avstemning
Spørsmål: Hva løfter jeg på Brummundal den 2. Mai 08?
485 - 497,5 - 5 (8.8%)
500 - 507,5 - 3 (5.3%)
510 - 515 (510 er kval.krav til NM.) - 13 (22.8%)
515 - 520 - 9 (15.8%)
525 + - 27 (47.4%)
Stemmer totalt: 57

Skrevet av Emne: AlexanderDGL -> 265 - 155 - 250  (Lest 594636 ganger)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3420 : 28. august 2008, 22:15 »
Hva ellers skal du bruke pengene på, som er mer verdt enn turen? Jeg sier; go for it! Om ikke det skal holdes mye nærmere neste år, men uansett, Canada er sikkert et flott land!

Har jo lappen da, men den kan vente. Tongue Skal ikke kjøre så langt nå uansett.  Neste år er jo VM i India da, så det hadde sikkert vært en konge opplevelse det også! Grin "Tandoori chicken yes?". Grin Men er ikke sikkert Siders løfter på det da, som er hovedpunktet med reisen. Men du sier noe vesentlig der Bjørnar! Hva annet skal pengene brukes på? Det er lite! Kjøper som oftest bare masse drit og mat uansett.. Tongue

Barber og klipp deg prikk lik Siders og rett før han skal på plattingen stormer du frem og roper: I`M FROM NORWAY BRIAN, AND I LOVE YOU  Grin woot

ÅJA! Grin Har jo nå for tiden ganske likt skjegg da.. Grin Nei jeg har prata med han på facebook.. Tongue

"Alexander,

I will be in Canada to lift. Hope you make the trip and enjoy it.

Take care,
Brian"
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3421 : 28. august 2008, 22:18 »
Hvis du er så stor fan av Brian Siders som jeg har fått inntrykk av at du er har du igrunn ikke noe valg - reis! Man skal leve litt også, ikke bare se tilbake alt man kunne ha gjort, men lot være av rasjonelle grunner. Dro selv til USA før NM i benkpress i år og ødela formen totalt, men jeg angrer ikke og ville valgt det samme hvis jeg fikk muligheten igjen. Visse ting kan ikke regnes på i kroner og øre, men må velges med hjertet og ikke hjernen. Har du lyst og mulighet så reiser du!

God tur! Wink

Så sant så sant Kim! Smiley Det gjør meg motivert til å arbeide for å reise på turen når dere sier det her! En opplevelse for livet er det virkelig. Smiley

De prisene som jeg får opp nå er:
Fly = 6000 kroner.
Hotell = 5467 kroner.
= cirka 11,500 kroner.

Må ta å høre med banken/brødre om det er mulighet for å låne noen tusenlapper. Og så ta en telefon til sjefen Dietmar.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3422 : 28. august 2008, 22:21 »
Så sant så sant Kim! Smiley Det gjør meg motivert til å arbeide for å reise på turen når dere sier det her! En opplevelse for livet er det virkelig. Smiley

De prisene som jeg får opp nå er:
Fly = 6000 kroner.
Hotell = 5467 kroner.

Må ta å høre med banken/brødre om det er mulighet for å låne noen tusenlapper. Og så ta en telefon til sjefen Dietmar.

Med mindre du har kredittproblemer vil det ikke være noe problem å ta opp et forbrukslån, men da vil renten være urimelig høy. Det beste er hvis man kan låne av venner og familie som ikke krever (all verden av) renter, og som har forståelse for hvor viktig dette er for deg. Hør først med familie så evt. med benk, men har du mulighet syns jeg som sagt du bør reise!

Det blir sikkert vanvittig bra og noe du kan se tilbake til som en fet opplevelse. Man får gjøre slikt når man er ung og uavhengig da man fort er i en situasjon hvor man ikke kan være såpass impulsiv og bestemme seg "på dagen". Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3423 : 28. august 2008, 23:34 »
Med mindre du har kredittproblemer vil det ikke være noe problem å ta opp et forbrukslån, men da vil renten være urimelig høy. Det beste er hvis man kan låne av venner og familie som ikke krever (all verden av) renter, og som har forståelse for hvor viktig dette er for deg. Hør først med familie så evt. med benk, men har du mulighet syns jeg som sagt du bør reise!

