eget ønske.
* Premiene var noe smålige synes jeg, ville prøvd en annen sponsor av premier neste år..

Og til dere andre som ikke er fra Flekkefjord, men allikevel vil delta :
Hvordan høres det egentlig ut at en mann fra eksempelvis Kristiansand er innehaver av tittelen "FLEKKEFJORDS sterkeste mann"?

Steven Caswell - også kjent som "tidtakeren til venstre i bildet", utstyrt med hvit t-skjorte, joggebukse og stoppeklokke på stevnet.

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #20 : 18. august 2009, 19:39 »
Til førstegangsarrangement tør jeg påstå at det ble greit gjennomført, og at det gav komiteèn som arrangerer laksefestivalen denne helga et inntrykk av hvor mange som faktisk ville få med seg dette innspillet på programmet - som forhåpentligvis gjør at de setter av bedre tid neste år.

Det er alltid småting å pirke på ved slike arrangement, men siden det er første gang noe slikt arrangeres i Flekkefjord kan man ikke forvente annet.

* Det var relativt liten plass for utøverne, området burde egentlig vært sikret med band i det minste.
* Hvor mange visste egentlig om konkurransen? Forhåpentligvis stiller avisen opp med et lite notis en stund i forkant av neste års konkurranse slik at folk som vil delta får sjangsen til å forberede seg til dette.
* Savner at speaker har mer kontakt med utøverne, i år var det kun Joakim som slapp til i mikrofonen, etter eget ønske.
* Premiene var noe smålige synes jeg, ville prøvd en annen sponsor av premier neste år..

Og til dere andre som ikke er fra Flekkefjord, men allikevel vil delta :
Hvordan høres det egentlig ut at en mann fra eksempelvis Kristiansand er innehaver av tittelen "FLEKKEFJORDS sterkeste mann"?

Steven Caswell - også kjent som "tidtakeren til venstre i bildet", utstyrt med hvit t-skjorte, joggebukse og stoppeklokke på stevnet.

Ved Jærens sterkeste strongmankonkurranse er de litt mer åpne med deltakerpåmeldingene. De slipper ikke inn folk fra Kristiansand og Oslo, men sandnes og stavanger, tilogmed haugesund går... Jeg vil ikke si Flekkefjord er så veeeldig langt fra Kristiansand;)
Og det med avisen.. INGEN leser avisen i Flekkefjord, bør heller fyre opp plakater i busstopp og båthus eller hvor flekkefjordinger henger
24 og feit

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #21 : 18. august 2009, 22:22 »
Jærens sterkeste mann har noen års fartstid, dette er første av sin sort i Flekkefjord såvidt jeg vet.
Det er nok muligheter for at dette kan utvides til Listers sterkeste mann eller noe slikt over tid, da strekker vi oss plutselig til farsund.

Ang. avisen.. joda, ut av 10.000 innbyggere tror jeg de fleste leser lokalavisen, og det er da fra lokalmiljøet det først og fremst ønskes deltakere.

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #22 : 20. august 2009, 21:01 »
jæren strekker seg til stavanger i nord, så sandnes og stavanger er del av jæren:-)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #23 : 23. mai 2011, 00:31 »
Vi kommer nå til å arrangere Flekkefjords Sterkeste Mann årlig fremover

Hvor ble det av dette arrangementet?

Utlogget CHN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Flekkefjords Sterkeste Mann 2009
« #24 : 25. mai 2011, 19:24 »
liten vits å arrangere konk med mer eller mindre ingen interesserte deltakere..samt folk til å være med å arrangere det..
Medlem av Kristiansand Strongteam

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!