Skrevet av Emne: SMOLOVLOGG (ny film pr. 15.01.08)  (Lest 259797 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Bøystyrken din vil få seg et kick på en smolov-runde. Men gratis er det ikke! Smiley

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Dato: 26. aug 07
Sted: Skogen/Hjemme
Tilstede: Meg
Tid: 1600-1700
Trykk i kroppen: 65%
Motivasjon: 70%
Karakter: 6 av 10

Ganske slitsomt å gå tur etter to frontbøyøkter de to foregående dagene. Kroppen var ganske død. Men var godt å komme seg ut i naturen og kjenne på viden og sola. Hjemme tøyde jeg og gjorde litt fleksibilitetstrening.

Dato: 27. aug 07
Sted: Bjølsen/OSKs lokale
Tilstede: Mange styrkeløftere - 9 i starten +/- noen.
Tid: 1630- vet ikke - men altfor lenge...
Trykk i kroppen: 90%
Motivasjon: 100%
Karakter: 8 av 10

Frontbøy base meso cycle økt IX
-------------------------------------------

sett 1: 120kg x 9 reps: ok - lett
sett 2: 120kg x 9 reps: ok - høg puls
sett 3: 120kg x 9 reps: greit - høg puls
sett 4: 120kg x 9 reps: helt ok - høg puls

Kickstøt 50x5,70x3,80x2,90x2,100x2,105x3,105x3,105x3

Kommentar: Relativt greit.

Bent Rows: 50kg x 5, 50kg x 5, 50kg x 5, 50kg x 5, 50kg x 5

Kommentar: Ganske så lett, men er forsiktig i denne øvelsen pga ryggen.

Benkpress til kloss (4-5cm): Ben opp: 50x5, 80x5, 90x3,100x3,100x3,100x3,105x2,110x2

Benk - Ben ned - til kloss: 110x2

Benk u/stopp m/belte: 110 x 1 - bra skyv - veldig bra.  115x1 - ok - men treigt.

Kommentar: Fornøyd med 115 - har nok 120 inne i benk.

Double leg-lowering (nedsenk): 10kgx5,10kgx5,10kgx5,10kgx5,10kgx5,10kgx5,10kgx5,10kgx5,10kgx5,10kgx5

Kommentar: 10 sett var mye men, trengs for å styrke magen.. Kan hende litt tung vekt dette i dag, og at jeg slapp litt i korsryggen i bunn - men tok i det jeg kunne...

Pushups 10kgx8,10kgx8,10kgx8,10kgx8,10kgx8

Kommentar: Grei gjennomføring, men en formalitet.

Stjerne: 5+5

Mark: 60x5,97.5x5,117.5x3,120x3,130x2

Kommentar: Pga ryggen er ikke mark en yndlingsøvelse for meg om dagen og jeg har meget forsiktig progresjon i den øvelsen om dagen. 130 er slett ikke tungt på noen som helst måte.

Jørgen blåste opp vekter i benkpress som om det skulle være aspeløv. Her blir det personlige rekorder i VM.

Lille-Jon dro opp 225 i markløft, som er 5kg over pers. Han var meget fornøyd, men prøvde å skjule det så godt han kunne!

Tolleff løftet både benk og mark - og var sterk som alltid.

Ellers var det kommet et par nye i klubben, og det er jo festlig.

Over og ut!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Ellers var det kommet et par nye i klubben, og det er jo festlig.

 rofl rofl rofl rofl rofl
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Du benker bedre uten kloss enn med, og det er bra!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Takker for det! Smiley Bra trening av deg også i dag. Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Du benker bedre uten kloss enn med, og det er bra!

Si det til benkskjorta.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

Jeg sa det, men benkskjorta svarte ikke. Kommentaren var (for ordens skyld) myntet på skulderproblematikken til Mr. Trening. Han benker endel med kloss for å spare skuldrene, men da kan løftene bli litt keitete. Nå senket han helt ned, og det så mye bedre ut. Mulig det fortjente verken resonnement eller kommentar, men det ble nå slik. Si det til benkskjorta!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Zuul

Vi kjører en runde på deg også Grin

1. Hvor mye bøy er for mye bøy?

2. Ville du begynt med ballett vist du fikk 500 000 i året?

3. Definer lykke uten å bruke orda trening, styrke, kropp eller svette.

4. Hva er kulest av Zercher Squats og kabelcurl?

5. Nevn dine fem beste øvelser, altså favoritter, og hvorfor du liker dem?

6. Trene alene eller sammen med andre?

7. Du skal perse for siste gang i ditt liv. Alt er perfekt, bøystanga ligger klar på stativet og du har aldri vært i bedre form. Hva setter du på spilleren?

