Skrevet av Emne: Top 5 in WSM 2009?  (Lest 3748 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Top 5 in WSM 2009?
« #15 : 21. august 2009, 12:54 »
Tror ikke det, men topp fem i det forbundet skal visst inviteres, eller har fått what

World’s Strongest Man 2009: More on the Competitors
by Randall J. Strossen, Ph.D. | ©2009 IronMind

In addition to those strongmen who have already qualified for the 2009 World’s Strongest Man contest, IronMind is hearing that “the top five from Strongman Champions League have been taken into account,” which we understand to mean that they might already have been earmarked for this A-list strongman event.

IronMind has heard the rumor that Zydrunas Savickas has been invited, but we have not been able to confirm that.  We have also heard that Ervin Katona might be making his debut at this year’s World’s Strongest Man contest, but that would be contingent upon his being “fit in time.”

Someone close to the decision makers told IronMind, “World’s Strongest Man has never stopped the world’s best strongmen from going to WSM and now that the world of strongman is getting much closer, it appears that we will be able to have every top athlete in the world there [this year].”

Always exciting and fun, World’s Strongest Man 2009 promises to be the best one yet.

Zydrunas Savickas says “Yes” on World’s Strongest Man
by Randall J. Strossen, Ph.D. | ©2009 IronMind

As the 2009 World’s Strongest Man contest draws nearer, the big talk is about the big three in the strongman world: Mariusz Pudzianowski, Zydrunas Savickas, and Derek Poundstone.

First of all is the question of who’s going to show up, and at IronMind our guess is that as long as he is above ground and vertical, Derek Poundstone will be in Malta - he’s zeroed in on adding the World’s Strongest Man title to his collection of major strongman titles.

Next to consider is Zydrunas Savickas because as IronMind has written the obvious over and over again, Zydrunas Savickas is the de facto strongest guy on the professional strongman circuit.  Yet, he hasn’t won the title of the contest that many think describes him to a T: World’s Strongest Man.  For a few years, when IFSA split from the WSM world, Zydrunas Savickas was effectively locked out of World’s Strongest Man, but that’s all history now and with nearly everyone playing nice at the moment, there are no artificial barriers keeping some of the world’s top strongmen from competing in WSM.

“Yes,” Zydrunas Savickas told IronMind.  I am going for sure to WSM.”  And with the events now out in the public domain, IronMind asked the Big Z what he thought of them.

“Normal for World’s Strongest Man,” Savickas said and rather than boasting about how he planned to punch the performance levels to another galaxy, he modestly said
Dettte var en deilig artikkel med herlige formuleringer og kanonsitat!

“If I win a competition with bad results in events I will be not happy.  If I lift very good results, but lose the competition, I will be happy with my results.  My goal in this sport is to lift big weights.”

Dette er en ekte strongman! Hvis Skog ikke skulle vinne så er det denne mannen jeg håper vinner. Uansett om han vinner konkurransen ved samme navn eller ikke så vil han være Verdens Sterkeste Mann. Og det er veldig kult å lese at et seriøst tidskrift som IronMind også ser ut til å mene det samme.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Top 5 in WSM 2009?
« #16 : 21. august 2009, 15:11 »
topp 5 i vilkårlig rekkefølge.

pudzian
poundstone
zavickas
ortmayer
ostlund.

plasseringen på disse er det umulig og si.pudz begynner og bli gammel,ifjor hadde han flaks og tok seieren.
skog rekker nok ikke helt opp i feltet men jeg håper jeg tar feil.
poundstone er nok veldig sugen på seier etter at han dreit seg totalt ut på steinserien ifjor.
zavickas mangler en del bevegelighet og taper nok mye på det,men har igjen verdens sterkeste skuldre og presstyrke å kan vinne alle pressøvelsene.
ortmayer er en maskin,kan ta seieren men tror ikke det.kommer nok på pallen i år.
ostlund har jeg ikke så mye peiling på men med sin enorme høyde (201) og det at han har prestert bra tidligere gjør at han er topp 5 materiale.

blir uansett spennende og følge med på oppdateringer via nett.

det som hadde vært sinnsykt kult hdde vært om mariusz hadde kommet i superform og feid alle av banen. men tviler på at det skjer.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Top 5 in WSM 2009?
« #17 : 26. september 2009, 12:50 »
det som hadde vært sinnsykt kult hdde vært om mariusz hadde kommet i superform og feid alle av banen. men tviler på at det skjer.


Vært enda kulere om richard hadde feid alle av banen Smiley Da hadde jeg ejakulert.

Utlogget bekkestokken

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Top 5 in WSM 2009?
« #18 : 26. september 2009, 14:14 »
pudz gammel?Huh 32 år........er vel ik    gammal da,, el hva nks??Wink
topp 5 i vilkårlig rekkefølge.

pudzian
poundstone
zavickas
ortmayer
ostlund.

plasseringen på disse er det umulig og si.pudz begynner og bli gammel,ifjor hadde han flaks og tok seieren.
skog rekker nok ikke helt opp i feltet men jeg håper jeg tar feil.
poundstone er nok veldig sugen på seier etter at han dreit seg totalt ut på steinserien ifjor.
zavickas mangler en del bevegelighet og taper nok mye på det,men har igjen verdens sterkeste skuldre og presstyrke å kan vinne alle pressøvelsene.
ortmayer er en maskin,kan ta seieren men tror ikke det.kommer nok på pallen i år.
ostlund har jeg ikke så mye peiling på men med sin enorme høyde (201) og det at han har prestert bra tidligere gjør at han er topp 5 materiale.

blir uansett spennende og følge med på oppdateringer via nett.

det som hadde vært sinnsykt kult hdde vært om mariusz hadde kommet i superform og feid alle av banen. men tviler på at det skjer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!