Skrevet av Emne: Big Boy  (Lest 142883 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #45 : 01. januar 2005, 19:54 »
Jeg skal ligge på 100 kg en stund til, og det som imponerer meg, er at jeg har greid å finne nøyaktig vedlikeholds-kosthold for meg selv. Vekta varierer ikke med mer enn 1 kg.
*Kontrollfreak*


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #46 : 01. januar 2005, 20:30 »
Litt sykt å tenke på at jeg og UAC veide det samme for 3-4mnd siden, og nå veier han vel snart 15kg+ mer enn meg.

Var det nå jeg veide knappe 92-93 kg det da ? Du må spise ser du... Grin. Riktignok har jeg alltid hatt matlyst, men du vet jo godt hvem som styrer spisingen min om dagen. Han er viden kjent for sin evne til å dytte ned mat han... Grin

Men i din favør skal det jo legges til da at jeg kom ned fra ca. 100 kg til 92-93. Fjernet litt spekk på den turen der ned. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #47 : 01. januar 2005, 21:14 »


Var det nå jeg veide knappe 92-93 kg det da ? Du må spise ser du... Grin. Riktignok har jeg alltid hatt matlyst, men du vet jo godt hvem som styrer spisingen min om dagen. Han er viden kjent for sin evne til å dytte ned mat han... Grin

Men i din favør skal det jo legges til da at jeg kom ned fra ca. 100 kg til 92-93. Fjernet litt spekk på den turen der ned. Smiley

Mener å huske at du landet på rundt 92-93kg etter den lille mini deffen din i høst, og der er jeg nå. Grin Du derimot begynner vel å nærme deg 110kg med stormskritt. Resultatet kommer nok til å være knall bare du får trimma av litt "daukjøtte"  2thumbsup

Selv om jeg ikke velger samme vei som deg, forstår jeg at du gjør det slik. Du begynner vel å få hastverk hvis du skal få pakket på deg nok kjøtt før deffen starter en gang utpå våren/sommeren?!?
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #48 : 01. januar 2005, 21:17 »
Veien min er jo ikke altfor lang nei, den er ikke det. Så det er bare å bite tenna sammen  - bokstavlig talt... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #49 : 01. januar 2005, 21:22 »
Veien min er jo ikke altfor lang nei, den er ikke det. Så det er bare å bite tenna sammen - bokstavlig talt... Grin

Vil tro at du har kjeften mer åpen enn lukket for tiden Grin
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #50 : 01. januar 2005, 22:00 »
80 klubben er for småunger Erter

Kommer an på hvilken 80-(under)klubb du snakker om det! Vekt 80 +/Midje 70- -klubben er en eksklusiv en f. eks.

Har holdt meg i Vekt 90+/Midje 80- -klubben en stund nå, og trives der, selv om jeg snart kommer til å søke medlemskap i Vekt 100+/Midje 80- -klubben, til tross for svært strenge opptakskrav!  Wink

Fine bilder, Big Boy, absolutt!!  headbang

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #51 : 01. januar 2005, 22:54 »


Kommer an på hvilken 80-(under)klubb du snakker om det! Vekt 80 +/Midje 70- -klubben er en eksklusiv en f. eks.

Har holdt meg i Vekt 90+/Midje 80- -klubben en stund nå, og trives der, selv om jeg snart kommer til å søke medlemskap i Vekt 100+/Midje 80- -klubben, til tross for svært strenge opptakskrav! Wink

Fine bilder, Big Boy, absolutt!! headbang

H

Med en kroppsvekt på 100kg og en midje på rundt 80cm vil du jo få en knallform.  2thumbsup

Et spørsmål ang. dette med midjemål. Hvis man trener tung knebøy og markløft uten belte vil man jo etter hvert utviklet en ganske bra muskulatur rundt midjen, noe som naturlig nok vil øke midjemålet. Har du noen god tommelfinger regel for hvordan midjen bør være i forhold til feks. kroppsvekt, høyde osv.? Det er sikkert delte meninger om slikt, men for meg er en sterk midje noe jeg etterstreber og langt viktigere enn å ha den rette v-formen.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #52 : 16. januar 2005, 18:39 »
min fine tommelregel er 45-50cm mellom midje og bryst/rygg :p
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #53 : 17. januar 2005, 19:03 »
Et nytt bilde fra en komende bilde serie som skal komme etter den har vært på ung.norsketalenter på AF

Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #54 : 17. januar 2005, 20:18 »


Kommer an på hvilken 80-(under)klubb du snakker om det! Vekt 80 +/Midje 70- -klubben er en eksklusiv en f. eks.

Har holdt meg i Vekt 90+/Midje 80- -klubben en stund nå, og trives der, selv om jeg snart kommer til å søke medlemskap i Vekt 100+/Midje 80- -klubben, til tross for svært strenge opptakskrav! Wink

Fine bilder, Big Boy, absolutt!! headbang

H

kremt, den klubben hadde jeg blitt kjeppjagd fra :-D
'
edit: konge form big boy!

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #55 : 23. januar 2005, 18:02 »



Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #56 : 23. januar 2005, 20:50 »
*sende klage på dårlig med kommetarer* Tongue
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget MiKz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #57 : 25. januar 2005, 23:29 »
Slettes ikke værst ! Veldig bra må jeg si, men 90% av bildene er av ryggen din, som er utrolig bra. Hva med fler bilder av brystet og bena?

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #58 : 26. januar 2005, 08:10 »


Med en kroppsvekt på 100kg og en midje på rundt 80cm vil du jo få en knallform. 2thumbsup

Et spørsmål ang. dette med midjemål. Hvis man trener tung knebøy og markløft uten belte vil man jo etter hvert utviklet en ganske bra muskulatur rundt midjen, noe som naturlig nok vil øke midjemålet. Har du noen god tommelfinger regel for hvordan midjen bør være i forhold til feks. kroppsvekt, høyde osv.? Det er sikkert delte meninger om slikt, men for meg er en sterk midje noe jeg etterstreber og langt viktigere enn å ha den rette v-formen.

Det finnes vel neppe noen tommelfingerregel, men det er definitivt ingen fordel å ha vepsemidje om målet er å bli gristerk i bøy liksom..... Er for øvrig enig med deg i at det er viktigere med en sterk midje enn en smal midje.... Det beste er seff et både og......... Selv er jeg i 115+/90- klubben (ehem - i dag er det 124/94 så det er jo litt feil dah...) så jeg er vel en hybrid mht til midjeomkrets. Jeg er både stor rundt midja og svak der...... uff uff...


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Big Boy l No skal eg OPP!
« #59 : 26. januar 2005, 08:28 »
Et nytt bilde fra en komende bilde serie som skal komme etter den har vært på ung.norsketalenter på AF


Ja dette kan jo bli bra det. Siden du er såpass ung så kan du godt stille i bygginga også uten å gjøre deg helt bort. Du viser jo kun byggerposeringer også, så jeg regner med at det er det du ønsker å satse på.
Pr i dag så glir du uansett greit inn i fitnessen, men der er det ikke noen juniorklasse, så du må nok regne med å bli noe liten sammenlignet med de utøverne som det er litt drag over. Ett sted skal en jo uansett begynne, og jeg tror nok det er mentalt lettere å stå på fitness-scenen enn byggerscenen tross alt.....

Synes uansett du har et godt grunnlag å bygge videre på så det er bare å stå på.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!