Skrevet av Emne: Menn holdes for narr  (Lest 5353 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Menn holdes for narr
« #15 : 24. august 2008, 15:03 »
Det er for øvrig interessant å registrere hvordan norske damer desperat forsøker å bortforklare det faktum at de blir utkonkurrert av utenlandske damer som vet hvordan de skal behandle menn Smiley.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

Sv: Menn holdes for narr
« #16 : 24. august 2008, 15:47 »
Det jeg er imot er jo at disse jentene gjerne blir missbrukt. Ikke fordi jeg er sjalu- ærlig talt! Tongue

Og jeg synes menn er griser når de har barnebarn på samme alder som kona si.
Hva er det hun skal få ut av forhold liskom? det må jo være noe... forhåpentligvis.
Nå er ikke jeg noe golddigger selv, jeg synes bare synd på jenter som har det sånn.
Hadde de hatt noe valg hadde de nok vert sammen med kjekke gutter på sin egen
alder oss andre.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Menn holdes for narr
« #17 : 24. august 2008, 17:03 »
"Gjerne" blir misbrukt? Du trur ikke at disse karene klarer å behandle kona med respekt, du trur de importerer dame for å ha noen å misbruke? Er du medlem i Ottar og eller..? Tongue

Hva om kjerringa faktisk LIKER eldre menn....? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

Sv: Menn holdes for narr
« #18 : 24. august 2008, 19:26 »
da ville vel gamle menn uten penger også ha Thai damer/unge koner, men det har de jo ikke..

Jeg er ikke medlem av noe som helst jeg.. det jo dere som syter etter likestilling her  Wink

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Menn holdes for narr
« #19 : 25. august 2008, 12:55 »
Det jeg er imot er jo at disse jentene gjerne blir missbrukt. Ikke fordi jeg er sjalu- ærlig talt! Tongue

Kan du spesifisere hva "misbruket" går ut på? Er det i seg selv misbruk å gifte seg med en jente i 20-årene hvis man selv er f.eks. 40? Hva går misbruket i så fall ut på? At "grisen" har sex med sin yngre kone for eksempel? Er ikke jenter i 20-årene voksne, og dermed i stand til selv å velge hvem de vil gifte seg med ?

Sitat
Og jeg synes menn er griser når de har barnebarn på samme alder som kona si.
Hva er det hun skal få ut av forhold liskom? det må jo være noe... forhåpentligvis.

Hva den enkelte kone ser i sin mann, og vica versa, må jo være deres private anliggende og ikke noe vi som utenforstående har noe med å fordømme?

Sitat
Nå er ikke jeg noe golddigger selv, jeg synes bare synd på jenter som har det sånn.
Hadde de hatt noe valg hadde de nok vert sammen med kjekke gutter på sin egen
alder oss andre.

Kan ikke menn i f.eks. 40-årene være "kjekke"?
Kan ikke kvinner fra andre kulturer ha andre definisjoner for hva som er, og ikke er, vakkert?
Kan ikke kvinner fra andre kulturer ha andre kriterier å gå etter hva angår valg av mann enn i Norge? Jeg kjenner mange menn som er sammen med damer som ser helt for jævlige ut, men som synes dette er greit fordi disse jentene er langt lettere å ha med å gjøre enn pene, overflatiske og selvsentrerte. Tenk om det finnes damer i andre land som har samme holdning. Det hadde vært noe det, tenker jeg Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Menn holdes for narr
« #20 : 25. august 2008, 12:58 »
da ville vel gamle menn uten penger også ha Thai damer/unge koner, men det har de jo ikke..

Gamle menn uten penger har ikke råd til å forsørge en ung kone som ikke behersker språket. Jeg har flere kamerater som var svært oppspilte etter å forsøke å finne seg dame i Øst-Europa, men som raskt slo tanken fra seg når de forstod at en lønn på 300.000 - 350.000 i året vanskelig holder for å forsørge vedkommende.

