Skrevet av Emne: Sixpack  (Lest 3623 ganger)

Utlogget lars.bendik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20


Utlogget rogerandre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Re:Sixpack
« #16 : 27. november 2003, 21:17 »
SVARET PÅ EN FLOTT MAGE ER:

Ikke ta masse reps osv... det holder faktisk med 10-15 stk... Har testet litt på dette, og hvis du tar en vanlig situps helt riktig... og holder 4-6 sekunder mellom hver situps... Det funker som faan...

Altså... løft hold i 4-6 sekunder.... hvil i 15 sekunder før du tar neste... Dette funkerer bedre enn om du legger på vekter....

Prøv det i 2 uker... 1 gang pr. dag 3sett à 10-15reps.
Det er i motbakker det går oppover

Lykke til....

Utlogget rogerandre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Re:Sixpack
« #17 : 28. november 2003, 00:46 »
Her mangler du litt... Vanlige sit-ups tar bare på de øvrige magerutene. legg til en øvelse for de nedre og en øvelse for de skrå. Men som du sier, gjør de slow, slik at de river skikkelig!

Hehe... sorry... må trene de nedre rutene også...he..he.. Der funker det faktisk veldig å gjøre samme systemet, men å ligge flat å heve strake ben... Eller har du andre gode øvelser? Fordi der sliter jeg litt selv:-)
Det er i motbakker det går oppover

Lykke til....

Utlogget gaasart

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Re:Sixpack
« #18 : 28. november 2003, 18:45 »
For å trene de nedre magerutene så bruker du bena til å løfte nederste delen av ræva litt opp fra bakken. Det trenger ikke være mye, men du kjenner straks at det er de nedre du trener da. Er nå nede i 9% fett rundt magen, og det har gått ca. 3 uker sida jeg starta. Brukbart resultat det, synes jeg. Rutene vises iallefall  Grin

Utlogget rogerandre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Re:Sixpack
« #19 : 28. november 2003, 22:42 »

Eh...? Har du bena rett i været? Eller fotbladene i bakken slik at du skyver ræva opp.? Finner ikke helt pososjonen på denne øvelsen..
Det er i motbakker det går oppover

Lykke til....

Utlogget gaasart

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Re:Sixpack
« #20 : 29. november 2003, 17:50 »

Eh...? Har du bena rett i været? Eller fotbladene i bakken slik at du skyver ræva opp.? Finner ikke helt pososjonen på denne øvelsen..

Mer det at fotbladene er i bakken og skyver ræva opp. Litt vanskelig å skyve den opp når bena flaxer i været over deg   :Smiley  

Utlogget seileren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

Re:Sixpack
« #21 : 29. november 2003, 19:27 »
syns du har litt vel lette belastninger.. du kan kanskje starte å legge på noen vekter og heller ta mindre reps.?? det gjør jeg hvertfall og magemuskelene mine syns de..
eller's så tror jeg ikke det noen dum ide og ta sit'ups hver kveld..

det hjelper ikke å trene mye hvis du ikke passer på dietten din i tilegg.. jogging for å bli kvitt fettet/vannet som du sier ligger oppå magemuskelene er bra, men det hjelper ikke hvis du ikke passer på kostholdet!

KOSTHOLD er viktig UANSETT hva du trener gjør..!!! Wink
ha et mål ved treninga de! ikke tren for å tren, vit hvorfor og hvordan du vil trene! (Y)

Utlogget gaasart

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Re:Sixpack
« #22 : 29. november 2003, 23:35 »
syns du har litt vel lette belastninger.. du kan kanskje starte å legge på noen vekter og heller ta mindre reps.??