8. Du sitter en kveld og lefler med et Ouijabrett. Brått dukker en ånd opp og sier: Per, du skal få bli verdens beste i en styrkesport: hvilken velger du?

9. Du dør etter et langt og forholdsvis lykkelig liv. Du tusler inn Perleporten, og står brått ansikt til ansikt med Gud. Eller mer ansikt til brennende busk, eller tordensky eller en av hans mange kule forkledninger. Han stiller deg følgende spørsmål: Hva angrer du på nå?

10. Du spiller på hest, og brått moser rekka inn og du vinner tidenes gevinst. HVa er det fire første tinga du gjør?

11. Hvor mye skulle du hatt for å bryte håndbak med Asbjørn Randen?

12. Hadde du gått med å å bryte håndbak med Heidi Andersson på tv?

13. Du får bare trene en øvelse resten av livet. Hvilken, og hvorfor?

14. På en reise til Usa blir du urettmessig fengsla for livstid. Ville du tatt livet av deg, eller levd i fangenskap?

15. Ari Behn og Martha skiller seg. Du er singel og møter henne på byen. I løpet av samtalen spør hun brått: Vil du være med og se på englene mine? Blir du med?

16. Hvem er den råeste dama på TF?

17. Hvor mye skal du ha for å møte opp på NM i fullt drag?

18. Du får lov å hive to norske politikerer i bikini og la dem bryte i gele. Hvem?

19. Hvem er tidenes menneske?

20. Nevn tre nordmenn du kunne klart deg uten?

21. Du finner ved et uhell opp en parfyme som gir deg ubegrensa damedrag. misbruker du den, selger patentet eller benytter den til å finne den ene dama du drømmer om?

22. Hva ville du hatt av masse penger og røntgensyn?

23. Hva gjør det mest lykkelig. Å dele en solnedgang med en vakker dame, eller knuse en egen pers innen løfting?

24. Du blir utfordra til duell til døden av din erkefiende Dietmarprogrammmann. Velg våpen?

25. Hvor ville du trent vist hele verden var din lekeplass?

26. Hva klarer du deg ikke uten tilgang til en uke?

27. Bøker eller blad?

28. Du må velge bort enten kjøtt eller frukt og kan aldri mer spise den du velger bort?

29. Hvor mye skal du ha for å drikke deg dritings en hel uke på rad?

30. Diger biceps eller enorme lår?

31. Du får ufordre en mann til knebøyduell fjes mot fjes for repper. Hvem velger du, og hva er vekta på stanga?

32. Du får velge tre personer på TF å  trene en økt med, hvem?

33. Når er man sterk nok?


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
bra spørsdmål zuul. skal svare på de senere. nå er det fysikk oblig. :p

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!

Vi kjører en runde på deg også Grin

Artig, here goes:


1. Hvor mye bøy er for mye bøy?

Jeg kjørte 10x10 og økte 2.5kg hver gang jeg klarte 10x10 hver lørdag 7 uker etter hverandre en gang. Mer enn det ville blitt for mye. Forøvrig har sheiko beginners programmet 21 sett bøy på mandagene, og det er også en passe mengde. Men hvor mye bøy som blir for mye bøy er egentlig et spørsmål om hva som er hensiktsmessig i forhold til styrke. Dersom man kjører for mye bøy vil man ikke bli sterkere, men bare ødelagt. Svaret på hvor mye bøy som er for mye bøy blir da den mengden som gjør at man ikke klarer å kompensere/superkompensere etter en tung økt/tung periode. Går det på helsa løs, med ødelagte ledd - da er det for mye bøy.

2. Ville du begynt med ballett vist du fikk 500 000 i året?

Dersom jeg samtidig kunne drevet med styrkeløft, og baletten ikke var mer enn 4 timer i uka, ubetinget ja.

