Skrevet av Emne: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!  (Lest 46053 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #120 : 02. desember 2008, 00:26 »
Når jeg er på trening må jeg ta minst 3 flekserunder i lokalet mellom hvert eneste sett.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #121 : 02. desember 2008, 00:35 »
Prøver alltid å gjette prisen på varene før eg skal betale i butikken, og det merklige er at eg nesten alltid treffer med +- 5 kroner Grin

har også en tendens til å bite tenner kver gang eg kjøra forbi veistikker.

Er også en nødvendighet å sparke på snøklumper langs veien om vinteren what
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #122 : 02. desember 2008, 00:49 »
Jeg er nødt til å fylle en viss kvote i hvert måltid ( ca 800 til 1000 kcal) gjør jeg ikke dette så føler jeg at jeg må ta det igjen på neste måltid. Ganske gunstig mtp trening, men man blir
av og til matlei og ender til tider opp med å nesten kaste opp, da det er ren mat det går i.

Jeg MÅ sjekke facebook og tf hver dag.

Jeg MÅ ha kaffe hver morgen.

Jeg MÅ ha sigaretter når jeg drikker øl, mange sigaretter.

Jeg ser på alle som hører på tekno, trance og etc som mindre intelligente.

Jeg HATER å ta feil og blir rasende om jeg blir konfrontert med mine feil.

Jeg banner unødvendig mye.

Jeg mener at damer generelt er mindre intelligente.

Jeg mener jeg er helt normal.




Jeg ser på alle som ikke vet at "techno" første gang ble brukt om 12 tommeren "cosmic cars" av juan atkins ( model 500, cybotron) i 1981, den svarte og velutdannede ingeniøren/musikeren fra Detroit, som mindre intelligente. Call me an elitist, but hey, I have an iq of 127
Sa brura

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #123 : 02. desember 2008, 00:51 »
Er også en nødvendighet å sparke på snøklumper langs veien om vinteren what

Åh, ikke snakk.. og is som henger under biler.. hehe Tongue

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #124 : 02. desember 2008, 00:51 »
1. Jeg har stilt klokken min 15 min tidligere enn "vanlig tid", dette for å være tidlig ute, siden jeg ofte er så sent ute. Men etterhvert så vet jeg jo med meg selv at klokken er stilt 15 min tidligere, og tar meg derfor litt ekstra god tid og ender opp for sent allikevel.

2. Før hadde jeg en tvangstanke som gikk ut på at hvis jeg begynte å sparke på en stein på vei hjem fra skolen så MÅTTE jeg sparke den helt hjem.

3. Når jeg hører på musikk på headsettet mitt så lager jeg ofte min egne passened rytme med føttene og tennene synkronisert.

4. Hver gang jeg skal kjøpe noe så tenker jeg over avansen de som selger produktet skal ha på produktet, det skal ligge grundige økonomiske vurderinger bak ethvert kjøp - selv dagligvare. Sjekker gjerne avansen oppmot resultatet til bedriften på purehelp.no før jeg kjøper. Hater når folk i familien blir lurt av gode selgere på forretninger, og biter på vitapro-lignende markedsføringsfenomen.  

5. Hvis jeg starter dagen perfekt, gjør alt perfekt etter rutinene; hygiene, rydding, spising, trening etc; så blir jeg så forbanna hvis resten av dagen ikke er perfekt. Da går jeg gjerne løs på alt som ryddes kan. Hvis jeg er slack fra morgenen av så forblir alt slackt, jeg utsetter det så lenge som mulig.  

6. Bryter ned meg selv mentalt en periode for å få en boost/overkompensering når det mentale er på vei opp igjen. Rar mekanisme som rart nok har gitt meg gode resultater innenfor diverse, men er nok ikke en heldig ting i lengden.


Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #125 : 02. desember 2008, 00:51 »
Unngår å trampe på komlokk og dersom jeg gjør det må jeg donke meg selv 3ganger i ryggen (siden jeg og flere kompiser for flere år siden fant ut at dersom man ikke gjorde dette ville det bringe ulykke), men da føler jeg at jeg må gjøre det på nytt med motsatt hånd så jeg har sikkret meg, men da igjen må jeg ta begge hendene å donke 6ganger med hver hånd. Det ser sikkert fryktelig smart ut, tvangstanker er deilig Tongue

Jeg må ALLTID pisse når jeg nærmer meg oppkjørselen hjemme. Jeg kan stå i timevis et stykke bak uten å merke noe.

På trening må jeg alltid ha like mange reps på feks bicepscurl, slik at den andre armen ikke skal bli større Tongue

Jeg setter meg alltid på venstre side når jeg tar buss. Prøver noen ganger bevisst å sette meg til høyre, men da blir ikke turen den samme.

Jeg forsøker konstant å forme tannstillingen ved å presse tungen bak tennene, siden tennene har flyttet litt på seg etter at reggisen ble tatt av.

Når jeg ligger i solarium kan jeg ikke bevege hodet fra side til side. Dersom jeg beveger hodet mot venstre, må jeg gjøre det samme mot høyre i nøyaktig like lang tid så jeg ikke skal få mer farge på den ene siden Tongue herregud!

Dersom folk i rundkjøringer ikke blinker seg ut slik at jeg må vente noen sekunder lenger før jeg kan kjøre blir jeg utrolig forbanna og driter i å bruke blinklyset selv ved neste rundkjøring, bare for å demonstrere.

Edit: Jeg greier bare ikke å legge meg tidlig. Dersom jeg er veldig trøtt sånn ca kl 2100 (skjer ikke ofte, men likevell) så får jeg bare ikke til å gå å legge meg selv om jeg vet at da vil jeg være ganske uthvilt neste morgen. Jeg ender opp med å sitte forran pc,tv til klokken nærmer seg 1-2 på natten (slik som nå) uten å gjøre noe som helst nyttig. Når jeg da våkner om morgenen forbanner jeg meg selv for at jeg ikke gikk å la meg tidlig forrige kveld.
Jaja

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #126 : 02. desember 2008, 00:52 »
har også en tendens til å bite tenner kver gang eg kjøra forbi veistikker.

Haha, har den der jeg også. Bare at istedet for å bite tennene sammen så må jeg presse tommelen mot de andre fingrene. Jæævla irriterende. Ikke bare veistikker, kan være når jeg kjører forbi andre biler eller gatelykter også.

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #127 : 02. desember 2008, 00:56 »
kom også på at eg har den uvana at eg alltid må drøye alt i siste liten... liksom bedre å sove litt lengre slik at eg blir nødt til å stelle meg, ete havregryna mine til frukost, drikke gainer, samt finne fram alt som er nødvendig for dagen slik som nøkler, lommebok osv. Alt dette for så å springe etter en buss...

Elsker rett og slett å stresse biggrin
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #128 : 02. desember 2008, 00:58 »
- Jeg hater folk som uttaler seg og "mener" om ting de ikke har greie på i det hele tatt, det være seg musikkhistorie, trening, kosthold, og film. Jeg mener at kultur og smak er noe som må læres, og ikke noe man er født med. Når man f.eks ikke har kunnskaper nok til å vite forskjellen på Scooter eller dj tiesto eller noe slikt, og dets rake motsetninger innenfor musikk laget på elektroniske instrumenter. Det samme gjelder hiphop, rock, metall og reagge. Hater folk som sier de liker reggae og den eneste artisten de kan nevne er Bob forbanna Marley. Eller de som tror at Linkin Park er metall.

- Jeg hater folk med dårlig filmsmak. Deres evne til å bli oppvartet av hjernedøde filmer som " I used to know what i could have done last winter before next spring 8" kunne ha vært beundringsverdig. Istedenfor ønsker jeg å drepe.

- Jeg spytter på folk på gata som går styggt kledd, og om jeg ikke gjør det, så kaster jeg i hvert fall opp når jeg runder neste gatehjørne.

- Jeg missliker at folk ikke er gode i sport, og har dårlige koordinasjon. Hvor faens vansklig kan det være å treffe en kurv, sprette en ball, eller løpe fort? Jævla undermennesker.

