Skrevet av Emne: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)  (Lest 4776 ganger)

Utlogget suv90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« : 26. mars 2010, 16:04 »
Hei. Er ute etter deres mening angående hva jeg bør jobbe med framover. Når det gjelder lår og legger er de veldig store, så orker ikke laste opp bilder av de. Rygg SKAL prioriteres så dropper bilder av det og.

Når det gjelder overkroppen ellers ønsker jeg deres hjelp til å finne ut hvilke muskelgrupper - og deretter øvelser - jeg burde legge vekt på i treningen framover. I tillegg hvor lang tid det vil ta å forbrenne fettet som er på kroppen.


Jeg er interesert i å vite om det er noen øvelser som kan være bra for evt. muskelgrupper som er mindre trent enn andre..

Er også interesert i å vite hvordan dere mener jeg bør trene armene.. balanse mellom triceps og biseps osv..





Takker for hjelp!

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #1 : 26. mars 2010, 16:16 »
På et så tidlig stadie er det vel liten vits å prøve å konsentrere seg mer om noen muskelgrupper enn andre.
Tren hele kroppen og spis mye, men bra mat! Smiley

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #2 : 26. mars 2010, 16:55 »
du trenger å jobbe med kroppsholdningen din..
Westside disciple

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #3 : 26. mars 2010, 17:05 »
Enig. Tipper du trener/har trent bare de musklene du har lagt ut bilde av (bryst og armer, kanskje skuldre). Anbefaler deg å trene rygg, for om de to bildene over her representerer kroppsholdningen din er det ikke sunt og ikke glemme beina fordi "de er så store". 






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #4 : 26. mars 2010, 17:31 »
Tror egentlig ikke kroppsholdningen som er problemet, det er bare at han tror han strammer nakkemusklene. Men det han faktisk gjør, er at han vrenger nakken for å få den til å se stor ut. Derfor ser det dumt ut, og ser ut som han er ekstremt fremoverlent.

Bare en ting å si mark, benk og bøy!

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #5 : 26. mars 2010, 17:36 »
Tror egentlig ikke kroppsholdningen som er problemet, det er bare at han tror han strammer nakkemusklene. Men det han faktisk gjør, er at han vrenger nakken for å få den til å se stor ut. Derfor ser det dumt ut, og ser ut som han er ekstremt fremoverlent.

Bare en ting å si mark, benk og bøy!
på det øverste bildet ser du tydelig at han har svært fremoverroterte skuldre.
Westside disciple

Utlogget suv90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #6 : 26. mars 2010, 20:18 »
hehehe, kroppsholdningen er ræva, det er helt sikkert.

beina er veldig store fordi jeg trener kondisjon, og jogger 4 ganger i uken, og er for øvrig ikke interesert i det hele tatt i at de skal bli større.

Når det gjelder ryggen så har jeg alltid trent den og kommer til å fortsette me det...

Målet nå for tia er egentlig ikke å bli så veldig mye større, men heller å trene for å redusere alt av fett, i tillegg til å "finpusse" på stedene hvor jeg kanskje er mindre trent enn andre steder for å oppnå bedre "balansert muskelmengde" (hvis det går ant å si).. uansett tror dere sjønner tegninga...

Det jeg selv tror, er at jeg burde sette i gang øvelser for de ytre skuldermusklene for å oppnå bedre skille fra skuldrene til  bi- og tri-ceps. I tillegg til å trene de øvre brystmusklene, og sidemusklaturen på magen for å oppnå en bedre v-form.. Det jeg ikke vet er hvordan kroppen vil se ut med 0 i bmi, og dermed kommer kanskje det litt automatisk med fettreduksjon? burde kanskje formulert det litt bedre i første innlegget, men prøvde å forkorte tråden litt..

