Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 128872 ganger)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #195 : 18. januar 2012, 17:21 »
Ååå kjære vene Huh For et opplegg? melde på til barnepass? hvor trener du da?he he Så mye som du betaler for PT burde det være en plass til deg uansett!!

Hvor mye har du gått ned siden du beg med PT?

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #196 : 18. januar 2012, 17:40 »
Jeg trener på Elixia, men det er ofte fullt på kveld og helg, derfor de har påmelding da. Men altså ikke på dagtid. Jeg blir FLY FORBANNA hvis jeg ikke får levert henne i morgen, og det veit jeg at PT også blir, så det ordner seg vel.

Betaler nok ja, det får en si, men det har virkelig vært verdt hver en krone. Har gått ned ca 15 kg siden mndskiftet okt/nov. Jeg kjøpte en pakke med 20 timer, satte et mål (82kg)som han mente jeg ikke kom til å nå før etter de 20 timene, rundt påsketider var realistisk sa han.  Jeg har fortsatt 6 timer igjen, og målet ble nådd forrige uke. Skal derfor lage nye mål i morgen. Gleder meg.
Nå skal det sies at jeg hadde masse masse vann i kroppen etter svangerskapet, så gikk jo ned 7 kg på de første ukene bare.
Tenker jeg kjøper en pakke på 20 timer til, for det har virkelig god effekt! Og jeg skal jo ned en del kg til...

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #197 : 18. januar 2012, 17:43 »
Oj oj oj Shocked Sååå sykt bra!!! Nesten så jeg fikk lyst og kjøpe PT timer Tongue

Føler treningen er ganske bra om dagen, men det er kosten som sklir ut av og til :Smiley

Du har vært kjempeflink!!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #198 : 18. januar 2012, 17:59 »
Takk for det. Føler meg flink selv. Og PT sier også at jeg er det. Jeg har fått både kostplan og treningsopplegg av ham. Men er jo hjemme på dagtid, så har god tid til å trene.
Og kosten er det viktigste, uten bra mat, ikke noe særlig resultater av treninga... 80% skjer på kjøkkenet sier han, og jeg tror han har rett...

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #199 : 18. januar 2012, 22:30 »
Hadde jeg hatt råa så hadde jeg også gjort det Wink
Synst du er kjempe flink jeg!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #200 : 18. januar 2012, 22:36 »
Jeg måtte gå noen runder med meg selv før jeg bestemte meg for at jeg hadde råd til det. Jeg driter ikke akkurat penger, så det er en del annet det har gått på bekosting av. Heldigvis har Elixia en ordning der man kan få det på avtalegiro. Det er litt drøyt å dra kortet og betale over 10 000 kr på en gang liksom.
Men at det er verdt hver en krone er det svært liten tvil om, hvertfall når PTen er så flink som han jeg har. Hadde ikke brukt så mye på hvem som helst.
Og så er det også sånn at når man faktisk bruker så innmari mye penger på noe så MÅ man jo bare gjennomføre også. Jeg hadde hvertfall ikke klart å tilgi meg selv for pengesløsing hvis jeg ikke hadde fått gode resultater ut av noe som koster så jævlig mye penger.
Nå har det seg også sånn at jobben har betalt meg ut for lite penger siden august, blitt noe tull med noen tillegg jeg skulle hatt som ikke har kommet med pga fødselspermisjonen. Nå har dette blitt så mye at det netto snart utgjør 20 nye PT timer... Me happy  woot Håper jeg får det utbetalt på neste lønn, har blitt lovt de pengene et par mnd nå.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #201 : 18. januar 2012, 23:16 »
Det er når jeg leser innleggene dine at jeg skjønner at jeg bør skaffe meg PT! Men det er så dyyyyyyrt  Undecided Får spille litt lotto! Perfect body here I come!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #202 : 18. januar 2012, 23:22 »
Det er så innmari verdt pengene hvis man har råd til det. Og hvis man finner en man liker. Hadde ikke fikset en jeg syns var dust samme hvor flink han/hun skulle vært. Eller... nå skal det sies at jeg syns han jeg har er dust innimellom, men dust på en bra måte. Mer type at jeg blir sinna der og da fordi han pusher meg til noe jeg er sikker på jeg ikke får til. Og så blir jeg veldig glad i han etterpå når jeg ser at jeg faktisk fikk til likevel.  Grin

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #203 : 18. januar 2012, 23:32 »
Det er så innmari verdt pengene hvis man har råd til det. Og hvis man finner en man liker. Hadde ikke fikset en jeg syns var dust samme hvor flink han/hun skulle vært. Eller... nå skal det sies at jeg syns han jeg har er dust innimellom, men dust på en bra måte. Mer type at jeg blir sinna der og da fordi han pusher meg til noe jeg er sikker på jeg ikke får til. Og så blir jeg veldig glad i han etterpå når jeg ser at jeg faktisk fikk til likevel.  Grin

