Skrevet av Emne: Hijab i forsvaret.  (Lest 22883 ganger)

Utlogget Kepler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Hijab i forsvaret.
« #30 : 10. februar 2009, 12:20 »
Ja, ikke vanskelig (for meg) å være enig i dette.
Senterpartiet får et pluss i margen Smile

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hijab i forsvaret.
« #31 : 10. februar 2009, 12:22 »
Nå er det nok. Siste nordmann tar med flagget.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hijab i forsvaret.
« #32 : 10. februar 2009, 12:42 »
Muslimene kommer gjenom med alt,pga staten er redd dem..Opprør osv...Dem tar over hele dritten nå snart..Pga nordmenn sitter hjemme og prater..På tide vi drar oss ut og raserer oslo vi og..Viser at vi ikke finner oss i slik.,.vi skal ike vike en drit for muslimer,vi skal tegne disse tegningene deres og..om dem ikke liker slik det er i norge.flytt till helvete hjem..vi skal ikke føye oss en dritt for dem....religonen deres kan  dem ha på stua si..Skal vi dra ned i muslime land og kreve krike og osv????Nå er det på tide nordmenn våkner...En gang for alle....Hva dem vill ha spiller ingen rolle..Vi bestemmer her..ikke dem...Dem raserer pga tegningene i aviser,da sender vi hæren og sender alle hjem..For i norge kan vi ha store plakater av mohammed tegninger over alt.Det skal dem godta,eller se og finn veien hjem..Norge er norsk..Med norske regler..ikke muslimske..Dem nedi andre land ler av oss..Nordmenn sitter på ræva og venter på at dem skal ta over landet..Vi skal gi faen i deres religon..Dem skal tilpasse seg oss..Ikke vi dem,som hjelper dem med at dem får være her..Gir dem lillefingern,så tar dem hele handa..

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hijab i forsvaret.
« #33 : 10. februar 2009, 12:52 »
Hvilken religion er det  snakk om her egentlig?

Ikke alt regnes som religion heller da. Og her er det snakk om en stor gruppe damer som er muslime, og stor del av Norge, mens du er bare deg og en person da kan du bare kreve så mye som deg selv.

Du har missforstått noe grunnleggende når det gjelder politikk.  Du tror tydeligvis at det bare er religiøse som har kollektive normer for moral.  Sånn er det ikke.  Vi er mange sekulære mennesker som bryr oss om hvordan naboen har det, og som har et ideologisk grunnlag for å sette fram kollektivistiske krav.  Et samlet politi er et eksempel på et godt kollektivistisk krav.   Jeg ønsker ingen religiøse eller politiske markeringer innkorporert i politiet, og det er ingen prinsippiell forskjell på en hijab og en T-skjorte der det står 'Nei til EU'.  Begge deler er en uting når det kombineres med en politiuniform.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Hijab i forsvaret.
« #34 : 10. februar 2009, 12:55 »
Muslimene kommer gjenom med alt,pga staten er redd dem..Opprør osv...Dem tar over hele dritten nå snart..Pga nordmenn sitter hjemme og prater..På tide vi drar oss ut og raserer oslo vi og..Viser at vi ikke finner oss i slik.,.vi skal ike vike en drit for muslimer,vi skal tegne disse tegningene deres og..om dem ikke liker slik det er i norge.flytt till helvete hjem..vi skal ikke føye oss en dritt for dem....religonen deres kan  dem ha på stua si..Skal vi dra ned i muslime land og kreve krike og osv????Nå er det på tide nordmenn våkner...En gang for alle....Hva dem vill ha spiller ingen rolle..Vi bestemmer her..ikke dem...Dem raserer pga tegningene i aviser,da sender vi hæren og sender alle hjem..For i norge kan vi ha store plakater av mohammed tegninger over alt.Det skal dem godta,eller se og finn veien hjem..Norge er norsk..Med norske regler..ikke muslimske..Dem nedi andre land ler av oss..Nordmenn sitter på ræva og venter på at dem skal ta over landet..Vi skal gi faen i deres religon..Dem skal tilpasse seg oss..Ikke vi dem,som hjelper dem med at dem får være her..Gir dem lillefingern,så tar dem hele handa..

