Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 127782 ganger)

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Må jo det, er ikke både du og jeg på "ta helt av modus" nå da? Grin

Klart det!! Vi er flinke! Drømmekroppen here we come!!  Grin

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Innom å ønske deg ei knall fin helg!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Takk for det, Shira. god helg til deg også Cheesy

Dagens, til terningkast 4 + (+ er for alt det morsomme jeg såg)

15 min løping på mølla

Gående utfall + 10kg
24x3

Lårcurl
30 kg
12x3

Hadde egentlig tenkt knebøy og starke markløft med guttegjengen kjekk og grei på 16år okkuperte knebøyracket i hele den timen jeg var der

Leg ex
25kg
12x3

Chins
med masse hjelp
12
lite hjelp - kun teknikktrening, fokus på å senke seg ned
3 3 4

Nedtrekk bredt grep
35kgx12
40kgx10
35kgx12

Sittende kabelroing v grep
30kg
12x3

Bicepscurl
14,5kg
15x3

Hammercurl
7kg x 12
7 kg x 10
7kg x 10

Dagens festligste:
Det var flere guttegjenger kjekke og grei. Var noen wanna be big gutter, sikkert 50 kg, han høyeste kanskje 60, som trente biceps samtidig som meg. De hadde tatt stanga jeg ville bruke som var 16.5 kg. De sleit litt med den, var litt for tungt. Jeg vurderte om jeg skulle være litt kjepphøy og ta 20kgs stanga, men fant ut at jeg ikke skulle være det, og tok flere reps på den som var ett hakk lettere.
Resultat når jeg kjører høyrep på biceps: Sjuk pump + blodårer. jeg vet også hvordan jeg skal stå under lyset der for at armene mine skal se mest mulig markert ut (herregud så blærete jeg høres ut nå men syns markerte armer er digg og må jo gjøre litt for at pinglearmene mine skal se kule ut innimellom), og wanna be big gutta hadde tilsynelatende miniarmer i forhold til meg når jeg var ferdig med mine 3 sett bicepscurl, for ikke å snakke om etter hammercurlen også. Jeg så de kikket. Ikke sikkert de syns det er pent med makerte armer på jenter, for all del, men tror de syns det var kjipt at eneste jenta i styreksalen  hadde større/mer markerte armer enn dem. Morro for meg da Cheesy Pleier ikke få sånn pump som idag, det var ekstremt, men er nok litt pga høykarbodagen igår også. OG en ting til, det sier litt om hvor tynne disse gutta var også da. Men brautende som sværinger var de nå likevel da.

God helg til alle Cheesy



Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Hehe, så gøy da Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Hehe, så gøy da Cheesy
JEg er jo vant til å trene sammen med pensjonistene på dagtid. Litt annet å trene kl 19 fredagskvelden. Bare gutter mellom 16 og 20 år som var der. Skikkelig festlig, må venne meg til dette nå. Skal jo strax ut i jobb igjen, og da blir det stort sett kveldstrening på meg Cheesy

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Samme som her det, men da jeg trente etter barnehage levering (ca 8.15) var det enten bare meg eller kanskje en pers til Wink Så jeg savner virkelig mårra treninga, nå er det jo kun på kveld (uten om helg da) og da er det masse folk, varmt og klamt.. Blæææ..

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Takk for det, Shira. god helg til deg også Cheesy

Dagens, til terningkast 4 + (+ er for alt det morsomme jeg såg)

15 min løping på mølla

Gående utfall + 10kg
24x3

Lårcurl
30 kg
12x3

Hadde egentlig tenkt knebøy og starke markløft med guttegjengen kjekk og grei på 16år okkuperte knebøyracket i hele den timen jeg var der

Leg ex
25kg
12x3

Chins
med masse hjelp
12
lite hjelp - kun teknikktrening, fokus på å senke seg ned
3 3 4

