Skrevet av Emne: muscle worship  (Lest 28513 ganger)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: muscle worship
« #16 : 25. oktober 2009, 12:33 »

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: muscle worship
« #17 : 25. oktober 2009, 12:35 »
Footfreaks har mye bra, men dette var bare en tease:

http://www.youtube.com/watch?v=-8eO9Vpmq9c#noexternalembed&feature=related

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: muscle worship
« #18 : 25. oktober 2009, 12:41 »

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: muscle worship
« #19 : 25. oktober 2009, 12:45 »
Seriøst Gammern, det der var helt for jævlig kvalmt!
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: muscle worship
« #20 : 25. oktober 2009, 12:50 »
Seriøst Gammern, det der var helt for jævlig kvalmt!
what  Grin

Avslutter mine bidrag i denne tråden som viser nyttigheten av internett, med THONGBATTLE:
http://www.youtube.com/watch?v=fyH9IFQOSv0#noexternalembed&feature=related
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: muscle worship
« #21 : 25. oktober 2009, 12:59 »
what  Grin

Avslutter mine bidrag i denne tråden som viser nyttigheten av internett, med THONGBATTLE:


Du er rimelig kreativ som klarer å fiske frem alt det der... Håper i alle fall at det er kreativitet som ligger bak ditt imponerende arsenal av tvilsomme filmklipp, og ikke personlig interesse Grin

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: muscle worship
« #22 : 25. oktober 2009, 13:01 »
skjønner faen ikke åssen dere klarer å søke dere fram til disse videoene.. Grin haha. dere må jo kunne litt om det fra før av mtp søkeord osv.. Wink

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: muscle worship
« #23 : 25. oktober 2009, 13:04 »
Du er rimelig kreativ som klarer å fiske frem alt det der... Håper i alle fall at det er kreativitet som ligger bak ditt imponerende arsenal av tvilsomme filmklipp, og ikke personlig interesse Grin

Takk, i lige måde... Wink Cool
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: muscle worship
« #24 : 25. oktober 2009, 13:23 »
Ok, selv er jeg mer inne på bellybutton worship: http://www.youtube.com/watch?v=Fmr0JL5wE8A#noexternalembed&feature=related

å fy faan, der kom gainern opp igjen  Lips Sealed
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget muskeltilbeder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: muscle worship
« #25 : 25. oktober 2009, 16:16 »

Men ellers høres det ut som trådstarteren kanskje er en smule bitter for noe? Hentydningen til at folk som trener er selvgode fjomper som tenner på egne fiser og elsker å tilbe seg selv kanskje?

Lite forsøk på å skape irritasjon og såkalt roid-rage?

Kanskje en vis trådstarter har tapt sjekke-racet for mange ganger mot broilere klokken halv fire på natten?

Kanskje trådstarter sliter med litt dårlig selvtillit og vil ta igjen på fienden?

Eller kanskje trådstarter er litt skaphomo og tenner på mannekropper?

Kanskje trådstarter har laget en aldri så liten kontaktannonse nå?

Så absolutt! All of the above Smiley og takk for alle youtube linkene. jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv.

Poenget er at det er utrolig mange som tenner på muskler, og ja, jeg må innrømme jeg er selv litt frustrert over at jeg ikke har så mye framgang med egen bygging - fordi selvom jeg trener 2-3 ganger i uka, så holder det jo bare til å holde meg i form, men ikke til å bli svær og definert som andre på gymen er. Da er man jo litt misunnelig Smiley

Jeg tenkte ikke sånn direkte at man skulle ta seg betalt for dette her, men det er jo riktig at noen er villige til å betale dyre penger for "muskeltafsing" (er det kanskje den riktige norske oversettelsen for muscle worship) og at muskelbunter trenger de ekstra pengene for å fokusere videre på egen trening (det finnes mange websider med unge bodybuildere som sponser seg selv på denne måten - og da har de skjønt ett eller annet som vi ikke snakker så mye om ellers rundt i bodybuildermiljøet, sant?). Jeg er selv ikke så mye interessert i å betale for dette her heller.

