avstemning
Spørsmål: Bør det være mer Styrkeløft, Strongman og Kroppsbygging på TV?
Ja
Nei
Hva er en hantel?

Skrevet av Emne: Dekning i vente til Benk VM ?!  (Lest 1900 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Dekning i vente til Benk VM ?!
« : 11. oktober 2004, 23:47 »
Hello everybody...
I've got a cunning plan ( sitat private Baldrick)
Rundt 4. Desember arrangeres det VM i Benkpress i USA. Såvidt jeg vet, skal det fire nordmenn dit.
Men tror dere vi kan vente oss noen slags dekning fra etermediene?.. Neppe..

Det kan kanskje være på tide å øve litt press... I en utopisk fremtid, kanskje vi kan få MER enn Oslo Horseshow på TV i helgene!!! Tror det er flere skrotløftere i Norge enn hestehviskere...

Jeg foreslår MAILBØLGE til NRK og TV2.

Korte mails, lange mails, masemails, kilosvis med mail!!!

Det er lov å prøve vaffal!

Mail to:
sport@nrk.no
sport@tv2.no
davy.wathne@tv2.no
john.g.bernander@nrk.no   Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #1 : 12. oktober 2004, 00:14 »
Klart vi må ha mer Styrkeløft/Strongman/Kroppsbygging på TV....tror jeg... er liksom ikke helt sikker på om jeg har tålmodighet til å se Expedite benka foran tv'n for enda flere sportsarrangementer... >Cheesy
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget EirikJ

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

  • 310 - 212,5 - 340 Lure på å bli mark spesialist
SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #2 : 12. oktober 2004, 01:18 »
I synes absolut at media kan fokusere mer på styrkeidrettene, det e faktisk ganske mange som synes det e tøft. Vi i fræna he vore flinke te å mase på media, å det he vi fått igjen fer. Folk i nærområdet he begynt å bli oppmerksome på idretten, noko som igjen føre til større oppslutting om idretten. I trur det e lurt å mase, vi he jo ingen ting å tape.  what

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #3 : 12. oktober 2004, 09:05 »
Hello everybody...
I've got a cunning plan ( sitat private Baldrick)
Rundt 4. Desember arrangeres det VM i Benkpress i USA. Såvidt jeg vet, skal det fire nordmenn dit.
Men tror dere vi kan vente oss noen slags dekning fra etermediene?.. Neppe..

Det kan kanskje være på tide å øve litt press... I en utopisk fremtid, kanskje vi kan få MER enn Oslo Horseshow på TV i helgene!!! Tror det er flere skrotløftere i Norge enn hestehviskere...

Jeg foreslår MAILBØLGE til NRK og TV2.

Korte mails, lange mails, masemails, kilosvis med mail!!!

Det er lov å prøve vaffal!

Mail to:
sport@nrk.no
sport@tv2.no
davy.wathne@tv2.no
john.g.bernander@nrk.no   Grin

Nei nei nei! Tror du folk er interesserte i å se dette på TV? Styrkeløftere er jo bare avdankede talentløse kroppsbygger-wannabees. De har gitt opp byggerambisjonene og begynt med styrkeløft fordi de da har en god unnskyldning for å spise drittmat og legge på seg masse fett. De kan gå rundt hele året og se feite og jævlige ut og late som om dette er nødvendig bare fordi de er styrkeløftere. Dette vet jeg.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Otriv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #4 : 12. oktober 2004, 10:40 »
 Kardio

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #5 : 12. oktober 2004, 11:01 »

For kroppsbyggere er jo aldri feite. De legger ikke på seg 15-20 kg etter stevner. De er jo kun i form 6 uker i året. Dette vet jeg. Men du er kanskje kroppsbygger du diddl etc.? Du ser litt slik ut. Doktor

Du kontradikterer deg selv når du skriver at kroppsbyggere aldri er feite, men kun er i form 6 uker i året. Styrkeløftere legger heller ikke på seg 15-20 kg etter stevner. Det er riktig. De har allerede lagt på seg 15-20 kg ekstra fett før stevner, og de fortsetter med dette også etter stevnet. Kontinuerlig. Styrkeløftere er ikke i form 53 uker i året. De spiser delfiakake året rundt. Kroppene deres ser ut som om de er sprekkeferdige med kransekakedeig. Dette vet jeg fordi jeg er pensjonert styrkeløfter. Når jeg gikk av med pensjon så ble alt fettet borte.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #6 : 12. oktober 2004, 11:58 »
Problemet ditt jan, er vel heller at du aldri ble skikkelig feit slik en løfter bør, og derfor aldri løftet de 300kg du sårt strevet etter.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #7 : 12. oktober 2004, 12:15 »
Problemet ditt jan, er vel heller at du aldri ble skikkelig feit slik en løfter bør, og derfor aldri løftet de 300kg du sårt strevet etter.

Jeg visste det var  noe jeg hadde gjort galt! Som tenåring så hadde jeg tanker om å løfte 400 kg, men da måtte jeg nok ha blitt skikkelig skikkelig feit.