Sitat
Jeg er ikke medlem av noe som helst jeg.. det jo dere som syter etter likestilling her  Wink

Du er medlem av et feministisk samfunn som både eksplisitt og implisitt tillegger menn, som gruppe, alle tenkelige negative kvaliteter med påfølgende forakt for et helt kjønn.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

morni

  • Gjest
Sv: Menn holdes for narr
« #21 : 25. august 2008, 13:18 »
Det gikk et program på tvNorge for en liten stund siden om no thaidamer som var gift med noen bygdemenn og ei som gifta seg mens programmet gikk. De var da alle gift med jevngamle og hyggelige menn. Så ut som de hadde det godt sammen. Trur neppe alle thaijentene blir behandlet dårlig av mennene sine ass.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Menn holdes for narr
« #22 : 25. august 2008, 13:35 »
Det gikk et program på tvNorge for en liten stund siden om no thaidamer som var gift med noen bygdemenn og ei som gifta seg mens programmet gikk. De var da alle gift med jevngamle og hyggelige menn. Så ut som de hadde det godt sammen. Trur neppe alle thaijentene blir behandlet dårlig av mennene sine ass.

Joda, for menn er automatisk dårlige mennesker som ikke evner å utvise omsorg, bry seg eller snakke om annet enn fisking og biler. Det er disse urgamle (morsomt at feminister klager seg over mannenes gammmeldagse holdninger) som ødelegger for sånne som svogeren min i norges rettsapparat da disse fordommene fritt får gjennomsyre offentlige tjenestefolk og saksbehandling.
Jeg tror nok du har helt rett (så forresten litt av serien selv, Et Lite Stykke Thailand) men det finnes en gruppe med folk (mest kvinner) som aldri vil vedgå dette.
Skal absolutt ikke sitte å si at menn er perfekte og kvinner er fæle, men i norsk jus og lov slipper damene unna med veldig mye rart, spesielt i forhold til omsorgssaker, i kraft av at de er kvinner og dette er diskriminering på høyt plan synes jeg!

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Menn holdes for narr
« #23 : 25. august 2008, 13:59 »
Det er funnet beviser for at barn fra Asia helt ned til 13års alderen blir solgt som postordrebruder, mange er i så desperate situasjoner at "alt virker bedre".

Det er for øvrig interessant å registrere hvordan norske damer desperat forsøker å bortforklare det faktum at de blir utkonkurrert av utenlandske damer som vet hvordan de skal behandle menn Smiley.


Hvordan skal damer behandle menn da? Jeg mener at et parforhold skal være preget av gjensidig respekt, og få eller ingen skjevheter når det gjelder praktiske/huslige gjøremål. Det vil si at begge i et forhold skal trekke lasset..

For øvrig rapporterer flere og flere norske krisesentre om en veldig vekst i henvendelser fra "postordrebruder" som blir mishandlet av sine norske ektefeller. Undersøkelser viste at kvinnene var blitt utsatt for grov mishandel og psykisk trakassering. Kvinnene som kommer stiller også ofte svakt i slike situasjoner siden de ofte kommer fra et land de ikke vil tilbake til. Dermed blir det et tungt valg om de skal prøve å gjøre noe med en vond situasjon, og de blir tvunget til å velge mellom to onder!
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Menn holdes for narr
« #24 : 25. august 2008, 14:12 »
Heh, her ser det ut som om en kan diskutere til krampa tar en. Raseri-krampa sådan.

Det alle kan være enige om, er vel at SOM REGEL er det trygghets, levestandard eller økonomiske grunner bak de fleste forhold der en ser en gammal, utiltrekkende fyr gå hånd i hånd med en pen, ung asiatisk dame.

Selfølgelig er det det!

med visse unntak, like selvfølgelig - så ikke kom med enkelteksempler fra TV eller kjente for å motbevise meg.

Dette kan igjen helt sikkert føre til kjærlighet, eller til og med senere forelskelse - men det er ikke sånn at bare man er hvit så digger asiatiske damer deg. Spesielt ikke hvis du er en halvgammal, kvapsete nerd!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

Sv: Menn holdes for narr
« #25 : 25. august 2008, 14:39 »
Heh, her ser det ut som om en kan diskutere til krampa tar en. Raseri-krampa sådan.

Det alle kan være enige om, er vel at SOM REGEL er det trygghets, levestandard eller økonomiske grunner bak de fleste forhold der en ser en gammal, utiltrekkende fyr gå hånd i hånd med en pen, ung asiatisk dame.

Selfølgelig er det det!

med visse unntak, like selvfølgelig - så ikke kom med enkelteksempler fra TV eller kjente for å motbevise meg.

