Skrevet av Emne: Utskjellingstråden  (Lest 188210 ganger)

Protein1991

  • Gjest
Sv: Utskjellingstråden
« #405 : 27. januar 2009, 14:28 »
Latterlige tøs fra Mars!

Jeg kommer i hvertfall fra mars - som er mannssymbolet!
Du derimot kommer fra Venus og brukes som et symbol for legghår-høvler og feministgrupper Smiley

Protein1991

  • Gjest
Sv: Utskjellingstråden
« #406 : 27. januar 2009, 14:29 »
Protein fra 1991; det skrives ikke beond. Det er en bokstav til som du mangler. Ta det ekstra kromosonet du er utstyrt med, konverter til riktig bokstav og sett inn.
Hold kjeft din inkompentende faen! Du er ingen Engelsklærer, bare en stakkarslig hagenisseutstiller

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Utskjellingstråden
« #407 : 27. januar 2009, 15:07 »
Det skrives inkompetente, din rabiate bavian. 

Hagenisseutstilling er forøvrig verdens desidert mest krevende og farlige sport, mye pga all dopingen nissene har begynt med i det siste. Nå er det om å gjøre å ha STØRST og FARLIGST mulige nisser, ikke de søte små som det var mye av på 70 og 80 tallet.

Listen over dødsfall forbundet med idretter i 2008 illustrerer kanskje hva jeg mener;

1. Hagenisseutstilling, internasjonale klasser over 900 kg: Dødsfall: 78.457 (83% av alle utøvere)
2. Fridykking med hvithai og agn festet til hodet: Dødsfall: 117 ( 58% av alle utøvere )
3. Dampveivalspressing,i motbakke med hest og liten motor: 4 ( 100% av alle utøvere )


Det som oftest skyldes den relativt hyppige dødsfallsraten er at nissene selv begynner å blande seg med ansvarlige utstilleren om hvordan alt skal se ut. Utstilleren står på sitt og det utfolder seg ett basketak som oftest ender med døden for utstilleren iform av avrevne armer og bein eller at nissen rett og slett spisern opp.

Ser man på dødstallene for publikum er de relativt små iforhold til interesse/oppmøte; i 1997 var nesten 2 millioner mennesker samlet for å bivåne VM og det ble ikke registrert mer enn 278.000 dødsfall som følge av berserkergang blant nisser.

Dette ble i miljøet skildret som en gigantisk suksess.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Protein1991

  • Gjest
Sv: Utskjellingstråden
« #408 : 27. januar 2009, 15:14 »
Tydligvis er utstillerene svake og forsvarsløse og har da ingenting på TF å gjøre.
Ikke nok med det men jeg tror det homofile sexlivet i den lille gutteklubben dere har er rimelig dårlig når du mener du har "hard elskhov" men kommer på 1/5 sekund..

Til tross for dette virker hagenisseutstilling som en fin og actionpreget sport.

Og sist: Testes ikke de jævla nissene dine for doping!? Du trøkker vel Nisseveksthormoner og NIS-S1 rett i rassen på de stakars nissene?

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Utskjellingstråden
« #409 : 27. januar 2009, 15:22 »
Det må være slitsomt å prøve å være morsom, uten å få det til no særlig bra

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Utskjellingstråden
« #410 : 27. januar 2009, 15:26 »
Det må være slitsomt å prøve å være morsom, uten å få det til no særlig bra

Lapp at me`ræi du`a, miss knowitall...

Denne tråden handler ikke om humor, men om hetsing av andre på offentlig fora. I EKTE internettstil!
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

IntX

  • Gjest
Sv: Utskjellingstråden
« #411 : 27. januar 2009, 15:31 »

Figuz

  • Gjest
Sv: Utskjellingstråden
« #412 : 27. januar 2009, 15:33 »

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Utskjellingstråden
« #413 : 27. januar 2009, 15:38 »
Det må være slitsomt å prøve å være morsom, uten å få det til no særlig bra

Må være slitsomt å være homoseksuell og.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Utskjellingstråden
« #414 : 27. januar 2009, 15:44 »
Tydligvis er utstillerene svake og forsvarsløse og har da ingenting på TF å gjøre.
Ikke nok med det men jeg tror det homofile sexlivet i den lille gutteklubben dere har er rimelig dårlig når du mener du har "hard elskhov" men kommer på 1/5 sekund..

Til tross for dette virker hagenisseutstilling som en fin og actionpreget sport.

Og sist: Testes ikke de jævla nissene dine for doping!? Du trøkker vel Nisseveksthormoner og NIS-S1 rett i rassen på de stakars nissene?

Utstillerne ligger som regel ferdig bola på en rundt 200 kg med omlag 5% fett. Hard elskovsrekorden står ennå siden -74, og det stemmer at jeg kommer på 1/5 sekund. Men så har jeg normalt omlag en halv milliard orgasmer, og kommer for hvert støt.

Når det gjelder dopingkontrollen er det håpløst for de å teste nisser, da det er ingen kontrollører som tør.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Utskjellingstråden
« #415 : 27. januar 2009, 15:49 »
Må være slitsomt å være homoseksuell og.

Jeg er ikke homofil, men jeg er enig med deg der

Figuz

  • Gjest
Sv: Utskjellingstråden
« #416 : 27. januar 2009, 16:11 »
Jeg er ikke homofil, men jeg er enig med deg der
Første tegnet er benektelse. Gay

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #417 : 27. januar 2009, 17:06 »
"Næææh" er en liten gaylord med appelsinhud og "Protein 1991" likeså.

To latterlige ting som tror de er kule! rofl

Kom hjem til meg a så skal jeg smelle de tomme skallene deres ned i tynntarmen deres og fylle det hælvetes breie og utpulte rasshølet deres med sement, for så å dumpe dere i møkkakjelleren til Sylvia Brustad. Stygge wannabe coolguys som egentlig bare er noen hælvetes stygge dverger, og trener med 2,5 kg i bicepscurl!!!!!------------> lifting
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Utskjellingstråden
« #418 : 27. januar 2009, 17:09 »
"Næææh" er en liten gaylord med appelsinhud og "Protein 1991" likeså.

To latterlige ting som tror de er kule! rofl

Kom hjem til meg a så skal jeg smelle de tomme skallene deres ned i tynntarmen deres og fylle det hælvetes breie og utpulte rasshølet deres med sement, for så å dumpe dere i møkkakjelleren til Sylvia Brustad. Stygge wannabe coolguys som egentlig bare er noen hælvetes stygge dverger, og trener med 2,5 kg i bicepscurl!!!!!------------> lifting

Tomme tønner ramler mest.
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #419 : 27. januar 2009, 17:13 »
Tomme tønner ramler mest.

Og hva faan mener du med det ditt tåpelige null?!?!?!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!