3. Definer lykke uten å bruke orda trening, styrke, kropp eller svette.

Lykke er en god middag sammen med min kjære etter en hard økt. Vet jeg lurte deg litt nå, men du må definere spørsmålet bedre om jeg ikke skulle kunne ha gjort det! Wink

4. Hva er kulest av Zercher Squats og kabelcurl?

Hva er kulest av Ferrari og lada ? Hehe... ZERCHER SQUATS !

5. Nevn dine fem beste øvelser, altså favoritter, og hvorfor du liker dem?

Mine fem mest likte øvelser varierer nok noe, men for tiden er listen som følger:

1. Frontbøy - Frontbøy er deilig, og gir ikke vondt i ryggen, men får trent hele kroppen godt.
2. Kickstøt - Fordi det er morro å få tunge vekter opp på strake armer.
3. Markløft - Kjempebra øvelse, men kan ikke dra skikkelig på om dagen pga ryggen. Liker den pga at det er en dyrisk øvelse hvor psyken er viktigst.
4. Bulgarsk bøy - Skikkelig hard øvelse, mye vondere enn bøy og mark. Jo vondere og hardere, jo bedre.
5. Bøy på boks - Suveren øvelse, lettere å ha full kontroll, og lettere å holde ryggen, og gir mye power fra bunn av løftet.

6. Trene alene eller sammen med andre?

Når man skal trene skikkelig hardt er det ofte en fordel å trene med andre til stede, men ellers går det helt fint å trene alene også. Trene gjør jeg uansett, om jeg så må gjøre det alene ved midnatt. Treningen er alltid prioritert.

7. Du skal perse for siste gang i ditt liv. Alt er perfekt, bøystanga ligger klar på stativet og du har aldri vært i bedre form. Hva setter du på spilleren?


RAMMSTEIN - DU HAST !

8. Du sitter en kveld og lefler med et Ouijabrett. Brått dukker en ånd opp og sier: Per, du skal få bli verdens beste i en styrkesport: hvilken velger du?

Hadde jeg kunnet velge en friidrettsøvelse ville det blitt spyd, som jeg var god i i min ungdom, men av de sporter som involverer løfting av vekter, måtte det blitt vektløfting, fordi det er en olympisk gren, og dersom man er best i verden i sin klasse kan man leve av det.

9. Du dør etter et langt og forholdsvis lykkelig liv. Du tusler inn Perleporten, og står brått ansikt til ansikt med Gud. Eller mer ansikt til brennende busk, eller tordensky eller en av hans mange kule forkledninger. Han stiller deg følgende spørsmål: Hva angrer du på nå?


Ingenting. De valg jeg tar i livet gjør jeg frivillig - å angre har ingen misjon, og det vannet som har rent under brua kommer aldri tilbake uansett hva man prøver på.


10. Du spiller på hest, og brått moser rekka inn og du vinner tidenes gevinst. HVa er det fire første tinga du gjør?

Bestiller den heftigste powerrack'n fra ELITEFTS.COM, tar en middag med dama, og gleder meg til powerrack'n kommer. I tillegg ville jeg kjøpt en leilighet. Og kan hende kjøpt en rimelig bil, og satt resten på bok. Hadde også betalt ned lån.

11. Hvor mye skulle du hatt for å bryte håndbak med Asbjørn Randen?

Det kunne jeg gjort gratis, men ser ikke poenget da utfallet allerede er gitt på forhånd!

12. Hadde du gått med å å bryte håndbak med Heidi Andersson på tv?

Det hadde jeg gjort! Men hun er god! Men sjansen ville jeg tatt!

13. Du får bare trene en øvelse resten av livet. Hvilken, og hvorfor?

Støt eller Clean and Jerk som det heter på engelsk. Dette fordi denne øvelsen involverer hele kroppen. Du får markløft i det du løfter opp, vending i det du vender den opp, bøy i det du reiser deg fra vending og støt/press i det du støter den over hodet. Bruker alle muskler i hele kroppen.

14. På en reise til Usa blir du urettmessig fengsla for livstid. Ville du tatt livet av deg, eller levd i fangenskap?

Hadde nok prøvd så godt jeg kunne for å bli renvasket, men hadde det ikke nyttet så hadde jeg nok blitt værende i fengsel, men kommer ann på forholdene, og hvor nedbrutt jeg evt. hadde blitt og forholdene i fengselet. Ingen lystelig situasjon. Men jeg er ikke typen til å gi opp, så selvmord er ikke den første løsningen jeg ser etter.

