Skrevet av Emne: PG skal snart trene igjen...  (Lest 177977 ganger)

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #285 : 29. mars 2009, 11:24 »
dips gjennomført.

Ble 41 reps og 3 plass. en som tok 45 og terje nagelsett stoppet på 50. to på 38 en på 34 husker ikke resten.

Holder litt for mye vann enda, men kan tøerke opp mye på tiden som er i igjen. Godt fornøyd med dips. fikk ikke holde så bredt jeg ville, så med så smalt grep er det langt over pers tror jeg.



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #286 : 29. mars 2009, 14:40 »
gikk til helvete..

Bommet på starten av hinderbanen og kom ut av rytmen, manglet en mm så hadde jeg vært over men men, på armgang så flyttet hele driten seg 30-40 cm så jeg datt ned, etter meg begynte de å holde stativet fast.. De siftet også regler underveis angående hinderbanen. fikk 3 sek tillegg på dekkene, aner ikke hvorfor.

Symtri kom jeg vel desidert sist. Dårlige/elendige poseringer og mistet ikke vann, aner ikke hvorfor. sikkert stress med i bilde for jeg fulgte planen til punkt og prikke. Formen min vil jeg anslå var på en 3-4 plass, men når jeg holdt så mye vann så hjalp ikke det.

Forøvrig masse stress backstage, først mye forsinkelser, så ble vi plutselig rop opp til symetri 30 min før tiden, de fleste rakk knapt å få på brunfarge før vi ble jagd på scenen.

Lærte mye, får komme tilbake sterkere en annen gang. Nå er jeg bare jævla skuffet..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #287 : 29. mars 2009, 15:00 »
Doven Kikki gidder ikke bytte bruker.

Jeg skjønner du er skuffa. Og du viste så tydelig at du var skuffa at jeg mest av alt hadde lyst til å opp og gi deg en klem

Neste gang, PG!

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #288 : 29. mars 2009, 18:59 »
Gratulere med gjennomført stevne.... Ikke mange som er ivrige på å stille i AF med tilhørende hinderbane  Cheesy

Neste stevne blir peanuts.. Så får vi sikte deg inn til en plass høyt på pallen. Smiley

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #289 : 29. mars 2009, 19:09 »
Skal ikke miste vann vettu pg:-) Vannet skal inn i kroppen og ikke ut.

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #290 : 29. mars 2009, 19:22 »
Gratulerer med vel overstått debut PG Smiley Du var veldig uheldig i hinderløypa, men bra i dips syns jeg Cheesy

Blir heldigvis flere sjanser, nå er det bare å kose seg med at du har debutert og glede deg til neste gang der du drar nytte av det du lærte i dag Cheesy
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget Marius*83

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 70

  • 09
Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #291 : 29. mars 2009, 20:24 »
Du kommer sterkt tilbake, er få eller ingen som har vært 10 dager på øvelse og stillt i NM rett etter før tror jeg, det står det respekt av. all ære til deg for det, håper å se deg på scenen snart igjen Smiley

Lykke til på Ørland, litt av et sted Smiley
4
   3
     2
       ?...

Sponset av    
                  
                                    PRO GYM- Progym.no

DRAMMEN FKK


"Selvdisiplin vokser ikke på trær"


Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #292 : 30. mars 2009, 00:12 »
Du var nok som meg på debutten - overtent og sugen på å vise hva du kan prestere, men blir det for mye overtenning så kommer først rot i hinderbanen, så kommer nerver og usikkerhet, og da er det kjørt desverre..  Sad
Du gjorde det som du selv sier bra på dips!   biggrin

Synes kanskje det ikke er kun vann du holder, men kanskje en ørliten del mer fett en de på pallen, men dette er jo ikke rart med tanke på at du ikke har gått på diett omtrent!! Neste gang...  Wink

Det er faktisk hardere enn det ser ut til, og man ikke regne det man perser på offseason som det man kan prestere deffet og dehydrert.. spesielt ikke i hinderbanen..

Har ennå ikke fått sett poseringene dine, men regner med at de er som en debutant poserer - ikke optimalt og har sansynligvis et bra forbedringspotensiale  Wink

Synes ikke du skal være skuffet etter dette - surt å komme sist, men ikke vær skuffet.
Du var uheldig i hinderbanen, og dette var en debutt med MYE rot i delegater (som vanlig ) og tidsfrister som stadig er i forandring backstage... Det er delegater som ikke stiller opp som avtalt, men Gunnar (eier av Kaliber) kommer som regel innom og sjekker - som i dag - og redder noen ganger dagen for utøverne (min også i sandefjord)

Neste gang sitter det mye bedre - det er jeg sikker på. Du er en mann med STORT potensiale!!
STÅ PÅ VIDERE!!!
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget Musa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 43

Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #293 : 30. mars 2009, 00:25 »
Hei igjen å bli skuffa var du ikke aleine om PG men husk ,dette var vår 1 konk lærte en hel masse om gamet denne dagen .Ble jo på den brutale måten men bit tenna sammen og bruk dette til å komme sterkere tilbake d skal f... jeg gjøre vi møtes igjen neste år da skal d ikke bli kramper og tulle dips og fall i hinderløypa kjør på !!!!!!!!

Mvh Musa "som trodde han skulle ta 60 dips hehe"

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #294 : 30. mars 2009, 11:39 »
Hei PG hyggelig å hilse på deg. Synes du gjorde en god figur selv om det ikke ble slik som du ønsket.
Du hadde bra masse så det ut til, så du får jobbe med å få fram latsen, slik du nevnte. Kanskje du kan lokke den frem med en ostebit?

