Skrevet av Emne: Hjelp til å senke fettprosent  (Lest 2671 ganger)

Utlogget credomaniac

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Hjelp til å senke fettprosent
« : 08. september 2005, 19:38 »
Hei jeg er en 18 år gammel gutt, veier 80 kg og er 1.81 høy.

Driver å trener på DC programmet, men sliter veldig med å få i meg den rette kosten for å ha nok energi på trening, og samtidig spise riktig for å senke fettprosenten.
Selv mener jeg at fettprosenten min er for høy, og har et sterkt ønske om å få senket den.

Spør derfor om det er noen der ute som kan hjelpe meg med et kostholdsprogram, evt om det er mye hjelp å få i kostholdskalkulatorer.

Jeg trener 3 ganger i uken, og sliter med å få i meg den riktige kosten spesielt di dagene jeg ikke trener. Skal jeg kjøre samme kost de dagene jeg trener som de dagene jeg ikke trener eller hvordan skal jeg gjøre det? Hvor ofte skal jeg drikke proteinshake?

Spiser en del kylling, og der kjører jeg ofte på med dressing, ris og ketchup. spiser også tunfisk, salat, proteinshake, egg, biff,  ser gjerne at dere kommer med gode tips til hva jeg kan spise.

Takk for all hjelp jeg måtte få!

Utlogget trallallla

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 241
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 241

SV: Hjelp til å senke fettprosent
« #1 : 09. september 2005, 12:27 »
Hei

Du sier du kjører DC. Da skal du vel spise noge grasat med proteiner og mat hvis du følger det slavisk, noe som du skal.

Det funker ikkje å bygge muskler og gå ned noe særlig. Sliter selv med dette. Fikk tips av en av norges mest lovende strongman(arild). Han mente man måtte konse først på å spise riktig og gå ned i vekt, så begynne å trene på seg muskler.

Eg har selv gått fra 155.8(mai) ner te 136.7(i dag), mangler ennå 26.7kg til å nå målet mitt som er 110kg.

spise 5-6 måltider til dagen
gå j**** med tur (fjellet funker fint)
"Your worst enemy is urself !!" quote Seldal

Loggbok: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=31711.0

Alder: 24år
Vekt: se loggbok
Høyde: 190cm

Utlogget credomaniac

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

SV: Hjelp til å senke fettprosent
« #2 : 09. september 2005, 13:35 »
Det jeg er ute etter er å først ta en periode med deffing, før å komme ned i den fettprosenten jeg ønsker. Så bulker jeg å begynner å bygge muskler.

Ønsker forslag til hva jeg kan putte inn i måltidene mine nå som jeg deffer, mat som hjelper meg til å legge av meg de uønskede "fettklumpene"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Hjelp til å senke fettprosent
« #3 : 09. september 2005, 14:06 »
Hadde du lest en del om DC hadde du funnet ut hvordan du veldig greit kan gjøre akkurat det der egentlig. Gjelder bare å lære seg kostholdet skikkelig. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hjelp til å senke fettprosent
« #4 : 11. september 2005, 13:35 »
Jeg for min del la om kostholdet mitt for ca et år siden. Har siden d gått jevnt og trutt ned ca 5 kg, og ligger nå på stabil vekt samtidig som jeg øker i styrke. For meg tilsier dette økning i muskler og nedgang i fett%. Så det er nok mulig til en viss grad. Men noe sixpack kan jeg ikke se for meg at du er garantert. Deff først og bygg etterpå vil jeg tro fungerer best. Hva med å ligge rett over dagsforbruket i forbrenning, slik at du legger på deg litt muskler, og øker minimalt i fett%? Men egentlig så er det vel mot våren og sommeren formen er viktigst Wink
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!