15. Ari Behn og Martha skiller seg. Du er singel og møter henne på byen. I løpet av samtalen spør hun brått: Vil du være med og se på englene mine? Blir du med?

Jeg har aldri funnet henne spesielt tiltrekkende, og tanken på at Ari Behn har fraternisert med henne gjør henne ikke akkurat mer tiltrekkende, men kanskje jeg hadde blitt så nysgjerrig på at hun er kongelig at jeg hadde blitt med. Det hadde vært spennende å hørt mer om englene hennes. Det er alltid spennende å prate med mennesker som er noe utenom det vanlige.

16. Hvem er den råeste dama på TF?

Liz

17. Hvor mye skal du ha for å møte opp på NM i fullt drag?

Haha! Jeg er ikke spesielt redd for å drite meg ut, og tar meg ikke selv så høgtidelig - men det måtte vel vært en sum som var såpass stor at jeg følte at det var bryet verdt. Skulle hatt bra timebetaling da!

18. Du får lov å hive to norske politikerer i bikini og la dem bryte i gele. Hvem?

Hirr hirr. Siv Jensen & Jens Stoltenberg.    Siv Jensen har PT, så det kunne blitt tøft for Jens.

19. Hvem er tidenes menneske?

Her er det et utall kandidater som kan fortjene denne tittelen. Mange store navn opp gjennom tidene...

En rekke personer har funnet opp banebrytende oppfinnelser som har endret samfunnet.  Å velge kun en er svært vanskelig. Skal jeg velge en må det bli Isaac Newton, han var fysiker, mattematiker, astronom, filosof og alkymist.  Han kom med flere banebrytende teorier innen en rekke felt, og har gjort mye for den kunnskapen vi besitter i dag. *Wiki-oppføring

20. Nevn tre nordmenn du kunne klart deg uten?

Ari Behn, Rocco, Tore Tvedt

21. Du finner ved et uhell opp en parfyme som gir deg ubegrensa damedrag. misbruker du den, selger patentet eller benytter den til å finne den ene dama du drømmer om?

Dersom jeg var single ville fristelsen til å misbruke den være stor, men siden jeg har samboer, og ikke interessert i å ikke være det, ville nok salg av patentet blitt løsningen!

22. Hva ville du hatt av masse penger og røntgensyn?

Masse penger.

23. Hva gjør det mest lykkelig. Å dele en solnedgang med en vakker dame, eller knuse en egen pers innen løfting?

Knuse en egen pers innen løfting.

24. Du blir utfordra til duell til døden av din erkefiende Dietmarprogrammmann. Velg våpen?

Hahahahhahah.... God gammeldags revolverduell!

25. Hvor ville du trent vist hele verden var din lekeplass?

Gold's Gym, Venice

26. Hva klarer du deg ikke uten tilgang til en uke?

Mat, drikke og søvn.

27. Bøker eller blad?

Bøker

28. Du må velge bort enten kjøtt eller frukt og kan aldri mer spise den du velger bort?

frukt

29. Hvor mye skal du ha for å drikke deg dritings en hel uke på rad?

Er avholdsmann - fullstendig uaktuelt.

30. Diger biceps eller enorme lår?

Enorme lår

31. Du får ufordre en mann til knebøyduell fjes mot fjes for repper. Hvem velger du, og hva er vekta på stanga?

Jonas Billit - 120kg. Siden han aldri har tatt mer enn seks reps regner jeg med å knuse han.  biggrin

32. Du får velge tre personer på TF å  trene en økt med, hvem?

HKID, Saktemensikkert & Asse.

33. Når er man sterk nok?

Man er aldri sterk nok!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Veldig morsom greie du har begynt med nå, zuulroy. Intervjuene dine gjør det morsommere å lese loggene til folkene her på forumet. Du får stå på med det gode arbeidet! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Zuul

Veldig morsom greie du har begynt med nå, zuulroy. Intervjuene dine gjør det morsommere å lese loggene til folkene her på forumet. Du får stå på med det gode arbeidet! Grin

Jeg har for mye fritid.  Grin

Flotte svar Mr. Trening

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Kan jeg spørre hvorfor du er avholds? Er du totalt avholds?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Jeg ble litt overrasket her. Mye kortere svar fra Mr. Trening enn forventet.. biggrin
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Er totalt avholds, har alltid vært og kommer alltid til å være det. Smiley



Fast Ford: hehe. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!