Skrevet av Emne: alkohol  (Lest 3383 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: alkohol
« #15 : 20. september 2011, 02:40 »
Jeg ser litt på det som at noen trener for moro skyld, og skulle de få resultater atpå så er det en slags bonus.

Mens andre trener for faktisk og oppnå noe, og slike vil selvsagt gjøre det de kan for og unngå uvanen med "Fylla ett par ganger i måneden".

Kan iallefall selv garantert hevde, at jeg ville aldri vært der jeg er i dag styrkemessig om jeg ikke hadde hatt slik jern disiplin når det kommer til og unngå alkohol.  Ja, jeg tar meg ett glass til jul, bursdag og andre særunntak, men i det store og det hele så kommer treningen først og jeg er nyktern, slik at jeg optimaliserer muligheten for og fortsette og oppnå resultatene jeg vil ha.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: alkohol
« #16 : 20. september 2011, 02:42 »
Eter jeg mye før en kveld ute går det som regel rett opp igjen etter en stund, med andre ord useless for meg å ete før.  Cry

wtf... hvor gammel er du ? hvis du spyr av å drikke alkohol drikker du jo altfor mye.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: alkohol
« #17 : 20. september 2011, 06:40 »
By all means: drikk dere dritings 5ganger i uka for min del. Fortsett å tro at det ikke har noe å si Smiley
Alle 5 gangene jeg drikker ila et år, er 5 ganger jeg hater meg selv dagen etter. Men der er vi tydeligvis forskjellige. Heldigvis vet jeg at det er de små detaljene - over tid - som utgjør forskjellen på hvem som har det i seg og hvem som ikke har det Smiley

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: alkohol
« #18 : 20. september 2011, 07:33 »
By all means: drikk dere dritings 5ganger i uka for min del. Fortsett å tro at det ikke har noe å si Smiley
Alle 5 gangene jeg drikker ila et år, er 5 ganger jeg hater meg selv dagen etter. Men der er vi tydeligvis forskjellige. Heldigvis vet jeg at det er de små detaljene - over tid - som utgjør forskjellen på hvem som har det i seg og hvem som ikke har det Smiley

Hhahaha hør på deg a, blir du så bitter av å være avholds ?

Du er usaklig selvfølgelig når du snakker om fylla 5 ganger i uka, ikke en sjel som har nevnt det her Smiley 1-2 ganger i mnd var vel tallet OP brukte.

Til OP sier jeg igjen; Du kan drikke ivertfall 1 gang i mnd med god samvittighet, sikkert 2 ganger også.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Whawhat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

Sv: alkohol
« #19 : 20. september 2011, 08:38 »
For en som er helt top notch vil det kanskje gi 14 dager tilbakegang, som en sa lenger opp.. Men du har jo de som alltid drikker annenhver uke, men forsatt har en god fremgang! Og når man snakker om alkohol trenger det vel ikke alltid bli sett i lys av å være drita! Går ann å beherske seg litt, for det å kutte det helt ut blir verre! Vil ikke bli sosiale outcasts  what
Høyde: 176
Vekt: 76kg

Mål: bra kosthold - mer markert!
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113191.0

Utlogget buzzy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Sv: alkohol
« #20 : 20. september 2011, 09:43 »
Det blir som om du aldri har trent før + har gått på cellegift.

Har du gått på cellegift før, siden du gav det svaret?
Da ville han ihvertfall hatt 10 års tilbakegang.

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: alkohol
« #21 : 20. september 2011, 09:51 »
Merkelig nok har dette blitt et useriøst forum med tiden. Ingen svarer seriøst og tiden blir bare blåst langt bort.
Folk spør jo så jævli dumt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!