Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 128395 ganger)

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #255 : 25. januar 2012, 15:10 »
Pynta meg med en fin en idag :-) Og bytta etterpå. Men han var akkurat like slem for det om. Nå er jeg øm i ryggen nå!

Ellers ble det trening etter endt kiropraktorbesøk.
Ikke det helt store å skrive om, ble en løpetur på mølla. Løp i 50 min. Altså LØP! Det var uten nedtrapping og oppvarming. Og skal si det var kjedelig. Men ei jeg kjenner kom og løp ved siden av meg fra 30 min og ut, så da hadde jeg noen å prate med.
For spesielt interesserte var løpeøkta så her:
10 minutter 9,5 km/t
De neste 15 min 10,5 km/t
De siste 25 min 11 km/t
Godsliten etterpå! Egentlig ikke så veldig høy puls heller, har mye å gå på her.

Da ble han nok fornøyd tenker jeg  :Smiley
Hvordan blir du i leggene av å løpe på mølla? jeg syns egentlig at det er fryktelig ubehagelig Undecided

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #256 : 25. januar 2012, 16:30 »
Mølla er bedre enn asfalt hvertfall. Går igrunnen greit, men blir litt gåen i akillesen hvis jeg løper for mye. Vete ikke hvorfor, og det er ikke når jeg løper det er vondt, men etterpå.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #257 : 25. januar 2012, 17:01 »
Pynta meg med en fin en idag :-) Og bytta etterpå. Men han var akkurat like slem for det om. Nå er jeg øm i ryggen nå!

Ellers ble det trening etter endt kiropraktorbesøk.
Ikke det helt store å skrive om, ble en løpetur på mølla. Løp i 50 min. Altså LØP! Det var uten nedtrapping og oppvarming. Og skal si det var kjedelig. Men ei jeg kjenner kom og løp ved siden av meg fra 30 min og ut, så da hadde jeg noen å prate med.
For spesielt interesserte var løpeøkta så her:
10 minutter 9,5 km/t
De neste 15 min 10,5 km/t
De siste 25 min 11 km/t
Godsliten etterpå! Egentlig ikke så veldig høy puls heller, har mye å gå på her.
Du er jo sprek som bare det!! 25min i 11km/t Cheesy Driiit bra!! Gleder meg til jeg kommer dit altså Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #258 : 25. januar 2012, 17:05 »
Intervalltrening funker fett serru!  Men var igrunnen litt imponert over meg selv at jeg klarte det så lenge. Men det var viljen det skorta på på slutten. Da var det bare om å gjøre å holde ut 5 minutter til, og så bare 5 til og så bare en sang til osv osv.... Idag var ikke en dag det var gøy å løpe for å si det sånn... Men skal klare raskere før jeg skal ha løpe/kondistest med Mr PT igjen, og det er vel ikke mange ukene til. Har desverre nesten brukt opp hele PT pakka nå Sad

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #259 : 25. januar 2012, 17:44 »
Hmm, jeg føler bare ubehag på framsiden av leggen... mulig det er noe galt med leggene mine, enten det eller så er jeg for tung Angry

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #260 : 25. januar 2012, 17:55 »
Ha, særlig at du er for tung. Det er ikke begynnende beinhinnebetennelse da? Jeg får det hvis jeg løper ute på asfalt, og særlig i unnabakke. Eller hvis jeg ikke har gode sko.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #261 : 25. januar 2012, 18:29 »
Jeg kjenner det bare når jeg løper på mølla... Ikke på asfalt eller i skogen.. Får sjekke det litt nærmere tenker jeg.....

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #262 : 26. januar 2012, 11:34 »
Jeg kjenner det bare når jeg løper på mølla... Ikke på asfalt eller i skogen.. Får sjekke det litt nærmere tenker jeg.....
Husker mannen min sa noe om dette en gang, så spurte han om det igår kveld. Han hadde kjempetrøbbel med møllelping. Fysioen han gikk til den gangen sa at han skulle aldri løpe på mølla uten stigning, ikke mye, bare 0.5 eller 1, for helt flatt ville ble nesten som å løpe i nedoverbakke, og det ville for han bli for stor belastning. Hvorvidt det er noe i det vet jeg ikke, men går jo an å prøve.

Glemte forresten å spørre Mr PT om det med knebøy idag, men du har jo fått mange gode svar i egen loggbok så jeg. Kom på at jeg skulle ha spurt da jeg satt i bilen hjem.

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #263 : 26. januar 2012, 11:54 »
Skikkelig godøkt med superhappy PT idag. Begynte bra med at jeg har gått ned 1,2 kg, så nå veier jeg under 80, nærmere bestemt 79,5 for første gang på 3 år (siden jeg var gravid med førstemann). Utrolig digg følelse!!!!!!!

Trente bryst, skuldre og triceps idag. Men glemte å vise hvor god jeg er blitt i dips. Var egentlig en skrekkelig festlig økt. Når han er blid er han utrolig blid (men desto surere hvis han er sur).

