Skrevet av Emne: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)  (Lest 21789 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #30 : 29. oktober 2009, 17:24 »
2 av 6 mener jeg å huske. Men ingen av de konkurrerende byggerene testet positivt Cheesy

Hørte 2 av 4, men 2 av 6 er vel like fint.

Blir spennende å se hvem som er borte nå.... :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mr. Quads

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #31 : 29. oktober 2009, 23:45 »
Hvem ble tatt da?

Ingen kjente navn som jeg hadde hørt om. Bare den vanlige "hobby-trykkern" som aldri har stilt i bygging/styrkeløft/strongman.

Hørte 2 av 4, men 2 av 6 er vel like fint.

Blir spennende å se hvem som er borte nå.... :Smiley


Ja mulig det var 2 av 4... hvertfall 2 som ble tatt Smiley hehe

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #32 : 30. oktober 2009, 07:57 »
Ingen kjente navn som jeg hadde hørt om. Bare den vanlige "hobby-trykkern" som aldri har stilt i bygging/styrkeløft/strongman.


Hvordan ville det vært dersom en konkurrerende bygger ble tatt i en slik test? Ville byggerforbundet reagert, og ville han/hun evt mistet plasseringene sine fra konkurranser vedkommende har stilt i etter den positive testen?

Jeg bare lurer........
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mr. Quads

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #33 : 30. oktober 2009, 08:24 »
Hvordan ville det vært dersom en konkurrerende bygger ble tatt i en slik test? Ville byggerforbundet reagert, og ville han/hun evt mistet plasseringene sine fra konkurranser vedkommende har stilt i etter den positive testen?

Jeg bare lurer........

Dette er en sak mellom senteret og "byggern", slik at NKF ville aldri fått vite det en gang om en utøver skulle teste positivt på et senter. Saken er en helt annet om "byggern" også er medlem i NIF i forbindelse med en annen sport.
Men nå ble jo ikke noen konkurrerende bygger tatt i denne testen heller så......

Jeg kan ikke skjønne at noen som helst signerer disse avtalene. Men jeg ser jo at i enkelte situasjoner virker det for Ola Nordmann som at en MÅ skrive under. Noe som har vist seg å være tilfellet altfor mange ganger.....

Utlogget Mr. Quads

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #34 : 30. oktober 2009, 08:35 »
Ja det var noe sånt han snakket om. Begynner å glemme sånne uvesentlige ting nå bare 3 dager før første konk Tongue
Men saken var at jeg skulle på jobb, så jeg hadde rett og slett ikke tid til å diskutere frem og tilbake med han. Tok så testen da jeg vet det ikke er noe i urinen alikevel Smiley
Det var bare prinsippet jeg hang meg opp i da det ikke ble noe valg på en frivillig egenerklæring.

http://studvest.no/sport.php?art_id=10019

"Moen Petterson tok neste dag kontakt med Datatilsynet. Jurist Mari Hersoug Nedberg bekreftet Moens mistanker.

– En slik kontrakt skal kun inngås gjennom samtykke, og det er fritt å si opp kontrakten når som helst, og ikke etter 30 dager, slik det står i SiBs kontrakt, sier Nedberg til Studvest.

Da Moen Pettersen gikk tilbake dagen etter at han sendte mailen, fikk han kontrakten annullert."



Haha, for noen tullinger de ADN folka er ass! De kan ikke sine egne regler, og de vet ikke hva de har lov til å ikke lov til. Nei jeg blir så oppgitt Tongue
Men du klarte deg nå, hørte fra Jannicke at du fremdeles drev å surra rundt på vektertorget i god form på 95kg Wink

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #35 : 30. oktober 2009, 08:47 »
Haha, for noen tullinger de ADN folka er ass! De kan ikke sine egne regler, og de vet ikke hva de har lov til å ikke lov til. Nei jeg blir så oppgitt Tongue
Men du klarte deg nå, hørte fra Jannicke at du fremdeles drev å surra rundt på vektertorget i god form på 95kg Wink

God og god form Tongue Ja jeg trener på VT enda, da det er jo det beste gymmet i bergen sentrum Cheesy Så da holder jeg meg der Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #36 : 30. oktober 2009, 09:25 »
Jeg kan ikke skjønne at noen som helst signerer disse avtalene. Men jeg ser jo at i enkelte situasjoner virker det for Ola Nordmann som at en MÅ skrive under. Noe som har vist seg å være tilfellet altfor mange ganger.....