Dette kan igjen helt sikkert føre til kjærlighet, eller til og med senere forelskelse - men det er ikke sånn at bare man er hvit så digger asiatiske damer deg. Spesielt ikke hvis du er en halvgammal, kvapsete nerd!

hehe, så sant så sant! et par her inne har som har helt innsikt.. man må ikke være feminist for å se at det ligger noen fler ugler i mosen enn at jenter er slemme.. bare føyer meg til det dere siste har sagt. Om det ser for bra til å være sant ut, så er det sannsynligvis det Wink

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Menn holdes for narr
« #26 : 25. august 2008, 16:48 »
kan ikke si så mye om tilstandene i asia. MEN

men hvorfor er dette med norsk-russiske ektepar så fryktelig galt?

det virker jo som om for få damer gir dårlig menn og omvendt, så hvis en norsk gifter seg med en russer så betyr det vel at han ønsker seg og god partner og vica versa.

og i motsetning til hva folk tror så er ikke den typiske øst-europer OND.

planen min er seff å gifte meg med den jenta jeg liker best uavhengi av hvor hun er fra,  men jeg forstår at  metallman liker slaviske jenter..........fordi jeg er slavisk selv.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Menn holdes for narr
« #27 : 25. august 2008, 18:10 »
Det er seff ikke det - men det blir like rart med russisk dame hvis en feit kvapsete halvgammal nerd kommer drassende med en ung smekker dame fra Russland, eller Murmansk, eller Jugoslavia, eller Finland, eller Ungarn eller…

takk takk.
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Menn holdes for narr
« #28 : 26. august 2008, 08:47 »
kan ikke si så mye om tilstandene i asia. MEN

men hvorfor er dette med norsk-russiske ektepar så fryktelig galt?

det virker jo som om for få damer gir dårlig menn og omvendt, så hvis en norsk gifter seg med en russer så betyr det vel at han ønsker seg og god partner og vica versa.

og i motsetning til hva folk tror så er ikke den typiske øst-europer OND.

planen min er seff å gifte meg med den jenta jeg liker best uavhengi av hvor hun er fra,  men jeg forstår at  metallman liker slaviske jenter..........fordi jeg er slavisk selv.

Jeg mener ikke at ekteskapet i seg selv er galt, men det er avhengig av premissene for ekteskapet. Om kvinnen er lutfattig, og kommer fra trange kår, så kan ekteskap for henne være en vei ut, og dermed kan hun også ta til takke med et forhold der hun må finne seg i ting hun ikke skulle trengt. Alternativet er uansett mye verre for henne og dermed synes hun det er "helt greit".

Hvor man finner sin ektefelle er jo ikke temaet i denne debatten, så lenge to mennesker møtes og inngår et forhold ut fra like premisser er jo det kjempebra!

Det er også mange desperate kvinner som lar seg lure inn i human-trafficking ut fra løfter om et lykkelig ekteskap med en velstående mann i et annet land. Når de så kommer til det andre landet blir de holdt fanget og tvangsprostituert. For kvinner i desperate situasjoner er det vanskelig å skille mellom hvilke aktører som er seriøse og ikke. 
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Menn holdes for narr
« #29 : 26. august 2008, 15:48 »
Jeg mener ikke at ekteskapet i seg selv er galt, men det er avhengig av premissene for ekteskapet. Om kvinnen er lutfattig, og kommer fra trange kår, så kan ekteskap for henne være en vei ut, og dermed kan hun også ta til takke med et forhold der hun må finne seg i ting hun ikke skulle trengt. Alternativet er uansett mye verre for henne og dermed synes hun det er "helt greit".

Hvor man finner sin ektefelle er jo ikke temaet i denne debatten, så lenge to mennesker møtes og inngår et forhold ut fra like premisser er jo det kjempebra!

Det er også mange desperate kvinner som lar seg lure inn i human-trafficking ut fra løfter om et lykkelig ekteskap med en velstående mann i et annet land. Når de så kommer til det andre landet blir de holdt fanget og tvangsprostituert. For kvinner i desperate situasjoner er det vanskelig å skille mellom hvilke aktører som er seriøse og ikke. 

skal prøve å ikke spore helt av, men som du er jo enig at man må velge det minste av to onder.

premissene er ikke bare fattig jente møter rik man, men også vel så viktige at det har for FÅ menn.

trafficking er fryktelig dog så er det ikke den typiske kjærlighetssyke nordmann som driver med sånt snarere den russisk og pre-yugslavisk mafia.

og hvis det er sånn at hele greia er at det handler om å gifte seg av økonomiske årsaker så vel ........vel det gjør kvinner i stor skala selv i lille uskyldige norge ergo nothing new.

ble kanskje litt rotete
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!