Skrevet av Emne: Marthe`s logg: lader opp.  (Lest 177579 ganger)

Utlogget Tony71

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #795 : 10. november 2011, 21:09 »
Så gøy å høre at du skal stille på scenen i 2012 Smiley Og du.... ikke hør på de som ikke har tro på deg, gi jernet og gjør dit beste fremover så er jeg SIKKER på at at du er i din beste form noensinne den dagen du skal på scenen!

Er enig i at det er tungt med negativitet i lengden... her sliter jeg med litt av det samme i min lille verden. Eller rettere sagt lite "input" i det hele tatt. Har det gøy med treninga, men savner ett miljø som pusher meg og får meg til å yte det lille ekstra. Men "står han av" og nærmer meg mine små mål som jeg satte meg for 3-4 år sia:-)

Lykke til fremover Smiley

satell

  • Gjest
Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #796 : 10. november 2011, 21:15 »
Så kult Marthe!!! Det her har jeg venta på leeenge!  biggrin Du har allerede en fantastisk fysikk, så jeg gleder meg masse til å se deg på scena og heie på deg fra salen! (kanskje sammen med Siv... Smiley )

Lykke til videre, og fortsett med ass kicking'a! Cheesy

Utlogget johns

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 95

  • litt gammelt bilde men :(
Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #797 : 10. november 2011, 21:29 »
Så utrolig moro =D
Hvilket stevne har du sett for deg å stille i ? =)

*venter i spenning, og skal bestille biletter =D*
Bøy: 150
Mark: 180
Benk: 100
Militærpress: 3x70
Alt RAW

Utlogget Tasseline

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #798 : 10. november 2011, 22:16 »
her bor jeg i akershus, å idet jeg la frem at jeg skulle begynne "hard kjøret" med trening, fikk jeg spørsmålet: skal du bli slik overtrent stor uten pupper?? hmmm...

så er nok flere steder folk er trangsynte... men det får ikke hjelpe. Dit man vil kommer mann!

YOU GO GIRL!!!!

(har du noe tips til mage øvelser jeg kan gjøre hjemme hver dag på kvelden?)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #799 : 10. november 2011, 22:28 »
Så gøy å høre at du skal stille på scenen i 2012 Smiley Og du.... ikke hør på de som ikke har tro på deg, gi jernet og gjør dit beste fremover så er jeg SIKKER på at at du er i din beste form noensinne den dagen du skal på scenen!

Er enig i at det er tungt med negativitet i lengden... her sliter jeg med litt av det samme i min lille verden. Eller rettere sagt lite "input" i det hele tatt. Har det gøy med treninga, men savner ett miljø som pusher meg og får meg til å yte det lille ekstra. Men "står han av" og nærmer meg mine små mål som jeg satte meg for 3-4 år sia:-)

Lykke til fremover Smiley

Heisann Tony, koseli å høre fra deg igjen Cheesy Og takk skal du ha! hihi
Nei, jeg er ikke en person som hører på folk som lever etter begrensninger, hehe
Jeg lever livet mitt jeg, og det gjør jeg med å trekke pusten godt inn hver dag Wink

Så kult Marthe!!! Det her har jeg venta på leeenge!  biggrin Du har allerede en fantastisk fysikk, så jeg gleder meg masse til å se deg på scena og heie på deg fra salen! (kanskje sammen med Siv... Smiley )

Lykke til videre, og fortsett med ass kicking'a! Cheesy

Hæhæ, ja det har du vel Cathrine Tongue Er vist fler som har det... men jeg syns tia har gått litt vel fort fram til dit jeg er nå da  Shocked hehe
Du og Siv må komme som psykisk støtte jah Wink
Tusen takk! *bite sammen tenne og lukke øynene og hoppe ut i svart og ukjent område, hihi*

Så utrolig moro =D
Hvilket stevne har du sett for deg å stille i ? =)

*venter i spenning, og skal bestille biletter =D*

Jau, blir spennende å se dette. Smiley

her bor jeg i akershus, å idet jeg la frem at jeg skulle begynne "hard kjøret" med trening, fikk jeg spørsmålet: skal du bli slik overtrent stor uten pupper?? hmmm...

så er nok flere steder folk er trangsynte... men det får ikke hjelpe. Dit man vil kommer mann!

YOU GO GIRL!!!!

(har du noe tips til mage øvelser jeg kan gjøre hjemme hver dag på kvelden?)


