Skrevet av Emne: Hvordan kan min venn være så stor?  (Lest 5613 ganger)

Utlogget ole90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

Sv: Hvordan kan min venn være så stor?
« #45 : 12. november 2009, 13:30 »
Ja det er ikke tvil om at han har en veldig bra fysikk og kanskje en perfekt fysikk om målet er å skaffe seg babes Wink Tror at hovedgrunnen til at folk er så negative er at hele tråden inkludert trådstarter er så skaphomo som det går an å være hvis dette faktisk er hans "venn". De to verre alternativene er at det er han selv, eller at trådstarer er en stocker som er obsessed med den abildete personen.

Er du anti-homo og misliker bildeforumet her også eller? For å være seriøs, på et treningsforum synes jeg det er essensielt at det diskuteres kropp, helse og livsstil.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hvordan kan min venn være så stor?
« #46 : 12. november 2009, 14:01 »
Er du anti-homo og misliker bildeforumet her også eller? For å være seriøs, på et treningsforum synes jeg det er essensielt at det diskuteres kropp, helse og livsstil.

Vet vennen din at du legger ut nakenbilder av han på internett for å diskutere kroppen hans offentlig?

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Hvordan kan min venn være så stor?
« #47 : 12. november 2009, 14:07 »
Haha - word

Utlogget ole90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

Sv: Hvordan kan min venn være så stor?
« #48 : 12. november 2009, 14:16 »
Vet vennen din at du legger ut nakenbilder av han på internett for å diskutere kroppen hans offentlig?

Naken? En mann i baris? Bildene har han selv lagt ut offentlig på forskjellige nettsider. Face, nettby etc.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hvordan kan min venn være så stor?
« #49 : 12. november 2009, 14:22 »
Jeg har også en venn som er akk som du beskriver her. Måltidene hans består av kebab, godteri og mye brus. Han trener ikke vekter. Da han var 16 så tok han 110 i benk. Nå er han sytten og han har en kropp som ingen av de folka der jeg trener har. Han har veldig gode gener. Han spiser aldri sunt, og fortsatt har han skikkelig bra six-pack året rundt. Nå går han på idrett vel og merke, men fortsatt så blir det ikke særlig mye trening på han, han er veldig useriøs.

Og hva skjer med at folk skal være så frekke her? Bare svar han på det han lurer på for faen. Og nei, han gutten på bildet har ikke en vanlig gjennomsnittlig kropp. Han har det man ville kalt "veltrent kropp".
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Hvordan kan min venn være så stor?
« #50 : 12. november 2009, 15:06 »
Noen har det, andre ikke. Jeg er en av de som absolutt ikke har det Tongue Har hatt kjempe fremgang den tiden jeg har trent, og fortsatt har jeg en del igjen til kroppen til kompisen din. Men, nå er det også sånn at de som har det, ofte ikke gidder å trene/ikke ser vitsen, og har ikke motivasjonen til å komme langt når de har hatt det siden de ble født. Så de er ikke de man vanligvis ser på et treningsstudio.

Hvorfor disse trådstarter for å legge ut de bildene og spørre? Det er da helt normalt. Syns det er mer normalt enn å legge ut av seg selv Tongue Dette er ikke digg.no. Bildene legges ut for å diskutere kroppen/måle fremgang
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!