Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 104401 ganger)

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #90 : 23. juni 2004, 11:41 »
det koster å se bra ut Smiley

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Velvære produkter for MENN only
« #91 : 23. juni 2004, 11:45 »
"- Face Soap Regular Strengh
- Scruffing Lotion 1,5 (tonic)
- M Lotion
- Moisture Surge Ekstra
- Face Scrub
- Roll On Deodorant
- M Shave Aloe Gel
- Post Shave Healer
- Clinique Happy Cologne Spray"

Er ikke det litt veeeel smør-på-flesk-og-sennep-på-toppen? Ikke at jeg har så veldig greie på dette men kunne du ikke klart deg uten kanskje halvparten av produktene å fått samme resultatet?

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #92 : 23. juni 2004, 14:13 »
"- Face Soap Regular Strengh
- Scruffing Lotion 1,5 (tonic)
- M Lotion
- Moisture Surge Ekstra
- Face Scrub
- Roll On Deodorant
- M Shave Aloe Gel
- Post Shave Healer
- Clinique Happy Cologne Spray"

Er ikke det litt veeeel smør-på-flesk-og-sennep-på-toppen? Ikke at jeg har så veldig greie på dette men kunne du ikke klart deg uten kanskje halvparten av produktene å fått samme resultatet?


man får det man betaler for, med andre ord - ja det er verdt det. Kunne vel klart meg uten "M Shave Aloe Gel" og heller brukt vanlig Gilette, også droppet "Post Shave Healer", selv om jeg har stor tro på denne, for den reduser røde prikker/hindrer sår for kviser.

Ikke glem at man bruker mye mindre mengde hver gang sammenlignet med matvare-butikk-kosmetik pga dette er konsenterte varer. Jeg kommer sikkert til å ha dette mange mange måneder fremover (håper jeg, ellers blir det dyrt Smiley)
"To be or not to be, - that is the question"

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #93 : 23. juni 2004, 14:18 »



man får det man betaler for, med andre ord - ja det er verdt det. Kunne vel klart meg uten "M Shave Aloe Gel" og heller brukt vanlig Gilette, også droppet "Post Shave Healer", selv om jeg har stor tro på denne, for den reduser røde prikker/hindrer sår for kviser.

Ikke glem at man bruker mye mindre mengde hver gang sammenlignet med matvare-butikk-kosmetik pga dette er konsenterte varer. Jeg kommer sikkert til å ha dette mange mange måneder fremover (håper jeg, ellers blir det dyrt Smiley)

gutten har skjønt det!!! flott EUP!!!

men vær obs md bruk av aloe produkter at du må la huden få lov til å være uten aloe noen mnd tid .. tre mnd med og en til to uten. Aloe er faktisk ikke SÅ bra som man tror om man bruker det hele tiden.

og disse prduktene vare som du sier MYE lengre enn gillette osv...

forresten det beste en mann kan bruke er faktisk barberkost og barberkrem som man skummer opp . fordi ; når man bruker vanlig barberskum , så kliner man ofte på for mye, eller for lite, det legger seg ofte oppå hårene , og man kan få skjeggsopp og nupper når man da barberer. en barberkost og barberkrem gjør at man arbeider barberkremen under og imellom hårene i fjeset og får en tettere barbering  Wink

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #94 : 23. juni 2004, 14:46 »
Zirh Clean 125.00 ml
Zirh Protect 125.00 ml
Zirh Correct 75.00 ml

785 kr hos parfymeriet.no.

Synes dette var litt vel dyrt. Hvor lenge varer dette omtrent?


det er jeg enig, det blir for dyrt. Du finner Zirh på dutyfree (flyplasser) og der kan jeg tenke meg det ville kostet rundt 500 kr for de samme produktene. Du sparer en del. Du skal ikke reise på sommerferie, har foreldre som skal det eller noen venner? Lag en liste og spør pent noen som skal reise til utlandet. Evt gi en 100 kr til en kompis, du sparer allikevel penger.