Forøvrig så føler jeg meg ærekrenket siden du skriver navnet mitt med liten forbokstav. Kan du som advokat bistå meg i prosessen med å saksøke deg for ærekrenkelse? Du kan få adovokathonoraret ditt etter at jeg har vunnet saken.

Jeg vil sitere fra LOV OG RETT, 1989, SS. 465-78 :
"Æresvernet er meget godt utbygget. Mener man seg ærekrenket, kan man - hvis påtalemyndigheten ikke vil føre saken – velge mellom å forlange erstatning ved sivilt søksmål og kreve både erstatning og straff ved privat straffesak. Hvis den som har fremsatt ytringen ikke klarer å overbevise retten om sannheten av sitt utsagn, slik retten mener "den alminnelige leser" forstår ytringen, kan retten kjenne utsagnet "dødt og maktesløst" (mortifikasjon). Man kan få erstatning for lidt tap, fremtidig tap og ikke-økonomisk tap enten man er en fysisk eller juridisk person, erstl. 3-6. Vinner man saken, kan man kreve hele landets oppmerksomhet ved å forlange dommen inntatt på avisens førsteside og utover til for eksempel s. 15 strl. § 430a"


Når jeg vinner saken med din hjelp så kunne jeg tenke meg 1 million i erstatning (pluss ditt advokathonorar), og dommen publisert på side 1-15 i en landsdekkende avis. Hvis du ikke eier noen landsdekkende avis så kan jeg nøye meg med side 1-15 i Styrkeidrett, forutsatt at du distribuerer bladet til hele landet.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #8 : 12. oktober 2004, 12:46 »
Styrkeløftere = avdankede byggere... Det er ikke alltid man kan kjenne andre på segselv! rofl

Så store sterke kvinner og menn vil vi ikke ha på TV, men Oprah Winfrey, Oslo Horseshow og Hotell Cæsar... DET er greit?Huh  Help

 Offtopic Send noen bøtter med mails til adressene i første innlegg, og få noen stevner på TV, eller i det minste noen referater fra NM osv...




Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #9 : 12. oktober 2004, 13:00 »
Så store sterke kvinner og menn vil vi ikke ha på TV, men Oprah Winfrey, Oslo Horseshow og Hotell Cæsar... DET er greit?Huh  Help


Jeg skjønner ikke hva du klager over. Oprah er jo ganske svær, hestene i Oslo Horseshow er jo både større og sterkere enn styrkeløftere/strongmen, og Kennet Dahl som sitter i rullestol i Hotel Cæsar har muligheten til å kvalifisere til paralympics i styrkeløft. Hva er problemet?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #10 : 12. oktober 2004, 13:05 »
Sorry... når jeg ser etter, så ser jeg jo at svaret; "Hva er en hantel" kom samtidig med ditt første innlegg...  Tongue

Og en ting til.... KAN DU NAVNET PÅ NOEN I HOTELL CÆSAR?!?!
... plutselig taes ikke din motstand til et ærlig forslag seriøst lenger... Du er velkommen til å finne en annen tråd å skrive jalla på... en med Hotell Cæsar i.. Wink

so long

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #11 : 12. oktober 2004, 13:24 »
Sorry... når jeg ser etter, så ser jeg jo at svaret; "Hva er en hantel" kom samtidig med ditt første innlegg...  Tongue

Og en ting til.... KAN DU NAVNET PÅ NOEN I HOTELL CÆSAR?!?!
... plutselig taes ikke din motstand til et ærlig forslag seriøst lenger... Du er velkommen til å finne en annen tråd å skrive jalla på... en med Hotell Cæsar i.. Wink

so long

Det var faktisk ikke jeg som stemte på "Hva er en hantel". Dette kan moderator bekrefte.
Jeg skal ikke skrive mer om hotell Cæsar her, men det var du som tok opp temaet. Til din informasjon så fant jeg navnet ved å søke på indernet.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #12 : 12. oktober 2004, 13:43 »
jan eller Jan, det du evt måtte ha hatt av ære har du for lengst pulverisert på div nettsider under div nic, kallenavn og psedonymer!

En viss status har du unektelig, men ære..?

Hilsen TT, som ikke bare fører saken for deg men også gjør deg den tjenesten og felle dom, som desverre gikk i din disfavør.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #13 : 12. oktober 2004, 13:57 »
jan eller Jan, det du evt måtte ha hatt av ære har du for lengst pulverisert på div nettsider under div nic, kallenavn og psedonymer!

En viss status har du unektelig, men ære..?

Hilsen TT, som ikke bare fører saken for deg men også gjør deg den tjenesten og felle dom, som desverre gikk i din disfavør.


Jeg tror jeg skal avslutte diskusjonen nå, og konstaterer at hvis du har rett m.h.t. ære så hadde harakiri vært eneste utvei hvis jeg hadde bodd i Japan.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dekning i vente til Benk VM ?!
« #14 : 12. oktober 2004, 14:24 »
Jan... Kunne du sendt meg ditt fulle navn og adresse?
.. du skjønner... (går inn på braathens.no ).. kremt... (ringer folkeregisteret for deg)
.. Vil du ha flybillett og ny adresse?? hva er postnummeret i Tokyo?

 rofl

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!