Skrevet av Emne: Ossiebuilding:150kg x 18 på side 452 :)  (Lest 684592 ganger)

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4725 : 08. juli 2008, 22:41 »
Dagens:

Tur i skauen med ei venninne. Ca 5km.

Hadde egentlig tenkte å løpe ikveld, men skal spille squash mot ei jente i morgen, og kan nesten ikke risikere å tape Grin

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4726 : 08. juli 2008, 22:59 »
Dagens:

Tur i skauen med ei venninne. Ca 5km.

Hadde egentlig tenkte å løpe ikveld, men skal spille squash mot ei jente i morgen, og kan nesten ikke risikere å tape Grin

Regner med du knulla henne?

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4727 : 08. juli 2008, 23:00 »
Dan Ruben er faenmæ større enn Wenta!!! REZZZPECCT

Er så svær at når jeg sender mms'er av meg selv, kommer det fram "bildet er for stort til å sendes, hvil du redusere størrelsen?"

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4728 : 08. juli 2008, 23:01 »
Regner med du knulla henne?

Sjekk PM :Smiley Grin

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4729 : 08. juli 2008, 23:06 »

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4730 : 08. juli 2008, 23:09 »
Yoke:
Ingen kjempeprestasjoner her. Arild virket umotivert og sliten og gav seg etter 15 meter. Samuelson og Renè "skadet" seg før de kom igang.

Etter å ha satt ned yoken 3 ganger er man ute. Nekter å tro at Arild var umotivert. Og han gav seg ikke. At han ikke er i toppform pga sykdom er en annen sak.

Dekk:
Arild løftet bare rolig og fint og vant suverent. En frisk arild hadde kuttet av 5-10sek til regner jeg med. Nee slet noe veldig teknisk og Janne gjorde narr av Felix som knapt klarte å flippe dekket. Skog klarte alle flippene selv om det gikk noe sent..

5-10 sekunder raskere om han var frisk? Er du sikker på at du hadde sluttet å drikke når du skreiv dette? Noen få sekunder kanskje. Var vel ingen teknisk feil som gjorde at Nee ikke veltet dekket, mer frykten for å rive opp en gammel biceps skade på ett så tungt dekk.

Sammenlagt vant altså Arild foran det virkelige monsteret: Wenta, og på tredje kom en pigg og flink Richard skog.

Det virkelige monsteret? Wenta er 2-3 cm høyere en skog, veier 5-6kg mindre og har samtidig 2-3 cm mindre overarmsmål en Skog. Det virkelige monsteret er Skog. Wenta er Wenta.

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4731 : 08. juli 2008, 23:14 »
 :Smiley

1:Så ikke ut som Arild hadde troa i Yoken. Har sett Arild såpass mange ganger på trening og i konkuranse og kjenner tenningsnivået hans ganske godt.

2: Har du sett Arild i toppform flippe dekk eller? tror du fem sek ned er urealistisk? Tulling : ) Nee sa etter konkuransen at han ville trene mer teknikk på dekkvelt.

3: Wenta så virkelig mye mer monster ut enn det skog gjør. Sorry hvis jeg såra trønderbataljonen. Hvordan gikk det på NM forresten? Gikk det som jeg sa eller fikk dere tre på pallen?  : )

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4732 : 08. juli 2008, 23:14 »
face to face
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4733 : 08. juli 2008, 23:23 »
face to face

Hehe.. Nå må du gjøre deg ferdig med Psyko først her  Grin

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4734 : 08. juli 2008, 23:26 »
Hehe.. Nå må du gjøre deg ferdig med Psyko først her  Grin
Åhh? Har jeg og Joar noe uoppgjort?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4735 : 08. juli 2008, 23:26 »
Dekk:
Arild løftet bare rolig og fint og vant suverent. En frisk arild hadde kuttet av 5-10sek til regner jeg med. Nee slet noe veldig teknisk og Janne gjorde narr av Felix som knapt klarte å flippe dekket. Skog klarte alle flippene selv om det gikk noe sent..

5-10 sekunder raskere om han var frisk? Er du sikker på at du hadde sluttet å drikke når du skreiv dette? Noen få sekunder kanskje. Var vel ingen teknisk feil som gjorde at Nee ikke veltet dekket, mer frykten for å rive opp en gammel biceps skade på ett så tungt dekk.