Det blir sikkert vanvittig bra og noe du kan se tilbake til som en fet opplevelse. Man får gjøre slikt når man er ung og uavhengig da man fort er i en situasjon hvor man ikke kan være såpass impulsiv og bestemme seg "på dagen". Smiley

Har tidligere ikke tatt opp noe lån i den banken, eller fått noe regning på minus på bankkortet. Men jeg står da uten fast jobb. Smiley Takk for det du skriver Kim, det gir meg ekstra glød til å kjempe for å være med på turen!

Da er det sendt mail til Dietmar. Den summen jeg kom frem til var på rundt 10,500 kroner, det er om jeg skal bo på rom sammen med noen som er med på turen. Om jeg skal bo alene så blir det rundt 13,600 kroner.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3424 : 29. august 2008, 16:27 »
Har jo lappen da, men den kan vente. Tongue Skal ikke kjøre så langt nå uansett.  Neste år er jo VM i India da, så det hadde sikkert vært en konge opplevelse det også! Grin "Tandoori chicken yes?". Grin Men er ikke sikkert Siders løfter på det da, som er hovedpunktet med reisen. Men du sier noe vesentlig der Bjørnar! Hva annet skal pengene brukes på? Det er lite! Kjøper som oftest bare masse drit og mat uansett.. Tongue

En økonomisk genistrek er å bruke pengene på noe skikkelig for å unngå dette, å ha det liggende i banken fungerer ikke! Grin

Håper det ordner seg! Kniper det til så tar du jo bare to lossinger og tjener inn ca halvparten av beløpet?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3425 : 29. august 2008, 17:06 »
Tandoori chicken i India ja. Da må du regne med å sitte på ramma noen dager. Bortsett fra at det ikke er noe ramme. Og ikke nødvendigvis dasspapir heller. Men det kan du jo bare drite i, så er problemet løst.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3426 : 29. august 2008, 18:06 »
Så, har du fått sjekka mulighetene idag? Greit å i alle fall få ting på det rene istedet for å satse på at det ordner seg et par dager før det hele starter. Greit å vite at man har muligheter for å få finansiert turen slik at man kan begynne å søke etter billetter til flyturen, hotell etc. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3427 : 29. august 2008, 20:01 »
Bra trening i dag igjen, og helt alene. Smiley 100 kg. 3*6 i bøy, 50 kg. 5*8 med strikk i benk, ble mye belastning på håndledda i toppen av løftet, så måtte ha håndleddsbind på siste sett.. Tongue Så var det 4*5 på 110 kg. i halvsumo på kloss.. Smiley

En økonomisk genistrek er å bruke pengene på noe skikkelig for å unngå dette, å ha det liggende i banken fungerer ikke! Grin

Håper det ordner seg! Kniper det til så tar du jo bare to lossinger og tjener inn ca halvparten av beløpet?

Vil helst unngå lossinger, selv om det har streifet meg.  Lips Sealed

Kommer sikkert til å gå i banken på mandag for å opprette en sparekonto. Trenger det!

Tandoori chicken i India ja. Da må du regne med å sitte på ramma noen dager. Bortsett fra at det ikke er noe ramme. Og ikke nødvendigvis dasspapir heller. Men det kan du jo bare drite i, så er problemet løst.

Haha Grin

Så, har du fått sjekka mulighetene idag? Greit å i alle fall få ting på det rene istedet for å satse på at det ordner seg et par dager før det hele starter. Greit å vite at man har muligheter for å få finansiert turen slik at man kan begynne å søke etter billetter til flyturen, hotell etc. Smiley

Har ikke sjekka ut i dag. Men sendte mail til Dietmar i går kveld, og forespørsel til banken. Så skulle de ta kontakt så snart så mulig. Reiser sikkert i banken på mandag, og sjekker der, samtidig som jeg oppretter en sparekonto. Wink Fikk 9500 kr. i lønn i dag. Det er jo flybilletten og hotellet nesten det! Smiley
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3428 : 30. august 2008, 13:34 »
Som Gilberg gjorde, så oversatte jeg min egen logg til engelsk. Mye rart som kommer frem da. Grin

"Activity/aktiviteten":
Kiloene kommer fort når du har gått opp såpass i vekt vet du.  Artig med NM! Kilo will quickly when you've been on the increase in weight so you know. Artig with NM!