Jeg trenger en som kan "pushe" meg litt, ellers er jeg flink til å la det siste "settet" være. Jeg har de beste øktene mine hvis jeg er litt "små hissig", da tar jeg ut aggresjonen på vektene  Tongue
Jeg skal jekke opp de som er PT på evo, så skal jeg se hva jeg kommer frem til. Greit om de har litt peiling, da føler man at man får noe igjen for pengene sine, pluss resultater på kroppen  Grin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #204 : 18. januar 2012, 23:36 »
Jeg trenger en som kan "pushe" meg litt, ellers er jeg flink til å la det siste "settet" være. Jeg har de beste øktene mine hvis jeg er litt "små hissig", da tar jeg ut aggresjonen på vektene  Tongue
Jeg skal jekke opp de som er PT på evo, så skal jeg se hva jeg kommer frem til. Greit om de har litt peiling, da føler man at man får noe igjen for pengene sine, pluss resultater på kroppen  Grin

Finn ut hvem som er best på det du vil før du bestemmer deg hvertfall. Det som var fint på Elixia var at jeg fikk to gratis timer da jeg meldte meg inn. Det var ikke allverden man fikk ut av det, men fikk hvertfall prata nok med PTen til at jeg klarte ta en vurdering på om dette var en fyr jeg ville ha hjelp fra videre... Og det var det jo Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #205 : 19. januar 2012, 15:36 »
Da er jeg hjemme fra trening. Ble en grei økt idag. Men har noen muskelknuter eller drit i ryggen, så kjørte rygg lett.  Det gjør at ene ukesmålet mitt om 40kg 10x3 i bred nedtrekk ikke nås denne uka, men det får jeg ta neste uke i stedet. De andre klarer jeg sikkert å nå .Satte ikke opp noen mål for treninga idag i og med PT bestemte alt. Men er ganske fornøyd med hvertfall en ting, og det er utfall :-)

Knebøy
20kgx15
30kg 10x3
Mye teknikk, og ræva i bakken. 90grader var ikke nok idag.

Bulgarsk utfall
10x3 på hvert bein, og jeg holdt balansen absolutt hele tida!!! Happy me  woot

Lårcurl
20kgx15
30kg 10x3, med ekstra PT dytt mens jeg skulle holde igjen på de to siste på hvert sett

Nedpress med strake armer
30kg, 3 sett, aner ikke hvor mange reps, men mange

Chins
10x3
Med hjelp selvfølgelig. Forholdsvis mye også...

Sittende kabelroing
25kgx 15
30kg 12x3
Her fikk jeg noe inni helsikes krampe i noe udefinerbart i ryggen. AU woot

Bicepscurl i kabel, med tau
Hakke peil på reps og sett. Prata for mye...Men må ha funka litt, for sjukeste pumpen i bicepsen etterpå  Grin

Sit ups på ball

Skryt for å ha gått ned 0,5 kg siste uka, og beskjed om å gå ned minst 800 gram til neste gang, da har jeg rundet en ny tier Cheesy

Ellers er planen videre å få ned fettprosenten mer, mer spesifikke mål er vel nesten ikke vits i ennå. Er jo å få en fettprosent på rundt/underkant av 20 som er hovedmålet, og samtidig beholde mest mulig muskelmasse. Fikk noen tall på dette idag, men husker ikke helt åssen de var. Men jobber videre på samme måte som jeg har gjort i og med det har funka så innmari bra.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #206 : 19. januar 2012, 16:37 »
Dette går jo bare en vei!  Cool Fremover!! Bulgarsk utfall går jo som en drøm hos deg!
Unner deg den PT'n din, er han kjekk? Tongue

Jeg hadde også noe greier med ryggen (trodde jeg), måtte til kiropraktor og det viste seg at jeg hadde låsninger i nakken. Har vært der tre ganger allerede og må tilbake dit igjen neste uke. Bare flaks at jeg kjenner de som eier praksisen, ellers hadde det blitt en dyr nakke  Ohmy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #207 : 19. januar 2012, 16:54 »
Om PT'en er kjekk? Joda, hadde jeg vært rundt 20 år hadde jeg sikkert syns det. Og det viser at han kan trening, for å si det sånn.

Lurer på om jeg må ringe kiropraktor, altså... skikkelig au au nå

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #208 : 19. januar 2012, 17:02 »
Om PT'en er kjekk? Joda, hadde jeg vært rundt 20 år hadde jeg sikkert syns det. Og det viser at han kan trening, for å si det sånn.

Lurer på om jeg må ringe kiropraktor, altså... skikkelig au au nå

Da tror jeg ikke at jeg hadde klart å trene, hvis PT'n min var kjekk.... hadde brukt så mye energi på å ikke lage grimaser  Tongue

Kan være greit å ta seg en tur, jeg ble overrasket over hvor mye feil det var med nakken min. Nå er den nesten helt i orden, en ubeskrivelig deilig følelse....

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #209 : 19. januar 2012, 17:07 »
Han er ikke sånn kjekk som jeg syns er kjekk, for å si det sånn. Men jeg ser jo at mange andre sikkert syns det. Men jeg syns nå at PTer skal se godt trent ut og være over gjennomsnittelig muskuløse (det kan forsåvidt alle menn være  ::biggrin:Smiley. Det gjør at jeg tror litt mer på at de kan det de holder på med. Ikke det, jeg vet jo at det ikke trenger stemme, men jeg tenker sånn likevel.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!