Skrevet av Emne: MaRiAnNe's livstegn  (Lest 214671 ganger)

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Fint at du lufter tankene dine, Kikki..
Skjønner tankene dine, men på en annen side må jeg si at jeg ikke har skrevet noe sted at jeg er fet nå.. Jeg har skrevet at jeg ikke føler meg så vel fordi jeg er fetere enn jeg pleier å være.. Synes det er en viss forskjell!

Ja, jeg har også skrevet at musklene ligger gjemt under fettet, men det da også sant.. Hadde ikke fettet vært over hadde de jo syntes mye bedre, ikke sant?

Ja, jeg kaller de ekstra kiloene jeg har for fett... er det ikke fett, hva er det da? Har iallefall ikke noen kilo muskler til overs Wink

Har har slanket meg mange kilo selv før, ( hvis du har sett de bildene som ligger på side 65 ) så jeg vet hvordan det er å måtte gå å kjøpe klær på H&M på big size avdelingen fordi klær på Vero Moda, bik bok, B young, Lene V o.l. ikke hadde store nok størrelser. 
Det er kjipt! 
Hvis det er noen som leser at jeg skriver at jeg har fett og bla,bla,bla kan de jo iallefall skjønne at det nytter og legge ned en innsats for å komme ned i den vekten de vil..
Er bare en selv som stoppe det!!

Bare noen tanker fra meg...
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget mocca.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 562
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 562

  • monica---er meg det.
Skjønner hva du mener med det du skriver over her.
Har selv veid mye...utrent. Gikk ned 14 kg og følte meg rimelig mye mere vel da.
Nå veier jeg faktisk like mye trent som jeg gjore utrent den gangen, vil ikke kalle meg fet, men har seff noen kg for mye...som igjen gjør at musklene ikke kommer helt til sin rett.
Problemområdet mitt er mage og hofte fett...noe på rygg.
Men man blir loco i hodet sitt av hva alle andre mener, for det er som regel motsatt av hva en selv mener.
Greit jeg er ganske høy og har en del muskler, men har fett også, selv om det ikke er noe rope så veldig høyt om.
Men skjønner akkurat hva du føler.
Så lenge man tenker sundt og ikke lar alt gå til hodet på seg, burde det gå bra.
Virker som du har kontrollen. Lest en del i profilen din og du er flink!!!
Personlig trener
182 cm liten pike
Max i benk 2 * 65 kg

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Takk for oppmuntringen, Mocca!
Jeg også veide det samme før jeg begyne på denne deffen som jeg gjorde på det bilde med blåshorts/barnevogn.. Det sier jo litt om hva vekttrening kan gjøre med vekta over tid!
Føler ikke selv at dette har gått i hodet på meg heller ( men hvem gjør vel det.. Wink ) Jeg har en sunn interesse som jeg bruker tid på!
Dette er jo selvfølgelig en VELDIG kroppsfiksert "idrett" som man kanskje må passer ekstra godt på hodet for å ikke miste det!
Derfor er det kanskje greit at jeg ikke lenger er 18 år også!     Grin

Målte foressten midjen for første gang på dietten ( ja, burde jo gjort det først for å ha noe å sammenlikne med ). den var 73 cm på mine 177 høye cm. Vekta stod foressten stille denne uka igjen.. gikk ned for mye forige uke, så ingen fare!

lørdagsklem fra Marianne 
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget mocca.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 562
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 562

  • monica---er meg det.
Hadde vært gøy vite hva du målte før dietten:)
Men hva spiser du på en dag?
Den gang jeg slanket meg, målte jeg meg hver 14 dag....Gikk vel ned mellom 10 - 12 cm over bryst, hofte, midje og mage...så blei en del cm til sammen.
Men trente stort sett bare aerobic og den slags.
Var før helsestudio intr tok over.
Prøve komme meg ned i 74 - 75 kg til bade sessongen, så jeg beg få det travelt...er så dårlig på å spise sunt...er en skikkelig kose moms.

Ha en fin Lørdag...du har vel spise dag du, så du får kose deg skikkelig:)
Personlig trener
182 cm liten pike
Max i benk 2 * 65 kg

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep

hehe.. ja, var tynnere og mer pinglete før enn nå.. men før det var jeg dvaskete og ehhh..pinglete.. Ikke noe muskler da iallefall! Wink

Takk for honnør for innsats og arbeid.. Da jeg var på mitt største fant jeg ut at dette er ikke slik jeg trives med å være. Da var det bare en ting å gjøre.. Gikk fra å trene 0 ganger i uka til å trene 5 ganger i uka, plus at jeg la oss kostholdet HELT!! Sånnt gir resultater!!
Hvis jeg stiller en gang setter jeg stooor pris på all heing og oppmuntring..
Takk for støttet, Småen1!!


Pinglete i denne sammenheng, men du var flott. Jeg syns du har hatt enormt bra muskelvekst, noe som vises klart på ryggbilde ditt!
Det er litt tungt psykisk å bulke (føle seg stor) men det har helt klart vært en god strategi!


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Hadde vært gøy vite hva du målte før dietten:)
Men hva spiser du på en dag?
Den gang jeg slanket meg, målte jeg meg hver 14 dag....Gikk vel ned mellom 10 - 12 cm over bryst, hofte, midje og mage...så blei en del cm til sammen.
Men trente stort sett bare aerobic og den slags.
Var før helsestudio intr tok over.
Prøve komme meg ned i 74 - 75 kg til bade sessongen, så jeg beg få det travelt...er så dårlig på å spise sunt...er en skikkelig kose moms.

