Skrevet av Emne: Ossiebuilding:150kg x 18 på side 452 :)  (Lest 692589 ganger)

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4980 : 16. september 2008, 14:41 »
Skal kose deg også, viktig det. Men er rimelig imponerande vekter du leiker deg med.
Kan jo bare innrømme at eg misunner deg den styrken du har (garantert ikkje den einaste som er det Smiley )
Men er vel ganske vanskelig å få i både pose og sekk rekner eg med, men ikkje umulig  Grin

Av og til når eg løper så lurer eg faen ka eg driver med...sliter ræva av meg mens mange andre bare går frå senga og ut i bilen, kjører på jobb og heim igjen i sofaen og ligger der til dei kvelva seg over i senga igjen....Og innimellom så går det i mykje rullings og kolande svart kaffi med mykje dårlig mat... men god helse er motivasjon nok for meg. Og det kjem ikkje av at ein ligger på sofaen  Smiley
Men motivasjonen for løping for min egen del går opp og ned. Har vore veldig bra ein periode no..og det gir som regel gode resultat  Smiley Så kjem nok til deg også Smiley

Takk for det, men kan ikke si at jeg føler meg sååå veldig sterk. Altfor mange i min nærhet som gruser meg i diverse øvelser til at den følelsen kommer. Treningskompisen min Biffboy har nå tatt meg igjen i nesten alt som er, og det satser jeg på skal gi en ny motivasjonsboost fremover  Cheesy

Satser på at kondisjonsmotvasjonen kommer ja.. Går i det minste tur 4-5 ganger per uke og spiller litt squash : )

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4981 : 16. september 2008, 14:45 »
Dagens lille:

Militærpress: 70kg 10x3reps
Benkpress med beina opp: 130kg 5x8reps
Nedtrekk smalt nøytralt grep: 95kg 5x10reps
Nedpress: 32,5kg 5x12reps

Herlig økt! Inspirert av treningene til gundersen så prøvde jeg idag intervall-start på militærpressen. Satte på stoppeklokka og tok ett nytt sett hver gang et nytt minutt startet. Alle settene ferdig på under 10 min med andre ord. En gangke frekk variant som jeg kjører istedenfor 2RP en periode. Moro  Cheesy

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4982 : 17. september 2008, 13:33 »
Dagens:

Stangcurl: 60kg 10x3reps, 60sek intervallstart
Omvendt stangcurl: 40kg 5x8reps
Rake mark: 130kg 10x3 reps, 60sek intervallstart
Beinpress TG: 150kg 10x3reps, 30sek intervallstart
Legger i beinpress: 150kg 5x12reps

Fiiiiiine greier  Cheesy

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4983 : 17. september 2008, 16:57 »
Har du prøvd pulsvarianten for progresjon? Dvs at du etter et gitt antall sett/reps skal sjekke puls etter hvert sett, evt etter siste og øke belastningen når du gjennomfører med x antall pulsslag lavere.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4984 : 18. september 2008, 20:35 »
Nå savner jeg virkelig the bench beast og steindødaren- savner innefotball som oppvarming, den gode fem minutters drøsen mellom hvert sett, de skeive blikkene for glasscolaen, den stadige hintingen til at troen ikke kan være så sterk at den tøyler begjæret, super-optimismen som alltid fyller atmosfæren og forventer nye pærser hver trening, og selvsagt de legendariske pølsefestene...

Mvh en melankolsk liten disippel  Azn
Finn fem feil.

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4985 : 19. september 2008, 14:31 »
Har du prøvd pulsvarianten for progresjon? Dvs at du etter et gitt antall sett/reps skal sjekke puls etter hvert sett, evt etter siste og øke belastningen når du gjennomfører med x antall pulsslag lavere.

Har aldri tenkt i de baner nei.. Hvilken tankegang ligger bak denne måten å trene på. Puls har jo ingen korrelasjon med belastnings intensitet i vekttrening? Smiley


Nå savner jeg virkelig the bench beast og steindødaren- savner innefotball som oppvarming, den gode fem minutters drøsen mellom hvert sett, de skeive blikkene for glasscolaen, den stadige hintingen til at troen ikke kan være så sterk at den tøyler begjæret, super-optimismen som alltid fyller atmosfæren og forventer nye pærser hver trening, og selvsagt de legendariske pølsefestene...

Mvh en melankolsk liten disippel  Azn

Happy times  Cheesy Cheesy Cheesy Tidenes treningsperiode det der ja. persing, innefotball, Lene`s taklinger, leivs drusere og tommys fleksing Cheesy

Herlig!!! Snakker vi snart reunion??


Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4986 : 19. september 2008, 14:34 »
Dagens lille:

Chins: 10x3reps, 60sek intervallstart
Militærpress: 72,5kg 5x12reps
Benkpress med blå strikk, beina opp: 80kg 10x3reps, 60sek intervallstart
Nedtrekk, smalt nøytralt grep: 95kg 3x12reps
Nedpress: 35kg 5x12reps

Fine økt atter en gang. Blå strikk gir vel i overkant av 40kg mer motstand i toppen. pump!

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4987 : 19. september 2008, 14:38 »
Nå er det rett før det kryper en tåre frem i øyekroken Embarrassed

Det var gode tider ja!

Du må snart ta turen bortover!!! Pølsefest er ikke der samme uten deg David!!!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4988 : 19. september 2008, 15:54 »
Har aldri tenkt i de baner nei.. Hvilken tankegang ligger bak denne måten å trene på. Puls har jo ingen korrelasjon med belastnings intensitet i vekttrening?

Du kan måle progresjon på et gitt arbeid under like forhold. Når pulsen blir signifikant lavere etter nettopp det arbeidet, har kroppen oppjustert kapasiteten og man kan legge inn progresjon.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4989 : 19. september 2008, 15:58 »
Du kan måle progresjon på et gitt arbeid under like forhold. Når pulsen blir signifikant lavere etter nettopp det arbeidet, har kroppen oppjustert kapasiteten og man kan legge inn progresjon.

Jeg ser tanken bak det hvis man bruker ett høyt repsantall og trener på ett gym med kjip musikk og støgge damer ja  Grin

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4990 : 19. september 2008, 16:04 »
Jeg ser tanken bak det hvis man bruker ett høyt repsantall og trener på ett gym med kjip musikk og støgge damer ja  Grin

Sto nevnt i "Supertraining" som en variant russiske løftere brukte.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4991 : 19. september 2008, 16:35 »
Faen, ikke vær så saklig da  :Smiley

Kanskje noe jeg burde lære mer om : )

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4992 : 19. september 2008, 20:19 »
Har aldri tenkt i de baner nei.. Hvilken tankegang ligger bak denne måten å trene på. Puls har jo ingen korrelasjon med belastnings intensitet i vekttrening? Smiley


Happy times  Cheesy Cheesy Cheesy Tidenes treningsperiode det der ja. persing, innefotball, Lene`s taklinger, leivs drusere og tommys fleksing Cheesy

Herlig!!! Snakker vi snart reunion??



Jeg syns å huske mer at det var tommy som drusa og leiv som brukte infløkt teknikk som satte oss andre i et temmelig dårlig lys Wink
Jeg er klar til reunion når som helst!
Garanterer at jeg kommer innom hvis jeg er i vestlands området, ellers må vi møtes halveis i kr.sand Smiley
Dere dukker stadig opp i mine bønner, og jeg vet ikke om det er fordi jeg enten savner dere så fælt, eller at dere rett og slett trenger veldig mye forbønn Wink
(Antagelig er vel svaret begge deler-hehe)
Finn fem feil.

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4993 : 20. september 2008, 10:02 »
Jeg syns å huske mer at det var tommy som drusa og leiv som brukte infløkt teknikk som satte oss andre i et temmelig dårlig lys Wink
Jeg er klar til reunion når som helst!
Garanterer at jeg kommer innom hvis jeg er i vestlands området, ellers må vi møtes halveis i kr.sand Smiley
Dere dukker stadig opp i mine bønner, og jeg vet ikke om det er fordi jeg enten savner dere så fælt, eller at dere rett og slett trenger veldig mye forbønn Wink
(Antagelig er vel svaret begge deler-hehe)


Hehehe.. er nok begge deler ja  Grin At Leiv var spicherens Ronaldinhio er det vel ingen tvil om nei. Vi skal forresten ned til K-town neste helg for å se SM i bygging. Du er vel ikke i de trakter da? : )

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Ossiebuilding: D-I-S-C-O
« #4994 : 20. september 2008, 10:18 »
Hehehe.. er nok begge deler ja  Grin At Leiv var spicherens Ronaldinhio er det vel ingen tvil om nei. Vi skal forresten ned til K-town neste helg for å se SM i bygging. Du er vel ikke i de trakter da? : )

Neste helg...Per i dag er skal jeg ikke tilfeldigvis ned, hadde vært fryktelig moro og tatt en tur, men vet ikke om det lar seg gjøre...
Men det ligger en pølsefest i lufta, jeg kjenner det på gikta  biggrin
Finn fem feil.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!