Skrevet av Emne: Fitness & doping  (Lest 15473 ganger)

Utlogget Christian Dewees

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

  • 16p stavanger open 04
Fitness & doping
« : 25. februar 2005, 01:15 »
Hei. Jeg har et spørsmål, hvorfor det er så mange som bruker preparater som stiller i fitness klassen? Etter hva jeg hører rykter om er det ca 75% som i Athletic Fitness (mest gutta) som gjør det..og hvorfor ?..
Og hva er greie for at forbundet ikke har doping kontroll..? burde vært mer gøy å kunne skille gutta fra menn? Sitter ikke her å suttrer eller griner for at jeg ikke ble nr 1 første gang jeg stilte, men for meg synes jeg AF begynner å bli litt for store, og hva har ordet fitness egentlig å si når hvem som helst kan stille urent? Litt surt å tenke på når det faktis finnes folk som ikke rører slikt der på scenen.

Husker jeg prøvde å spørre noen i forbundet et raskt spørsmål hvorfor det var slikt.. og ordene lød som "stuerent" og "ikke nok penger..", vell .. når det er slikt synes jeg det også bygger en del på at personer som i dag begynner å trene trår altfor tidlig til veksthormoner o.l fordi "what the hell..!?" når forbundet like grei tar det med en klype salt.. hvorfor skal en gutt på 17år tro noe annent?

Hvem som helst med god trening, motivasjon ..riktig kosttilskudd kan få en fin kropp og bra størrelse, men en ting er veldig klart. Man blir ikke Arnold uten å bruke vekst.. Så i mine øyne synes jeg moderate mengder innen Bygging og Mr olympia holder.. men hei vi som stiller i fitness burde vell klare å greie uten ? er jo tross alt to vidt forskjellige grupper.

Jeg sikter ikke til noen personer på forumet her eller har skummle hensikter.. jeg er bare rett og slett nyskjerrig og har lyst til å høre deres mening. Jeg vet godt at jeg ikke lever til 100, men tidlig kvelden blir det ikke pga av preparater..

PS: hvorfor jeg utrykker meg på den måten at jeg har mensen eller en pinne opp i r... er fordi jeg har altfor mange venner som bruker det og synes det er synd hvordan dem blir.. også oppi hode.
preparater er for kyllinger



Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fitness & doping
« #1 : 25. februar 2005, 08:36 »
Mener du med dette å si at det er greit med doping innen bygging, men ikke i fitness ??
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget A.A

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

SV: Fitness & doping
« #2 : 25. februar 2005, 08:51 »
Er du klar over hvor mye slike tester koster?
Swedish quality moving up in the ranks!

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Fitness & doping
« #3 : 25. februar 2005, 09:16 »
Det koster endel penger å teste så det er sikkert mye av grunnen til de ikke gjør det. Men de har jo begynt å dømme ned de som blir for kraftige også, for en jeg kjenner fikk beskjed han var blitt for stor og burde begynne med bygging istedet. For de kan bli stemt nedover pga for mye muskler.


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Christian Dewees

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

  • 16p stavanger open 04
SV: Fitness & doping
« #4 : 25. februar 2005, 10:14 »
Mener du med dette å si at det er greit med doping innen bygging, men ikke i fitness ??

for min del burde preparater aldri blitt solgt. men det skulle vært litt vanskligere å få tak i. Tja, vi alle veit at man blir ikk 115kg muskelbunt (etter man er ribba) av å spise ris og kylling... men under bygging burde bol blitt overvåket mer, men i fitness skulle det strengt tatt vært ulovlig.

A.A: en del penger, det er jeg klar over.. men det hadde vært litt gøy om den sporten der fikk renvasket navnet sitt..og ikke minst deltagerene. I dag blir man helt enkelt beskylt for å være "boler" så fort man har litt muskler. Ikke så rart, når fleste gjør det Sad Her i drøbak kan jeg godt utale meg at bol er mer vanlig enn å skifte sokker.

