Skrevet av Emne: Hvilken utdannelse har du (/holder du på med), og hva evnt. jobber du som nå?  (Lest 54972 ganger)

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Har gått en fin miks av:
Første år allmenfag
Første år helse og sosialfag
Helsefagarbeider, drittlinje.. enkelt stoff, men styr unna om du ikke kan se for deg en fremtid med å hjelpe folk med ALT.
Påbyggning nå. Jobb ved siden av som kasseman på høypris. Slutter 28mars  Grin

Førstegangstjeneste som MP fra Juli en gang. Trodde det skulle være fra August, men greit nokk..
Deretter får man vell prøve å bli politi eller fengselsbetjent. Håper året som MP gir en grei pekepinn på hva som kan bli hverdagen som evt politi.

Er det noen her som har erfaring fra MP av noe slag så fyr løs! Greit å høre fra annet hold enn bare informasjonsider.
Jaja

andysmuck

  • Gjest
Tatt meg en liten pause fra medisinstudiet, studert ett år i utlandet, men fant ut jeg trivdes forsåvidt godt i Norge og må begynne 1.året på nytt=P

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Er det noen her som har erfaring fra MP av noe slag så fyr løs! Greit å høre fra annet hold enn bare informasjonsider.

Er ikke MP selv, men ser jo MP gutta ofte siden jeg er i førstegangstjenesten. Tror også "opplæringen" til MP er ganske hard, blir litt lite mat og en del stress da har jeg hørt av en som var med. Vet MP folka sjekker rommene til folk de har mistanke om har stoff og de har kommet til oss på vakt og ransaket oss for diverse. De tok også fra meg proteinpulveret mitt en gang, det var lite hyggelig. Ser dem sitte mye på et kontor bare også ser det ut som de har en del tid til å trene. Smiley

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Tidligere yrkesmilitaer(Skarpskytter i FIST-H)

Studerer naa til mastergrad i psykologi ved University of North Dakota i USA,  hvor jeg skriver hovedoppgave om stridsrelaterte lidelser blant krigsveteraner(combat related PTSD).

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Er ikke MP selv, men ser jo MP gutta ofte siden jeg er i førstegangstjenesten. Tror også "opplæringen" til MP er ganske hard, blir litt lite mat og en del stress da har jeg hørt av en som var med. Vet MP folka sjekker rommene til folk de har mistanke om har stoff og de har kommet til oss på vakt og ransaket oss for diverse. De tok også fra meg proteinpulveret mitt en gang, det var lite hyggelig. Ser dem sitte mye på et kontor bare også ser det ut som de har en del tid til å trene. Smiley

Takker for svar Smiley. Lite mat ja, ikke bra Tongue, men er vell ikke mange steder man har det slik jeg har skjønt det.
Tok med seg proteinpulveret ja.. jaja. idiotisk. Noen spesiell grunn til det? Trodde man fikk ha sånt jeg. Flotters om det ikke blir alt for mye mat.

Jaja

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Takker for svar Smiley. Lite mat ja, ikke bra Tongue, men er vell ikke mange steder man har det slik jeg har skjønt det.
Tok med seg proteinpulveret ja.. jaja. idiotisk. Noen spesiell grunn til det? Trodde man fikk ha sånt jeg. Flotters om det ikke blir alt for mye mat.

Trenger ikke bekymre deg for at det blir lite mat en periode, selv om det sikkert kan bli litt tøft. Når du er ferdig der så har du god tid til å spise resten av tjenesten, hvertfall gutta på Madla(ved Stavanger).

Ja, jeg hadde bestilt proteinpulver fra kost1.no og hadde vært å henta pakken på posten. Da jeg skulle inn i vakta sa han ene vaktsoldaten(irriterende kar!) at jeg måtte åpne pakken. Greit nok tenkte jeg, men det viste seg at det ikke var noen etikette på boksen så den var helt hvit. Helt hvit boks med pulver altså. Tongue Visste dem jo bestillinga og greier så de så jo likevel hva det var, men de ringte MP og så kom dem og tok den fra meg. Det var LAAAME!! Måtte bruke penger på ny.. Henta den på MP-kontoret noen mnd senere og måtte ta den med meg hjem, fikk ikke bruke den der. Tongue

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Er vel snart tosifret antall her som har sakt de har studert eller studerer ingeniør på ntnu.. Tongue

Wow.. slux skrev sakt..