Enig i at normenn ikke skal bøye oss for deres leveregler. De forlanger jo betalt når de skal be 3 ganger mot mekka daglig. Er det plutselig de som bestemmer å lager norges lover nå?

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hijab i forsvaret.
« #35 : 10. februar 2009, 12:59 »
Enig i at normenn ikke skal bøye oss for deres leveregler. De forlanger jo betalt når de skal be 3 ganger mot mekka daglig. Er det plutselig de som bestemmer å lager norges lover nå?
Men du er ikke helt borte selv, hanzyman.  Du har i tråden om en allmektig gud vist at du har en god posjon overtro selv.  Hvorfor ikke være konsekvent, og avvise all religion?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hijab i forsvaret.
« #36 : 10. februar 2009, 12:59 »
Enig i at normenn ikke skal bøye oss for deres leveregler. De forlanger jo betalt når de skal be 3 ganger mot mekka daglig. Er det plutselig de som bestemmer å lager norges lover nå?

Ja det er blitt slik..Pga staten tør ikke noe annet..På tide vi og starter og blir rabbiat!!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hijab i forsvaret.
« #37 : 10. februar 2009, 13:00 »
Men du er ikke helt borte selv, hanzyman.  Du har i tråden om en allmektig gud vist at du har en god posjon overtro selv.  Hvorfor ikke være konsekvent, og avvise all religion?

All religon er dritt..Men i norge er det kristendom,ikke muslimsk..Ferdig med det..

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hijab i forsvaret.
« #38 : 10. februar 2009, 13:12 »
All religon er dritt..Men i norge er det kristendom,ikke muslimsk..Ferdig med det..
Hvorfor behøver det å være kristendom i Norge?  Skal det absolutt være sånn for all framtid?  Det er overveiende sannsynlig at det ikke finnes noen guder, og derfor er det både ønskelig og realistisk å jobbe for et ikkereligiøst Norge.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hijab i forsvaret.
« #39 : 10. februar 2009, 16:08 »
Hvorfor behøver det å være kristendom i Norge?  Skal det absolutt være sånn for all framtid?  Det er overveiende sannsynlig at det ikke finnes noen guder, og derfor er det både ønskelig og realistisk å jobbe for et ikkereligiøst Norge.

Ja det er det..Skal værtfall ikke være muslimsk..Det er sikkert...Når det har vært slik er det slik..Muslimene skal ikke nå plutselig bestemme i norge vettu..Dem skal rette seg etter våre regler..uansett hvor jævlig får dem dem måtte være..Fordi vi m¨å det i deres land..

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hijab i forsvaret.
« #40 : 10. februar 2009, 17:14 »
Enig i at normenn ikke skal bøye oss for deres leveregler. De forlanger jo betalt når de skal be 3 ganger mot mekka daglig. Er det plutselig de som bestemmer å lager norges lover nå?
Mye det samme som at alle dem som røyker får betalt i sine røykepauser.. Utgjør en del millioner (milliarder?) årlig det og, serru..

