Skrevet av Emne: Heia Israel!  (Lest 16476 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Heia Israel!
« #120 : 02. august 2006, 21:40 »
Honnør til Thyve...

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: Heia Israel!
« #121 : 02. august 2006, 22:41 »
"They said that they were targeting a nearby rocket launcher. The told that story over and over while blaiming the victims of the attack on Hezbollah. They backed that lie up with the release of several videos that DID NOT SHOW THE QANA ATTACK AT ALL. Those videos were widely reported as video of the attacks. I watched MSNBC say it for several hours (even though FOX was clear about them not being the attack, go figure).

That same footage played over and over while commentators said that while it is not video of the events, the events were very similar. Pure bullshit. The events were nothing like that. They full well knew it too.

The IDF said that they had pictures of the incident would show that they were attacking a launcher. They saud that they were "processing" them and would release them soon. Another blad faced lie as no such incident took place.

Now the IAF has come out (very quitely) and clearly admitted that THERE WERE NO ROCKETS FIRED FROM QANA immediatley before the strike. The whole story was a massive lie and cover-up for a war crime. LIE AFTER DELIBERATE LIE. "

http://www.democraticundergrou...89919&mesg_id=1789919

"The IDF now says "there were no rocket launches from Qana on the day of the strike," according to an article in Ha'aretz today. "

http://www.dailykos.com/storyonly/2006/8/1/9336/35343

"As the Israel Air Force continues to investigate the air strike, questions have been raised over military accounts of the incident.

It now appears that the military had no information on rockets launched from the site of the building, or the presence of Hezbollah men at the time.

The Israel Defense Forces had said after the deadly air-strike that many rockets had been launched from Qana. However, it changed its version on Monday."

http://www.haaretz.com/hasen/spages/745185.html

hmm :Smiley

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #122 : 02. august 2006, 22:48 »
Som vanlig en mengde linker og uttalelser som ikke nødvendigvis henger sammen fra jupac.. Wink Si ifra om du har tenkt å supplere med egne meninger også.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: Heia Israel!
« #123 : 02. august 2006, 22:58 »
Har du lest igjennom linkene jeg postet?

Egne meninger? Når jeg kommer med en egen mening så svarer jo du kjapt som lynet " Jupac sitt svar er svært farget og preget av egen identitet" osv

Da er det bedre at jeg finner stoff og linker som backer mine påstander.

Linkene henger ikke sammen? vennligst utdyp dette Wink

Forresten, jeg spurte et spørsmål i går om ditt syn på sionisme, men du svarte ikke. trenger ikke svare hvis du ikke vil Wink

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #124 : 02. august 2006, 23:21 »
Jeg så aldri det spørsmålet, still det gjerne igjen.. Smiley

Om det var så enkelt som hva mitt syn på sionisme er? Så blir det omtrent like diverst som å spørre hva jeg synes om politikk. Mennesker som er selverklærte sionister går i et veldig stort spenn.. fra chomsky til dershowitz.. fra jøder til norske kristne.. Smiley Vanskelig å kommentere om du ikke utdyper..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: Heia Israel!
« #125 : 02. august 2006, 23:56 »



Tenkte mer i retningen av deres tanke om å først erobre palestina også  Israel.

Israel er ifølge sionismen hele det hvite området som er vist på bildet ovenfor.
"Erez Israel" som på hebraisk betyr Israels land


Slik jeg har fortstått det så er denne ideologien hvis man kan kalle det det sekulær, men de bruker religiøste grunner for å backe sine påstander om kravet på det hellige land som de er blitt lovet fra gud.

Ihvertfall er det slik Herzl har uttrykt seg i boken " Die judenstat"

den har du sikkert lest

Spørsmålet mitt var for å være spesifikk, hvilket områder i midtøsten mener du jødene har krav på?

støtter du sionismens tankegang på dette området?


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Heia Israel!
« #126 : 03. august 2006, 00:09 »
Krigen er ikke Israels vilje

Er det, stilt overfor bildene av blodbadet i Qana, det forferdelige og for samvittigheten uutholdelige synet av barnekropper som løftes ut av ruinene av sine hjem – er det, stilt overfor de følelser, den smerte og sorg som fyller oss – fortsatt mulig å minne om fakta?
(Først publisert: 02.08.06 Oppdatert: 01.08.06 kl. 19:13 )
Av Bernard-Henri Lévyfilosof, Paris


Er det denne karen du refererer ?:http://www.inthesetimes.com/site/main/article/the_lies_of_bernard_henri_leacutevy/
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #127 : 03. august 2006, 01:06 »
Gammer'n: Også Dershowitz og andre har blitt kalt løgnere av tilsvarende sider.. og av folk som Finkelstein. Mange av disse påstandene har blitt tilbakevist gang på gang, uten at det hindrer den "liberale venstresiden" og dens presse å publisere verkene til disse.. Smiley Den skittkastingskrigen Chomsky, Finkelstein og Cockburn m.fl har gjort til hobby er fint lite interessant og du kommer ikke med mange ankepunkter til det han skriver.. prøv igjen.

