Skrevet av Emne: Trening i utlandet  (Lest 4526 ganger)

Utlogget roninx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Trening i utlandet
« : 27. januar 2004, 23:42 »
Hei lurte på om det var noen av dere som har erfaring fra trening i utlandet. Tenker da spessielt på Thai boxing leirer i Thailand og Eskrima på Filipinene. Huh

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Trening i utlandet
« #1 : 28. januar 2004, 02:56 »
har ikke erfaring, men jeg har spurt endel forskjellige folk om muay thai i thailand... Og jeg har lyst til å reise ned til høsten eller noe

Det som frister er at det er så billig. Det vil koste 10 000 ,- for en måned. Og det er inkl. fly tur/retur, bo, masse spise, trening og syden tur!
og skal du være lenger... så blir det billigere...!!!

eskrima i filipinene er risko dersom du ikke reiser med kjentfolk. Språk er spesiellt vanskelig der. lurt å jobbe med det før man reiser

Ta kontakt IM om du seriøs med tanke på å reise..

sjekk f.eks. www.lannamuaythai.com

Utlogget Addey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 178

Re:Trening i utlandet
« #2 : 28. januar 2004, 07:53 »
Hvis du ikke har lyst/råd til å reise så langt, så har jeg bodd og trent i Nederland i nesten ti år. Nederland har et veldig stort og godt kampsportmiljø, og er absolutt verd et forsøk Smiley Jeg har fortsatt litt kontakter hvis det skulle være interessant!

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Trening i utlandet
« #3 : 29. januar 2004, 20:48 »
Nederland høres veldig fristende ut. En venn av meg har fast bestemt seg for å reise ditt for å trene Doce Pares (Escrima).

Mange sier at det er dyrere å trene i Nederland pga bo utgifter, mat og trening er mye dyrere.

Men slik som jeg har forstått trenigen, så er det mer teknisk å hente av å trene i Nederland. Mens om du reiser til f.eks thailand så får du mye hardere trening (iform av kamper,og lengre økter).

Nederland er mer vestlig i stil, og Thailand er helt "østlig"... så det spørs hva man er ute etter. Dersom jeg kunne ned å bo sammen med noen jeg kjente i Nederland, så hadde det blitt det garantert.

Men foreløpig vil jeg fremdeles satse på Thailand. Det finnes noen klubber i ChaingMai som fokuserer på Grappling også... Jeg kjenner en (the Bear) som er det der nede nå... og han er kjempe fornøyd.

Utlogget Addey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 178

Re:Trening i utlandet
« #4 : 30. januar 2004, 13:27 »
Nå har jo både Indonesia og Filippinene vært nederlandske kolonier, noe som gjør at de miljøene er veldig store i Nederland. Det vil også si at ting som kali, escrima og pencak silat er godt utbredte, og er noe man har veldig gode muligheter for å trene. Allikevel er det jo sant at Nederland ligner mye på Norge i kultur og væremåte, og det å trene hver dag, og kanskje flere ganger hver dag, ikke er noe de fleste gjør... Da tror jeg du må ha veldig flaks med å finne riktig sted og riktige treningspartnere, noe som jo krever en del research før du drar.

[vås]Åja, en ting til: Hvis du virkelig er ute etter å lære og sloss, så er sikkert supporterklubbene til Ajax og Feyenoord alltid ute etter "nytt kjøtt"[/vås]

Utlogget KentAndré

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 920
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 920

Re:Trening i utlandet
« #5 : 31. januar 2004, 22:26 »
For de som vil kombinere ferie med trening (sende kjerring og unger på stranda..) så kan kanskje dette være noe? www.thailandmuaythai.com

Men, hold dere for all del unna kylling (og andre "høner"...)

 Wink Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!