Ha en fin Lørdag...du har vel spise dag du, så du får kose deg skikkelig:)
ja, i dag er det spisedag ja...  Spise
har akkurat sittet i sola på verandaen og koset oss med dream-is!!
den gangen jeg gikk ned mellom de 2 bildene på s.65 trente jeg mye aerobic jeg også.. Nå husker jeg sist jeg trene aerobic.. hehe!
synes kropper som har kjent på litt skrot er de desidert fineste kroppene.. både for kvinner og menn!

jeg håper jeg rekker 70 kg før bikinien skal på.. du er jo noen cm. høyere enn meg så 74-75 kg er sikkert en flott sommerform for deg!!

Pinglete i denne sammenheng, men du var flott. Jeg syns du har hatt enormt bra muskelvekst, noe som vises klart på ryggbilde ditt!
Det er litt tungt psykisk å bulke (føle seg stor) men det har helt klart vært en god strategi!

yepp, har nok kanskje bulket litt for mye i høst/vinter ja.. opp 12 kg fra sommeren og frem til jeg begynte på diett nå igjen!
Men håper jo det har gitt resultater da.. har jo spist sunn mat gjennom hele året, bare at det har vært enorme mengder iforhold til det det er nå om dagen!!

Marianne
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

Tenkte jeg skulle gratulere med 1000 innlegg i profilen din. Jeg er frekk nok til å stjele nr 1000

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Tenkte jeg skulle gratulere med 1000 innlegg i profilen din. Jeg er frekk nok til å stjele nr 1000

1000 innlegg??
Sjel innlegg ivei du, mister general!!
Lurer på hvor mange av de 1000 innlegga som er treningsrelaterte.. hehe..

M.
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Ida Eline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 173

  • Impossible is not a fact!
Ohh! Kul rygg på deg Marianne!! Du blir helt rå med den viljestyrken din Smiley
Impossible is not a fact!

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Ohh! Kul rygg på deg Marianne!! Du blir helt rå med den viljestyrken din Smiley

Viljestyrken ja..
Da må jeg si; I have a confession to make!  blush
Hadde et aldri så lite sprekk på dietten i går.. spiste gryterett "left-overs" fra lørdagen; kan skjønne hvorfor vi måtte ta vare på restene!!   furious
Ja,ja.. gikk ekstra lang tur i går kveld+ til morgenen i dag for å få bort den dårlige samvittigheten! JEG ER EN TAPER!!  :Smiley

Marianne, som kanskje ikke ikke har en sååå stor viljestyrke alikavel..
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Shit happens!! Stå på videre du, skaden er nok ikke så stor, utenom den lille knekken på psyken!

Du er flink Marianne 2thumbsup
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget gladfisken

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 109

respekt respekt...

Utlogget Mariann

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 460

Ein bitteliten sprekk e ikkje krise. Av og te gir me itte for fristelser, det e jo så menneskelig som det går an å bli Smiley
Sjøl stappa eg i meg kjøttkaker istedetfor proteinshake te kveld. Kunne bare ikkje dy meg, hehe  Food
Men det e ikkje snakk om å gi opp eller mista troen, i dag ska eg fortsetta med det gode kostholdet Smiley Så du e nok ingen taper nei, heller ein vinner, som klare å leva på ein slik diett  Gull

Hilsen Mariann. (som ikkje har spist sukker på 4 dager. Ny rekord!!  Grin )
Medlem av Foreningen for å Bevare Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Shit happens!! Stå på videre du, skaden er nok ikke så stor, utenom den lille knekken på psyken!

Du er flink Marianne 2thumbsup

Takk for at synes det, Merete.. selvom jeg ikke var det akkurat de 10 minuttene jeg spiste, har jeg iallefall vært det siden.. Wink
respekt respekt...

 blush skal respektere dietten min fremover ja.. Wink

Ein bitteliten sprekk e ikkje krise. Av og te gir me itte for fristelser, det e jo så menneskelig som det går an å bli Smiley
Sjøl stappa eg i meg kjøttkaker istedetfor proteinshake te kveld. Kunne bare ikkje dy meg, hehe Food
Men det e ikkje snakk om å gi opp eller mista troen, i dag ska eg fortsetta med det gode kostholdet Smiley Så du e nok ingen taper nei, heller ein vinner, som klare å leva på ein slik diett Gull

Hilsen Mariann. (som ikkje har spist sukker på 4 dager. Ny rekord!! Grin )

Neida, har ikke mistet troen.. Men det er jo bare et prinsipp da, at man ikke skal spise noe annet enn det som står på planen.. men sånnt skjer tydeligvis inneimellom.. satser på iallefall 7 uker til da, uten en sprekk! Heheh..

Ser ikke ut til at jeg går ned noe særlig denne uken heller.. endelig veiing er jo ikke før på lørdag da.. Hvis det er tilfelle at jeg ikke går ned noe særlig denne uken, kommer jeg til å gjøre et forsøk på å kjøre enda mer cardio fremover.. funker ikke det, må jeg nok kutte litt i maten.. men det blir isåfall neste uke!! ( VIL IKKE KUTTE MATEN!!! *cadio,cardio* )

Marianne

Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Jeg gikk en 30 minutters tur i dag i Køln og tittet på Kølnerdomen men jeg trasket rundt, blandt annet over broa til venstre på dette bildet.

Savner deg jenta mi !!


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!