Skrevet av Emne: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.  (Lest 18864 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #15 : 30. januar 2006, 23:14 »
Nå har vel ikke kristendommen bare vært snill hele tida, men islam vil jeg påstå at slår det meste av faenskap som finns i verden i dag. Makan til undertrykkende og voldelig religion finnes ikke tror jeg.

Det er nok egentlig ganske likt. Kristendommens 'glansdager' var bare for så lenge siden, at det for oss idag virker som om Islam er mye verre.

Norge for hedninger, sier nå jeg, men...

SterkePer

  • Gjest
SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #16 : 30. januar 2006, 23:21 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132716

- Dessuten er reaksjonene fra den muslimske verden et paradoks sett i forhold til at ytterliggående muslimer i Oslo i fjor publiserte boken "Satans sønner", som inneholdt sterke påstander om kristne nordmenn. Nordmenn skal altså måtte godta at ytterliggående muslimer kaller oss satans sønner, samtidig som norske aviser nektes den samme ytringsfriheten, avslutter Hagen.


Utlogget loke21

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

  • Hvor henter mannen kraft fra ?
SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #18 : 31. januar 2006, 08:42 »
Samme sak....? Har du ikke respekt for at de tror på noe annet enn deg selv?

for at man skal kunne gi personer respekt må de personene kunne gi respekt tilbake.
er det respekt en vei er det respekt i frykt.(NOrge skal ikke komme med noen undskylning nei )

snakker om og provosere... ET blad kalt Magasinet som er et norskt kristen blad, har avbildet muhamed. dette er da provoserende for muslimer, så sier de at hele norge er respekt løse og skal  straffes for at muhamed ble teineseriefigur  Argue
og hva svarer de tilbake,,, JO de skal bombe norske mål, de står fram på tv og brenner det NORSKE flagg, jeg vet ikke jeg men jeg har min egen oppfatning om hvem som er respektløse, og hvor det burde bli laget parkeringsplass hen...

De menneskene fortjener ikke min RESPEKT
 

Utlogget L2-CaStLe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 635

SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #19 : 31. januar 2006, 09:42 »
Jeg har null respekt for mennesker som ikke klarer å tenke rasjonelt, deriblant de mest ekstreme muslimene som skal løse alt med å bombe alle som ikke er enige med dem sønder og sammen.

Håper bare at Norge får med NATO i en storstilt aksjon med å bombe hele driten nedi der tilbake til steinalderen (ikke lange veien uansett) om de begynner å bombe noe mer borti vest-europa, og da særlig Norden.
Bøy: 130 (uten drakt) - januar'06
Benk: 107,5 (uten skjorte) - juni'05
Mark: 205 (uten drakt) - juni'05

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #20 : 31. januar 2006, 10:09 »
Jeg må le... de dummer seg fullstendig ut der de øser seg opp, skyter i lufta, brenner flagg og roper  om Danske monstre og den forferdelige urett det har blitt dem begått...

Staaakars små... kanskje vi skal ta tilbake de respektløse,demokratiske, hedninge-pengene våre fra terror-regjeringen deres??  Deal

btw; her er Mohammed!! JEG har tegnet ham!!

DuMonde

  • Gjest
SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #21 : 31. januar 2006, 10:17 »
Jeg har null respekt for mennesker som ikke klarer å tenke rasjonelt, deriblant de mest ekstreme muslimene som skal løse alt med å bombe alle som ikke er enige med dem sønder og sammen.

Håper bare at Norge får med NATO i en storstilt aksjon med å bombe hele driten nedi der tilbake til steinalderen (ikke lange veien uansett) om de begynner å bombe noe mer borti vest-europa, og da særlig Norden.

Fullstendig enig. Få bomba hele dritten.

Og til deg expedite: utrolig bra tegning! Smiley
men jeg må nok bombe deg sønder og sammen for å ha tegna flaggstanga på det norske flagget.. det strider mot min "religion".... haha... Grin

Utlogget loke21

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

  • Hvor henter mannen kraft fra ?
SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #22 : 31. januar 2006, 10:29 »
Tegningen din ligner litt pån Expedite, men tror ikke  mohamed hadde såååååå store armer og bein, tror nok han var litt mere pinglete en det

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #23 : 31. januar 2006, 10:53 »
2 minutter i Paint... Kanskje dette er noe jeg kan gjøre et levebrød utav??!!
Profesjonell Mohammed-tegner.... what
DET er litt av en tittel å ha bak navnet sitt i katalogen!! Deal rofl

Til alle dere muslimske fundamentalister; Fuck you all!  Grin


silentk

  • Gjest
SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #24 : 31. januar 2006, 11:08 »
Respekt til UGLEGUFFEN som ordlegger seg saklig, modent og seriøst! Fåtall i denne tråden som gjør det...

Utlogget loke21

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

  • Hvor henter mannen kraft fra ?
SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #25 : 31. januar 2006, 11:55 »
Respekt til UGLEGUFFEN som ordlegger seg saklig, modent og seriøst! Fåtall i denne tråden som gjør det...
Skal være enig i det du sier, men det er da inderlig gått det blir gitt utrykk for fustrasjoner på forumet i stede for at det blir
1. Tatt tak i første og beste muslim og griserbanker han (en for alle og alle for en)
2. VI  tar til gatene og brenner ned den palistinske ambassaden
3. Vi tror alle muslimer er like (alle er terrorister) vi bomber dem
så sier vi igjen, en for alle og alle for en

Men vi gjør ikke slike ting her i norden, vi er siviliserte her oppe

JEG finner meg ikke i, at ekstreme muslimer brenner MITT flagg, fordi en liten avis i norge har laget tegneseriefigur av muhammed og vennene hans.

