Skrevet av Emne: Hijab i forsvaret.  (Lest 23021 ganger)

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Hijab i forsvaret.
« #90 : 10. februar 2009, 22:41 »
Hijab-napping blir nok en stor ny hit hvis dette blir en realitet... Jeg gleder meg allerede  Grin
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hijab i forsvaret.
« #91 : 10. februar 2009, 22:55 »
Forslaget om å bære lommetørkle eller hva det var var jo helt latterlig å sammenligne med hijab. Du har ikke en god nok begrunnelse til å gå med den, som en muslimsk kvinne har med hijab Tongue

Jeg trenger vel ikke å si mye, du ser vel solklart at USA(med vesten som tilhengere) er inneblandt i alt som har med midtøsten å gjøre. USA skal absolutt inneblande seg i alle saker der det er noe å hente. Du mener det er bare for å innføre demokrati at USA og NATO soldater innvaderte Irak? Eller pga kjemiske våpen som vi aldri fikk se. Nok med det, vil ikke lage USA vs Islam tråd her.

Krekar er jo ikke en dritt. Og dessuten si meg hva har skjedd siden Krekar kom med trusler bortsett fra tomme ord.

Hva tror du da? De bruker ikke ressuser på å stenge grensene, men syter over stor innvandring, er jo ikke rart at folk reiser hit når det er fritt frem.



En muslims kvinne har vel ingen god grunn til å bære hijab mer enn jeg har for å bære et lommetørkle, hvis jeg hadde på en politiuniform.

Det at du plutselig helt tilfeldig begynner å snakke om USA's innblandelse i midtøsten skjønner jeg ikke hvorfor skulle ha noen som helst relevanse i denne saken.

Krekar er ikke en dritt? Han er leder over en terrorist organisasjon, og navnet hans har vært knyttet til flere terrorist aksjoner... USA ville ha han utlevert til Gitmo liksom..

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hijab i forsvaret.
« #92 : 10. februar 2009, 22:59 »
En muslims kvinne har vel ingen god grunn til å bære hijab mer enn jeg har for å bære et lommetørkle, hvis jeg hadde på en politiuniform.

Det at du plutselig helt tilfeldig begynner å snakke om USA's innblandelse i midtøsten skjønner jeg ikke hvorfor skulle ha noen som helst relevanse i denne saken.

Krekar er ikke en dritt? Han er leder over en terrorist organisasjon, og navnet hans har vært knyttet til flere terrorist aksjoner... USA ville ha han utlevert til Gitmo liksom..

Han er jo ikke i stand til å gjøre en dritt. Si meg hva han har klart å gjøre siden den gangen han ble fengslet?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

tfildaed

  • Gjest
Sv: Hijab i forsvaret.
« #93 : 10. februar 2009, 23:28 »
Enig!!! Faen, ikke lenge til desse forbanna muslimene tar over hele verden ... Norge består jo snart av 50 % muslimer!! Fårstår ikke denne forbanna regjeringa noe som helst??! Totalt hjernevasket hele regjeringen

Du mener vel 5% og ikke 50%, du vet forskjellen...........

Ikke bare skyld på regjeringen, 1 person fra SP har uttalt seg imot og han presiserte at det var hans eget synspunkt. Høybråten er positiv, høyre er positiv og FRP er som vanlig enig med folkemeningen.
Hadde FRP styrt landet så hadde det vært det samme som å ha en full sjøman bak rattet til en trailer ned Trollstigen........., bare de får litt ansvar som i eldreomsorgen i Oslo for noen år siden, så flykter de med en gang det blir trøbbel...........

Jeg er ikke religiøs, men begynner snart å tro at vi som er glade i vårt land bør begynne å styrke kirken mot Islam, Islam handler mot koranen i praksis og det eneste jeg tror kan stagge den klamme Islam handa er kunnskap til dets tilhengere.
På samme måte som reformen i kristendomen for 500 år siden, når folket begynner å vite mer og tør å være kritisk til Imanene da kan denne galskapen ta slutt

Utlogget Tannfeen

There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

tfildaed

  • Gjest
Sv: Hijab i forsvaret.
« #95 : 11. februar 2009, 10:28 »
Enhetsskolen er noe møkk spør du meg, slenger inn masse rotekopper sammen med folk med akademiske aspirasjoner og forventer at de skal lære samme opplegg? wtf

Har vært på skole i Amerika, og var latterlig hvor mye høyere nivået er der enn i Norge, en public school der, og en private school.