Du skjønner vel ikke det, nei.  what

Så godt som all omsetning av dopingmidler i Norge er en del av annen, organisert kriminalitet. Du har jo innrømmet bruk i en annen tråd, så jeg antar du er fornøyd med å bidra til å støtte organisert kriminalitet?

Hva med at den gemene hop ikke ser forskjell på de som doper og de som trener rent, slik at vi som er rene, og stolte av det, må leve med å bli skjært over samme kam som de som doper seg?


Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #37 : 30. oktober 2009, 09:34 »
Ingen kjente navn som jeg hadde hørt om. Bare den vanlige "hobby-trykkern" som aldri har stilt i bygging/styrkeløft/strongman.

Ja mulig det var 2 av 4... hvertfall 2 som ble tatt Smiley hehe

Det er forresten artig at du vet at 2 stk ble tatt, men ikke noen byggere. Bare det er vel en verdensrekord.  Huh

Når du vet at 2 stk ble tatt, og du sier at ingen av dem var byggere, så lurer jeg på hvordan du vet det. Jeg tar for gitt at du kjenner byggerne, siden de har varslet deg i 'Oslo' så kort tid etter testingen, men da må du nesten kjenne de andre som ble testet, ettersom testingen ble utført over en hel dag, og jeg tviler på at de testede byggerne fikk med seg alt som skjedde, de var jo hjemme og sendte meldinger til deg?

Hvis du vet at 2 stk ble tatt, så må du kjenne alle som ble testet den dagen, for jeg regner det som usannsynlig at to fremmede personer ville informert deg om at de var tatt i doping sånn helt uten videre?

Jeg lukter en begravet hund her...........
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #38 : 30. oktober 2009, 09:46 »
Dette er en sak mellom senteret og "byggern", slik at NKF ville aldri fått vite det en gang om en utøver skulle teste positivt på et senter. Saken er en helt annet om "byggern" også er medlem i NIF i forbindelse med en annen sport.
Men nå ble jo ikke noen konkurrerende bygger tatt i denne testen heller så......

Jeg kan ikke skjønne at noen som helst signerer disse avtalene. Men jeg ser jo at i enkelte situasjoner virker det for Ola Nordmann som at en MÅ skrive under. Noe som har vist seg å være tilfellet altfor mange ganger.....


blir man tatt på et senter så sprer ryktene seg raskt, og NKF kan FORT få høre om dette.
Og NKF er underlagt WADA, så er du tatt, så er du også utestengt.
BB-miljøet i Norge er såpass lite at dette kommer frem uansett... Er noe med det tørre gresset og ilden som sprer seg..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #39 : 30. oktober 2009, 09:52 »
blir man tatt på et senter så sprer ryktene seg raskt, og NKF kan FORT få høre om dette.
Og NKF er underlagt WADA, så er du tatt, så er du også utestengt.
BB-miljøet i Norge er såpass lite at dette kommer frem uansett... Er noe med det tørre gresset og ilden som sprer seg..


Hoho! Er dette en utbredt holdning blant byggere? Jeg oppfatter fraværet av dopingtesting og -debatt som en slags stilltiende aksept av at det bare er å dope i vei, men så er jeg nok ganske fordomsfull i så måte.  :Smiley

Hvis det skulle vise seg at en utøver fra NKF er tatt skulle det altså bety at vedkommende mister sine plasseringer/medaljer i konkurranser som har funnet sted etter at positiv test er avlagt?
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #40 : 30. oktober 2009, 09:56 »
Hoho! Er dette en utbredt holdning blant byggere? Jeg oppfatter fraværet av dopingtesting og -debatt som en slags stilltiende aksept av at det bare er å dope i vei, men så er jeg nok ganske fordomsfull i så måte.  :Smiley

Hvis det skulle vise seg at en utøver fra NKF er tatt skulle det altså bety at vedkommende mister sine plasseringer/medaljer i konkurranser som har funnet sted etter at positiv test er avlagt?

jeg vet om utøvere som har blitt ilagt to års karantene/utestenging fra konkurrranser ja.
Nå hadde ikke vedkommendene konkurrert på et par år i forkant, men dopingprøvene var positive og utøverne fikk karantene.