Werewolf: Vet det er en god del dommere der som faktis er flinke på å dømme ned de som blir for store i fitness, godt er det Wink Håper bare de blir ennå flinkere for hvert år som går..
preparater er for kyllinger



Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fitness & doping
« #5 : 25. februar 2005, 10:16 »
Med tanke på at dette tross alt er en bakgårdsidrett, så skjønner jeg ikke helt dobbelmoralen din i forhold til at det er greit til en ting, men ikke en annen.... En får dra alle under en kam spør du meg.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Christian Dewees

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

  • 16p stavanger open 04
SV: Fitness & doping
« #6 : 25. februar 2005, 10:20 »
Med tanke på at dette tross alt er en bakgårdsidrett, så skjønner jeg ikke helt dobbelmoralen din i forhold til at det er greit til en ting, men ikke en annen.... En får dra alle under en kam spør du meg.

som jeg sa på det andre innlegget, så kunne det for min del bli ulovlig å selge\bruke. men det kommer aldri til å skje, og hvis det så skulle blitt så.. tror jeg "grenen" bygging og super gutta i mr olympia forsvinner.
preparater er for kyllinger



Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget A.A

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

SV: Fitness & doping
« #7 : 25. februar 2005, 10:51 »
Det er ulovlig å selge og inneha men lov å bruke...
Swedish quality moving up in the ranks!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fitness & doping
« #8 : 25. februar 2005, 10:52 »
Strengt tatt er det lov å oppbevare heller, men dette er mengde-avhengig.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fitness & doping
« #9 : 25. februar 2005, 11:03 »
Ut i fra en høyesterettsdom stemmer det ja. Latterlig regel spør du meg, så lenge 1 mg ikke er 1 mg for de forskjellige ting. Men det er jo en helt annen diskusjon. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Fitness & doping
« #10 : 25. februar 2005, 11:15 »
Det er ulovlig å selge og inneha men lov å bruke...

så Andreas; du mener det er helt greit at delkaere i fitness bruker det??
fordi det finnes smutthuld i norsklov, som ikke sier noe om bruken, bare om selging og opbevaring?
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget carlw

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

  • dama mi er rå!
SV: Fitness & doping
« #11 : 25. februar 2005, 11:18 »
Hadde vært fett om OL eller en organisasjon med penger hadde klint til med et forbund.
Et med tester osv. Hadde det vært skikkelige folk med en seriøs bakgrunn, så kanskje sponsorer hadde betalt all testingen.. men hele sporten er jo harrystempla og det tyter ut bolere.. det kan jo ikke tas seriøst. Å få kontroll på bolerne er vel som å få kontroll på narkisene på stripa.
women call it the silent treatment.. and we let'em think we don't like it.

Utlogget A.A

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

SV: Fitness & doping
« #12 : 25. februar 2005, 11:21 »
Innlegget var bare en rettelse til et innlegg av C.D. Hva betreffer bruk osv så synes jeg det er opp til hver og en...
Swedish quality moving up in the ranks!

Utlogget Christian Dewees

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

  • 16p stavanger open 04
SV: Fitness & doping
« #13 : 25. februar 2005, 11:28 »
Å få kontroll på bolerne er vel som å få kontroll på narkisene på stripa.

Hehe. jævlig bra Wink Men tilbake til det andre du sa.. Det ville vært kult om noen eller "noe" hadde spytta penger i dette her.

Se bare hvordan det ødlegger miljøet til de som er med i ol når folk "jukser", tanke på at de trener en god del for å nå ditt dem er.. så kommer det en deltager full av blod doping og vinner medaljer i hytt og pine fordi han hadde fordelen. Men som sagt.. alt dette er opptil forbundet, hvor det ender.. hvem vet.
preparater er for kyllinger



Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Fitness & doping
« #14 : 25. februar 2005, 11:29 »
Innlegget var bare en rettelse til et innlegg av C.D. Hva betreffer bruk osv så synes jeg det er opp til hver og en...

Må bare få lov til å kritisere deg når du skriver slik.. synd at en treningsveileder på forumet, og en av Norges beste Athleic fitness brukere ikke kan stå for noe annet..,. men,men..
 
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!