Skrevet av Emne: Ossiebuilding:150kg x 18 på side 452 :)  (Lest 691992 ganger)

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4590 : 03. mai 2008, 09:34 »
Hehehe.. Artig at du engasjerer deg i min mosjonering.

For å starte med det første du sier: De fleste løftene som ligger ute på "benkpress hall of fame" mangler vel dokumentasjon. For min del er det ett fett om ett løft er gjort i en konkuranse eller i en kjeller alene eller med sturla davidsen som vitne. Mener folk at løftene som står på den lista skal dokumenteres med vidoer som skal gjennom en granskningskomisjon så skal jeg gledelig slette mine løft. Alle mine perser har jeg naturlig nok vitner på, da jeg ikke tar avløft på vekter over 200kg selv :-)

For å ta det videre: jeg la ut noen løft for moroskyld bla høyrepping på 150 der jeg bare lar det stå til og ett oppvarmingsløft på 170kg. Kanskje så det tungt ut, men det er det ikke. Langt der ifra. Jeg la de ut med glimt i øyet vel vitende om at endel styrkeløftere nok ville hakke litt på teknikk, grepsbredde osv. Kunne ikke brydd meg mindre :-) Bare hyggelig at folk engasjerer seg i min middelmådig mosjonist-benking.

Om du sover bedre i troa av at jeg må ned på 180kg for å få ett løft godkjent, så unner jeg deg det. Vil jo for all del ikke true egoet til gud. (Det må jo være litt ille å ikke benke noe særlig mer enn en 90kg mosjonist??) Sannheten er vel heller at verken 200 eller 220kg er spesielt mye, og dette er vekter jeg har sett vanlige gymbenkere håndtere på gymmet siden jeg starta treningskarrieren min som konfirmant. Ikke noe imponerende synes jeg. Særlig ikke med en kroppsvekt på 110kg eller mer :-) 200kg er ett kraftløft ja og en god prestasjon. Hvis man veier 80kg.

Takker igjen for kommentar :-)



Jeg så Åsmund tok en dobbel på 200 for mange Herrens år siden, det var penere og mer ryddige løft enn det de fleste styrkeløftere får krøket opp med skjorta (inkludert meg selv)
Finn fem feil.

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4591 : 03. mai 2008, 15:22 »
Herregud Keiko voks opp trodde alle viste at jeg er superengasjert i løfting både min egen og andres men jeg liker at kreditt gis der kreditt er fortjent, 220 kg er et superfantastisk løft på 90 kgs kroppsvekt så bra anser jeg det at om Åsmund hadde gjort det på konk så hadde jeg gitt det kred som tidenes best benk i Norge!!!!! Men jeg gir meg siden godeste HEllmik (styrkeløfter) gir Åsmund sterk støtte med 2x200 som han sier bedre en mye han ser på konkuranse. Så ingen mer kritikk av meg men heller litt ros meget imponerende løfting av deg Ossie, men heldighvis benker jeg 5 kg mer en deg for ellers så hadde jeg hengt meg i dusjen. Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4592 : 03. mai 2008, 15:37 »
Herregud Keiko voks opp trodde alle viste at jeg er superengasjert i løfting både min egen og andres men jeg liker at kreditt gis der kreditt er fortjent, 220 kg er et superfantastisk løft på 90 kgs kroppsvekt så bra anser jeg det at om Åsmund hadde gjort det på konk så hadde jeg gitt det kred som tidenes best benk i Norge!!!!! Men jeg gir meg siden godeste HEllmik (styrkeløfter) gir Åsmund sterk støtte med 2x200 som han sier bedre en mye han ser på konkuranse. Så ingen mer kritikk av meg men heller litt ros meget imponerende løfting av deg Ossie, men heldighvis benker jeg 5 kg mer en deg for ellers så hadde jeg hengt meg i dusjen. Wink


Hehehe tror bare du må dra bort dusjforhengene og henge opp tauet OD, for Ossie kan i løpet av kort tid ta deg igjen....
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4593 : 03. mai 2008, 15:57 »
Herregud Keiko voks opp trodde alle viste at jeg er superengasjert i løfting både min egen og andres men jeg liker at kreditt gis der kreditt er fortjent, 220 kg er et superfantastisk løft på 90 kgs kroppsvekt så bra anser jeg det at om Åsmund hadde gjort det på konk så hadde jeg gitt det kred som tidenes best benk i Norge!!!!! Men jeg gir meg siden godeste HEllmik (styrkeløfter) gir Åsmund sterk støtte med 2x200 som han sier bedre en mye han ser på konkuranse. Så ingen mer kritikk av meg men heller litt ros meget imponerende løfting av deg Ossie, men heldighvis benker jeg 5 kg mer en deg for ellers så hadde jeg hengt meg i dusjen. Wink

Takk for ros OD :-)

220kg @ 90kg i konkuranse hadde vært ett flott løft, og krever både mer trening, fullklaff, formtopp og medvind. Men mulig er det nok.