Hehe, takk takk.
Man må lære seg å smile og heve seg over trangsynhet, uvitenhet og ikke minst sjalusi Wink
Eneste som EIER deg og livet ditt, er jo en selv. Klart er det tungt til tider, som jeg selv sier over her, men jeg gir aldri etter. Om noen sier dritt om meg, så gir jeg på bare mer. Nesten så jeg vil rope til vedkommende "kom igjen! si mer da! gi meg mer å kjempe for!" *smile lurt og hoppe rundt* hæhæhæ

Mageøvelser faktisk, det er jeg sykt dårlig på, haha.  Kan gå halvår hvor jeg ikke trener mage i det hele tatt  Undecided Skal jeg trene mage så må jeg trene med vekter eller vaier av noe slag.
Men få deg en pilatesball, og utfør øvelser på kveldene med den for mage, det er det jeg kunne tenkt meg om jeg hadde ork til å gjøre slike tiltak i hjemmet, hehe

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #800 : 10. november 2011, 22:49 »
Det er så utrolig gøy å høre at du har tatt avgjørelsen om å ta steget ut på scenen, og ja det er nok veldig mange som har venta på at du skal gjøre det, for du har en kjempe flott fysikk.
Har snoka i både trenings og bilde loggen din lenge før jeg starta logg selv, og jeg gleder meg til å følge med videre!

Regner med at du kommer til å ha en enorm heiagjeng i salen når du står der på scenen og stråler, håper jeg får muligheten til å se deg live.
Lykke til!  Smiley
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #801 : 10. november 2011, 23:01 »
Fantastisk!! Utrolig moro, masse lykke til!! Ikke noe poeng å be deg gi bånn gass, det faller seg naturlig for deg.. Smiley

pingle70

  • Gjest
Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #802 : 10. november 2011, 23:59 »
Grattis!! kjempekult! Da blir vi nok mange som heier deg frem Smiley

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #803 : 11. november 2011, 00:09 »
Wow Marthe, du ser råflott ut! Skikkelig drømme-fysikk du har der Smiley
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

satell

  • Gjest
Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #804 : 11. november 2011, 00:12 »
Er det kun jeg som vil se resten av disse kvartvending bildene? *putting the pressure on you* Wink

Utlogget johns

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 95

  • litt gammelt bilde men :(
Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #805 : 11. november 2011, 00:19 »
Er det kun jeg som vil se resten av disse kvartvending bildene? *putting the pressure on you* Wink
DEFINITIVT IKKE!! =D
Flere som vil se^^
Bøy: 150
Mark: 180
Benk: 100
Militærpress: 3x70
Alt RAW

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #806 : 11. november 2011, 10:30 »
Det er så utrolig gøy å høre at du har tatt avgjørelsen om å ta steget ut på scenen, og ja det er nok veldig mange som har venta på at du skal gjøre det, for du har en kjempe flott fysikk.
Har snoka i både trenings og bilde loggen din lenge før jeg starta logg selv, og jeg gleder meg til å følge med videre!

Regner med at du kommer til å ha en enorm heiagjeng i salen når du står der på scenen og stråler, håper jeg får muligheten til å se deg live.
Lykke til!  Smiley

hehe, så fint å høre Tongue
Heiagjeng faktisk,  :Smiley. Nja det høres skummelt ut, men ja er sikkert noen stykker som vil følge med Smiley
Takk takk Smiley 


Fantastisk!! Utrolig moro, masse lykke til!! Ikke noe poeng å be deg gi bånn gass, det faller seg naturlig for deg.. Smiley

Hæhæ, du har skjønt det Preben Cheesy
Takk!!

Grattis!! kjempekult! Da blir vi nok mange som heier deg frem Smiley

Takk Eva, det er veldig koseli å høre Smiley
Får prøve å ikke skuffe da Wink

Wow Marthe, du ser råflott ut! Skikkelig drømme-fysikk du har der Smiley

hihi, wow så utrolig arti å høre da Tongue
Alltid en boost å høre dette, for trneingshoder kan være litt syke iblandt, og idag føler jeg meg tynn, lita og feit  Huh hæhæ

Er det kun jeg som vil se resten av disse kvartvending bildene? *putting the pressure on you* Wink

Hehe, nei det var du vist ikke alene om, men det kommer nok fler framover Smiley
Så her er det rett og slett bare å følge med slik som ør, så plutselig kommer det drypp Tongue hehe

DEFINITIVT IKKE!! =D
Flere som vil se^^

 Cool

Utlogget Murmeldyret

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 909
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 909

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #807 : 11. november 2011, 12:41 »
Kult! Du har jo jobba så knallhardt over flere år at det måtte jo nesten tas helt ut. Lykke til! Smiley

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #808 : 11. november 2011, 13:02 »
Knall bilde!!
Viser bare hvor hardt du har jobbet til nå Cheesy Er bare å se opp til deg Wink
Ønsker deg en kjempe god helg! Og kjekt å lese at du har det bra for tiden!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #809 : 11. november 2011, 13:08 »
Altså ... straffen for å ikke følge med ordentlig på TF lenger er at jeg går glipp av slikt som dette.

DÆVEN jente!  Bow

Hvem endte du opp med som coach?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!