Det du så på Arild sin dekkvelt var Arild Haugen som gav 80%, med full tenning hadde han kortet ned tiden betraktelig!

Er ingen i verden som slår Arild når han først er igang, spesielt på så tunge dekk
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4736 : 08. juli 2008, 23:30 »


Åhh? Har jeg og Joar noe uoppgjort?

Har dere slått fra dere kampen som dere planla på forumet? Ville du ikke ha juling likevel?

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70099.msg976998

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4737 : 09. juli 2008, 00:45 »
Det du så på Arild sin dekkvelt var Arild Haugen som gav 80%, men full tenning hadde han kortet ned tiden betraktelig!

Er ingen i verden som slår Arild når han først er igang, spesielt på så tunge dekk

Jeg vet Arild er sterk, og spesiellt på dekk. Men 80% ? Har du spurt Arild om han mener dette var 80% er eller er det ditt og Ossies egne erfaringer?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4738 : 09. juli 2008, 00:51 »

Har dere slått fra dere kampen som dere planla på forumet? Ville du ikke ha juling likevel?

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70099.msg976998

hehe Planlagt kamp? Den tråden utartet seg like langt og moro som tiltenkt.
Og ja, jeg sier alltid nei takk til juling. Stort sett.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Ossie: VPC video og rapport
« #4739 : 09. juli 2008, 01:10 »
1:Så ikke ut som Arild hadde troa i Yoken. Har sett Arild såpass mange ganger på trening og i konkuranse og kjenner tenningsnivået hans ganske godt.

Har du spurt Arild? Klart alt er tyngre etter en dag med diare. Men dine synsinger om at han bare gav opp er tull. Klart han gav alt han hadde denne dagen.


2: Har du sett Arild i toppform flippe dekk eller? tror du fem sek ned er urealistisk? Tulling : ) Nee sa etter konkuransen at han ville trene mer teknikk på dekkvelt.

Jeg har sett Arild flippe dekk i toppform ja, og etter å ha sett hans prestasjon i helgen så betviler jeg at noen i verden kunne flippet det raskere en Arild.

Fem til 10 sekunder som du sier er HELT urealistisk, hvis du setter deg ned med stoppeklokken så forstår du dette selv.

Jeg pratet flere timer med Nee utpå kveldingen, og han sa at hans frykt for å rive opp gammel bicepsskade var den største. Betviler ikke at han kan hente mer på teknikk, men han har mer en nok styrke til å velte det dekket der.


3: Wenta så virkelig mye mer monster ut enn det skog gjør. Sorry hvis jeg såra trønderbataljonen. Hvordan gikk det på NM forresten? Gikk det som jeg sa eller fikk dere tre på pallen?  : )

Såret trønderbataljonen? Du er meg en fin liten en. Kallenavnet monsteret er Richard Skog sitt, og Wenta som med sin tidligere 2. plass i WSM imponerer ikke nok til at han fortjener å bli kalt monsteret. Ei heller var Skogs gjennomføring så dårlig på VPC så en liten "pencilneck" på et forum kan frata han hans kallenavn!

Hvordan gikk NM? Sitter du og fryder deg over kneskaden min eller hvordan skal jeg forstå dette?

Hvordan du sa det skulle gå på NM vet jeg ikke noe om, har ei heller utalt meg selv. Det var nå heller ikke 3 deltagere fra sk " trønderbataljonen" på startstreken på NSM i år. Men jeg ser ikke bort i fra at vi kunne hatt 2 på pallen.


Sist til slutt, er det ikke lov å kommentere dine innlegg eller si sine meninger om din oppsummering på VPC? Blir du fornærmet fordi jeg ikke er enig i dine utsagn?


Tror pokker i meg du tar det mer nær av hva jeg skriver en hva Arild ville gjort. Arild er en ydmyk og jordnær kar.

Din rangering av utøverne før VPC, hvordan stemte den? Skog ble jo ikke nevnt en gang.

Spørsmålet ditt om hvordan dett gikk på NSM, gjorde det veldig lett for meg å plassere deg som person.
Vi ses vel på kvalikken på Gol neste år?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!