Om de er lette eller ei kommer jo an på hvor lenge du holder de. Hvis du puster ut gjennom hele, slik at magemusklene jobber hele tida, så er du pumpa etter 20-30 stk. Trenger nødvendigvis ikke vekter da. Og så lenge du forbrenner mer enn du får i deg, så kan du spise det meste, Jeg har lagt opp til at 35% av næringa kommer gjennom Karbohydrater, i og med at jeg sykler aktivt om sommeren, og øsker å opprettholde samme itensitet på vinteren for ikke å "bli slapp". Funker helt fint det! Men så har jeg og høy forbrenning da  Grin

Utlogget rogerandre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Re:Sixpack
« #23 : 30. november 2003, 01:38 »

Eh...? Har du bena rett i været? Eller fotbladene i bakken slik at du skyver ræva opp.? Finner ikke helt pososjonen på denne øvelsen..

Mer det at fotbladene er i bakken og skyver ræva opp. Litt vanskelig å skyve den opp når bena flaxer i været over deg   :Smiley  

Hehe... missforstod litt det du skrev... det sier jo seg egentlig selv..he..he. TAKK for tipset i alle fall.. har testet det og det kjennes Smiley
Det er i motbakker det går oppover

Lykke til....

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:Sixpack
« #24 : 30. november 2003, 01:44 »

Eh...? Har du bena rett i været? Eller fotbladene i bakken slik at du skyver ræva opp.? Finner ikke helt pososjonen på denne øvelsen..

Mer det at fotbladene er i bakken og skyver ræva opp. Litt vanskelig å skyve den opp når bena flaxer i været over deg   :Smiley  

Grunnen til at RogerAndre spurte om det er vel fordi en av de baste øvelsene for å trene de nedre magemusklene er å ligge på ryggen med bene rett opp i været for så å løfte rompa opp fra gulvet (øvelse bl.a. kalt bekkenvipp).  Den øvelsen du beskriver Gaasart styrker hele korsettet, primært korsrygg og også litt sete og lår. Fin øvelse for folk med ryggproblemer. Men ikke en øvelse jeg ville valgt hvis målet var en ideell øvelse for nedre magemuskler.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget rogerandre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Re:Sixpack
« #25 : 30. november 2003, 02:52 »

Eh...? Har du bena rett i været? Eller fotbladene i bakken slik at du skyver ræva opp.? Finner ikke helt pososjonen på denne øvelsen..

Mer det at fotbladene er i bakken og skyver ræva opp. Litt vanskelig å skyve den opp når bena flaxer i været over deg   :Smiley  

Grunnen til at RogerAndre spurte om det er vel fordi en av de baste øvelsene for å trene de nedre magemusklene er å ligge på ryggen med bene rett opp i været for så å løfte rompa opp fra gulvet (øvelse bl.a. kalt bekkenvipp).  Den øvelsen du beskriver Gaasart styrker hele korsettet, primært korsrygg og også litt sete og lår. Fin øvelse for folk med ryggproblemer. Men ikke en øvelse jeg ville valgt hvis målet var en ideell øvelse for nedre magemuskler.

Takk for backup...he..he... Wink
Det er i motbakker det går oppover

Lykke til....

Utlogget gaasart

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Re:Sixpack
« #26 : 05. desember 2003, 21:19 »
Bøyer meg i støvet for deg, Zoria :Bow:  Øvelsen har funket fint for meg though, og kanskje jeg burde fortsette med den, for jeg sliter litt med ryggen. Sykling tærer sykt på korsryggen...

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
Re:Sixpack
« #27 : 07. desember 2003, 13:04 »
Får meg er det "no problemo" å få sixpack,det har kanskje noe med at jeg trener mye?? Spiser ikke akkurat sunt heller,så jeg vil ikke gå etter den påstanden at en god diett vil hjelpe deg med Sixpacken(dette gjelder for meg da).

 Tongue
Martin
Hei og hå

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:Sixpack
« #28 : 07. desember 2003, 21:30 »
Får meg er det "no problemo" å få sixpack,det har kanskje noe med at jeg trener mye?? Spiser ikke akkurat sunt heller,så jeg vil ikke gå etter den påstanden at en god diett vil hjelpe deg med Sixpacken(dette gjelder for meg da).

 Tongue
Martin

Poenget er å ha lav fettprosent, og for mange vil kostholde være viktig for å klare å redusere fettprosenten.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!