Mye høyere nivå én i Norge??? Hvorfor er det så mye fattigdom, drap og elendighet i USA hvis skolesystemet er så bra???

I USA er mye bra for 1/3 av befolkningen, for resten er det ikke bra. Og for den siste 1/3 er det elendig.

Skal du uttale deg om noe bør du i det minste vite hva du snakker om, ikke bare snakk om toppen av isfjellet.

Når det gjelder utdanning så har vi Norge gått bort fra "pugge" skolen, hva er vitsen å vite mye når du ikke skjønner hvordan det skal brukes eller sammenhengen av det du har lært........

På de nasjonale prøvene så har Norge gjort det svakere én forventet, 1 årsak er at Norge har med de med lærevansker, vi har med de som er mentalt utfordrende mm. I finland hvor resultatene er bra, har de fjærnet de som ikke er "normale" elever, da blir også resultatet bedre........
Hadde folk egentlig vist hvor bra det er i Norge så hadde de fleste blitt overrasket......

Tilbake til Hijaben, kan de ikke bruke en balaklava med norsk vri.......når det er kaldt.......

Utlogget Tannfeen

Sv: Hijab i forsvaret.
« #96 : 11. februar 2009, 11:18 »
Utrolig hvordan disse gruppene vrir dette til å handle om integreringspolitikk. Altså at de ikke vil kunne integrere seg om de ikke får bruke hijab. Da blir det på en måte legitimt å være trygdet fordi det norske samfunnet 'hindrer' dem i å integrere seg, ved å ikke gi dem særbehandling i et nøytralt spørsmål som omhandler uniformsregler?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

tfildaed

  • Gjest
Sv: Hijab i forsvaret.
« #97 : 11. februar 2009, 11:36 »
Utrolig hvordan disse gruppene vrir dette til å handle om integreringspolitikk. Altså at de ikke vil kunne integrere seg om de ikke får bruke hijab. Da blir det på en måte legitimt å være trygdet fordi det norske samfunnet 'hindrer' dem i å integrere seg, ved å ikke gi dem særbehandling i et nøytralt spørsmål som omhandler uniformsregler?

Don't ask what your country can do for you, ask what you can do for your country.
Lurer på hvor mange muslimer som har tenkt på dette........

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Hijab i forsvaret.
« #98 : 11. februar 2009, 12:39 »
Med henvisning til Dagbladet: Hvorfor kan ikke denne Sultan og imamer og andre religiøse ledere innen den muslimske verden heller imøte komme disse muslimske kvinnenes drømmer med en lov som sier at de kan ta jobber uten å måtte bruke disse hijabene i 7.5 t. Så vidt meg forstått står de ikke i Koranen at det er påbudt med hijab.
Om alle politi skal ta med seg et lite symbol til uniformen tror jeg det fort kunne blitt sådd tvil mot politiets nøytralitet i mange saker.
Dersom du ser på stemme funksjonen på dagbladet kan en se at 89% er mot av de over 90 000 som har stemt her.

bad-boy

  • Gjest
Sv: Hijab i forsvaret.
« #99 : 11. februar 2009, 12:57 »
Forslaget om å bære lommetørkle eller hva det var var jo helt latterlig å sammenligne med hijab. Du har ikke en god nok begrunnelse til å gå med den, som en muslimsk kvinne har med hijab Tongue

Jeg trenger vel ikke å si mye, du ser vel solklart at USA(med vesten som tilhengere) er inneblandt i alt som har med midtøsten å gjøre. USA skal absolutt inneblande seg i alle saker der det er noe å hente. Du mener det er bare for å innføre demokrati at USA og NATO soldater innvaderte Irak? Eller pga kjemiske våpen som vi aldri fikk se. Nok med det, vil ikke lage USA vs Islam tråd her.

Krekar er jo ikke en dritt. Og dessuten si meg hva har skjedd siden Krekar kom med trusler bortsett fra tomme ord.

Hva tror du da? De bruker ikke ressuser på å stenge grensene, men syter over stor innvandring, er jo ikke rart at folk reiser hit når det er fritt frem.



Dem er i norge,og da spiller det faen ingen rolle hva dem liker og ha på hode..Dem skal oppføre seg som nordmenn..Viss ikke kan dem sjå til helvete og bo i hjemmelandet sitt...Dem skal følge norske regler..Og vi skal behandle dem som vanlig nordmenn.Dem skal ikke ha noen mosker eller andre ting..Norge er Kristendom..Da får dem till helvete flytte till muslimske land da..Om det er så fælt her..Dem skal takke oss hele livet for at dem har fått lov till og kommet hit..Ikke syte og klage.....