Ellers studerer jeg første året informatikk ved ntnu, tenkte meg over til jus i Bergen etter sommeren, ikke faen om jeg skal ha matte i 4 år til Wink

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Wow.. slux skrev sakt..

Ellers studerer jeg første året informatikk ved ntnu, tenkte meg over til jus i Bergen etter sommeren, ikke faen om jeg skal ha matte i 4 år til Wink
jeg vil og studere jus i Bergen.

forøvrig har jeg ingen jobb for øyeblikket og ingen utdannelse.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Wow.. slux skrev sakt..

Ellers studerer jeg første året informatikk ved ntnu, tenkte meg over til jus i Bergen etter sommeren, ikke faen om jeg skal ha matte i 4 år til Wink

Noe som henger igjen fra dialekten min Wink

Skal ikke ha matte i 4 år til uansett om du fortsetter da smartypant Wink Men må innrømme at jeg er lei av å koke matteøvinger selv Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Den retningen jeg hadde mest lyst til å gå krevde mye matte selv om jeg i teorien kunne hatt veldig lite matte i informatikk bachelor og masteren. Jeg er fra Stavanger og skriver aldri sakt så det er ingen unskyldning Wink Vet du hvem som skriver "sakt"? arbeiderklassefjortiser.. Er du en arbeiderklassefjortis Slux? Grin

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Den retningen jeg hadde mest lyst til å gå krevde mye matte selv om jeg i teorien kunne hatt veldig lite matte i informatikk bachelor og masteren. Jeg er fra Stavanger og skriver aldri sakt så det er ingen unskyldning Wink Vet du hvem som skriver "sakt"? arbeiderklassefjortiser.. Er du en arbeiderklassefjortis Slux? Grin

Skyldig c`,)

Neida - er du fra rett del av landet sier du sakt.  Sånn er det.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Skyldig c`,)

Neida - er du fra rett del av landet sier du sakt.  Sånn er det.

Er vel ingen som egentlig sier "sagt" da? Tongue

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Her var det mange med store planer og fin utdannelse.
Jeg har ikke en dritt utdannelse. Har jobba siden jeg var 16. Jobbet som Pølsemaker i 13 år, etter det har det vert div. industri. Nå sitter jeg ræva flat og passer maskin som lager byggplater.
Jobber 2 uker, har så nesten 4 uker fri. Fin, fint så har jeg tid til andre ting enn bare å jobbe Wink
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Trenger ikke bekymre deg for at det blir lite mat en periode, selv om det sikkert kan bli litt tøft. Når du er ferdig der så har du god tid til å spise resten av tjenesten, hvertfall gutta på Madla(ved Stavanger).

Ja, jeg hadde bestilt proteinpulver fra kost1.no og hadde vært å henta pakken på posten. Da jeg skulle inn i vakta sa han ene vaktsoldaten(irriterende kar!) at jeg måtte åpne pakken. Greit nok tenkte jeg, men det viste seg at det ikke var noen etikette på boksen så den var helt hvit. Helt hvit boks med pulver altså. Tongue Visste dem jo bestillinga og greier så de så jo likevel hva det var, men de ringte MP og så kom dem og tok den fra meg. Det var LAAAME!! Måtte bruke penger på ny.. Henta den på MP-kontoret noen mnd senere og måtte ta den med meg hjem, fikk ikke bruke den der. Tongue

Haha! Tongue. Tåpelig opplegg. Kanskje de trodde du skulle deale kokain eller noe? :Smiley. Men regler er vell regler, selv om den der var litt stygg. Slapp å dele med andre ihvertfall  Smiley
Jaja

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!