Når det gjelder det du kaller "sionisme" Jupac, må jeg bare si at dette er en av de mer ekstreme variantene Du finner svært få jøder på den moderate fløyen som ser på seg selv som Sionister og samtidig fronter de synspunkter du her tillegger dem. De forslagene som kommer fra jødisk/israelsk hold innebærer at Israel forholder seg til grensene à resulusjon 242 med et helt vestbredden, et helt gaza (på palestinske hender) og et delt Jerusalem. Dette er også tilbudet Arafat fikk ved Camp David.

Så ditt spørsmål blir litt feilaktig når du fremlegger de premissene du gjør. Støtter jeg jødene og sionistenes krav på et Israel? Ja.. et Israel med forsvarbare grenser etter resulusjon 242? Ja.. Forsvarer jeg et Fritt Palestina? med forsvarbare grenser etter resulusjon 242? ja.. Du finner få utenom ekstreme miljø blant nybyggere/kristenfolk i Norge/USA/andre land som ønsker å innvadere Jordan på noe som helst slags vis. Så når du sier "ifølge sionismen", så burde du heller skrive "ifølge marginaliserte og ekstreme sionister" .. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Heia Israel!
« #128 : 03. august 2006, 11:17 »
Gammer'n: Også Dershowitz og andre har blitt kalt løgnere av tilsvarende sider.. og av folk som Finkelstein. Mange av disse påstandene har blitt tilbakevist gang på gang, uten at det hindrer den "liberale venstresiden" og dens presse å publisere verkene til disse.. Smiley Den skittkastingskrigen Chomsky, Finkelstein og Cockburn m.fl har gjort til hobby er fint lite interessant og du kommer ikke med mange ankepunkter til det han skriver.. prøv igjen.


Hartapt

Ok. Jeg_gir_meg. Du er_seierherren ! Du fanger opp argumentene mine som en
EL/M-2190  Wink
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #129 : 03. august 2006, 11:18 »
Du har i realiteten "tapt" når du er ute av stand til å produsere argumenter ja, ligger litt i en diskusjons natur det.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Heia Israel!
« #130 : 03. august 2006, 11:52 »
Mitt synspunkt på konflikten står på første siden i denne tråden, så den biten har jeg lagt død. Men jeg fikk en søt SMS i går som konstaterte et aldri så lite fakum. Vet at der er litt på kanten å harselere med krigen, men jeg poster nå likevel, så får det stå sin prøve (vet heller ikke om det er kompisen min som diktet denne selv, eller om den har gått på rundgang i hele Norge):

02.08.2006
"I dag har Hizbollah i følge TV2 skutt opp ca. 200 raketter: Ett mennenske er drept. I Midtøsten kaller de slikt krig. I Norge ville vi kalt det nyttårsfeiring"
  :Smiley

Den sier vel litt om treffsikkerheten til Katuscha-rakettene OG fulle nordmenns omgang med fyrverkeri...  Tongue



silentk

  • Gjest
SV: Heia Israel!
« #131 : 03. august 2006, 11:59 »
220 raketter, tror jeg det var. I all sin desperasjon og udugelighet greide de faktisk å skyte raketter mot palestinskkontrollerte områder.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Heia Israel!
« #132 : 03. august 2006, 12:09 »
Den drepte var visst en mann på sykkel, fanden meg farlig å sykle! I forgårs ble jeg jo angrepet av en veps selv...  :Smiley

Ja, Hizbollah fremstår jo ikke akkurat som så veldig dyktige akkurat. Ikke vet jeg hva de er "høy" på, men LITT sikting må da de da vel kunne klare... Virker som de bare fyrer av i hytt og pine, og håper at rakettene vil gjøre størst mulig skade. Kunne vel nesten like gjerne latt være... Snakk om å sløse med ressursene!

Rus og rakettskyting:  No no

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Heia Israel!
« #133 : 03. august 2006, 13:24 »
Snakk om å sløse med ressursene!

Rus og rakettskyting:  No no

 rofl


paulramone

  • Gjest
SV: Heia Israel!
« #134 : 03. august 2006, 14:46 »
It's all about Iraq, isn't it?

Yep, it's all about Iraq and...

India and the Sudan and Algeria and Afghanistan and New York and Pakistan and Israel and Russia and Chechnya and the Philippines and Indonesia and Nigeria and England and Thailand and Spain and Egypt and Bangladesh and Saudi Arabia and Ingushetia and Dagestan and Turkey and Kabardino-Balkaria and Morocco and Yemen and Lebanon and France and Uzbekistan and Gaza and Tunisia and Kosovo and Bosnia and Mauritania and Kenya and Eritrea and Syria and Somalia and California and Kuwait and Virginia and Ethiopia and Iran and Jordan and United Arab Emirates and Louisiana and Texas and Tanzania and Germany and Pennsylvania and Belgium and Denmark and East Timor and Qatar and Maryland and Tajikistan and the Netherlands and Scotland and Chad and Canada and...

...and pretty much wherever Muslims believe their religion tells them to:   

"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them.  Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem of war."
 Qur'an, Sura 9:5

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!