Skrevet av Emne: Helene Rask  (Lest 22796 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Helene Rask
« #45 : 03. mars 2005, 15:58 »
Stakkars henne hvis de sprekker, Da er kroppen full av sillikon på sekunder Undecided

Skal vel litt til for at det skjer, trur du ikke..? Blir ikke bare "plopp", liksom og vips er hu full av silikon..


jeg kritiserer ikke deg nå.. Wink jeg kritiserer alle de som kommer med "om du ikke liker hun her er du homo"-kommentarer.

ENIG!! (faktisk)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Teresa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 256

SV: Helene Rask
« #46 : 04. mars 2005, 08:53 »

Skal vel litt til for at det skjer, trur du ikke..? Blir ikke bare "plopp", liksom og vips er hu full av silikon..
Skal ganske mye til for at de sprekker ja. Dessuten så ligger protesen inne i en hinne/kapsel som kroppen har dannet. Om den skulle sprekke, så vil silikonen bli liggende der en stund før den vandrer videre. Og silikon er ikke tyntflytende...
¤´¨ )
¸.·´¸.·´¨) ¸.·¤¨)
(¸.·´ (¸.·´     .·´
                 (´¸.·¤´¯`¤ Teresa

Min bildeprofil

Utlogget Tone Oraini

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 70

SV: Helene Rask
« #47 : 04. mars 2005, 10:31 »
Stakkars henne hvis de sprekker, Da er kroppen full av sillikon på sekunder Undecided

Du er skikkelig opphengt i silikonpupper og at de skal sprekke du?? De sprekker ikke! Dra på en konsultasjonstime, der kaster, hopper og tramper kirurgen på innlegget for å vise hvor mye de tåler. Er en god del i verden som faktisk har silikon, og det blir bare mer og mer vanlig for hver dag. Du har hører kun om de det har gått galt med, ikke med de som er forøyde....det er maaange det!

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: Helene Rask
« #48 : 04. mars 2005, 10:55 »
Eg er veldig fornøgd med silikonpuppane mine. Her ein dag fekk eg faktisk nokon til å hoppe og trampe på brystet mitt berre for å bevise kor solide dei er!  Smile

Utlogget Tone Oraini

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 70

SV: Helene Rask
« #49 : 04. mars 2005, 10:57 »
Eg er veldig fornøgd med silikonpuppane mine. Her ein dag fekk eg faktisk nokon til å hoppe og trampe på brystet mitt berre for å bevise kor solide dei er! Smile



 biggrin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Helene Rask
« #50 : 04. mars 2005, 11:13 »
jeg kritiserer ikke deg nå.. Wink jeg kritiserer alle de som kommer med "om du ikke liker hun her er du homo"-kommentarer.
ENDA en gang er jeg enig med Cain!! Hvor skal dette ende?
Og brunetter fremfor blondiner?! Always!!

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Helene Rask
« #51 : 04. mars 2005, 11:22 »
jeg tror vi må gjøre noe radikalt noe nå ja.. Wink over til det andre temaet her:

jeg ser bare sjelden poenget i å kjøpe seg større pupper når (i mine øyne..) 80% av dem som gjør det har mer enn fine/store nok pupper fra før.. Spesiellt små og spinkle jenter som da er breiere fra roten av puppene ut til brystvortene enn de er fra roten av puppene og bakover.. det ser jo ikke bra ut.. men men.. Wink


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Helene Rask
« #52 : 04. mars 2005, 12:51 »
Pupperot, faktisk...  :Smiley
Hehe!
Jeg syns faktisk det kan se bra ut, på enkelte, med silikonpupper. Men om det har med type innlegg, metode, fettprosent, eller dama's kroppsbygning å gjøre, tenker jeg ikke så mye over. Smiley
Har faktisk blitt så vant til å se innlegg på modeller og utøvere, at det faktum at det er innlegg knapt streifer tankene lenger... Det blir somregel til at jeg kun vurderer om jeg syns det så fint ut, eller ikke... Og når ei dame som Rask går for den blonde, solariumbrune fit girl looken, så hefter det meg ikke at hun har store silikonpupper... Hadde de derimot vært teipa frempå ei avmagra Catwalk-chick, så hadde jeg funnet frem hikstelatteren...
Kan vi ikke bare være enig i at pupper er fint?!  Wink