- Jeg hater folk som er under 180 høye. Tapere

- Jeg hater utlendinger og folk med såkalt etnisk tilhøriget. For noe bullshit. Jævla god unskyldning for å drikke alkohol og ha sex med reinsdyr er det i hvert fall.

- Jeg hater mennesker som er folkelige. Med deres dansbandmusikk, elendige humor, og teite luer. Avskum.


Dersom noen fortsatt lurer, så er min rare ting det at jeg hater mange ting.

Sa brura

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #129 : 02. desember 2008, 01:01 »
Med andre ord så hater du samer?


(ja jeg tar spøken)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #130 : 02. desember 2008, 01:03 »
Nei, det er direkte sagt. Med andre ord så hater jeg etniske mongisser.

Hvis du fortsatt ikke forstod det, så var det en spøk. Jeg er i tillegg til å være sterk og vakker, også en gjøgler.
Sa brura

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #131 : 02. desember 2008, 01:12 »
- Jeg hater folk som uttaler seg og "mener" om ting de ikke har greie på i det hele tatt, det være seg musikkhistorie, trening, kosthold, og film. Jeg mener at kultur og smak er noe som må læres, og ikke noe man er født med. Når man f.eks ikke har kunnskaper nok til å vite forskjellen på Scooter eller dj tiesto eller noe slikt, og dets rake motsetninger innenfor musikk laget på elektroniske instrumenter. Det samme gjelder hiphop, rock, metall og reagge. Hater folk som sier de liker reggae og den eneste artisten de kan nevne er Bob forbanna Marley. Eller de som tror at Linkin Park er metall.

- Jeg hater folk med dårlig filmsmak. Deres evne til å bli oppvartet av hjernedøde filmer som " I used to know what i could have done last winter before next spring 8" kunne ha vært beundringsverdig. Istedenfor ønsker jeg å drepe.

- Jeg spytter på folk på gata som går styggt kledd, og om jeg ikke gjør det, så kaster jeg i hvert fall opp når jeg runder neste gatehjørne.

- Jeg missliker at folk ikke er gode i sport, og har dårlige koordinasjon. Hvor faens vansklig kan det være å treffe en kurv, sprette en ball, eller løpe fort? Jævla undermennesker.

- Jeg hater folk som er under 180 høye. Tapere

- Jeg hater utlendinger og folk med såkalt etnisk tilhøriget. For noe bullshit. Jævla god unskyldning for å drikke alkohol og ha sex med reinsdyr er det i hvert fall.

- Jeg hater mennesker som er folkelige. Med deres dansbandmusikk, elendige humor, og teite luer. Avskum.


Dersom noen fortsatt lurer, så er min rare ting det at jeg hater mange ting.



Awww, så sinna på verden.
Eg liker deg i vertfall !
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #132 : 02. desember 2008, 01:25 »
Jeg takler ikke å ha oppvask stående, og noe av det verste jeg vet er et skittent kjøkken. Det rare er at jeg finner glede i å ta oppvasken og vaske kjøkkenet Tongue Det går med litt penger til Jif-spray og klorin :Smiley

Når jeg er utendørs så ser jeg meg om til absolutt alle kanter for å ha oversikt over hva som skjer, hvor folk er, antall, retning, hvordan de ter seg osv. Dette gjentas med jevne mellomrom slik at jeg stort sett alltid er oppdatert. Det kan se ut som om jeg er paranoid - litt Ribsskog-aktig Tongue Men jeg liker bare å ha oversikt og være beredt. Går på automatikk Smiley  

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #133 : 02. desember 2008, 01:28 »
du hørest nesten litt paranoid ut Grin
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #134 : 02. desember 2008, 01:51 »
Jeg søker opp døde mennesker på facebook via en fake-account for å se på hva de gjorde rett før de døde, samt reaksjoner fra venner og pårørende. Målet er å oppdage en tragikomisk situasjon der fornærmede er i påfallende godt humør rett før dødsfall. Frisk? Nei... Cheesy

Godt å se at det er flere sjuke faens her inne!
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!