Ble litt benk, skulle teste max, var jo ikke lurt på en dag jeg hadde spist lite for å veie minst mulig når jeg kom. Det sa jeg seff ikke, hadde han vel blitt sur. Men gikk bedre enn forventa, for all del.
Men altså
Benkpress
20kgx15
30kgx1 - hallo liksom, så da ble det
40kgx 1
42,5kg x1
Jeg tror at jeg kanskje hadde hatt inne 45 også, men han mente det ikke var vits i
30kg 10x3

Flies med hantler
Teknikk, teknikk og teknikk, sliter med denne...

Militærpress
14kgx12
20kgx6 (to siste med litt for mye hjelp)
14kgx8
10kgx 15 (tror jeg det var)

Sidehev 3 kg
Først bøy i albuen 10 reps
Rett på strake armer til jeg ikke klarte opp igjen alene, da fikk jeg hjelp opp
Og så dytta han armene mine ned mens jeg skulle holde igjen så godt det lot seg gjøre....
Denne svei for å si det sånn...

Franskpress med stang
9kg x 12
14kg x 12
Enda lenger bak hodet
14kgx litt for lite

Franskpress i kabel
30 kg (tror jeg det var)
12x3

Situps på skråbenk
15 x kroppsvekt
10 x kv + 5kg
12 x kv + 2,5kg
12 x kv + 2,5kg

GODSLITEN! Synd det er bare noen få timer igjen nå! Kjøpe flere?

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #264 : 26. januar 2012, 13:20 »
Skikkelig godøkt med superhappy PT idag. Begynte bra med at jeg har gått ned 1,2 kg, så nå veier jeg under 80, nærmere bestemt 79,5 for første gang på 3 år (siden jeg var gravid med førstemann). Utrolig digg følelse!!!!!!!

Trente bryst, skuldre og triceps idag. Men glemte å vise hvor god jeg er blitt i dips. Var egentlig en skrekkelig festlig økt. Når han er blid er han utrolig blid (men desto surere hvis han er sur).

Ble litt benk, skulle teste max, var jo ikke lurt på en dag jeg hadde spist lite for å veie minst mulig når jeg kom. Det sa jeg seff ikke, hadde han vel blitt sur. Men gikk bedre enn forventa, for all del.
Men altså
Benkpress
20kgx15
30kgx1 - hallo liksom, så da ble det
40kgx 1
42,5kg x1
Jeg tror at jeg kanskje hadde hatt inne 45 også, men han mente det ikke var vits i
30kg 10x3

Flies med hantler
Teknikk, teknikk og teknikk, sliter med denne...

Militærpress
14kgx12
20kgx6 (to siste med litt for mye hjelp)
14kgx8
10kgx 15 (tror jeg det var)

Sidehev 3 kg
Først bøy i albuen 10 reps
Rett på strake armer til jeg ikke klarte opp igjen alene, da fikk jeg hjelp opp
Og så dytta han armene mine ned mens jeg skulle holde igjen så godt det lot seg gjøre....
Denne svei for å si det sånn...

Franskpress med stang
9kg x 12
14kg x 12
Enda lenger bak hodet
14kgx litt for lite

Franskpress i kabel
30 kg (tror jeg det var)
12x3

Situps på skråbenk
15 x kroppsvekt
10 x kv + 5kg
12 x kv + 2,5kg
12 x kv + 2,5kg

GODSLITEN! Synd det er bare noen få timer igjen nå! Kjøpe flere?


Se her ja!!! Deilig når man begynner å se endringer på kroppen! Grattis!! Så ut som en kanon-økt!!! Tja, kanskje du skulle kjøpt flere timer?? hvis du har lyst og penger så peis på!!  Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #265 : 26. januar 2012, 13:22 »
Lyst ja, penger ja! Men skal ha to mnd permisjon uten lønn nå, så burde strengt tatt prøvd å ikke sløse så fælt. Men så er jo spørsmålet om PT timer er sløsing da (mannen min mener det)

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #266 : 26. januar 2012, 13:25 »
Sløsing? Det er vel ikke det hvis du føler at det hjelper? Jeg skal begynne å spille lotto, da kan jeg endelig skaffe emg min egen PT  Cool

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #267 : 26. januar 2012, 13:28 »
Jeg syns ikke det er sløsing i det hele tatt. Ikke når det er han jeg har hvertfall. Men har også funnet ut at den dagen han slutter er det brått slutt på PT timer for min del, for det er ikke en eneste en av de andre PTene som jobber der jeg kunne tenkt meg å betale en 50øring til en gang.

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #268 : 26. januar 2012, 17:43 »
Dro til med en kvarters tid med rockering. Fader, nå ser jeg totalt mishandlet ut - igjen.  Shocked Mannen min er bekymret for fra kiropraktor vil tro i morgen.... Og det er jeg også når jeg tenker meg om.  Undecided

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #269 : 26. januar 2012, 19:23 »
Så bra med vektnedgang da!!! Grattis flinke deg Smiley

Kiropraktoren ser kanskje ikke den flotte BH'n i morgen da nei, men dropp hele BH'n er mitt tips Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!