Nedtrekk bredt grep
35kgx12
40kgx10
35kgx12

Sittende kabelroing v grep
30kg
12x3

Bicepscurl
14,5kg
15x3

Hammercurl
7kg x 12
7 kg x 10
7kg x 10

Dagens festligste:
Det var flere guttegjenger kjekke og grei. Var noen wanna be big gutter, sikkert 50 kg, han høyeste kanskje 60, som trente biceps samtidig som meg. De hadde tatt stanga jeg ville bruke som var 16.5 kg. De sleit litt med den, var litt for tungt. Jeg vurderte om jeg skulle være litt kjepphøy og ta 20kgs stanga, men fant ut at jeg ikke skulle være det, og tok flere reps på den som var ett hakk lettere.
Resultat når jeg kjører høyrep på biceps: Sjuk pump + blodårer. jeg vet også hvordan jeg skal stå under lyset der for at armene mine skal se mest mulig markert ut (herregud så blærete jeg høres ut nå men syns markerte armer er digg og må jo gjøre litt for at pinglearmene mine skal se kule ut innimellom), og wanna be big gutta hadde tilsynelatende miniarmer i forhold til meg når jeg var ferdig med mine 3 sett bicepscurl, for ikke å snakke om etter hammercurlen også. Jeg så de kikket. Ikke sikkert de syns det er pent med makerte armer på jenter, for all del, men tror de syns det var kjipt at eneste jenta i styreksalen  hadde større/mer markerte armer enn dem. Morro for meg da Cheesy Pleier ikke få sånn pump som idag, det var ekstremt, men er nok litt pga høykarbodagen igår også. OG en ting til, det sier litt om hvor tynne disse gutta var også da. Men brautende som sværinger var de nå likevel da.

God helg til alle Cheesy




Hahaha, ler så jeg griner  Tongue Der satt du dem på plass tenker jeg! Du tar helt av!  Cool

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Satte dem på plass uten å si et ord. Jeg syns jo de var skrekkelig irriterende og tok fryktelig stor plass... til tross for at de var bare halvparten så store som meg  Grin

Utlogget Luna Anette

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 293

H
Satte dem på plass uten å si et ord. Jeg syns jo de var skrekkelig irriterende og tok fryktelig stor plass... til tross for at de var bare halvparten så store som meg  Grin

Hahah sånt er så gøy Cheesy
Train insane or remain the same

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119810.0

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Oppsummering av uka som gikk:

-Forsiktig løping igjen - har funket greit
-2 spinningtimer hvis løpinga ikke fungerer - nja, holder meg til løpinga,men tenkte å prøve å få til en i morgen formiddag
-Høyrep på skuldre - jada, og skulderen funker greit
-Teknikktrening på chins, knebøy og strakmark - fått trent mye teknikk på chins, og det går bedre, heller dårlig med de to andre
-Vektnedgang til torsdag... nesten så jeg tviler etter all etinga denne helga - gikk ned 300 gram, mirakel er vel hva man kaller det!
-Ikke flere diettsprekker denne uka - jepp

Nye mål:
Løpe 3x, økter på minimum halvtimen
Gå 3 kveldsturer
Ned minst 500 gram
Ingen diettsprekker - her er utfordringen!
Teknikk på chins
Prøve meg på 20 kg militærpress
37,5kg x max på benkpress
Teknikktrening på knebøy og strakmark

Vet det bare er lørdag, men treningsfri helg = lite logging her. Og noe må jeg jo skrive. Kjeder meg nå, men er ikke trøtt og vil ikke legge meg  woot Sikkert drukket for mye kaffe sent på kvelden  what

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Flink, flink og atter flink!!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Nja, føler meg ikke flink nå, gikk akkurat på en smell med et polarbrød med nugatti... DET er ikke diettmat  what

Men vært på spinning idag så skal vel holde meg på kcal underskudd...

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Dagens, til terningkast 5+
Happy fordi jeg traff ei å trene med, og happy fordi jeg klarte løpe litt mer nå enn forrige uke. Ankel på vei til å bli bra Cheesy

Styrke på bein, rygg og litt biceps

Knebøy og strake markløft, teknikk teknikk og teknikk på 30 kg
Kjenner det begynner å irritere at jeg ikke kan legge på mer på bøy, for det er virkelig ikke vekter å snakke om lenger. Og jeg må få litt size på lårene nå. Fant noen gamle bilder igår (fra sist jeg var i skikkelig god form), og når jeg ser hvor små lårene ser ut i forhold til leggene, for ikke å snakke om hvor spinkel jeg blir i overkroppen når vekta kommer under 70 kg har jeg bare lyst å spise og spise for å bygge mest mulig nå.

Leg ext
25kg
10x3

Chins
Masse hjelp 12 reps
Lite hjelp
6 6 6 Begynner å komme seg nå, forrige uke klarte jeg ikke mer enn 2 reps med så lite hjelp som idag.

Nedtrekk
10x3
Vet ikke hvor mange kg, for kjørte i et annet nedtrekkapparat enn normalt, og det var bare nummer på platene, ikke antall kg. Men kjentes ut som sånn ca 40 sammenlignet med den jeg pleier ta nedtrekk i

Foroverbøyd roing liggende på benk med hantler (aner ikke hva denne heter)
10kg
12x3

Bicepscurl
14,5kgx15
16,5kg x 10
16,5kg x 8

Godøkt. Sliten og masse pump Cheesy

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Knall flink du som får til chins da!!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Knall flink du som får til chins da!!
Jeg får ikke til uten hjelp da! Men det kommer seg! Og jeg skal klare 2 alene før året er omme..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!