Så fordomsfull ?
Absolutt Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #41 : 30. oktober 2009, 09:57 »

Og NKF er underlagt WADA, så er du tatt, så er du også utestengt.

Er du full??? Hvor mange dopingtester har WADA utført på norske medlemmer av NKF i år?
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #42 : 30. oktober 2009, 10:09 »
Er du full??? Hvor mange dopingtester har WADA utført på norske medlemmer av NKF i år?

Siden jeg meget skjeldent drikker alkohol, så er jeg nok ikke full, og ihvertfall ikke på en fredag morgen. Så prøv å holde deg litt seriøs når du kommenterer mine innlegg.

Nkf er underlagt WADA; og forpliktet til å utestenge folk som har blitt testet positivt på doping osv.. Står i reglementet.
Dog det er jo de utøverne som har påstått i full offentlighet at dette er jo så vanlig at det er lov, så ergo ble nok utestengelsen på to år tung å svelge for vedkommende...
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #43 : 30. oktober 2009, 10:15 »
Siden jeg meget skjeldent drikker alkohol, så er jeg nok ikke full, og ihvertfall ikke på en fredag morgen. Så prøv å holde deg litt seriøs når du kommenterer mine innlegg.

Nkf er underlagt WADA; og forpliktet til å utestenge folk som har blitt testet positivt på doping osv.. Står i reglementet.
Dog det er jo de utøverne som har påstått i full offentlighet at dette er jo så vanlig at det er lov, så ergo ble nok utestengelsen på to år tung å svelge for vedkommende...

Underlagt WADA?HuhHuh
Så vidt jeg vet, vil en slik "underleggelse" medføre dopingtester.

Hvor mange dopingtester  har WADA eller ADN gjennomført på  og utenfor konkurranse blandt NKF sine medlemmer??
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Mr. Quads

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #44 : 30. oktober 2009, 11:58 »
Du skjønner vel ikke det, nei.  what

Så godt som all omsetning av dopingmidler i Norge er en del av annen, organisert kriminalitet. Du har jo innrømmet bruk i en annen tråd, så jeg antar du er fornøyd med å bidra til å støtte organisert kriminalitet?

Hva med at den gemene hop ikke ser forskjell på de som doper og de som trener rent, slik at vi som er rene, og stolte av det, må leve med å bli skjært over samme kam som de som doper seg?




Haha!! Det blir det samme som å si at alle som handler falske klær støtter tja.. la oss si menneskesmugling? Alle og enhver støtter det kriminelle miljøet på en eller annen måten enten en vet det eller ikke.

I dagens Norge vil vi alle som trener seriøst bli skjært over samme kam. Se bare på han utrente gamlingen som reiste til Thailand for å dope seg Smiley Fantes jo ikke muskler på karen, og når han doper seg tenker Ola Nordmann at oiiii... Da må jo alle som er større en han dope seg Tongue

Men spiller det egentlig så stor rolle hva andre synes? Det er vel hva du selv vet som teller? Wink

Jeg er ikke her for å krangle mann. Vi har bare forskjellige synspunkter her i livet ang doping, og voksne folk respekterer andres meninger Smiley


Det er forresten artig at du vet at 2 stk ble tatt, men ikke noen byggere. Bare det er vel en verdensrekord.  Huh

Når du vet at 2 stk ble tatt, og du sier at ingen av dem var byggere, så lurer jeg på hvordan du vet det. Jeg tar for gitt at du kjenner byggerne, siden de har varslet deg i 'Oslo' så kort tid etter testingen, men da må du nesten kjenne de andre som ble testet, ettersom testingen ble utført over en hel dag, og jeg tviler på at de testede byggerne fikk med seg alt som skjedde, de var jo hjemme og sendte meldinger til deg?

Hvis du vet at 2 stk ble tatt, så må du kjenne alle som ble testet den dagen, for jeg regner det som usannsynlig at to fremmede personer ville informert deg om at de var tatt i doping sånn helt uten videre?

Jeg lukter en begravet hund her...........

Ja kansje det var verdensrekord, jeg vet ikke Smiley hehe
Kjenner karen som utførte testene. Tidligere bokser. Mer vil jeg ikke si Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!