Hilsen Åsmund (som er registrert i Norges styrkeløftforbund tilogmed) :-)


Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4594 : 03. mai 2008, 16:15 »
Dagens økt:

Har en kompis som skal gå over grønland. I denne forbindelse skal han trene mye med å trekke dekk for å venne seg til det å gå med pulk. Jeg har stillt meg til disposisjon som treningspartner. Kameraten min er ett kondismonster som er spinning og bodypump instruktør samt at han løper noen ganger i uka. Grøs og gru.

Idag var første økt. Vi spennte på oss selene og festet på dekkene (på felg) og slang i 20kg vekt i tillegg for å få litt ekstra motstand. Fytti bikkja.

Jeg hintet om at 3km i kuppert terreng var en myk og fin start, men kameraten min ville heller gå 5km +. Sånn ble det og vi brukte ca 75min på denne runda. delvis på asfalt (svært tungt) og delvis på grus. Veldig mye opp og ned gav turen ett naturlig intervallpreg. Noe innlagte spurter blir det naturligvis  :Smiley

Fint vær og godt selskap Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4595 : 03. mai 2008, 17:17 »
Du er et monster!  Grin

Jeg har nå bestemt meg for å droppe planene om å benke 200 på 150 kg kroppsvekt, og i stedet gå for høyreps med lette vekter, kardio hver dag, og heller benke 200 på 100 kg kroppsvekt i løpet av våren.  Cool

Funker det for deg funker det vel for alle?  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4596 : 03. mai 2008, 17:20 »
Legger du til jevnlig fest og fanteri så har du vistnok løsningen.

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4597 : 03. mai 2008, 18:02 »
Du er et monster!  Grin

Jeg har nå bestemt meg for å droppe planene om å benke 200 på 150 kg kroppsvekt, og i stedet gå for høyreps med lette vekter, kardio hver dag, og heller benke 200 på 100 kg kroppsvekt i løpet av våren.  Cool

Funker det for deg funker det vel for alle?  :Smiley

Faen Ørjan må du blottlegge alle hemmelighetene mine for hele forumet?? Grin

Monster?? Monster-mini i såfall (haha). Takker Cheesy

Legger du til jevnlig fest og fanteri så har du vistnok løsningen.

Sleng inn litt galliano i ny og ned så har man full pakke Cool Grin

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4598 : 03. mai 2008, 19:24 »
Dagens andre:

Rehab/prehab bestående av utoverrotasjon, cubansk rotasjon og RC tøying. Deretter 30 min kardio igjen :-)


Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4599 : 04. mai 2008, 12:56 »
Bra økt idag! Du er toppen Wink I Love You
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4600 : 04. mai 2008, 13:12 »
Bra økt idag! Du er toppen Wink I Love You

Takk biffen! Veldig bra jobba idag!  Cheesy

Dagens:

Bøy uten belte: 100kg 25reps (+5reps)
Rumensk markløft fra 10cm kloss, uten belte: 150kg 20reps (+ 10kg. Lett!)
Ez-curl: 65kg 10+5+3=18  Smiley
Leggmaskin (TG): 30kg 20reps (ny)

Atlas-stein: 100kg opp på 100cm 15reps (tid ca 120sek)
Farmershold (KSO farmers): 65kg 80sek (+10sek)

En svææært fin økt! Var litt sliten etter dekk-trekkingen igår, men økta gikk lekende lett! Jeg er i kjempeform jeg er i kjempeform  Cheesy

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4601 : 04. mai 2008, 20:05 »
Bra økt idag! Du er toppen Wink I Love You

Om jeg er ett av dine problemer så skal du få sjansen til gjøre noe med det !!! Gi meg ditt navn så kan vi"snakkes" face to face...

Eller er du en av disse feige "tøffinger"  som er tøff kun på forum ??


Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4602 : 04. mai 2008, 20:07 »
Om jeg er ett av dine problemer så skal du få sjansen til gjøre noe med det !!! Gi meg ditt navn så kan vi"snakkes" face to face...

Eller er du en av disse feige "tøffinger"  som er tøff kun på forum ??



Kan vi ikke sove i samme seng og løse problemene der?
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4603 : 04. mai 2008, 20:10 »
Kan vi ikke sove i samme seng og løse problemene der?

Om ikke annet så kan vi ihvertfall spise en bedre middag sammen?? Cheesy

(og sånn kan man løse internettdiskusjoner Grin)

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossie: Ny benkfilm s 303
« #4604 : 04. mai 2008, 21:40 »
Dagens kardio:

8km rask gange
3km jogging

Tok en bonusjoggings idagfor å dra ei venninne som akkurat har startet med litt løping til ny pers på 3000m.

16:30 løp vi på, og det var ny pers for henne med 4 minutt Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!