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Helene Rask
« #53 : 04. mars 2005, 12:55 »
jeg foretrekker markløftrumper.. Tongue men joda, pupper har sin sjarm de og.. Wink


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Helene Rask
« #54 : 04. mars 2005, 14:08 »
siden dere så fint diskuterer silikonpupper MÅ jeg jo bry meg, sdien dette er høyst aktuelt for meg om dagen..
Sier meg enig med Expedite jeg... kommer helt ann på jenta og kroppen ellers.. Min hovedgrunn for å ta silikon i puppene er jo selvfølgelig at det IKKE ER NOE DER!!Ikke det at det burde ha plaga meg, men så har det seg sånn at pupper feminint og muskler egentlig ikke er det.. sånn sett har jeg havnet i en uheldig situasjon.. hehe
så derfor kjære venner.. neida, dette er ikke nor forsvarstale..
gjør som jeg vil jeg!! Wink
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Helene Rask
« #55 : 04. mars 2005, 14:12 »
siden dere så fint diskuterer silikonpupper MÅ jeg jo bry meg, sdien dette er høyst aktuelt for meg om dagen..
Sier meg enig med Expedite jeg... kommer helt ann på jenta og kroppen ellers.. Min hovedgrunn for å ta silikon i puppene er jo selvfølgelig at det IKKE ER NOE DER!!Ikke det at det burde ha plaga meg, men så har det seg sånn at pupper feminint og muskler egentlig ikke er det.. sånn sett har jeg havnet i en uheldig situasjon.. hehe
så derfor kjære venner.. neida, dette er ikke nor forsvarstale..
gjør som jeg vil jeg!! Wink
du forsvarer deg i TO tråder nå, jenta... *humrer* Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Helene Rask
« #56 : 04. mars 2005, 14:24 »
du forsvarer deg i TO tråder nå, jenta... *humrer* Wink

Skulle egentlig ikke være nødvending å måtte forsvare seg, synes du det da..? Wink Må jo få gjøre som hu sjøl vil...

pEaCe
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Helene Rask
« #57 : 04. mars 2005, 15:52 »


Skulle egentlig ikke være nødvending å måtte forsvare seg, synes du det da..? Wink Må jo få gjøre som hu sjøl vil...

pEaCe
har jeg heller ikke sagt at hun måtte... Det greier hun fint å gi inntrykk av selv... men så har hun jo en god læremester da.. Smiley

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Helene Rask
« #58 : 04. mars 2005, 16:01 »

du forsvarer deg i TO tråder nå, jenta... *humrer* Wink

Det var IKKE en forsvarstale, som jeg så fint skrev over her, Expedite..
Jeg la inn en forklaring på hvorfor jeg har tatt det valget som jeg har gjort... nothing more, nothing less... siden dere skrev om silikon,liksom..

Sånn, så får du slutte å henge deg så mye opp i at alle liksom skal forsvare seg.. 
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Helene Rask
« #59 : 04. mars 2005, 17:33 »
Liksom??  Grin
Jeg mener ikke mye vondt med innleggene mine, så jeg kommenterer stort sett akkurat det som passer meg. Og om jeg slår en billig vits på at du nesten samtidig "forsvarer" din eget frie valg på både profilen din og denne tråden... så gjør jeg det bare med et smil... At du syns jeg påstår du og soje har en tendens til å gå unødvendig i forsvar, har du rett i... Jeg PÅSTÅR det. Fortsatt med et smil. Smiley

Er det så farlig?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!