Under studietida, jo - etter at jeg kom ut av skapet (ikke skaphomse lenger, men det er vel lov å være homo her og, sant?) - så ble jeg gode venner med en som tidligere hadde vært kroppsbygger og en som drev med det aktivt. Den første var litt aleine, savnet dama, var ofte litt deppa, og trente ikke like mye som før. Da var det kanskje hyggelig med en litt mindre kar som er bare helt forelska og betatt av kroppen din og som er villig til å bygge opp den ødelagte selvtillitten. Jeg fikk lov å massere ham ofte. Han fikk på den måten litt kjærtegn, og bestemte alltid selv hvor grensen gikk - og det respekterte jeg. Da tenker jeg at det er vel ikke bare homsene som får noe ut av dette her. Nummer to var kanskje litt skaphomse selv, så da teller jo kanskje ikke det...

Hvorfor har man bodybuilding stevner hvor folk går rundt så å si nakne, med mindre det er noe attraktivt og seksuelt ladet ved det? Kan man virkelig ha et platonisk forhold til dette og av ren "sportslig" interesse stille seg foran store forsamlinger og vise muskler - ooo, aaah, wow, åååh - skjønner? Det har noe med selvtillitten til bodybuilderen å gjøre... Jeg synes jo det bare er fint at folk driver med det, men det må da være andre enn meg som synes at det er noe seksuelt ved det og.

Dusj-scenene må jeg nok komme tilbake til, men kort fortalt: noen liker å gå nakne i garderoben. De er komfortable med egen kropp og komfortable med at folk tar en aldri så liten høflig titt... Andre bruker håndkle - kanskje fordi de ikke er like komfortable... Men de dusjer for det og er ikke paranoide heller. Man skal liksom vaske seg, ikke stille seg selv til utstilling (som man ellers gjør andre steder).

Men homser setter vel pris på at det ikke hersker like mye paranoia i garderoben - for å leve i en verden hvor gutta har alltid vært nakne rundt deg, og usjenert mannlige, er ikke lett! Ikke kom å tro at det er lett å beherske en ereksjon hver bidige gang du titter på kompisen! Ønsker deg liksom ikke en på trynet. Hva skal du si til mamma når du kommer hjem? "Jo, du skjønner..." Tenk selv på å dusje med en gjeng med sprettne nakne damer Smiley Good luck med selv-beherskelsen.

Andre dropper dusjen helt og drar hjem våt og svett. Det siste er jo litt synd for muskeltilbedere, men kanskje også forståelig? Mindre hyggelig er det for de som sitter ved siden av deg på bussen Smiley Alle taper på det!



Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: muscle worship
« #26 : 25. oktober 2009, 16:44 »
Innleget ditt er en oppvekker.. Jeg drar alltid hjem og dusjer. Dermed frarøver jeg jo treningsbuddiene en visuell sensasjon Sad
24 og feit

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: muscle worship
« #27 : 25. oktober 2009, 17:13 »
Jeg synes du burde lage en treningslogg! Den blir garantert en slager her inne Smiley Krydret med litt muscle-worship og andre erotiske homofortelinger!


En klassiker:
http://www.youtube.com/watch?v=f8MqAmPA_GA
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: muscle worship
« #28 : 25. oktober 2009, 17:25 »
Innleget ditt er en oppvekker.. Jeg drar alltid hjem og dusjer. Dermed frarøver jeg jo treningsbuddiene en visuell sensasjon Sad


jeg og grungern har et skjult webcam i leiligheten din.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: muscle worship
« #29 : 25. oktober 2009, 17:28 »
Jeg synes du burde lage en treningslogg! Den blir garantert en slager her inne Smiley Krydret med litt muscle-worship og andre erotiske homofortelinger!


En klassiker:
http://www.youtube.com/watch?v=f8MqAmPA_GA

søtt.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!