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Hijab i forsvaret.
« #100 : 11. februar 2009, 14:42 »
Kunne ikke vært mer enig Raymond!

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hijab i forsvaret.
« #101 : 11. februar 2009, 16:56 »
Dem er i norge,og da spiller det faen ingen rolle hva dem liker og ha på hode..Dem skal oppføre seg som nordmenn..Viss ikke kan dem sjå til helvete og bo i hjemmelandet sitt...Dem skal følge norske regler..Og vi skal behandle dem som vanlig nordmenn.Dem skal ikke ha noen mosker eller andre ting..Norge er Kristendom..Da får dem till helvete flytte till muslimske land da..Om det er så fælt her..Dem skal takke oss hele livet for at dem har fått lov till og kommet hit..Ikke syte og klage.....

Norges lov er å leve som man vil så lenege man ikke gjør andre vondt.
Du har ikke forstått grunnlegende norske verdier. I Norge er det religionsfrihet, det du sier er imot norges lover, du får  heller klage på norges lover og ikke på innvandreren/muslimer. 
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hijab i forsvaret.
« #102 : 11. februar 2009, 17:07 »
Godeste Sultan trykker jo akkurat på de riktige knappene for å få det til å se ut som om vi stenger ute muslimske kvinner, når tilfellet heller er at muslimske menn er de som til syvende og sist avgjør hvorvidt en muslimsk kvinne får jobbe i det heletatt.
Og ikke nok med det, Tintin (les: Storberget) hadde gjerne gitt dem lov til hva som helst, selv om hijab er kvinneundertrykkende. Hvem i all verden var det som valgte inn han der, egentlig? Tongue

Nok en gang: det står ikke noe om hijab i Koranen. Håret er ikke en gang nevnt i et direkte påbud hva "kle seg sømmelig" angår.

Enig med Rayman her.

Norges lov er å leve som man vil så lenege man ikke gjør andre vondt.
Du har ikke forstått grunnlegende norske verdier. I Norge er det religionsfrihet, det du sier er imot norges lover, du får  heller klage på norges lover og ikke på innvandreren/muslimer. 
Er du muslim, ettersom du støtter dette så sterkt?
Igjen, om du skulle være litt "slow": hijab undergraver politiets nøytralitet, og er heller ikke påbudt i Koranen annet enn ved sær-påbud i spesielle landområder. Det er jo muslimsk kvinnelig politi andre steder i verden og, der det ikke blir sett på som en nødvendighet at de skal bruke hijab. Hvorfor skal de da bruke det i Norge, når vi ikke har noen tradisjon på dette og heller ikke ønsker å ha det? Er det for å skjule seg fra norske 'infidels', som hiver seg over dem og voldtar dem om de viser håret? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hijab i forsvaret.
« #103 : 11. februar 2009, 17:17 »

Er du muslim, ettersom du støtter dette så sterkt?
Igjen, om du skulle være litt "slow": hijab undergraver politiets nøytralitet, og er heller ikke påbudt i Koranen annet enn ved sær-påbud i spesielle landområder. Det er jo muslimsk kvinnelig politi andre steder i verden og, der det ikke blir sett på som en nødvendighet at de skal bruke hijab. Hvorfor skal de da bruke det i Norge, når vi ikke har noen tradisjon på dette og heller ikke ønsker å ha det? Er det for å skjule seg fra norske 'infidels', som hiver seg over dem og voldtar dem om de viser håret? Tongue

Er ikke viktig hva jeg er.
Nå er det slik at det er noen andre enn meg og deg som bestemmer, så vent å se hva som skjer. Jeg kan ikke sitte her og miste så mye kalorier for å diskutere om en sak som jeg ikke får gjort noe med uansett.

Peace
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hijab i forsvaret.
« #104 : 11. februar 2009, 17:23 »
Er ikke viktig hva jeg er.
Nå er det slik at det er noen andre enn meg og deg som bestemmer, så vent å se hva som skjer. Jeg kan ikke sitte her og miste så mye kalorier for å diskutere om en sak som jeg ikke får gjort noe med uansett.

Peace
Hehe du kunne ganske lett ha sagt ja eller nei da. Men er vel logisk å anta at du faktisk er muslim, som for øvrig er helt i orden. Det forklarer jo hvorfor du mener som du gjør.

Miste kalorier..? biggrin Jeg spiser aldri så mye som når jeg sitter med pcen.. Men jeg er matvrak og da. Sad
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!