Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 127717 ganger)

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #900 : 15. juli 2012, 22:46 »
Ble superforkjøla de lux siste dagen på ferie, og trening og jogging i helga har utgått. Jeg tror jeg har verdensrekord i snørrproduksjon nå!
Har vært ute og gått både i gårkveld og i kveld, og det har igrunnen vært slitsomt nok. Er dog på bedringens vei, og i morgen starter jeg opp på nytt treningsprogram, fortsatt tosplitt og 4 økter i uka, men litt annerledes enn før. Den skal kjøres i 12 uker, altså frem til og med høstferien Cheesy


Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #901 : 16. juli 2012, 11:36 »
Første dag med styrketrening etter ferien. Juhuuuu

Overkropp idag

Pullover som oppvarming 3 lette sett x 20
Pull ups x max 4 ganger - ikke allverden å skryte av, ble mest negative reps

Benk
30kg 3x8
Lette vekter i forhold til hva antall reps sånn egentlig, men det var tungt nok idag. Og skal ha litt å øke på utover sommeren også...

SKulderpress sittende,  med hantler
8kg 3x10
Også her er tanken å ha en del å øke ifh til programmet

Sidehev
4kg 3x12

Facepulls - for meg en helt ny øvelse, så måtte prøve meg frem med vekter idag
17,5kg x 20 lett
22,5kgx20 lett
27,5kg x 20 lett
30kgx15 - fortsatt lett....

Franskpress (kabel)
30kg 2x10
25kgx10

Joggings i kveld, 5km runda mi, og så er det bein i morgen tidlig Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #902 : 16. juli 2012, 21:58 »
Fy søren som det hjelper med litt treningsfri. Løp 5km runda i skogen nå, sammen med naboen. Jeg bare fløy fra henne, lett i beina som bare rakkern. Burde klart under 28 min idag, men da det var en halv km igjen fikk jeg så innmari hold at det bare ble bråstopp. Så da ble det ikke bestetid på meg idag likevel. Men de 4.5 første var vel gjennomført Cheesy
Note to self: Man trenger ikke spise så mye til middag selv om man har taco en mandag... Grin

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #903 : 16. juli 2012, 22:12 »
Hehe Taco er jo nam nam!!

Jeg ligger nå og surfer fra mobilen, vært en tur på grensen og stoppet i Oslo for en overnatting der Smiley Og jeg burde virkelig løpt Tongue Guuud så mett!!

Godt og se du er like flink og står på!! Gir meg motivasjon til og gi jernet fra onsdag igjen Smiley Ha en flott kveld snuppa Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #904 : 16. juli 2012, 22:16 »
Jeg er skikkelig motivert igjen nå. Hadde en litt down periode mht motivajson før ferien, men litt ferie hjelper alltid Cheesy Shopping på grensa også Cheesy Ha det fint i Oslo, da Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #905 : 17. juli 2012, 14:06 »
Dagens bein og mage... jeg kommer vel neppe til å klare å gå på en stund etter dette :-/

Kom litt sent på formiddag, masse folk og et par mer eller mindre lokale kjendiser (en stor sportspersonlighet innen vintersport og en kjekk fotballspiller i tippeligaen). Han ene trente mellom med meg på eten øvelse *sikle* og han andre brukte så lang tid på knebøy at jeg holdt på å få fnatt og tok en variant av knebøy og strakmark jeg ikke har gjort før, med kettlebells. Og det kjenner jeg godt for å si det sånn!

Økta ble hvertfall så her:
Mølla i 10 min til oppvarming

Bulgarsk utfall
Kroppsvekt x 12 på hvert bein
+ 10kg 2x10 på hvert bein

Knebøy med kettlebell
16kgx15 - fy faen det sveiiiii, og teknikken var ikke helt på plass, så ville ned på 14, men den fant jeg ikke, så da ble det 12
12kg 2x15

Strakmark med kettlebell
8kgx20
24kg 3x15

Lårcurl (sammen med lekker fotballspiller Grin )
25kgx15
35kgx11
30kgx10

Rygghev
3x15
Denne er lenge siden jeg har gjort, og den svei selv uten ekstra vekter

Crunches
2x25 fikk rett og slett krampe i nedre magemuskler etterhvert. Kommer til å trene mer mage enn jeg har gjort på evigheter på dette programmet her. Og det er ikke mer enn dette jeg gjør idag 2 ganger i uka. Magetrening har definitivt vært nedprioritert!

Planken
2x max tid, tok ikke tida, men det var nok ikke mye å skryte av i og med jeg tok crunches først. 

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #906 : 17. juli 2012, 22:32 »
Hvilke profilerte utøvere? Wink
Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #907 : 17. juli 2012, 22:33 »
Da sier jeg jo med ett hvor jeg bor, og jeg prøver være litt anonym Wink

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #908 : 19. juli 2012, 21:22 »
Da ble det trening på ukjent gym. Liker ikke sånt. Men gjennomføre skal man!