Meg selv angående tur til Canada:
The prices that I see now is:
Fly = 6000 kroner. Fly = 6000 million.
Hotell = 5467 kroner. Hotels = 5467 million.
= cirka 11,500 kroner. = Approximately 11.500 million.

Må ta å høre med banken/brødre om det er mulighet for å låne noen tusenlapper. Must take to hear of the bank / brothers whether it is possible to borrow some tusenlapper. Og så ta en telefon til sjefen Dietmar. And then take a phone to the commander Dietmar.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Walgermo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 040
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 040

Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3429 : 30. august 2008, 13:41 »
Som Gilberg gjorde, så oversatte jeg min egen logg til engelsk. Mye rart som kommer frem da. Grin

"Activity/aktiviteten":
Kiloene kommer fort når du har gått opp såpass i vekt vet du.  Artig med NM! Kilo will quickly when you've been on the increase in weight so you know. Artig with NM!

Meg selv angående tur til Canada:
The prices that I see now is:
Fly = 6000 kroner. Fly = 6000 million.
Hotell = 5467 kroner. Hotels = 5467 million.
= cirka 11,500 kroner. = Approximately 11.500 million.

Må ta å høre med banken/brødre om det er mulighet for å låne noen tusenlapper. Must take to hear of the bank / brothers whether it is possible to borrow some tusenlapper. Og så ta en telefon til sjefen Dietmar. And then take a phone to the commander Dietmar.

Jeg har lagt til denne funksjonen på sjøholt ak for 10 dager siden Wink
www.sjoholtak.com trykk på flagget nederst på siden !
Stevne:
372.5-260-330
Raw:
275-205-287,5


Landslagsløfter i Styrkeløft
____________________________________________________________________________

YouTube | Sjøholt AtletklubbLogg

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3430 : 30. august 2008, 13:43 »
Skal si du gjør mye for å dra på stevner ja, men VM på hjemmebane i Stavanger - en nesten gratis tur - det kunne du ikke bli med på Wink Så mye du gjør for å se Siders bør bli såpass lagt merke til at noen (HegeN?) gjør så du får møte og prate med Brian Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3431 : 30. august 2008, 13:51 »
Jeg har lagt til denne funksjonen på sjøholt ak for 10 dager siden Wink
www.sjoholtak.com trykk på flagget nederst på siden !

Kult! Wink

Skal si du gjør mye for å dra på stevner ja, men VM på hjemmebane i Stavanger - en nesten gratis tur - det kunne du ikke bli med på Wink Så mye du gjør for å se Siders bør bli såpass lagt merke til at noen (HegeN?) gjør så du får møte og prate med Brian Smiley

Når det var VM i Stavanger visste jeg såvidt hva styrkeløft var, hadde dog deltatt på ett stevne tidligere på året. Jeg hadde ikke hørt om Asbjørn Randen før Slux postet intervjuet med han her på TF, det var i Mars 07. Hadde det vært VM der i år, så hadde jeg vært den første som kom dit, og den siste som reiste i fra lokalet. Smiley

Ja om jeg reiser til Canada så må vi nok få til det! Smiley Har pratet litt med Hege Smiley
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3432 : 31. august 2008, 15:39 »
Da begynner mor også å bli med på "gli" med tanke på Canada-tur. Hun ba meg finne passet mitt Grin

Så blir det en tur i banken i morgen for å opprette sparekonto og spør om lån på cirka 7-10 tusen.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3433 : 31. august 2008, 21:36 »
Kva tid er det VM då?
Ventar sjølv på ei lønning, så om du ikkje hadde hatt noko imot det, så hadde eg gjerne vore med Smiley
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: AlexanderDGL -> Stevne 13. September
« #3434 : 31. august 2008, 21:54 »
Kva tid er det VM då?
Ventar sjølv på ei lønning, så om du ikkje hadde hatt noko imot det, så hadde eg gjerne vore med Smiley

2-8 November. Wink
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!