Beklager forresten at jeg ikke hilste ordentlig på din bedre halvdel. Jeg ble litt for oppslukt i samtalen vår, så hun forsvant på en måte litt ut i sidesynet mitt  :Smiley. Får hilse ordentlig i Larvik...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #295 : 30. mars 2009, 12:22 »
Da var helgen over. Den værste skuffelsen har gitt seg. Nå er det mere revansj som er fokuset

Lærte jo mye i løpet av helgen. Var ikke bare vann ( som jeg ved en feiltagelse hadde inn under huden sammen med fett, i steden for i musklaturen) Formen var nok ikke bra nok heller. Spesielt Marius Alexander og Terje var i suverent bedre form. Var en veldig hyggelig gjeng å konkurere mot, og fikk mange god tips og triks mot fremtidige konkuranser. Dips er jeg meget godt fornøyd med, og har potensiale til mye mere der så bare å trene mere.

 Hinderbanen likte jeg ikke. Håper den i Larvik er bedre. Jeg var veldig oppgiret og litt stresset og når det i tillegg var litt forandringer osv  så ble det ikke bedre. På gjennomgangen sa de at man måtte toutche alle barene i armgangen, så ble det forandret til at man måtte gripe rundt alle. Så midt under konkuransen så holdt det plutselig å toutche igjen. De begynte også å holde den fast etter den flyttet seg når jeg hev meg opp i den. Hva greia var med dekkene skjønte jeg aldri, mulig jeg gikk glipp av noe der på gjennomgangen. Uansett så var det uproft av meg å la meg stresse av slikt og burde slappet mere av, var jo uansett nesten likt for alle.

Jeg sikter mot Larvik og håper å samarbeide tett med OMD mot den konkuransen, om jeg stiller beror på en del ting. Først må jeg få til å spre latsen. får jeg ikke til det så mister jeg så mye på poseringene at det ikke er verdt å bruke så mye tid å krefter på en konkuranse. Jeg må også en del lavere i fett% en jeg er nå. de 6 mm på klypa skal ned på 4 tallet.. Så må jeg ha tid. Det er 10 uker til den konkuransen. eller 8 uker etter påske som jeg skal ha fri og slappe litt av i. Av de 8 så går sikkert 3-4 bort med jobben. Mai er rimelig pakka. De to ukene før Larvik ser ut som kan være rolige så det kan jo gå men blir uansett ikke optimalt med så mye borte.

Konkuransen i Larvik er jo uansett rett før sommeren så er jo bare å hive seg rundt hvis en skal være i grei form til sommeren. Smiley

Hyggelig å hilse på deg også Jan Smiley Blir artig å konkurere mot deg.

Musa, du får hive deg rundt til Larvik du også  og bli med og revansjere bunnen av listene.

Marius gratulerer med pallen og lykke til i classicen!

Håvar og Ole Morten tusen takk for hjelpen i oppkjøringen, synd jeg hadde så lite tid og ikke fikk brukt mere av ekspertisen deres, for da hadde jeg nok gjort det enda bedre.



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #296 : 30. mars 2009, 12:27 »
Du hadde bra masse så det ut til, så du får jobbe med å få fram latsen, slik du nevnte. Kanskje du kan lokke den frem med en ostebit?

Beklager forresten at jeg ikke hilste ordentlig på din bedre halvdel. Jeg ble litt for oppslukt i samtalen vår, så hun forsvant på en måte litt ut i sidesynet mitt  :Smiley. Får hilse ordentlig i Larvik...

spiste ost til lønsj nå, Grädost.. Den hjalp ikke på latsen

Du er vel nyforlovet Jan? så skjønner du ikke enser andre kvinner en din egen..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #297 : 30. mars 2009, 12:30 »
Da var helgen over. Den værste skuffelsen har gitt seg. Nå er det mere revansj som er fokuset

Godt du har inntatt den holdningen nå istedet for å grave deg ned i din egen ulykkelighet over at resultatet ikke ble som det ble. For å trekke veksler på din erfaring kan jeg nevne at jeg røykt ut på mitt første norgesmesterskap i benkpress for fire-fem år tilbake, men det gjør at man kanskje blir enda mer skjerpet og ikke tar ting for gitt ved neste korsvei. Hendelser, positive eller negative, er erfaringer å ta med seg videre. Man lærer hele tida og etterhvert som erfaringen og kunnskapen blir større vil også resultatene bli deretter!

Og du, lykke til videre! Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #298 : 30. mars 2009, 19:05 »
Gratulerer med debut PG! Synd at det gikk som det gikk med hinderbanen, men nå har du vært igjennom det og vet hva det vil si, samtidig som du hadde tidenes oppkjøring som det står respekt av!
Skuffelse er jo fullt forståelig at man blir sittende igjen med, og jeg var selv skuffet over roinga mi da jeg stilte, men samtidig veldig stolt over å ha gjennomført Smiley
Godt å høre at skuffelsen roet seg raskt og at revansj er i sikte, kanskje vi møtes der oppe en vakker dag...du slo meg med 4 dips? og det kan vi jo ikke ha noe av......
Stå på videre! Smiley
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: PG mot AF debut i 2009. Sandefjord neste?
« #299 : 30. mars 2009, 19:23 »
Gratulerer med vel gjennomført.

Er det deg på bildet? Hvis det er det så kan jeg hjelpe deg med å få til rygg poseringen vil jeg tro. Har hjulpet 2-3 andre med samme problemet. Sjekk skulderbladene dine.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!