Hvorfor behøver det å være kristendom i Norge?  Skal det absolutt være sånn for all framtid?  Det er overveiende sannsynlig at det ikke finnes noen guder, og derfor er det både ønskelig og realistisk å jobbe for et ikkereligiøst Norge.
Du mener det er overveiende sannsynlig at det ikke finnes noen guder, for beviser for og i mot er vanskelig å oppdrive. Synes vel i grunnen argumenter begge veier blir litt merkelig.
Når det er sagt er jeg vel neppe i posisjon til å kunne uttale meg objektivt, av åpenbare årsaker. Likevel har jeg så mye kjennskap til begge religionene (regner med vi snakker om bare kristendom og islam, ettersom disse er de to største i dette landet) at om jeg hadde stått helt utenfor, hadde jeg villet beholde det minste ondet, i den grad man må beholde noen ting; når PST går ut og sier at trusselnivået er lavt, men at faren som er der tilsynelatende hovedsaklig kommer fra muslimsk side... Need I say more? Er jo _åpenbart_ hvilken av de to som er det største problemet, selv om mange ser på kristendommen som både dømmende, bakstreversk mm. Men man hører liksom ikke så mye om kristne terrorceller.. Tongue
Jeg kan jo være tilbøyelig til å tro at mange ønsker muslimer velkommen nettopp pga at de vil bli kvitt kristendommen. Er jo som kjent lite kristne i muslimske land, og de få som er der blir forfulgt, torturert mm.
Vi sitter nå her på den lille bergknausen vår, mens vi som de idiotene vi er lar muslimene få en finger i gangen; når de til slutt får tak i hele hånda og resten av armen, da er det for seint. Men Ola Dunk skjønner jo ikke dette; kristendom er en fare for samfunnet, mens islam er fargerikt... Når islam blir den største religionen, for det kommer den til å bli, da kommer det i allefall ikke til å være enkelt å være kristen. Kanskje litt av tanken? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Hijab i forsvaret.
« #41 : 10. februar 2009, 17:27 »
Men du er ikke helt borte selv, hanzyman.  Du har i tråden om en allmektig gud vist at du har en god posjon overtro selv.  Hvorfor ikke være konsekvent, og avvise all religion?

Plutselig er dere rasistiske mot kristendommen fordi jeg tror på noe som dere ikke tror på. Jeg har aldri sagt at det er helt tåpelig å være ateist? eller hva du eller andre er, men ok, jeg er vel utrolig dum. De kristne forlanger nå ikke betalt når de skal be eller prøver å forandre mest mulig av norges lover.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hijab i forsvaret.
« #42 : 10. februar 2009, 17:28 »
Ja det er det..Skal værtfall ikke være muslimsk..Det er sikkert...Når det har vært slik er det slik..Muslimene skal ikke nå plutselig bestemme i norge vettu..Dem skal rette seg etter våre regler..uansett hvor jævlig får dem dem måtte være..Fordi vi m¨å det i deres land..
Jeg har skjønt poenget ditt, og er langt på vei enig.  Me du har ikke skjønt poenget mitt.  Den setningen din der det står 'Når det har vært slik er det slik', er en reaksjonær og ulogisk setning.  Det er få av oss som tror på det som kristne mennesker i Norge trodde på på 1500-tallet f.eks.  Tenkemåtene våre vil forandre seg med samfunnet rundt oss, og dette er bare bra.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hijab i forsvaret.
« #43 : 10. februar 2009, 17:36 »
Plutselig er dere rasistiske mot kristendommen fordi jeg tror på noe som dere ikke tror på. Jeg har aldri sagt at det er helt tåpelig å være ateist? eller hva du eller andre er, men ok, jeg er vel utrolig dum. De kristne forlanger nå ikke betalt når de skal be eller prøver å forandre mest mulig av norges lover.
Er vi rasistiske mot kristendommen?  Det er like lite mulig å være rasistisk mot kristendommen som det er mulig å være rasistisk mot marxismen.  Kristendom, marxisme, markedsliberalisme, islam og jødedom er bare tankekonstruksjoner.  Rasistisk er noe man er mot mennesker.

Når det gjelder å forandre mest mulig av Norges lover, så kan du ikke ha lest mye historie dersom du tror at kristendommen har gjort lite for å prege dem.  F.eks. kan det nevnes at  reformasjonen ble gjennomført i Norge etter dekret fra danskekongen.   Massevis av norske byråkrater ble byttet ut med danske.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Hijab i forsvaret.
« #44 : 10. februar 2009, 17:40 »
ja? å dette var helt forferdelig? nei....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!