Skrevet av Emne: Utskjellingstråden  (Lest 188210 ganger)

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #780 : 05. februar 2009, 18:03 »
Ser vi tendenser til at tråden begynner å dabbe av eller? Shocked IKKE BRA! No no
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Utskjellingstråden
« #781 : 05. februar 2009, 18:04 »
Bare du som dabber av, den eneste som skriver her..
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #782 : 05. februar 2009, 18:07 »
Tråden begynner å kjølne fordi dere pussys er redde for å dra på festen til fleksnes.







PS: Det er nesten sansynlig at jeg kommer på den festen. Skal kanskje ned dit i sommer uansett.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #783 : 05. februar 2009, 18:52 »
Er jo artig hvordan du hører at jeg har bankelyder i skallen. Jeg tror vi kanskje er samme person som lider av alvorlig schizofreni.
Det er i og for seg en interessant teori.  Jeg måtte for sikkerhets skyld sjekke skuffer og skap for å se om det var noen lagerfrakker, hatter, hagenisser eller høyeksplosiver der, men jeg fant ingenting.

Det er nok mer sannsynlig at jeg tok meg visse kunstneriske friheter.  Antagelig er det ingen snekkere som pusser opp treskallen din akkurat nå.  Men i overført betydning var påstanden min riktig.  Innleggene dine viser at du figurativt sett har husbukk i eikeknollen din.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #784 : 05. februar 2009, 18:55 »
Slapp av a kegs! Argue
Dette var lite temperamentfullt til å være deg, puddelen fra øst.  Se å finne på noe bedre, din horedrittfittepedopulenekroharrybæsj!!!!!
 Weightlifter Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Markløft lifting Argue
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #785 : 05. februar 2009, 19:04 »
Er jo artig hvordan du hører at jeg har bankelyder i skallen. Jeg tror vi kanskje er samme person som lider av alvorlig schizofreni.

Jeg tror kanskje du er helt idiot.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #786 : 05. februar 2009, 20:11 »
Tråden begynner å kjølne fordi dere pussys er redde for å dra på festen til fleksnes.







PS: Det er nesten sansynlig at jeg kommer på den festen. Skal kanskje ned dit i sommer uansett.
Hah!  Tror du jeg er redd for å møte deg eller Fleksnes ansikt til ansikt?  Forresten kan Fleksnes holde uteforstående unna ved å patruljere festområdet med beistet fra øst i bånd.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #787 : 05. februar 2009, 21:13 »
Hah!  Tror du jeg er redd for å møte deg eller Fleksnes ansikt til ansikt?  Forresten kan Fleksnes holde uteforstående unna ved å patruljere festområdet med beistet fra øst i bånd.

Seff skal jeg patruljere området! Men når det gjelder det med at jeg har vært lite temperamentsfull i de siste innleggene, så har det en grunn.
Fikk nemlig PM fra Number1 som sa at jeg fikk en advarsel biggrin. Det sto at jeg måtte roe meg ned Wink. Er ikke det creds, så vet ikke jeg? what Grin
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #788 : 05. februar 2009, 21:26 »

Fikk nemlig PM fra Number1 som sa at jeg fikk en advarsel biggrin. Det sto at jeg måtte roe meg ned Wink.

Rezzpect!
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #789 : 05. februar 2009, 21:49 »
Seff skal jeg patruljere området! Men når det gjelder det med at jeg har vært lite temperamentsfull i de siste innleggene, så har det en grunn.
Fikk nemlig PM fra Number1 som sa at jeg fikk en advarsel biggrin. Det sto at jeg måtte roe meg ned Wink. Er ikke det creds, så vet ikke jeg? what Grin
Jovisst gir det kredibilitet.  Jeg begynner vagt å ane at vi kanskje er litt spesielle her på utskjellingstråden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #790 : 05. februar 2009, 21:56 »
Jeg begynner vagt å ane at vi kanskje er litt spesielle her på utskjellingstråden.

Nei, det vil jeg ikke si! Har bare så satans lyst til å få ut all agresjonen jeg innehar og som jeg har fått fra tapere på gymmen som ikke ANER hvordan man trener, og som ikke har hørt om ordet system!

Er blant annet en i klassen som BARE trener benk og litt bicepscurl.
Han trener benk hver eneste gang jeg ser han. Det vil si minst tre dager i uka. Først skal han selfølgelig makse i benken for å se om han har gått opp 10kg siden forrige treningsøkt. Deretter et par "hompe-bompe-reps", etterfulgt av litt curling. Så er han ferdig.

Blir så provosert at jeg kan sprekke! Jeg spør f.eks. : "Trener du noe mark a?" Han sier: "Mark?! Hva er det for noe, hvorfor skal jeg trene det?

ER DET MULIG!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Protein1991

  • Gjest
Sv: Utskjellingstråden
« #791 : 05. februar 2009, 22:05 »
Er blant annet en i klassen som BARE trener benk og litt bicepscurl.
Han trener benk hver eneste gang jeg ser han. Det vil si minst tre dager i uka. Først skal han selfølgelig makse i benken for å se om han har gått opp 10kg siden forrige treningsøkt. Deretter et par "hompe-bompe-reps", etterfulgt av litt curling. Så er han ferdig.

Blir så provosert at jeg kan sprekke! Jeg spør f.eks. : "Trener du noe mark a?" Han sier: "Mark?! Hva er det for noe, hvorfor skal jeg trene det?

ER DET MULIG!

Sånne folk skulle mista stangen på tenna når de trente benk, eller ryki bicepsen da de tok Bee-seps-kørl

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #792 : 05. februar 2009, 22:07 »
Jeg trener cirka samtidig som 4-5 16-åringer som begynte for cirka 3 uker siden. De trener bare kvartbenk med forced reps og biceps curl.

Blir så irritert når han ene sier "makser 60 nå!!" og så er det kvartbenk med litt hjelp fra spotter! AAHHHH!!
Og så sier en annen "kommer snart skal bare drepe biceps totalt først" (helt seriøst)
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #793 : 05. februar 2009, 22:12 »
Men det finne enda mer lavpanna trening enn det som liksom-arnold og beistet nevner her.  På Elixia ser jeg rett som det er folk som tråkker dovent og slapt på en stepmaskin eller ergometersykkel mens de leser avisa og spiser eller drikker et eller annet kaloririkt noe.  Til slutt går de i dusjen, sannsynligvis med kalorioverskudd.  Det kaller jeg urban og postmoderne trening på sitt skalleskranglende teiteste.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #794 : 05. februar 2009, 22:19 »
Faen ass. I dag fikk jeg vite at min "Gruppe" (la oss kalle det for det) på skolen ikke fikk være med på en tur fordi lærerne hadde sagt at vi ikke skulle melde oss på (de skulle gjøre det for oss, dette ble gjor veldig klart). En uke etter whinet de over at ikke noen hadde meldt seg på og at bare noen få grupper fikk være med.

Tror de vi er helt idiot eller? Alle de 60 elevene som var tilstede husket at de forrige gang sa DE skulle melde oss på. Faen meg bra latterlig.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!