Andre merker som er verdt å se på (bortsettt fra Zirh og Clinique) er:
- Lancome
- Bioterm
- Decleor

Dette skal være gode produkter og de har en egen serie for menn. Hvis jeg husker riktig så er Lancome litt billigere enn resten. Du finner også dette på dutyfree.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #95 : 23. juni 2004, 15:57 »
Zirh Clean 125.00 ml
Zirh Protect 125.00 ml
Zirh Correct 75.00 ml

785 kr hos parfymeriet.no.

Synes dette var litt vel dyrt. Hvor lenge varer dette omtrent?

Mye penger, kan være enig i det. Men dyrt vet jeg ikke. Kjøpte nettopp dette selv, men synes det er verdt det. Store og drøje "porsjoner" som varer en god stund. Det er iallefall mitt inntrykk.

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #96 : 23. juni 2004, 16:48 »
mine clinique er 100 ml, og jeg ville tippe det varer alt fra 3 - 4 måneder. Vanskelig å si noe for sikkert.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #97 : 23. juni 2004, 21:18 »
anbefaler å kjøpe på dutyfree som EUP sier, dersom dere har muligheten.. evt kjenner noen som skal ut å reise.. kan spare mye penger på det.

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #98 : 24. juni 2004, 01:37 »
Zirh Clean 125.00 ml
Zirh Protect 125.00 ml
Zirh Correct 75.00 ml

785 kr hos parfymeriet.no.

Synes dette var litt vel dyrt. Hvor lenge varer dette omtrent?

Har alle de produktene selv. Jeg har hatt disse siden februar. Det er fortsatt en del igjen i Clean-flaska og Protect-tuben, men jeg må kjøpe meg en ny tube Correct snart:)
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #99 : 24. juni 2004, 12:36 »
Et spørsmål til dere andre som bruker Zirh.
Jeg har nå brukt protect i 5 dager, og innser at det er litt tidlig å komme med en konklusjon her. Men har i det siste begynt å ligne mer og mer på en reflexbrikke i ansiktet. Har et "gjennskinn" som gjør at jeg ser laminert ut. Er dette bare meg, eller har dere andre tilsvarende erfaringer?

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #100 : 24. juni 2004, 12:56 »
Nå som Nivea produktene ikke er bra for huden (ifølge nann-rosita) trenger jeg ny shampoo og dusjsåpe... Tenker litt på Biotherm, men jeg har 0 peil på slikt, så jeg spør om hjelp her... blush

Noen forslag? Smiley

Jeg digger shampooen og balsamen fra Zirh. Beste produktene jeg har prøvd. Anbefales Smiley


Et spørsmål til dere andre som bruker Zirh.
Jeg har nå brukt protect i 5 dager, og innser at det er litt tidlig å komme med en konklusjon her. Men har i det siste begynt å ligne mer og mer på en reflexbrikke i ansiktet. Har et "gjennskinn" som gjør at jeg ser laminert ut. Er dette bare meg, eller har dere andre tilsvarende erfaringer?


Har ikke opplevd det selv. Mulig du bruker for mye, som nann-rosita sier.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Erik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

  • mornings....
SV: Velvære produkter for MENN only
« #101 : 24. juni 2004, 13:22 »
Positivt at du er opptatt av hvordan du ser ut! Alt for få menn er det etter min mening.  Smiley

Jeg bruker hudpleieserien fra Zirh ( http://www.parfymeri.no/?kat=handle&expand=1,2,4,5,50&show=162 ) og er svært fornøyd. Shampooen er den beste av alle shampooene jeg har prøvd. Anbefales!(Må selvfølgelig brukes sammen med balsamen) Ellers bruker jeg ansiktsvasken 'Clean' hver morgen og kveld, etterfulgt av 'Correct' hver kveld og 'Correct' og 'Protect' hver morgen. Scrub'en ble litt for 'røff' for huden min, men funket bra på såkalte 'svarte prikker'. (Dog det tar tid før resultatene kommer)

