Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 104387 ganger)

Utlogget Infector Gadget

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 30

SV: Velvære produkter for MENN only
« #180 : 14. juli 2004, 21:12 »
Har lest igjennom hele tråden nå og har tenkt å skaffe meg diverse hudpleie produkter i tillegg til hårpleie. Men har noen spørsmål:

I starten nevnes Clinique produkter mest og som de beste, i midten og mot slutten er det Zirh som er best, og nå dette Clearins, hvilke av disse produktene vil dere til syvende og sist anbefale? Jeg skal høre med Parfymeriet i byen imorgen, men om de ikke er sikre eller noe skjer, så vet jeg hva jeg skal satse på Wink

I tillegg sparer jeg til litt lengre hår, pleier ikke det så ofte, men jeg har problemer med at det klør! Angry Er vel tørr hodebunn, men hva er det som fører til dette? Går jeg for mye med lue/caps, flass? I tillegg er håret veldig tykt, som at det tyter ut, er ikke langt liksom er bare digert Tongue Det er som jeg vil ha det når det er vått men med en gang det tørker så ->  Afro
Noen balsammer/shampoer som kan hjelpe med dette?

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #181 : 20. juli 2004, 16:17 »
nå har jeg skinnet meg til 10 mm/1 cm hår, har nemlig gjort noen militær forbredelser Grin Jeg ser ganske mye 'hardere', men allikevel så syntes jeg det er rimlig kledelig. Føler meg macho  biggrin

Rett før jeg drar inn til forcen (på søndag), så skinner jeg håret ned til 4 mm. Må håret i det hele tatt vaskes i fremtiden da? Det ser jo ikke skittent ut, så kan jeg ikke like gjerne vaske det med vanlig kroppssåpe?


Ps, skal ikke ansikt shave meg på en stund, skal få ny "macho" look  Smile
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #182 : 20. juli 2004, 18:12 »
Vurderer selv å klippe meg rimelig kort. Får en røff look, det er helt sikkert Smiley
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #183 : 20. juli 2004, 21:04 »
må si dette håret her rocker   buttrock
Det gir en helt ny look, ser mer røff og manlig ut. Mangler bare 20 kg kjøtt på kroppen, en tattis og en stram singlet - og så vil ikke noen bråke med meg Grin


Supah; anbefaler klippen, men ikke ta noe kortere enn 10 mm - under den lengden så vil du se hodebunnen og da ser det ut som du har aids på 20 meters avstand.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Velvære produkter for MENN only
« #184 : 21. juli 2004, 03:27 »
orket ikke å lese igjennom alt , men sørg iallefall for å få produkter som tar godt vare på huden din ,) hjelper ikke om man er aldri så velstelt og velduftende om man har uren hud ( fysja meg altså)

Ellers;
 ck summer parfymen lukter herligt Smiley Samme gjør nye coolwater parfymen ( deep blue) Den lukter fortreffelig - burde dra damer med den hihi.
Kle deg  gjerne i kule klær, men pass på at du også trives i dem- det hjelper lite nemlig med kule klær om man hater å ha dem på seg ( "skinner" igjennom at man førler seg ukonfortabel).
 Lykke til med opshineinga Wink

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #185 : 21. juli 2004, 10:19 »
må si dette håret her rocker   buttrock
Det gir en helt ny look, ser mer røff og manlig ut. Mangler bare 20 kg kjøtt på kroppen, en tattis og en stram singlet - og så vil ikke noen bråke med meg Grin


Supah; anbefaler klippen, men ikke ta noe kortere enn 10 mm - under den lengden så vil du se hodebunnen og da ser det ut som du har aids på 20 meters avstand.

Haha, takk for tipset!  2thumbsup
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Robzilla

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 531
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 531

SV: Velvære produkter for MENN only
« #186 : 25. juli 2004, 19:04 »
Orker ikke lete igjennom hele tråden, så godt mulig dette er blitt tatt opp før.

Men er det noen produkter som kan hjelpe til å minske "nuppene" jeg har på armene?

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #187 : 25. juli 2004, 19:17 »
Orker ikke lete igjennom hele tråden, så godt mulig dette er blitt tatt opp før.

Men er det noen produkter som kan hjelpe til å minske "nuppene" jeg har på armene?
la vær å plukk på dem. ganske enkelt

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Velvære produkter for MENN only
« #188 : 25. juli 2004, 19:26 »
Er spenol "lov" å bruke i ansiktet, nann? Det står ikke noe "body-lotion" på den....

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #189 : 25. juli 2004, 19:27 »
Nå har jeg klipt meg kort (Lengde-ca 1cm) Veldig fornøyd Smiley
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Velvære produkter for MENN only
« #190 : 25. juli 2004, 21:55 »


NEI! spenol skal IKKE brukes i fjeset. Spenol inneholderlanolin ( ullfett) og er noe med det feteste du kan få tak i. IKKE i fjeset... nå anbefaler ikke jeg spenol i det hele tatt, men deter så...

 blush  oisann... Hvilken krem vil du anbefale da? Og hvorfor gjør det noe at den er fet?

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #191 : 26. juli 2004, 01:40 »

la vær å plukk på dem. ganske enkelt


jeg har også sånne nupper oppå mine enorme triceps (:Smiley), og jeg plukker ikke på dem. Har skrubbet og skrubbet med scrub, men ingenting funker. Vi venter spent på noen gode tips her  Smile
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
SV: Velvære produkter for MENN only
« #192 : 26. juli 2004, 01:42 »
Nå er det vell på tide at jeg og kjøper meg noen SKIKKELIGE produkter og ikke supermarked Tongue ....
Tror jeg prøver Clinique..Får stoppe innom et parfymeri når jeg er ferdig på jobb og har fått lønn Tongue

Men en ting jeg lurer på er...Jeg har fått en krem av legen min; Differin; dette er mot akne. Så står det at en ikke kan ta sol, men har lite lyst å bli krittkvit. Damen er i syden, og vil ikke være blendahvit i forhold til henne Tongue  Så jeg lurte på om det gjør noe om jeg tar sol?

Takker Smiley
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #193 : 26. juli 2004, 01:48 »
Nå er det vell på tide at jeg og kjøper meg noen SKIKKELIGE produkter og ikke supermarked Tongue ....
Tror jeg prøver Clinique..Får stoppe innom et parfymeri når jeg er ferdig på jobb og har fått lønn Tongue

Men en ting jeg lurer på er...Jeg har fått en krem av legen min; Differin; dette er mot akne. Så står det at en ikke kan ta sol, men har lite lyst å bli krittkvit. Damen er i syden, og vil ikke være blendahvit i forhold til henne Tongue  Så jeg lurte på om det gjør noe om jeg tar sol?

Takker Smiley
kjenner ikke til produktet , men sansynligvis er det noe i det. kan faktisk bli værre, bli betent osv. Ikke ta sol/solarium dersom det står på at du ikke skal det. er en grunn for det som regel. samme som med enkelte typer penicillin, så skal man ikke ta sol , fordi man kan få allergisk reaksjon/ elveblest.

Utlogget espanos

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

SV: Velvære produkter for MENN only
« #194 : 27. juli 2004, 13:50 »
Orket ikke lese igjennom alle postene her, men om det ikke er nevnt kan jeg trygt anbefale Lacome Homme serien (http://www.lancome.co.uk/_en/_gb/men/index.aspx?CategoryCode=AXEMen&#). Velluktende og gode produkter! Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!