Takk for hjelp.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #7 : 26. mars 2010, 20:27 »
bra å høre at du trener ryggen. men øvre delen, og bakside skulder da?

og hvor mange draøvelser har du på en uke i programmet ditt, og hvor mange pressøvelser?
Westside disciple

Utlogget Iggern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

  • Du store min, hvor stor er din?
Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #8 : 26. mars 2010, 20:33 »
ja, Om du vil bli sterkere. Tren bein, Øker testo produksjon! så er nok ikke lurt å gi faen i dem ^^,
Mål til sommer'n:
benk      - 80kg
Knebøy  - 120kg
Mark      - uvisst
---------------------------------------------------------
Du store min, hvor stor er din?
---------------------------------------------------------

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #9 : 26. mars 2010, 20:39 »
hehehe, kroppsholdningen er ræva, det er helt sikkert.

beina er veldig store fordi jeg trener kondisjon, og jogger 4 ganger i uken, og er for øvrig ikke interesert i det hele tatt i at de skal bli større.

Når det gjelder ryggen så har jeg alltid trent den og kommer til å fortsette me det...

Målet nå for tia er egentlig ikke å bli så veldig mye større, men heller å trene for å redusere alt av fett, i tillegg til å "finpusse" på stedene hvor jeg kanskje er mindre trent enn andre steder for å oppnå bedre "balansert muskelmengde" (hvis det går ant å si).. uansett tror dere sjønner tegninga...

Det jeg selv tror, er at jeg burde sette i gang øvelser for de ytre skuldermusklene for å oppnå bedre skille fra skuldrene til  bi- og tri-ceps. I tillegg til å trene de øvre brystmusklene, og sidemusklaturen på magen for å oppnå en bedre v-form.. Det jeg ikke vet er hvordan kroppen vil se ut med 0 i bmi, og dermed kommer kanskje det litt automatisk med fettreduksjon? burde kanskje formulert det litt bedre i første innlegget, men prøvde å forkorte tråden litt..

Takk for hjelp.

Jeg tror du kommer til å gjøre som du selv har innstilt deg til, uansett hva folk sier. Skal love deg at du ikke oppnår nevneverdig muskelvekst pga jogging. Viss det er så lett kan du vel like godt skyggebokse fire ganger i uka istedenfor å trene brystmusklene med vekter? Smiley

Som alle tidligere har sakt her - du må trene øvre rygg for å hindre utviklingen din til å bli noe som minner om en pukkelrygget person med store bryst og biceps. Du har komt alt for kort i karrieren din til å "finpusse" på noe som helst, blir som å finpusse på et nylig nedhogd tre istedenfor å begynne å virkelig bearbeide det - uten å være frekk.

Men du får ha lykke til med å "bygge ytre skuldre og øvre bryst" så kanskje du tar til fornuft senere.. Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget mr.jasidet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 118

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #10 : 26. mars 2010, 20:41 »
"Får store ben av å jogge".

 Kickass rofl

Utlogget suv90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #11 : 26. mars 2010, 21:36 »
tror noen misforstår. jeg er interesert i "idealkroppen", ikke bodybuilding vidre utover det...

mr.jasidet.. sier ikke at jeg har bein som ronny coleman, men har spilt fotball i 13 år, å beina er så store som jeg vil ja de..

vet at mange er under den oppfattning at bein MÅ trenes med vekter for å få framgang i resten av kroppen.. men klarer ikke se helt logikken i det? korrekt meg gjerne..

tenkte å trene

tirsdag skuldre

fredag triceps og bryst

søndag biceps og rygg


tenkte å vektlegge triceps, rygg og skuldre mye på dette programmet..

så folk mener altså at bein MÅ trenes med vekter for å oppnå framgang i overkroppen? :S

NB
MÅL: forbrenne alt av fett, opprettholde muskelmasse.. fyi..

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #12 : 26. mars 2010, 21:39 »
Tror egentlig du har kommet til feil forum Wink
Smiley

Utlogget suv90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #13 : 26. mars 2010, 21:40 »
Tror egentlig du har kommet til feil forum Wink

kroppsbygning og FITNESS?

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Hva må jeg jobbe med? (med bilder)
« #14 : 26. mars 2010, 21:41 »
idealkroppen krever en mer ''stolt'' positur en det du viser. velutviklede skuldre er en veeldig viktig faktor. å eg skal love deg en ting, det er ikkje mye som er barskere en et par tømmerstokker av noen bein som ser ut til å kunne lage spor i betonggulvet




fremoverroterte skuldre er også en svakhet som man tydlig kan se. du får ingen ideal kropp uten balanse!
Westside disciple

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!