Når det gjelder barbering er det et par punkter som er greie å følge.
- Påfør skum\gel i følgende rekkefølge: Hake, overleppe, hals, kinn. 
- Skyll høvelen i varmt vann før du barberer deg.
- Skyll høvelen ofte i varmt vann og ta deg god tid!
- Barber kinn først, så hals, overleppe, hake.
- Barber med korte strøk i den retningen håret vokser.
- Barber deg etter du har dusjet, evn etter du har vasket ansiktet med såpe i varmt vann.
- Vask ansiktet i kaldt vann etter barbering.
- Skift bladet ofte (Ca etter hver 6. barebering)

Personlig bruker jeg skum fra Gilette. Etter barbering påfører jeg Aquapower fra Biotherm. Passer veldig bra til sensitiv hud. 

Til håret bruker jeg F&G Gele (Ekstra Fast). Uten fett og alkohol, svært skånsom mot håret. Lett og vaske ut og stivner svært raskt. Om du skal ha en gel kan denne anbefales. Jeg bruker sjeldent voks ettersom den setter seg sånn i håret, og er ofte vanskelig å få vasket ut.

Av parfyme er min favoritt Armani Mania. Sjekk den ut om du ikke allerede har gjort det   8)

Jeg digger klær fra Dolce, Armani, Boss, Lindeberg, Versace og Tiger. Lindeberg og Tiger har masse kule klær til overkommelige priser. Dolce og Versace koster litt, men du får noe spesielt og som svært få andre har! Boxershorts fra Bjørn Borg er de beste mener jeg, og de fåes i mange knæsje farger og mønstre. Smiley Sko og accessories er viktige detaljer som ofte blir glemt. Mange driter i hvilke sko de går i, og hvordan de ser ut. Jeg mener at du bør investere litt i sko, og kjøpe deg i hvert fall to-tre par sko så du har noe å bytte i. Også viktig å ha de rette skoene til de rette anledningene. For all del, gå ikke i slitte, hullete sko.
Når det gjelder accessories er tommelring, armbånd, skinnreim, svettebånd eller et smykke kult. Caps og solbriller er tøft og ofte praktisk. Smiley D&G, Gucci, Dior, Police og Oxydo har mange kule solbriller. Police og Oxydo er to billigere alternativ. Belte blir ofte nedprioritert. Et svært kjedelig belte til en tøff, slitt bukse ødelegger mye! Kjøp f.eks. et belte med en stor, kul spenne. Tiger, Lindeberg, Armani og D&G har mange kule belter.  2thumbsup

Hmm, ble et langt svar.  :Smiley Håper det var til hjelp Smiley

Bra svar. På undertøy/boxer anbefaler jeg å prøve Punto Blanco. Uslåelig på passform og kvalitet:-)

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #102 : 24. juni 2004, 13:52 »


bruker for mye av gangen kanskje.
husk; du skal bruke lite av slengen, for huden skal lære seg å produsere fukt selv. mange smører for tykt lag, og får derfor all overskuddskrem o.l. utenpå huden, og da ser det "skinnende "ut...

Hørtes veldig logisk ut, men jeg har vært veldig forsikig med å ikke ta for mye. Får prøve med enda mindre, og se om jeg merker noen endring. Takk for tilbakemelding uansett

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #103 : 24. juni 2004, 13:57 »


Bra svar. På undertøy/boxer anbefaler jeg å prøve Punto Blanco. Uslåelig på passform og kvalitet:-)
Aldri hørt om dette merket. Jeg er uansett veldig godt fornøyd med Calvin Klein. Synes de sitter veldig godt, og holder ting på plass. JBS som er et rimeligere merke, er jeg også veldig godt fornøyd med.

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #104 : 24. juni 2004, 19:59 »


Har sett litt på den og... Men hva koster den og hvor får man kjøpt den?

Pris pr stk er 175.- Jeg bestiller fra http://www.parfymeri.no/
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!