Har ikke statministeren i Danmark nå gått ut og bedt muslimer om unndskyldning.  det er etter min mening en man uten ryggerad. Man kan ikke la et helt land bli tråkket på pga at en avis har brukt sin frihet til og skrive 
skal vi ha respekt for muslimer pga at vi frykter dem ?

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #26 : 31. januar 2006, 12:07 »
Latterlig opplegg egentlig. Det virker jo som at man kan provosere en muslim bare ved å se på de.

Men når det står i koranen at muhammed ikke skal avbildes kan jeg vel skjønne at de blir litt sure, men å sende bilder av svartsvidde lik og drapstrusler til redaktøren er en smule drøyt.

Om noen av de folka i midtøsten hadde slengt dritt om kristendommen som faktisk er norges offiselle religion (nei jeg er ikke kristen selv) så tviler jeg på at det hadde blitt protester med tilhørende brenning av palestinsk flagg på karl johan egentlig.

De må da kunne godta en unnskyldning. Virker jo ikke som de er helt gode i hue i midtøsten heller. Etter at det ene partiet (som jeg ikke husker navnet på nå) tapte valget så begynte jo tilhengerne dems å gå rundt i gatene ikledd merkelige klær og skyte i lufta med kalashnikovene sine. Neste gang partiet jeg holder med taper valget skal jeg ta meg en tur på karl johan og skyte litt med en ag3 jeg..

Får vel si som bestefaren min: Så  lenge det er igjen to mann i midtøsten blir det ikke fred, så fort det står igjen èn mann blir det fred for da har ikke den ene personen noen å slåss med...




Honnør til bestefaren din for den!

Hvordan i all verden kan disse folka forvente respekt av andre, når de er så inn i granskauen på viddene selv?

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #27 : 31. januar 2006, 12:10 »
Dette handler ikke om hvorvidt det var nødvendig eller riktig å trykke bilder av profeten Muhammed. Presse- og ytringsfrihet er viktige verdier i vår kultursfære, og det er også _innnerikspolitiske_ anliggender. Derfor blir det helt feil, og ikke så rent lite patetisk, når utenriksministeren vår offentlig går ut med en beklagelse. Han har ingenting å beklage, og heller ingen rett til å uttale seg på vegne av det norske folk i en slik sak.

Gir vi slipp på ytringsfriheten taper vi i praksis alt vår vestlige sekulære kultur er fundamentert på. Muslimer har all rett til å kritisere Jyllands-posten og Magazinet. De har også rett til å la være å demonstrere for en strengere blasfemilovgivning (selv om deres krav må avfeies blankt) eller delta i debatter om bildene. De har derimot ingen rett til at den dominante kultur i Norge og Danmark skal tilpasse seg mulismske minoriteter ved å gi slipp på noe av det gjeveste vi har - ytrings- og pressefrihet. Ei heller kan de kreve at vi skal komme med noen beklagelse, aller minst gjennom å true med voldshandlinger.

Jeg forakter voldelige islamister av hele mitt hjerte, men jeg forakter også "selvhatende" og servile nordmenn som gladelig gir slipp på alle de kjerneverdier som ligger til grunn for et godt og fritt samfunn preget av demokrati og velstand. Når noen (ikke på dette forumet, så langt) går som langt som at de "forstår godt" at at muslimske grupperinger truer med vold, selvmords- og terroraksjoner mot norske og danske mål - snarere enn å fordømme dette - så finner jeg det satans provoserende. Vi skal ikke tolerere slike virkemidler, og vi fortjener heller ikke de goder som vi slett ikke er villige til å kjempe for.

MVH en litt aggressiv UGLEGUFFEN.

veldig bra skrevet, honnør for den, ka med å trykke det i ei eller anna slags avis?

EDIT: ville vel risikert litt mykje ettersom det sikkert snart hadde komt diverse galninga i hangglider innsurra i kinaputtar flagrande mot oslo rådhus eller lignande norske mål...
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #28 : 31. januar 2006, 12:26 »
Honnør til UGLEGUFFEN fra meg også. Det du skriver bør vel dekke det meste av hva folk flest mener! Godt og saklig skrevet!  Bow

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Advarer mot angrep fra selvmordsbombere.
« #29 : 31. januar 2006, 13:24 »
...ikke ulikt kristendommen, som bare er blitt litt avslepen med årene.

Jaha. Innen kristendommen skal man ikke avbilde/lage skulpturer av Gud eller noe annet er som der oppe. Om en fjern fjern fyr, f.eks. en muslim (noe som aldri kommer til å skje) hadde laga et bilde av Gud, så hadde ikke kristne verden over sendt seg sjøl ned til det landet for å bombe seg sjøl m/andre. Muslimer er bare en gjeng med hjernevaska ville høns, som "styrt" til å overta verden med vold og selvmordsbober, altså terror!
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!