Pullover til oppvarming

Bred nedtrekk
35kg 3x10

Beknpress
30kg 3x 10

Skulderpress - bare rot, fant ikke hantler mellom 6 og 12 kg, så da ble det:
12 kg 2x6
6kg 2x15

Sidehev
4kg 3x15

Facepulls
10kg 3x15

Franskpress + pushdown i supersett
10kg 2x15

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #909 : 21. juli 2012, 18:56 »
Har du byttet gym?? Jeg liker heller ikke å trene på nye steder. Men det er vel bare en tilvenningssak Smiley

Du kjører bra økter!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #910 : 21. juli 2012, 20:48 »
Takk takk, gjør så godt jeg kan. Man må liksom det for å få best mulig utbytte av all den tiden man bruker på mat og trening. Har vært så støl at jeg har våknet når jeg har snudd meg i senga om natta etter den forrige beinøkta mi. Fy faen altså.... Men det er litt digg også Grin

Har ikke bytta gym nei, var bare en tur i Larvik, og måtte derfor finne et sted å trene der. Spenst er vel ikke det jeg kommer til å velge neste gang for å si det sånn.... Makan til rotete sted (rot type ingen som ryddet etter seg og man brukte mer tid til å lete etter manualer og vektskiver enn til å faktisk trene), samt at alle så stygt på meg for at jeg kom med t skjorte uten ermer. Det var IKKE singlet, så jeg mener det var innafor mht hva som var lov der, men tror nok ikke alle var enige med meg der.

Idag ble det jogging, 5km, ca 28 min, så  innafor det akseptable det også Cheesy I morgen er det bein igjen, nå funker de så godt at jeg kan klare litt fremgang i forhold til oppsatt program.


Utlogget Whitefox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 382

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #911 : 22. juli 2012, 11:33 »
Hva er greia med at enkelte gym foretrekker at medlemmene ikke trener i singlets? Jeg trener alltid uten ermer, syntes det er mest behagelig og gir mer bevegelsesfrihet (tror det er lov på Evo?! - faktisk aldri tenkt over). Bruker som regel PR-singlets eller Better Bodies sine, så snakker ikke om utringede singlets. I don't get it!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #912 : 22. juli 2012, 13:31 »
Nja, si det... jeg skjønner det ikke helt. Men gutta der gikk jo med langermede gensere, eller tskjorter med ermer helt ned til albuen,  så også jentene. Så jeg følte jeg skilte meg veldig ut der. Det er vel mange mer eller mindre dårlige argumenter for hvorfor det er sånn, men jeg er happy for at jeg får trene i singlet på elixia. Der prøvde de seg en periode med singletforbud vet jeg, men det ble ikke fulgt opp der jeg trener nå fordi mange av de ansatte var helt uenig i det.

Dagens økt gjennomført, og det ble noget halvhjertet. Trodde jeg hadde blitt kvitt mesteparten av stølheten, men jeg hadde ganske vondt i hofteleddsbøyen på høyre side, samt rompa. Dette hemmet meg veldig i knebøy, og etterpå klarte jeg ikke utfall. Sad Håper det gir seg til tirsdag.

Knebøy
20kgx15
30kg x 8 6 (Her skulle jeg kjørt på med mange flere reps....

Strake markløft
20kgx15
30kg x 15 15

Leg ex
20kg 2x12

Lårcurl
25kg 2x12

Rygghev
3x15 gikk litt lettere enn sist

Crunches
2x30

Planken
1 min
40 sek

Hjem for å spise. Dønn sliten til tross for at jeg ikke fikk økt som planlagt. Snakk om å ha vært støl i beina denne uka her... fy f...

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #913 : 23. juli 2012, 19:36 »
Dagens

Chins x max x 4 (som for det meste er negative reps)
Etter at jeg var ferdig kom det ei jente bort, omtrent på min størrelse, men trolig noe lettere. Hun så på chinsstativet, hang seg opp og tok 10 kjappe, tok en god pause og 10 kjappe til, og deretter enda 10 kjappe. Alle vi andre glodde, men prøvde å late som vi ikke gjorde det. Helt utrolig imponerende, super teknikk også. Made my day å se ei jente gjøre det der! Det så fader ikke ut som hun syns det var tungt en gang!


Benkpress
30kg 2 x 12, siste sett bare 10 reps. (ble så distrahert av hun med chinsene at jeg glemte at jeg skulle ha 12 Cheesy )

Militærpress
16,5kg x 12 12 10 - jeg har en vond skulder, får ikke økt nok pga den.... dette er ikke bra. Hadde ikke hatt sjans i havet på 20 kg idag

Sidehev
5kg 3x12

Facepulls
30kgx15
35kg 2x15

Franskpress
14kg x 10
11kg 2 x 15

Triceps pushdown med tau
20kg 3x15

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #914 : 23. juli 2012, 22:42 »
Dagens

Chins x max x 4 (som for det meste er negative reps)
Etter at jeg var ferdig kom det ei jente bort, omtrent på min størrelse, men trolig noe lettere. Hun så på chinsstativet, hang seg opp og tok 10 kjappe, tok en god pause og 10 kjappe til, og deretter enda 10 kjappe. Alle vi andre glodde, men prøvde å late som vi ikke gjorde det. Helt utrolig imponerende, super teknikk også. Made my day å se ei jente gjøre det der! Det så fader ikke ut som hun syns det var tungt en gang!


Benkpress
30kg 2 x 12, siste sett bare 10 reps. (ble så distrahert av hun med chinsene at jeg glemte at jeg skulle ha 12 Cheesy )

Militærpress
16,5kg x 12 12 10 - jeg har en vond skulder, får ikke økt nok pga den.... dette er ikke bra. Hadde ikke hatt sjans i havet på 20 kg idag

Sidehev
5kg 3x12

Facepulls
30kgx15
35kg 2x15

Franskpress
14kg x 10
11kg 2 x 15

Triceps pushdown med tau
20kg 3x15



Oi, såpass ja.. En dag skal du også klare det! Bare vent! Tenk så lenge hun har trent på chins  Smiley Hun skal ha creds for det!
Bra økt på deg! Kan tenke meg at det tok av!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!